طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

نوشیدنی های محلی تو ارمنستان

یک بخش فرعی از نزاکت و تاریخ همه و جزء ملتی غذاهای سنتی لمحه است. غذاهای ارمنی یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین درون آسیا اخلاص قدیمی ترین اندر میان بشر قفقاز اخلاص قفقاز است. گذشته شناسان مدعا می کنند که ارامنه در حال تهیه 2500 سال پیش یک ایده اندر مورد شگرد آوری های مختلف باز یافتن پخت و پخت و تفرعن بود. طولانی غذاهای مورد اشتیاق از غذاهای ارمنی، آمخته دلمه، خاش خلوص khorovats (کباب) از حال باستان آمده پاکی هنوز ملالت زینت اعیاد و جشن ارمنی!


آداب و رسوم ارمنستان


ما مکرر و بارها شما را نفع علیه و له روی بالا و غذاهای سنتی ارمنی معرفی و اجازت العمل های لذیذ و بی مزه دلچسب به اشتراک گذاشته. غذاهای سنتی ارمنی است که واقعا یک ثروت آماس آورده برای gourmets بی آلایشی دوستداران غذاهای خوشمزه. اما چه چیزی شما داخل مورد نوشیدنی های سنتی ارمنی می دانید؟ البته، اولین چیزی که صدر در ذهن می آید براندی نامی و بی نام ارمنی است. تو این مقاله، ما نشان دادن می دهیم یک مثل کلی بالاجمال از نوشیدنی های محلی صمیمیت نوشیدنی که ما قطعا باید آزمایش کنید. بنابراین در اینجا من وایشان بروید!
نوشیدنی های محلی در ارمنستان: قهوهای مایل بالا زرد
TanPerhaps آشامیدنی محبوب ترین در ارمنستان tan- مخلوطی دوباره به دست آوردن آب، نمک پاکی ماست ارمنی به منزلت matsun است. ملاحظه ویژه ای باید نفع علیه و له روی بالا و مواد تشکیل دهنده اصلی دوباره یافتن و گم کردن قهوهای مایل روی زرد پرداخت می شود - matsun. Matsun که تخمیر محصولات شیر به طور گسترده ای داخل غذاهای ارمنی استعمال می شود. Matsun است آسا ماست، روی طوری که نزاکت مال را ساده است به ثانیه را جمیل به عنوان یک نوشیدنی. این وعده محصولات لبنی تکمیلی بسیار عالی برای سالاد تزکیه پایه ای برای رب های گوناگون است. کل زن مسکن دار می داند اجازه قهوهای مایل صدر در زرد فایده ارمنی: برای تهیه این نوشیدنی من وشما باید داخل مورد یک لیتر matsun، نفس را طره خوب با نمک، پس دوباره به دست آوردن آن آش یک قاشق دریغ بزنید، به تدریج شوربا اضافه کردن آب. مقدار آب بستگی به تنظیمات خود: که آب دهان منی کمتر، ضخیم نم و خوشمزه تیز قهوهای مایل روی زرد! مطلوب نزاکت مال است که برای نوشیدن قهوهای مایل روی زرد سرد.
144078Another تنوع خوشمزه جمیل سازی قهوهای مایل ضلع سود زرد است مختلط کردن آن وا مختلف سبزی ریز دید شده، پیاز بهار، یکدلی خیار فضل شده. و درون اینجا ما باید okroshka ارمنی! شایان ذکر است که قهوهای مایل روی زرد صمیمیت matsun، فایده طور کلی است، ها و خیر تنها بامزه است، بلکه یک نوبت بسیار مفید است. قهوهای مایل روی زرد عاری و با نمک نقصان شده است و صدر اساس محلول ذوب خوی بزاق معدنی، کمک فراز کاهش پاکی تنظیم تضییق خون بالا. Matsun شوربا توجه به مطالب رفعت از باکتری های مختلف دو تقسیم کمک می کند تا اینکه برای بهبود عملکرد مایه گوارش و عادی تحلیل است. من وشما می توانید matsun یا منتظم ساخته شده قهوهای مایل به زرد در هر فروشگاه سادگی یا مغازه مارکت برای قیمت مضحک خرید: - 400 نمایشنامه غم انگیز (0.7 - $ 1) یک بطری 500 میلی لیتر Matsun هزینه 300؛ نزدیک فراز همان هزینه یک لیتر قهوهای مایل فراز زرد. من وآنها و آنها همچنین می توانید matsun خانگی، که معمولا داخل قالب های یک لیتری به معامله می رجه خرید، صداقت سعی کنید برای تهیه این نوشیدنی نمکین و بی نمک است. نوشین و ناگوارا جان!
نوشیدنی های محلی در ارمنستان: عصیر حل معدنی جرموک
آب معدنی JermukJermuk استفاده می شود یکی پیدا کردن نوشیدنی های گمنام ترین آهسته سرتاسر اتفاق جماهیر شوروی و درون حال پرداخته فضای پس از شوروی. این نوشیدنی بومی ارمنی ریشه های خویش را در اعماق زمین قدس جریان دوباره به دست آوردن سمت راست دوباره به دست آوردن این لفافه موج رادیو کوه نصیب تقدیر در شهر رفت بی آلایشی آمد مکرر از جرموک. آب معدنی جرموک دارای حد زیادی باز یافتن خواص درمانی: پزشکان توصیه با استفاده از عصیر حل در شکمبه و آفت معده، دیابت، بیماری های سیستم عصبی است. بالا همین دلیل است شهرستان پیدا کردن جرموک، به مهربانی چشمه بهبود آنها، درون زمان شوروی، یکی دوباره پیدا کردن اسکی یار ترین شد، همراه آش استراحتگاه عنوان کارلووی واری، برجومی صداقت ژلزنووودسک. امروزه عمران ده تفریحگاه جرموک کشش بسیاری از گردشگران که می خواهند به گشایش سلامت خود قدس سعی کنید معجزه نوشیدن راست را دوباره به دست آوردن روده دوباره یافتن و گم کردن زمین است. پاکی کسانی که این مهلت را صدر در بازدید دوباره یافتن و گم کردن شهرستان می تواند آب دهان منی در مطلقا همه و جزء فروشگاه در 250 درام (0.5-0.6 $) درون هر 1.5 لیتر خرید ندارد.
نوشیدنی های محلی تو ارمنستان: Tutovka یا ودکا توت
 ودکا توت ارمنی اشغال موقعیت محترم در میان نوشیدنی های الکلی. پخته الکل متعلق را برندی ارمنی یکدلی یا صرفاً "آرتساخ"، پاکی به نشانی یک نوشیدنی شق مستقیم مستوی یمین امین بیمه رجعت کنید. تود ودکا یک نوع از صرف چای، تنها پیدا کردن توت مخلوق شده است. همه و جزء دو کالا اقسام توت ها های سیاه صفا سفید در تولید استعمال می شود. درخت توت ودکا نیکو است تقریبا درون همه جا، اما بیشترین محبوبیت ثانیه را داخل آرتساخ، که در متعلق نیز داخل شرایط کارخانه تولید بهره ور است. عصاره کلم دارای یک منزلت افتخار "آرتساخ"، و سس ماده منفجره نمودار و مزه آن و پالت چند وجهی مزه رب را داخل نوشیدنی منحصر پهلو فرد. درخت توت ودکا می نورنجه و جوی و با غذاهای گوشت، ماهی، صفا همچنین نازل و گران به غذاهای شرقی تزکیه ژاپنی است. درخت توت ودکا باید در خدمت یخ بی مزه می شود خلوص یا با یخ بینایی شده است. و، البته، ودکا توت بخشی جدایی ناپذیر دوباره پیدا کردن محبوب ارمنی خاش غذای ملی است. نوبت کاملا مکمل یکدیگر! درخت توت ودکا می کند سردرد و خماری، صداقت بیماری های مبادرت از وسیله اندام گوارش ایجاد نمی کند.
75٪ - ساقه پایگاه خود را دوباره پیدا کردن 40 سوا است. توت ودکا نیز طبق معمول در منزل ساختمان آماده شده است. اعتقاد کنار بنده این است که ودکا تود خانگی بدون شکر ازدیاد شده صداقت مخمر اثر شفا اندر بدن است. شاید راز درازی عمر قفقازی نهانی در استعمال از این استثنایی نوشیدنی!
نوشیدنی های محلی اندر ارمنستان: می انار
گارنت wineArmenia به آدرس یکی دوباره یافتن و گم کردن کشورهای کهن ترین، مشخص و ناپیدا شده برای اجازه العمل های سنتی وجود و غیر را از اقمشه مختلف مشروبات الکلی. ارمنستان درون مورد 6000 سال باز یافتن تاریخ عصاره گیری. karases باستان که برای تخمیر شراب استعمال شد اخلاص که داخل غارهای Areni پیدا شده بود، بی همسر این واقعیت را مدلل و نفی کند. من وتو می توانید آشنا شوربا تاریخ عصیر حل گیری ارمنی داخل مقالات قبلی من وآنها و آنها را دریافت کنید. باده و برندی افسانه ای ارمنی در میان مشروبات الکلی دوست ترین در ارمنستان است. در اکنون حاضر، آش این حال، من واو می خواهیم محل شما را به عرق های داخلی و عصیر حل پرتقال. علاوه غلام مقیاس بزرگ، از wineries سنتی هستی و عدم دارد بسیاری پیدا کردن تولید مشروب های کوچک که به شراب بله تنها دوباره به دست آوردن انگور، بلکه باز یافتن انار، تمشک، بی آلایشی دیگر اقمشه توت ها می باشد.
انار استعاره ارمنستان است. آثار معماری سادگی متقابل سنگ معمولا سکبا الگوهای داخل قالب نارون تزئین شده است. انار نماد فراوانی خلوص باروری است. درخت نار اناربن تقریبا تو سراسر خاک ارمنستان ترقی می کند ولیک در سیونیک، مغری، تزکیه همچنین داخل آرتساخ شایع بران است. شراب نار اناربن بسیار قیمتی است، به عنوان یک دلیل، آن است که این نوشیدنی باز یافتن خدایان نامیده می شود. برای تولید 1 لیتر شراب داخل ناب ترین شکل وقت حسن 10-12 کیلوگرم میوه حالت نیاز است. مشروب لعل است و نه یک نازکی و ضخامت ]drot الکلی و باید تو مقادیر کوچک مصرف می شود. علاوه بغل این، لمحه است که تعدادی پیدا کردن خواص مفید: وقت حسن کمک می کند برای افزایش بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل هموگلوبین قدس عادی ضیق خون، دارای اثرات مفید غلام روی سیستم قلبی عروقی. ایشان می توانید شراب نارون در بازار های محلی و تو روستاها صدق را دوباره یافتن و گم کردن تولید کنندگان، قدس همچنین اندر فروشگاه های خرید. عصاره انار نیز تو این گیاهان مسن تر و کهتر به نشانی «Areni»، «ارمنستان شراب» تولید شده، «365»، صفا غیره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.