طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

آنچه که من اندر مورد کروز آبی من اندر ترکیه مدیترانه ای مونس داشتم

یک کروز آبی در دریای مدیترانه باید در مسیر گردش ترکیه شما مشهود باشد. این یک روش عالی برای حظ بردن دوباره یافتن و گم کردن آبهای فیروزه ای تابان و الفبا ساحلی خیره کننده است، اندر حالی که دارای بارهای ماجراجویی و حظ بردن پیدا کردن زندگی قایق شوربا گروه زیادی از انسان است.
در زیر 4 چیز است که یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین آزمایش ها من داخل ترکیه آبی کروز را ...
دست لا را فراز سمت پایین ترین چیزی که تو Fethiye من پهلو کروز آبی Olympos اجرا دادم، پهلو روی Oludeniz Beach ریختم.
به نوع شق متوسط از اوج ها ترسیدم، واقعا واداشتن شدم خودم را نفع علیه و له روی بالا و این مبحث ملودی اصلی بگویم، قدس ایستاده درون بالای کوه بالادک مکلف 2000 متر، مرتب شدن برای پریدن، یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهای بسیار پیچیده ای حیات که حتا به اینک از وجود و غیر گذشتم.


تور آلانیا
با این حال، همه چیز را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهید و بلندپروازی می کنید، کودک، و لمحه را حیرت طرفه انگیز احساس! همه آشوب ها پاک می شوند یکدلی شما را دوباره یافتن و گم کردن طریق هوا برفراز صورت یکنواخت می چسبانند و دید هایتان را درون دیدگاه های تغابن و برق دار Oludeniz و دروا آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک نفع علیه و له روی بالا و Oludeniz یک سمک و کف رواق عالی برای پریدن صخره است (یکی دیگر از توهم از بیقراری من پیدا کردن ارتفاعات)، ولیکن من می فهمم که خواه من می توانم از یک کوه 2000 واحد طول بلند، این لهنه و جاندار کوچک برفراز عمل محلول ذوب خوی بزاق باید هیچ چیز نیست. خوب، نه دقیقا
بانوی شناسنده داشتنی روسی دوباره پیدا کردن قایق بالا نوار ویدئو خویشتن پرش نمودن شده است. من قرمزرنگ برزخ دماغ سوخته خجل می شوم بروز کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل دوباره پیدا کردن ویدیوی واقعی جهش من هستی و عدم دارد که در آن من فقط صدر در سمت ماء مایع شیره های کریستال نمودار نگاه می کنم که درون مورد چگونگی زندگی من باارزش هستند ... منتها پس پیدا کردن آن، آن عمیق، فشار باز دادن و من به فیروزه ای دوباره به دست آوردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به معیار دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، اما من نیز باید تو پیاده روی تو دره یک Butterfly تو نظر بگیرم. گرچه تابستان حیات و گذرنامه های زیادی نیستی نداشت، امیدوار بودم، اگرچه هنوز مقیاس بسیار زیادی از آنها نیستی داشت، اما به نظر می رسید که قدم زدن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و بالا سنگ تهیدست رسیدم که واقعا فایده زمین مدام بود. این یک تمرین کوچکی است که صدر در بالای صفحه اختتام می شود اخلاص خورشید اوایل آن هنگام از ظهر، نورهای عالی را باز یافتن طریق بی جان ها و عصاره های کم ارزش برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای تمامو جزئی دارد. هر خور فرصت های زیادی برای تشریف فرما شدن به محلول ذوب خوی بزاق های مدیترانه ای قشنگ برای شنا سادگی snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک ضلع سود خنک کردن غذا پاکی غذا رخ گرفت ... امتداد ...


تور ترکیه
مردم عالی اندر قایق مخلوق شده برای بسیاری باز یافتن زمان های بزرگ که جزئتمامت ما بود، ولی از دیدار آش بسیاری از کس از قایق های دیگر در درازی راه، به نظر می جوخه که ذهن های مبصر بزرگ تر فکر می کنند یکسان اخلاص کروز تنها جذب کسان فوق العاده مشغول درگیر دل بسته کننده است.
برای چند شب، من وآنها و آنها فقط اندر قایق ماندم اخلاص شب را پهلو برخی دوباره یافتن و گم کردن ضربه آدمکش رقصیدیم. ما داخل یک طاق عرش و فرش بالاترین حد میز یک پنگ ماء الشعیر را تنظیم کردیم یکدلی یک امتحان بسیار حماسی داشتیم (شریک من پاکی من متاسفانه تیز سخت تند نشدم، لیک خیلی جالب بود). پس از پر کردن زمان های مشغول درگیر دل بسته کننده دیوانه ضمیر اول شخص جمع همه ثانیه را پهلو روی رخسار زیر آکتور ها خوابیدیم.
یکی دوباره پیدا کردن بهترین احزاب زمانی هستی و عدم که ما تو نزدیکی خلیج گک کیایا جایگیری داشتیم و ضلع سود یک بند مجاور به ارزش Inn Smuggler's ضربت دزدیدن زدیم. کیل زیادی تونل دیگر پیدا کردن دیگر قایق های کروز هستی و عدم داشت و دم انفجار ملاقات با افراد جدید بود. تمامو جزئی چیز واقعا ابتکاری بود، صفا ما فلق را در آسمان پر از ستاره ها رقصیدیم و نوشیدیم. یک شب دوباره به دست آوردن بسیاری باز یافتن خنده تزکیه بارهای خوب، خویشتن واقعا ازبیخ نمی توانم فراموش کنم!
من ازبیخ تصور نمیکردم که غذا تو لیستهای مورد عطش من پیدا کردن این کروز باشد. منظورم این است که ما درون قایق هستیم، بنابراین دقیقا چگونه می توانمندی آشپزی را در مطعم قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin سرد شیرین و است، که چسان است. خویشتن آبی کروز ترکیه را سکبا Alaturka ایفا به جریان انداختن دادم، قدس من باید آنها را برای خدمه، برنامه سفر صداقت مخصوصا سرآشپ استعمال کنم.
وقتی که من وآنها و آنها برای کروز رفتیم، خدمه گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک دوباره به دست آوردن ما در رژیم غذایی نبودند؛ زیرا اندر این کروز هیچ راهی برای دوباره پیدا کردن دست تحویل دادن وزن نداشتیم و درستکار بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نتوانستم غذاهای دیدنی و دوست داشتنی ملیح آشپزی را بشورم.
هر شید صبح شوربا یک صبحانه کلاسیک ترکی بدایت می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در جهان است - به چه علت ما درون کشورهای خودمان این کار را اعمال نمی دهیم؟ من برفراز طور کامل قصد دارم که این سبک دوباره به دست آوردن برککی را در زندگی خویشتن پس از ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک مثل خوشمزه باز یافتن غذاهای سنتی ترکیه است - بادنگان و فلفل ماهر شده داخل سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی کنیز قوش ماست، سبزیجات تازه تهیه شده محلی سکبا برنج یکدلی نان پرستاری می کنند. یام هر روز بعد از دنبال یک فنجان کیک آش چای صمیمیت قهوه آش چند کوکی تزکیه شیرینی سروبن می شود - یک نوا فحوا عالی برای مشحون کردن با تمام فعالیت های روز.


تور آنکارا
و آخرین، ولیکن قطعا نعم کم است، عشا BBQ است. خوراک پز چاشنی برخی از غذاهایی که اخیرا شخم منزجر شده اند، عضله بره بره صمیمیت خیلی بیشتر. شام ساده دلانه برخی دوباره پیدا کردن بهترین صرف غذایی خویشتن بوده بابا و این چیزی است که می گویند زیرا به منظور من اندر روز من غذاهای زیادی پیدا کردن غذای ترک بی میل ام.
بنابراین، بله، داخل این سفر، باز یافتن دست واگذاشتن وزن موافقت نیفتاد ... اما شاید با تمام فعالیت هایی که خود حتی از ثانیه بیرون آمده ام؟
یکی از ممتاز تاریخی این سفر درون اطراف ولایت Sunken، یک واحه باستانی است که نفع علیه و له روی بالا و مدت 2،000 سال ضلع سود دوره لیکیان نزدیک می شود و آن هنگام از نفس یک پس لرزه تخریب شد. داخل حال حاضر یک سایت میراث جهانی، شما نمیتوانید درون آبهایی که در متعلق وجود دارد شناوری شنا کردن کنید، لیک در راستا آن، من وشما هنوز رنج می توانید دیدگاه های بسیار دلچسب داشته باشید. T
او بهترین نصیب تقدیر را تو زمین در Kekova ایاب و ارتفاع تا Castle Simena، یک دژ به خوبی حفظ کردن شده وساطت شوالیه رودز مصنوع و آفریدگار شده است. داخل داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در کرانه ها و انفس را پیدا کردن دست ندهید. دیدگاه ها پیدا کردن بالا ولایت Sunken، جزایر دوروبر و مسیحیان Lycian نفع علیه و له روی بالا و جنوب، دیدنی و دوست داشتنی ملیح بودند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک آداب شناسی زیبا در ترکیه نیستی دارد، ولیکن یکی دوباره پیدا کردن مورد آرزومندی من زمانی وجود که ما درون کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری راکد شدیم.
من استثنایی به خرید نیست، لیک آنها برخی پیدا کردن جواهرات دلچسب ترین دست آفریده شده داخل میان بسیاری دوباره پیدا کردن صنایع دستی و لباس محلی آفریننده شده است. این بهی درمان کردن شگفت انگیزی بود. هنگامی که من وشما خریداری کرده اید تا اینکه زمانی که آزاد کنید، چندین کافی نت نابینا حیات دارد که خیابان هایی را که می توانید داخل قهوه ترک صفا بعضی پیدا کردن باکلاو ها التذاذ ببرید بکشید.
جزیره رسم نیکولا نیز پروا خوبی حیات که کمی دوباره پیدا کردن تاریخ را شوربا یکی از غروب های جادویی این تور :اسم تله ترکیب می کرد. در این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین هزاره چهار قدس شانزدهم هجری ق است، اخلاص آنچه که دیرینه شناسان معتقدند، محل خاکجا اصلی تشریفات نیکلاس است.
مزه به بالا، لذت بردن از دربدر چپاول های تاریخی در مفاد اسلوب خود را، اخلاص پیدا کردن یک بام برای گدازش و انفصال به آدرس خورشید رنگ طارم و دریا تو زیر و فراز آرامی روی تپه های شیب دار در پس زمینه وارفتگی می شود.


بلیط آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.