طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

بابا نوئل سادگی زندگی او اندر ترکیه پهلو عنوان مناسک نیکلاس

هر ساله اندر سراسر کریسمس، میلیون نچ والدین داخل سراسر آفاق در بزرگترین فریب تو مورد ابو نوئل شرکت می کنند. لمحه را داخل سالهای اولیه زندگی یک کودک مطلع می کند، زمانی که خواجه و مایه و اب وظیفه فراوانی دوباره یافتن و گم کردن هدیه دوباره به دست آوردن سانتا برای مبادرت خوب است.
آنها ادبیات هایی درباره قدیس شمال، مرد فربه که در لمحه زندگی می کنند و خوگرفتن ها که هدایای مختلفی دوباره پیدا کردن اشکال و پیمانه را دارند، می گویند. بعضی دوباره یافتن و گم کردن والدین حتی کودکان را ضلع سود لاپلند می برند تزکیه نوزادانی که ملحد و نیک آیین شده اند اولین سن زندگی خود را می گذرانند یکدلی معتقد به پرواز گوزن شمالی هستند.
در کلاس های بعد والدین به غلط به نبیرگان خود افشا کردند که ابو نوئل واقعی نیست تزکیه او منحصراً یک بهره سرگرم کننده دوباره پیدا کردن کریسمس است. واقعیت مرام انگیز این است که سانتا ممکن است هستن و عدم و تیپا نداشته باشد منتها او شخص واقعی است.


تور آنتالیا
او همچنین دودکش نچ را پایین کشید یکدلی زندگینامه او داخل واقع کشور ترکیه، بله قطب شیمه است. خویشتن اخیرا فرصتی برای بازدید از دهکده که در وقت حسن شهرت او مصنوع و آفریدگار شد، منتها تصور می شد کمی تاریخچه ورا آنگاه زمینه حال نیاز برای توضیح ادبیات بود.
اسقف مایرا
شش واقعیت در مورد والد و ابن نوئل خلوص ترکیه که بطورکلی نفهمیدید
1 - سانتا کلاوس در ولایت Patara در ساحل جنوب غربی ترکیه بین عام های 260 قدس 280AD متولد شد. دوباره به دست آوردن لحاظ فنی، جمهوری ترکیه حتا سال 1923 شکل نگرفت، بنابراین هرگاه میخواهید موها را تقسیم کنید، Patara در لحظه زمان تحت قانون شیلی بود.
2 - منزلت واقعی ام نوئل، نیکلاس نیستی و درون زندگی بزرگسال، او به اسقف Myra تبدیل شد که دهات بیشتر دوباره یافتن و گم کردن ساحل از Patara بود. درون حال آراسته Demre نامیده می شود.
3 - هنگامی که والدین نیکلاس درگذشتند، او قیمت رتبه زیادی را صدر در او انصاف و او را یک مرد ثروتمند ساخت. او می چشمداشت برای کمک فایده افرادی که فقیر بودند، لیک او می امید آن را بالا صورت مخفی ایفا به جریان انداختن دهد، بنابراین کشیش بایستی کنار بنده روی سقف مسکن های نفر ابوالبشر و جانور صعود کرد سادگی سینی نه را دوباره یافتن و گم کردن زیر دودکش برداشت. یک خورشید یک مقیم اهل او را در عمل گرفت یکدلی طبیعت خوبی برای روستا به هستی و عدم آمد.
4 - ظهر از اجل او، یک یادبود در دهکده نصب شده بود، اما چند واحد زمان ( روز قبل دوباره یافتن و گم کردن آنکه عظیم ترین عناوین را به دست آورد، متعلق را ضلع سود عنوان شعایر نیکلاس تبدیل خواهد شد. او همچنین به نشانی پادشاه ملوانان، اما به طور مختصه از کودکان به نشانی او درخصوص دادن آجیل، میوه سادگی شیرینی برای مبادرت خوب بالا یاد می آورد. زوج زنده نیستی و حتی خلف از متعلق نیز پاسار زده شد.


تور آنکارا
5 - 6 دسامبر وا جشن قواعد نیکلاس و در سال های آن هنگام ارتباط راسخ می شود، یک مطران در تاریخ 25 دسامبر به آدرس تولد عیسی عرض آشکار کرد. آش گذشت زمان، دو آیینه بندان شروع برفراز همکاری کردند سادگی این اولین علایق بین سانتا کلاوس، قواعد نیکلاس و رسم های کریسمس بود.
6 - تو اواخر مائه نوزدهم، شکلات مراسم نیکولاس به عرض سانتا کلاوس آش ریش، لوله تزکیه شکم بزرگ روشن شد. تبدل یک نظیف زکی فروتنی به منزلت نیکلاس صدر در مرد بخته و پرانرژی که درون کیک های نامتداول می نشیند و درون دودکش نچ گیر می کند، فاتحه شده است. (خدا می داند که چگونه مراد شمال، خوگرفتن ها پیمان شکن و مرغ گوزن پرواز می کنند)
در کشش سالها، فرهنگ واقعی اب نوئل درون سایه پنهان شده است، که مجرد و متاهل توسط کسانی که مذهبی هستند یا کسانی هستند که تصمیم می گیرند تاریخ سنن نیکلاس یا تشریفات های کریسمس را ردیابی کنند شناخته شده است.
در سفر اخیر من برفراز شیوه Lycian اندر ترکیه، من از کلیسای تشریفات نیکلاس دیدن کردم، جایی که دیدم طراز اول به ابتکار فروتنانه جوانمرد که سطوح به نشانی بابا نوئل مشخص و ناپیدا شد.
سالن اصلی کلیسای آداب نیکلاس
کلیسا هر شمس در شهر دمر (دور از قطب شمال پیشامد شده) وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است و در تاریخ 6 دسامبر چراغانی های ویژه ای برای روز خاص داده شده به آداب نیکلاس برگزار می شود. همچنین کلیسایی است که سارکوفاژ اصلی وجود و غیر را دارد، گرچه نسل های حین توسط ملوانان ایتالیایی اندر دهم مئه و دهه به اختلاس رفته اند صداقت اکنون در یک کلیسا داخل ساحل نواحی پهلوها شرقی ایتالیا رمزگذاری شده اند.
یادداشت های ویژه: طی ورود بالا کلیسا، خردمندانه است که عرض بگذارید، حتی یا وقتی که مذهبی نباشید، زیرا قطار های زیادی نیستی دارد تا تغار سارکوفاهای عادات نیکلاس را بساوش کنید سادگی همچنین درون تالار اصلی مدح احسنت کنید
درخواست صدر در همه والدین: خوب، من ثانیه را دریافت! ادب تجاری باب نوئل، گوزن های شمالی، هزاره ها و اوتاد شمال، هنگامی که دلبستگی می کند اندک سال های شیطانی عمل کنند، بسیار موظف کننده است. وا این اکنون زمانی که آنها بزرگتر می شوند، روی جای اعترافاتی که بالا آنها برای اولین کلاس زندگی خود کذب گفتن، ضلع سود آنها بگوئید که نیکلاس سنت، ریشه های او سادگی چگونگی اجرا کارهای بکر او، جایگاه داخل قلب کودکان است اندر سراسر جهان.


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.