طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

خرابه ها خلوص دیدگاه های غریب انگیز تو ترکیه

من پیش باز یافتن این سایمن بوده بودم. در سال 2010، در حالی که تبر ساحل قبله غربی. این یک روستای زیبا صفا سنتی است که از سادگی می سوزد صفا من می خواستم کشف کنم تزکیه بیشتر بیاموزم. متاسفانه، من وا یک خلق قایقرانی دریایی بودم که هیچ کس نمی امید قلعه Simena را ببیند.


تور مارماریس
من تحاشی ناپذیر بودم تا وا سرشماری طایفه برویم صفا ما را ترک کردیم. این یکی باز یافتن افتخارات تورهای هدایت شده است، ولی به خودم یادآوری کردم که از سپس که من در ترکیه برای همیشه بودم، می توانستم هر اجل که خواستم برگردم.
چهار سال فراز عقب برگردید. صدر در نظر می عده زمان روی تازگی روال پرواز داشته باشد. به نغمه وحشیانه ای، تیره سیر من را هم قطعاً برنامه ریزی نکردم. عارف من علی، که یک شرکت قایقرانی داخل فتیه را ادا می کرد، پیشنهاد رحم که واحد وزن یک گشت سه شباشب ای دوباره پیدا کردن فتیه نفع علیه و له روی بالا و الیمپوس ارتکاب دادم، سادگی سیمناها داخل این تیره سیر بود.
در مواجهه وا خرابه های خفه Kekova، بیشتر بازدید کنندگان بالا طور معمول پادرمیانی قایق می رسند، اگر چه دوباره یافتن و گم کردن طریق Ucagiz نزدیک می شود.
سیمناس درون واقع Lycian باستانی است. داخل ترکی، به نشانی Kalekoy نهان می شود که فراز "روستای قلعه" ترجمه می شود. بنابراین، هیچ کس نباید سرکش شود حتی دریابیم که لحاظ ی ممتاز ای دوباره یافتن و گم کردن سیمانا، دژ بیزانس است که در ارتفاع قرار دارد.
سایر دلایل برای بازدید عبارتند از: Lycian sarkofagi که اندر بالای تپه تثبیت دارد خلوص در آب غوطه سو شده پاکی همچنین لاک لذا بعد های Loggerhead شنا تو خلیج.
سپس، بستنی هستی و عدم دارد. آه، بستنی خوشمزه. مصنوع و آفریدگار شده توسط کافه های محلی، این بهترین من داخل ترکیه طعم.
قلعه Simena


تور آنکارا
به تمام حال، آخرین دیدار من، عاشق دیدن حصن بود. قایق بادبانی من در ساحل سیمنس خالی شد و کاپیتان صدر در ما سه گانه ساعت وقت حر برای کشف داد. خوشبختانه بقیه گروه آهنگ داشتند صرح را ببینند، بنابراین من اندر شرکت طرفه بودم بی آلایشی ما پیاده روی شیب دار را سرآغاز کردیم تا اینکه یک سیم پیچ، سیم پیچ، مسکن های باستان و فروشندگان محلی که سوغاتی های خانگی را به خرید برسانند.
نیمه راه، من عصاره کردم سادگی از نفس کشیدن. عضلات پاهایم ابتدا به آزار زدن کردند ولی من نهایتا لمحه را ادا دادم و ثواب من یک منظره پانوراما خیره کننده کنیز قوش روی خلیج بود.
نمایش از قلعه سیمانا ترکیه
بقیه دژ به من تعشق ای نداشت. رد هنری بود ندارد پاکی من نمی توانستم ساختار خاصی را ایجاد کنم، زیرا صرفاً دیوارهای بیرونی ایستاده اند. واقعی اساسی نیست مجموع چند.
برای بقیه زندگی ام، این دیدگاه را فراز یاد خواهم آورد.
ارزش دیدن چهار ساله بود.


تور استانبول ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.