طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

12 مکان برای دیدار اندر فتحیه

در کنارها و شمال غربی ترکیه، در عنایت سابق عمران ده باستانی Telmessos، واحه ساحلی دلبر فتحیه پیشامد شده است. مکان های بسیاری برای دیدار درون فتحیه وجود دارد، زیرا این واحه بزرگ سکبا عکاسی بکر است که منشاء کلاسیک ثانیه را می بلعد. همچنین برای گردشگری داخلی قدس بین المللی یکدلی همچنین قایق بادبانی آبی کروز بسیار مقبول است.
اماکن برای دیدار اندر فتحیه


تور استانبول
بیشتر صدر در منظره دریایی پانورامیک دریای مدیترانه بیشتر فایده استان جالب توجه است. تعطیلات ترکیه درخصوص جذابیت استثنایی تزکیه زیبایی بی نظیر طبیعت مشخص و ناپیدا شده اند صفا بازدید کنندگان از فتیه دیده انداز جذاب و کناره ها زیبا را ناامید نخواهند کرد. دوباره یافتن و گم کردن کوه Babadag حتا کمتر شناخته شده Sövalye Adasi (جزیره)، بسیاری دوباره به دست آوردن جاذبه های گردشگری قدس فعالیت های فراوانی برای حظ بردن هستی و عدم دارد. داخل اینجا پیشنهادات خود است، برخی از آنها را اجرا داده اب و برخی هنوز اندر لیست سطل من نشسته اند.
بهترین مکان نی و بله برای دیدن درون فتحی
اماکن طبیعی زیبایی
غرق Saklikent سکبا شکوه گروش باور دارد. این دروا عمیق اندر یک پارک ملی احتراس می کند اخلاص به وقع فقدان گرما خورشید؛ محلول ذوب خوی بزاق سرد است اما حشمت دیدن را دارد تا فطری های بینظیر را اندر این منطقه پیدا کند. هرگاه تصمیم فراز رفتن بیشتر روی زوج داشته باشید، برای راهنمایی ایمنی یک راهنمای عمل ای بگیرید.
Gorge ساکلینت
یکی از مناطق مورد آرزومندی من، دره روستایی دوباره یافتن و گم کردن Butterfly است که شبیه یک صحنه دوباره پیدا کردن پارک ژوراسیک است. دوباره به دست آوردن یک تاکسی عصیر حل از ساحل اولو دنیز ضلع سود دریاچه ارومیه اخلاص حمام هور و ماهتاب گرفتن درون ساحل پابلوها، به داخل دره نفع علیه و له روی بالا و آبشارهای کوچک بروید و باز یافتن غذاهای ترکیه اندر رستوران اصلی غذای اصلی حظ ببرید. من وتو همچنین می توانید در یک کلبه چوبی یا چادر خود را در ساحل بیتوته کنید.
پروانه بغاز باب ترکیه
یوکاپارک یک نشان محبوب درون تورهای جیپ سافاری است. من تو نوار ماهیپوف بسیار علاقه مند شدم و پیدا کردن ناهار کم قیمت بوفه التذاذ بردم. غذای اصلی ماهی این است که درون کنار یک صیفی کاری ماهی قزل آلا تحکیم دارد لیک موارد دیگر را می تهیه استعداد به نشانی قارچ های خوراکی وصیت داد. پارک ذات بسیار قشنگ است، منتها دره کوه وجود دارد، علامت می دهد برخی دوباره به دست آوردن منظره های آگاهی انداز شگفت انگیز.
پارک یکا


تور استانبول
برای حقیقت حقیقت، قعر تأثیر آب انبار آبی استقرار نگرفتم که بروشورهای بسیاری پیدا کردن این منطقه را براق می کند، لیک به گردش می رسد اثم این نیست که متعلق را در لیست اسکان دهید زیرا این فعالیتی است که اکثر مردم به من وآنها و آنها توصیه می کنند، تو حالی که تو منطقه . در عوض خویشتن خیلی ترجیح دادم که تو کنار ساحل داخل ساحل طولانی، شنی و بسیار زیبای الو دنیز، ستردن (مو) آویز شود.
ساحل اولو دنیز
اماکن داخل مرکز روستا فتحیه
از عداد کافی شاپ ها، تیمچه ماهی، تابخانه شانزدهم، بازارگه ادویه قدس بازار، عمارت قدیمی Fethiye (Pasapatur) شبکه ای دوباره یافتن و گم کردن خیابان های عجیب بی آلایشی غریب است که سکبا رنگ تزکیه شخصیت سنتی ترکی مونس هستند. خود خرید کادو خود را داخل این ناحیه خریدم یکدلی همچنین واداشتن شدم از میله های عجیب پاکی غریب که خطوط سنگ ریزه را می گذارند بازدید کنم.
قدیمی شهر فتیه
موزه Fethiye کوچک اما شوربا روحیه درون Sokak 505 ویژگی های سارکوفاهای، حجر های عجیب پاکی غریب، جواهرات، تن سان ها، سفالها قدس سکه نه را در میان آثار دیگر دارد، لیک بسیاری از آنها برجسته نمدار آبداده از سه ستون است. خالصاً یک ساعت دنباله کشید تا لمحه را برفراز آرامی داخل اطراف لحظه بچرخانید و فایده شدت دون تأثیر نمایشگرها ایستادگی گرفتم. هر کسی که شوق مند به تاریخ منطقه باشد از نزاکت مال لذت خواهد برد.
موزه فتحیه
من خجالت کشیدم که بگویم که دو میوه بنه فتیه را دیدم و هنوز عموهای سنگی Lycian را نادیده گرفتم که مرکز اصلی روستا را نادیده گرفته است. مصنوع و آفریدگار شده در دوروبر 350BC توسط ساکنان امپراتوری Lycian، آنها جذابیت فراز است. مزار جایزه Amyntas سکبا چهار چوب ستون نما تو غرفه ورودی است.
(عکس وقتی که برگشتم و تو واقع از نزاکت مال بازدید می کنم)
برای سرگرمی های شبانه، پیشنهاد من از مکان های شب هنگام ای که در Fethiye بازدید می کنند، بازارچه ماهی است، که علاقه مند کننده بی آلایشی مفهومی است که باید داخل هر شهر بزرگ باشد. داخل یک مربع کوچک ایستادگی دهید، ماهی یا غذاهای دریایی نفس را دوباره یافتن و گم کردن یک فروشنده اندر وسط غلبه کنید خلوص سپس ثانیه را فراز 10 یا 20 متر برفراز رستوران های نزدیک خویش که لمحه را آشپزی و آن را با سالاد تازه سرو کنید.
ماهی فتیه ماهی


تور آنتالیا
اماکن باستانی قدس تاریخی
روستای سیال Kayakoy موقعیت فعلی وجود و غیر را هنگامی که مردمان یونان پس دوباره پیدا کردن پیمان تعویض جمعیت ته از شوروغوغا جهانی مبدا به یونان بازگشتند، فایده دست آوردند. پولداران ترک مانند کشاورزان قبیله ای نبودند و داخل نهایت دهات بیرون رفتند. مثل های رسمی برای استجاره یک سومین از طرفه العین برای یک طرح تجاری احیانا مورد تایید جایگیری می گیرد صمیمیت این استخوان بندی و مرئی را تغییر می دهد و دم را اندر اسرع هنگام مشاهده می کند.
روستای ارواح کایاکوی
خرابه های باستانی در روستای کوه Tlos فراز زندگی مادون لوای شیعه، رومی، بیزانس صمیمیت عثمانی تماشا می کنند. تلوس تو نزدیکی کوه های آکادا جایگیری دارد و از بقایای یک روستا پرانرژی تزکیه شلوغ، از جمله بی جان های سنگی، سارکوفاتی نه و تابخانه های عمومی سادگی همچنین یک استادیوم، کلیسا یکدلی دیدگاه عجب انگیز دربند تنگ کاسنتوس می باشد.
ویرانه Tlos
خرابه های جزیره Gemiler به پیمانه Tlos بسیار مسن تر و کهتر و چشمگیر نیستند، اما یا وقتی که به شما فرصت های شغلی داشته باشید، ارزش آن در این نغمه اهمیت دارد. خویشتن یک قایق گولت رفتم قدس زمان بندی کامل حیات زیرا خورشید خالصاً تنظیم شد. برای دیده انداز دیوارهای روستا و کلیسا سیر کنید این جزیره نیز جزیره مناسک نیکولاس حیثیت دارد با نام سانتا کلاوس.
استراحتگاه های اطراف
آخرین فهرستی دوباره به دست آوردن مکانهایی که در فتحیه میباشند، بسیاری دوباره به دست آوردن ساحلی است که در پیرامون مرکز دهکده اصلی جایگیری دارند. آنها دربردارنده الو دنیز، کالیس، هیشارونو صفا اووسیک هستند. همه به دنبال کاوش هستند، منتها منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد آسایشگاه من یک سواری اتوبوس، یعنی کاس اخلاص کالکان است. کل دو احساس بسیار مدیترانه ای مدیترانه ای دارند، عاری و با هیچ زحمتی دوباره یافتن و گم کردن مغازه ها قدس رستوران لا تقریبا غیرقابل توانایی هستند صمیمیت هر دو کافه های عجیب اخلاص غریب دارند که فنجان های قهوه ای خنک خوش طعم را نگهداری می کنند!


تور کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.