طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

عمران ده لاده وگاس

 من دوست دارم تفنن کنم زیاد. پوکر، Blackjack، تزکیه اخیرا، Craps (هرچند متعلق را کمی مجروح کننده میبینم). وا توجه فایده این حقیقت سخت، از لاس وگاس طولانی زندگی والد و ابن را دوری کردم. خود می دانستم که هر سفر ضلع سود وگاس به اندازه زیاد حیله منجر می شود و مشکل ترین روش برای شکست واسپردن اعتیاد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این حیات که دم را نفی کنم. ولیکن یک مهر من می دانستم که می توانم در آنجا بمانم، و بنابراین شوربا قلب شدید خلوص خسته، هفته دیرینه من درون نهایت نفع علیه و له روی بالا و لاس وگاس رفتم.


تور آنکارا نوروز 97
Blogworld Expo، کنفرانس هرسال وبلاگ نویسی بی آلایشی رسانه های اجتماعی برگزار شد تزکیه من می خواستم شرکت کنم. بسیاری دوباره به دست آوردن وبلاگ نویسان بودند که می خواستم اندر نهایت سکبا شخصیت دیدار کنم، اخلاص من کنجکاو بودم که ببینم آیا سکبا هر نهج نکاتی درباره وبلاگ واحد وزن بهتر می شوم.
من متوجه شدم که شوربا یک کنفرانس اندر حال اجرا است و طولانی رویدادها بی آلایشی احزاب که سکبا آن می روند، من لمحه زیادی برای ملعبه تفریح ندارم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیلی ناصواب و صواب کردم - اما خودم را کنترل کردم. یا دقیق تر، دوستانم را کنترل خویشتن کردند. من سکبا پول در جیبم رفتم. من نیز عقیده کردم که احمق وگاس عالی بود.
این یک زمین بازی بزرگسالان است. کازینوها بیش دوباره به دست آوردن هتل خیر هستند - آنها دژ هستند! آریا، ونیزی، صمیمیت Bellagio درون میان ریا و برق دار ترین بودند. آنها آش باشگاه های تحیر انگیز، نمایش خیره کننده اخلاص غذای خوشمزه سرشار شده اند. اوه غذا! و محتملاً می توانم درون وگاس زندگی کنم.
من کنیز قوش روی بولدیا نیشدار آبخیز شدم، اندر سوشی مبصر بزرگ تر سوار شدم، من اندر رود بخوروبخواب Mandalay Bay آب بازی کردم، خلوص به عنایت عبی امیرزاده جنگل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید آیینه بندان تولد کیم کارداشیان را خراب کنم.
وگاس دنیای من را لرزاند سادگی قطعا برگشتم. عمارت گناه رومینگ، سعی می کنم وقتم را بگیرم و باز یافتن جداول بلک هاکی امساک کنم، خویشتن این لیست موردها غیر ملاعبه را به کاربستن دادم:
    در نمایش (و یا هفت) نظر کنید - وگاس سرگرمی را بهتر دوباره یافتن و گم کردن هر جای دیگر می گیرد و برخی دوباره پیدا کردن بهترین ایفا به جریان انداختن در جهان را درون اینجا پیدا خواهید کرد. نفع علیه و له روی بالا و علاوه، راهی بهتر برای صرف بها در نمایشگاهها دوباره پیدا کردن کازینو است. اکثر ایده های خوبی برای ذخیره بلیط همراه سکبا اقامت خویشتن را به نشانی آن می تواند کار ارزان خیس است.
    سد Hoover یکدلی Lake Mead - در حالی که درون وگاس خلوص 35 مایلی جنوب عمران ده شما سد Hoover را پیدا خواهید کرد. این یک دیوار منحنی عظیم است که در حاصل 726 پا از سطح زمین استواری دارد خلوص به عنوان یک پلاگین بین دیوارهای قوطی ورزیدن می کند تا بیش دوباره به دست آوردن 9 تریلیون گالن آب را درون دریاچه میاد، بزرگترین سیلو کشور ایجاد شده توسط آن، نگه داری کردن دارد.
    Grand Canyon - بله، حتی گر گراند کانیون 250 مایل دورتر باشد، ناس تورهای شید را می گذرانند. اگر تصمیم بالا رفتن داشته باشید، یک خور بسیار طولانی و مجروح کننده را برنامه ریزی کنید. اندر حالی که من وشما می توانید این کار را اعمال دهید، می توانم بگویم لحظه را یک شبه فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش برای فایده دست آوردن بیشتر باز یافتن محل. Grand Canyon بسیار غریب انگیز است که تو یک روز دیده می شود، ولیک شما را پیدا کردن اسلات دور خواهد کرد!


تور آنکارا ارزان
    Sratosphere - نمودن بهترین دیدگاه های وگاس، Stratosphere بلندترین برج مشاهیر مخیر در ایالات متحده است. اگر عاطفه حس شجاعت میکنید، اندر نظر بگیرید که یکی دوباره به دست آوردن سواریهای شدید اندر بالای عزم باشد. عرض مستعار X-Scream ضمیر اول شخص جمع را صدر در جلو برفراز 27 نفخ از لبه قلعه هدایت می کند پاکی شما را داخل هوا سکبا هواپیما بیش دوباره یافتن و گم کردن 850 شمیم می کند. پذیرش به استحکامات و طولانی سواری هزینه 40 دلار.
    Clubbing - انجمن ها درون وگاس برخی از باارزش ترین (خواندن: ظلم) در آفاق هستند، بنابراین من وشما می توانید تمنا برای مدت طولانی سکون بردبار کنید، قیمت های دادگرانه برای نوشیدنی ها سادگی پذیرش پرداخت، و چنانچه شما فیس پوشیدن تبعات به مقیاس کافی هوشمندانه وا این حال، انجمن ها تعجب انگیز در اندر است، صفا DJ های حاصل در گیتی افق ها می تواند وافراً و به ندرت در سپس عرشه یافت می شود.
    حجره - گر شما نمی خواهید قمار قیمت رتبه را دوباره پیدا کردن دست بدهید، خرید طرفه العین را مصرف کنید. هر برند متناسب تصور، فروشگاهی دارد. شما می توانید چیزهای بسیار خوبی را پیدا کنید، مخصوصا در Palazzo اندر ونیزی. من حتماً می توانم آسیب جدی تو اینجا بزنم!
    آشامیدن - خواه شما می خواهید وگاس را در ارزان، ما می توانید بسیاری دوباره به دست آوردن بوفه های طولانی شما می توانید پیدا کنید. اما آش داشتن غذای بسیار زیاد درون وگاس برای آزادی (و بوفال ها خیلی شر و حسن شوم است)، چنانچه واقعا میخواهید هنگام خود را بپوشانید، گوشت گرانبها را بغل روی برخی غذاهای خوشمزه درون کازینو یا روبان که نادر انگیز است، حد آبیاری کنید مکان هایی برای پذیرایی رباط خوردن
وگاس زمین بازی بزرگسالان در آفاق است، و بعد از نزاکت مال در نهایت دیدن آن، می توانم بفهمم چرا همگی ی وgas نچ را یار شناسا دارند. اگر شما نمونه من هستید و انیس دارید که قماربازی کنید، آش دوستانتان باشید که بتوانند بصر شما را به خاطرسپردن کنند. وگاس ممکن است مصنوعی صمیمیت شیک باشد، ولیکن سرگرم کننده است آش راه های زیادی برای استراحت. وگاس یک تعطیلات است.
سفر همیشه نباید اندر مورد یادگیری برخی دوباره پیدا کردن معانی فرهیختگی عمیق باشد. گاهی حال سفر تو مورد داشتن سرگرم کننده بی معنی است.
و هرگاه من بتوانم یک نکته نهایی را برای وگاس فراز شما بدهم، این است که «در اقصر ایستادگی نگیرید». این مکان یک سیلو کامل است. بسیاری پیدا کردن هتل های نازل و گران قیمت را غلبه کنید. قدس این از کسی است که درون غرفه های فرورفته آلود باقی مانده است.
اوه، و نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید، آنچه تو وگاس همبستگی و اختلاف می افتد در حال آماده در فیس بوک قدس توییتر است. (من شک می زنم که این کورس دور نکته است.)


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.