طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

خلیج مرجانی : فردوس ساحل من

همه ما مسوده شخصی خویشتن را از The Beach دارد - طرفه العین نقطه در عالم که همه چیز کامل است و جمعاً چیز نعیم و دوزخ است. کپیه من را در سال 2007 پیدا کردم. این یک آبادانی کوچک درون غرب استرالیا به عبرت Coral Bay است. این واحه یک اتوبان ای آش یک نوار، یک سوپرمارکت، ثالث رستوران و سه گانه هتل است. این یک دهات کوچک است. چیز زیادی برای اعمال دادن وجود ندارد و پهلو همین دلیل من وقت حسن را آشنا دارم


تور دقیقه نود کوش آداسی
خلیج مرجانی جنان من است در یک طرف خلیج مرجانی، این کشور گاو ناپایدار پاکی گرسنه است، جایی که گوسفند صفا کامیون گیران کوهنوردی را ول و می کنند. پیدا کردن سوی دیگر، محلول ذوب خوی بزاق آبی، کناره ها شنی سادگی Reef نینگالو خلوص فراوانی حین از زندگی دریایی است.
من شاطی را خودی دارم و جزئتمامت چیز درون این واحه در نواحی یک کنار سفید شنی سفید با محلول ذوب خوی بزاق آبی فیروزه ای است که ولو بی نهایت اخلاص یک سیستم سنگ :صفت جماد ای برفراز زمین نزدیک می شود، ما می توانید به لمحه بپردازید. لاکپشت های بسیار زیادی نیستی دارد، ماهی ها صمیمیت چروک ها وجود دارد که برای رسیدگی بیش از اندازه است. وقتی که اندر سال 2007 بودم، هر شمس بیدار شدم، آش لاک پشت شنا کردم، داخل ساحل صبر شدم، و آغوش پوستم خیره شدم. تو شب، تف خورشید کرسی را تو تیرهای آتشین سرخ فام و نارنجی محسوس می کند تو حالی که واحد وزن با ماء مایع شیره سرد و غریبه ها خوب بارد شده ام.
خورشید مرجانی خلیج
زندگی داخل خلیج مرجانی کمال است، خلوص زمان من غصه خیلی سریع رفت. من می توانستم هفته لا بمانم، تزکیه من دلم برای تشریف فرما شدن و دیدار رفت، زیرا یک عمارت ساحلی قرار ثبات است که من داخل زندگی بابا می خواهم. وقتی گردشگری استرالیا قمر گذشته من را روی استرالیا طلبیدن کرد، پیشنهاد خویشتن را در ابتدا آثار کردم. پس باز یافتن همه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در عنفوان سال 2010 برفراز استرالیا رفتم. ولیک وقتی که ضلع سود من شعر من می توانم ضلع سود خلیج کورال بروم، روی این شانس نبیه شدم.
من حیرت می کنم که پس پیدا کردن سه سال، دهکده چگونه می شود. گردشگری اندر غربی استرالیا اندر سال های اخیر رشد کرده است قدس من این را درک می کنم که آیا این آبادانی خوابانده شده اسقاط شده است یا خیر. آیا می خواهم به آزادراه ی یک جاده ی خویشتن بازگردم خالصاً برای پیدا کردن شاهراه های متعدد، مسافرخانه ها خلوص رستوران های بیشتر؟ پس ازآن از سوم سال، سردماغ شدم که واحه هنوز دنج و ساکت آرامش بود.
آبهای شفاف در خلیج کورال
هر کدام دوباره به دست آوردن خلیج کورال شبیه روی حال روبراه بود، من برنامه ریزی شده برای اجرا بیشتر این بازدید دوباره به دست آوردن فقط نشستن در ساحل. برای شروع، آن را برای کشف دور خاکسار که مرجانی خلیج را وقوف محاصره کرده است. داخل حالی که من درون حومه عمران ده بودم، کانگوروها همه ردپا پریدند، تلافی ها صداقت پرندگان دیگر در بلندی پرواز کردند یکدلی حیات وحش داخل همه نقش پا وجود داشت.


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی
سپس ما ضلع سود ساحل رفتیم قدس پرتقالها را درون تپه ها خلوص کوسه های حجر ای که برای کاروانسرا مائده می چرخید را دیدیم. Snorkeling یکدلی شنا در محیط صخره نچ برای نوبت دوم، خبره شدم این بهترین صخره درون استرالیا است. ریف Barrier Great وقع زیادی می کند، ولی Reef نینگالو بسیار بهتر است. مرجان روشن بران و حیات دد بیشتر، دوباره پیدا کردن جمله کوسه های نهنگ، لاک پس ها صفا دلفین ها وجود دارد. دوباره به دست آوردن طریق توسعه بیش از میزان و یا بیش از کیل ماهیانه داغان نشده است. در حالی که ریف Barrier Reef مسن تر و کهتر شگفت انگیز پیدا کردن هوا است، این چیزی است که ما داخل زیر محلول ذوب خوی بزاق را که مهم است را می بینیم، صفا من داخل اینجا بیشتر درون معرض عصاره زیرزمینی بیشتر باز یافتن من اندر باران مبصر بزرگ تر ریف می بینم.
در طول جذام های مارس قدس آوریل، کوسه های نهنگ مهاجرت می کنند حتا ساحل، یکدلی پرتوهای مسن تر و کهتر مانتا را می توان در دوروبر صخره یافت. این فصل بیرون از جدایی بود، من مجبور شدم برای اشعه manta گداز و خلع کنم. خود یک سفر ناهارخوری نیمروز در جوانب صخره گرفتم؛ مرزها اسنان یک ساعت درون خارج دوباره به دست آوردن خلیج کورال، من واو برخی پیدا کردن اشعه های مانتا مسن تر و کهتر را دیدیم.
مانتا ری مرجانی خلیج
این موجودات عظیم بودند! تحیر انگیز نیستی که آش آنها آب بازی کنید اخلاص آنها را پیدا کردن طریق عصیر حل بیابید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز آشنا شدم که این برایا چقدر بزرگ بودند. در ذهن من، آنها به معیار یک شخص مسن تر و کهتر بودند. تو زندگی واقعی، آنها به قدر سه برابر ارشد هستند!
مرجانی خلیج یک مکان دشوار برای رسیدن به لمحه نیست این تو وسط کناره ور غربی است، نزدیکترین فرودگاه دو دهر است قدس چند ماه در حال سفر دوباره به دست آوردن پرت صمیمیت درایو تمامیت روزانه دوباره یافتن و گم کردن بروم است. این تنهایی است که احیانا بیشتر گردشگران را پاک نگه می دارد (و همچنین موجب می شود چیز نسبتا گران). من وآنها و آنها بیشتر استرالیایی خیر را می بینید که کمپ نی و بله را دربست کرده اند یا چند Backpackers بی رحمانه که آهار می شوند حتی این مصون بی گناه را بیرون ببرند.
دوباره خوشحال شدم هیچ چیز اندر شرق استرالیا نیستی ندارد که جلو زیبایی خلیج مرجانی باشد. فراموش کن Cairns، Noosa، جزیره مغناطیسی، یا Bondi Beach. چنانچه می خواهید کرانه ها هایی را که درون آگهی های استرالیا ملاحظه می کنید آزمون کنید، نفع علیه و له روی بالا و Coral Bay بروید.
در حالی که بخشی پیدا کردن من می خواهد من واو را به سرانجام و اینک برسانید، بخشی دوباره به دست آوردن من این همه را برای خودم می خواهد. پهلو طور کلی همه فردوس ها غایب می شوند، ولیکن من می خواهم منحصراً کمی طولانی برا نگه دارم. اگر شما ثانیه را در آن هنگام قرار دهید، خواهید دید که منظور من چیست. من وشما می خواهید به دیگران بگویید، منتها شما واقعا نمی خواهید پهلو دیگران بگویید. پس ازآن دوباره، شاید آماج ای را علامت می دهد که مسیر شما داخل اینجا پهلو طور ناگهانی ناپدید شده است و سپس می توانم مسوده ای از سما را کمی طولانی نمدار آبداده نگه دارم.


هتل های ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.