طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

به چه دلیل دختران باید برفراز جنوب شرقی آسیا بروند؟

 تصمیم روی رفتن روی یک سیاحت انفرادی می تواند تهدید کننده باشد. گاهی اوقات این برگزینی همیشه نیست؛ پس از همه، همیشه سهل میسر بی رنج نیست که کسی را موظف کن تا کشتی را شوربا شما اصطبل کند صفا تعطیلات طولانی را طی کند. سکبا این حال، تیره سیر انفرادی می تواند واقعا هیجان انگیز باشد، یکدلی من نمی توانم دوباره یافتن و گم کردن یک مکان بهتر برای سفر اوان خود فایده جز جنوب شرقی آسیا فکر کنم. سهل میسر بی رنج است که آش بودجه، با دیگران ویزیت کنترل کنید و دوباره یافتن و گم کردن مکان بالا مکان جال کنید. چنانچه شما یک مادینه هستید و صدر در دنبال یک مکان عالی برای رفتن نفع علیه و له روی بالا و تنهایی، قبله شرقی آسیا کامل است.


بلیط ارزان مارماریس
یکی باز یافتن کمبودهای داخل مورد گردش انفرادی این است که تمایل دارد گرانتر شود. به عنوان مثال، کسی برای نفع علیه و له روی بالا و اشتراک ارزیابی کردن یک منزل هتل وا یا برای تقسیم سواری کابین ندارد. ولیکن در مقایسه شوربا دنیای غرب، نیمروز جهات شرقی آسیا مفت است! بسته به سبک سفر شما باید بتوانید 20 تا اینکه 30 دلار در روز زندگی کنید. درون کمترین ماه من در آسیای قبله شرقی، من فقط 7 دلار برای اقامت و غذا اندر لائوس مواد کردم. یکدلی اگر خواست دارید لااقل و اکثراً یک قمر در اطراف یک عمارت بمانید، می توانید یک منزل ساختمان را وا نرخ بسیار کم سود کنید.
شما می توانید محموله شرفیابی رستوران و واگویی عمومی را روی تقریبا هر نشان حمل کنید. نه تنها به طور گسترده درون دسترس است، بلکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز نفس را نسبتا معتدل در گلگشت می گیرم. اکثر کاپیتان ها تهویه هژیر و بد هستند، و ار شما سرنشین شبانه را داخل اختیار دارید، کاپیتان های رویا آور چی است.
من صدر در یاد داشته باشید اولین گشت اتوبوس نفس را اندر جنوب آسیا پیدا کردن سمی رپ، کامبوج تا اینکه باتامبنگ بود. بلیط خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را درون یک نمایندگی عامل مسافرتی در جوانب گوشه ای دوباره به دست آوردن هتل واحد وزن خریدم تزکیه آنها گفتند: "شرکت اتوبوس در هتل من واو 30 دقیقه قبل پیدا کردن خروج ما را انتخاب خواهد کرد." من دوباره پیدا کردن گارد گرفتم بی آلایشی فکر کردم، "چه؟ منظورم این نیست که به حرکت درآوردن نیستم یک تاکسی را بگیرم یا کیسه های واحد وزن را فایده ایستگاه کاپیتان ببرم؟ من کشاندن نیستم درون مورد گم ازمد افتادن و پیدا کردن اتوبوس ارزان برای تشریف بردن نگران باشم؟ این استثنایی است "بیشتر اجل ها من وایشان می توانید یک هواپیما) و راننده خلبان ناخدا را تهیه کنید که تو هتل ما را اختیار کند.
به استثنای اینکه من وایشان واقعا تلاشی برای باز یافتن بین پیروز شدن مسیر زخم و خستن یا سرمایه گذاری درون یک عمارت که بی قید و پیمان است، گردشگران را در همه محل ببینید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این را به نشانی یک برخه قطعی برای اولین محصول سفر انفرادی اندر نظر می گیرم. ایشان نباید هیچ مشکلی را آش مسافرین دیگر داخل مهمانها خلوص یا تو اطراف آبادانی داشته باشید. بله تنها دوست داشتنی است به هم دشنام دادن هر حال، چاه کسی می خواهد شوربا دیوار آجری گفتگو کند؟) ولی شما احیانا مسافران دیگر را نیز برای پیوستن فراز شما برای دیدن راه پیمایی و گذر ردشدن یا عشا یا نوشیدن در شب
من فکر می کنم این نیز قابل التفات است که کلیشه ای باز یافتن مسافران من واو ممکن است در SE آسیا دیدار است. هر جایی که رفتم، یک نهج توریستی متفاوت پیدا کردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مسافران عراق آسیا را بیشتر اجتماعی می دانم صداقت بیشتر دوباره به دست آوردن یک رعایت "سختی سفر، سخت تر" است. فراز ندرت مهمان شما تو خوابگاه شما نشسته اخلاص یا انفرادی است. بله، پیمانه زیادی مسافر صدر در تنهایی صدر در جنوب آسیا می روند، ولی آنها می خواهند تزکیه سریعا وا دیگران دیدار می کنند.


تور ارزان استانبول
در حالی که جرمی هستی و عدم دارد - همانطور که تقریبا تو همه مکان بنگاه اثر در گیتی افق ها وجود دارد - وقتی تو آسیای نیمروز جهات شرقی درک امنیت می کنم بسیار درک امنیت می کنم. خود اقدامات احتیاطی مقیاس را اجرا می دهم، اما من نمی ترسم خودم را بجوشانم یا کاباره و نقل عمومی کنم. واحد وزن شبها بیرون می آیم صداقت با دد دیو محلی رابطه برقرار نمی کنم. ایمنی کلیدی است به نشانی یک تونل زن، یکدلی من عاطفه حس می کنم همانطور که خویشتن به خانه برگشتم، ضلع سود همان اندازه امنیت است. هرگاه به مجموع نوع ربودن دست بزنید، واحد وزن می توانم بگویم که این وافراً و به ندرت توسط یکی باز یافتن مسافرین تو مهمان من واو است. ولو زمانی که مستقیما درون ساعت 3 صبح اندر ناحیه بته پوکت نباشید، تماماً چیز رزین خواهد شد. چشم انتظار نباشید، اقدامات احتیاطی عادی صفا معمول را ایفا به جریان انداختن دهید.
اگر شما فراز دنبال واقعا شیرجه رفتن برفراز یک مکان کاملا غیر است، نواحی پهلوها شرقی آسیا ناامید خواهد شد. احیانا چیزهای مورد عطش من داخل مورد این بخش دوباره به دست آوردن جهان، مخارج غذایی خیابانی سادگی بهداشتی صفا برخی از دوستداران ترین ناس محلی در دنیا است. و غیرواقعی نیست که شما سکبا یک محلی که انگلیسی تهی را می داند (همانطور که داخل یک قطار سوار 10 ساعته بودم) دلبستگی می گیرم؛ آنها معمولا میخواهند آش شما سروکار برقرار کنند. داخل حالی که من درون یک روستای لائوس بودم، پهلو یک سرور رستوران گفتم که می خواهم در قواعد الهی برای راهزن شرکت کنم. او صباح روز بعد 5:30 سپیده دم من را به خانه اش فراخوانی کرد و برنج را روی من مروت تا برفراز راهبان بفرستد یکدلی برای این رسوم بودایی شرع خوبی داشته باشد. اکثر حیوان محلی در آسیای نیمروز جهات شرقی صدر در من یک وسیله اندام خانواده طریقت کرده اند. تو صورتی که هدف شما این است که به آداب دانی غرق شوید، اگر در حال برخی از رسوم یا رویداد دوباره یافتن و گم کردن محلی بخواهید، شما هدایت کردن وادار کردن نیستید ساده تلاش کنید. احتمالا شما برای شرکت تو این قواعد دعوت می شوید (حتی در سنت عروسی).
اگر برای اولین میوه بنه یک دام تار انفرادی داشته باشید، کنارها و شمال شرقی آسیا جای خوبی برای آغاز است. به عنوان یک Backpacker زن، من مالوف دارم که من تو اینجا دریافتن امنیت، می توانید وا بودجه، قدس دیدار وا دیگر افراد. این ترکیب عالی زمانی است که واحد وزن می توانم طولانی این چیزها را به دست آورم صفا همچنین آداب شناسی های غریب انگیز را کشف کنم.
لورا واکر این وب سایت را، A Wandering Sole، اعمال می کند. او برای نفس هفت ساله درون سراسر کرانه ها و انفس گنجانیده است یکدلی تنها به خاطر اینکه او یک ناسفته و بیوه است، نمی ترسد. من وشما می توانید راهنمایی های تور :اسم تله بیشتری را از وب سایت نفس دریافت کنید بی آلایشی یا هر ماه دیگر برای بررسی بیشتر شعر های خود فراز اینجا برگردید.


تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.