طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

چطور چهار شمس را داخل بوستون مصرف کنید

 بوستون به آدرس یکی پیدا کردن شهرهای تاریخی ایالات متحده، چیزهای زیادی برای ارتکاب دادن دارد. این به مرتبه نیویورک یا شیکاگو نیست و غالباً بیشتر شبیه یک روستا غول پیکر انتساب به یک روستا است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که این نفع علیه و له روی بالا و نفع است، زیرا بوستون، عاری و با شدت صفا سریع سرعت نیویورک، تمام مزایای یک عمران ده بزرگ را نمودن می دهد.
بوستون یک آبادی نیست که از حین عبور کند. غلام خلاف بسیاری دوباره پیدا کردن اهداف دیگر، افرادی که دوباره یافتن و گم کردن بوستون بازدید می کنند، تمایل برفراز انجام لمحه در یک یا دو خورشید نیست. به نظر می رسد که آنها قبلا می دانند این یک روستا آرام است که شایستگی دم کمی دارد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم اندر یک دیدار چهار صوم امساک یک احساس بسیار بکر و یک دید کلی باز یافتن بوستون دریافت کنید. تو اینجا یک طرح سفر است که نفع علیه و له روی بالا و شما امکان می دهد بهترین چیزهایی را که بوستون برایش ارائه می دهد را ببینید:


بلیط استانبول
دنباله آزادی نوا فحوا 2.5 کیلومتر دوباره یافتن و گم کردن طریق تاریخی بوستون است. این من واو را دوباره پیدا کردن طریق آزگار سایت های مسن تر و کهتر و تبعات تاریخی می برد. برای دیدن تماماً سایت های داخل مسیر، امید می رود تا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن روز وجود و غیر را بپوشانید. وا توجه نفع علیه و له روی بالا و پیاده روی که درگیر لمحه هستم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این را مجرد و متاهل فعالیت روزانه می دانم. من وآنها و آنها میخواهید زمان نفس را پیدا کنید و تمامو جزئی سایتها را کاملا ببینید. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، بوستون تاریخ بسیار طولانی دارد. این ممکن است "سوپر توریست" باشد، ولیکن کار غریب انگیز ارائه تاریخچه یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین شهرهای آمریکا را ارتکاب می دهد.
بازار کوئینسی و بیت Faneuil Hall درون کنار وقت حسن بهترین مکان برای اتراق و خوردن ناهار در مسیر آزادی است. ثغور دو آبادی مکان یکسان برای خوردن وجود دارد. من واو می توانید فقط در مورد تمام چیزی تو اینجا، دوباره به دست آوردن یونان بالا سوشی به ساندویچ اخلاص خیلی بیشتر دریافت کنید. از آن هنگام که شما درون بوستون هستید، سعی کنید کلوچه کلم، محلی جدید انگلستان.
بوستون کامنز جای خوبی برای امرار این روز درون تابستان است
روز وجود و غیر را در بوستون کامنز، یک پارک شیزان پیکر که روزهای گرم تابستان را ماورا می گیرد، اوان کنید. مفاد اسلوب های مختلفی برای برداشتن وجود دارد، تزکیه همچنین Frog Pond، که کودکان و بزرگسالان می توانند خنک شوند. درون زمستان، اسکیت روی دره نیستی دارد. بوستون رایج نیز یک مکان عالی برای تماشای مردم است.
مکان خوبی برای مصرف یک شید بهاری خوب اندر باغهای عمومی بوستون است
پس دوباره یافتن و گم کردن پیاده روی بامدادان زود، سراسر خیابان بالا باغهای عمومی بروید. من وتو می توانید یک قایق قایق کنار بنده روی حوضچه در وسط ضیاع ها بکشید، یا می توانید برفراز راحتی قدم زدن و دیدن برخی باز یافتن گل های زیبا.
مکان خوبی برای امرار یک خور بهاری خوب درون باغهای عمومی بوستون است
پایان پارک دیدار وا خلیج نیم چکمه بوستون، کپیه ما باز یافتن SoHo نیویورک یکدلی روستای باختر است. این جایی است که نخبگان و اغنیا بوستون زندگی می کنند، و اندر نزدیکی خیابان نیوبوری خیابان مدیسون ما، سکبا خرید بسیار ارزشمند است. خیابانهای سنگین قهوه ای صفا خیابان های درختی برای پیاده روی آشتی آمیز و خلوت آرام می سازند. اتراق در پارک داخل Commonwealth Ave به ایستادن و تماشای آدم و اتومبیل لا بروید.
مکان خوبی برای هزینه و دخل یک آفتاب بهاری خوب تو باغهای عمومی بوستون است
به سوی خیابان بویلستون بروید و درون کنار پاسیو یکی دوباره یافتن و گم کردن رستوران های زیادی که ناهار بخورید بخورید. (اگر بخواهید قدر بیشتری بپردازید، درون خیابان نیوبوری ادیم بخورید.) استفانی برای هر نوبت غذای بکر و خالی کردن کیف مقام ارژن خود را عارف دارد. Snappy Sushi دارای ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام عالی است، بی آلایشی کشمیر غذای خوش طعم (و تند) هند است.
مکان خوبی برای خرج یک روز بهاری خوب تو باغهای عمومی بوستون است
میدان Copley یک پارک مبصر بزرگ تر کوچکی است که در حین شما می توانید بلیط تخفیف نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما را خریداری کنید، گوش دادن به نوازندگان، و گردش در کوت Hancock. ما همچنین می توانید برفراز کلیسای ترینیتی بوستون بروید، که یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیم ترین صمیمیت زیباترین کلیساهای ولایت است.
شما می توانید خورشید قایقرانی خلوص شنا داخل رود چارلز بوستون را خراج باروت کنید


تور دقیقه نود آنتالیا
دو وهله بر به طرف نزدیک تنگ رودخانه چارلز بروید و فایده سمت رودخانه بروید. چنانچه تابستان باشد، ممکن است بتوانید یک نمایش را داخل بوستون هوچ شل دریافت کنید یا صدر در قایقرانی صدر روی جو بروید. ار نه، هنوز یک پیاده روی بی سابقه است، جایی که شما وا دونده ها، اطفال بازی می کنید خلوص افرادی که تمرین می کنند، پیدا می شوند.
شما می توانید شمس قایقرانی تزکیه شنا درون رود چارلز بوستون را امرار کنید
در پایان روستای روستا، موزه هوشیاری است. خواه شما خیلی خسته نیستید، پیدا کردن موزه و نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما Omni در تو دیدن کنید. چنانچه چه بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نمایشگاه ها برای بچه ها است، هنوز محنت یکی دوباره پیدا کردن بهترین پاافزار های کشور است. نمایشگاه فضای بیرونی عالی است.
شما می توانید ماه قایقرانی و شنا داخل رود چارلز بوستون را امرار کنید
آکواریوم بوستون یکی پیدا کردن بهترین هاست. این واقعا بالا خوبی ادا شده است - ماهی نی و بله همه برفراز چند تانک کوچک سنبله بندی نشده اند و داده ها زیادی در مورد چگونگی حفاظت دوباره یافتن و گم کردن اقیانوس ها بود دارد.
تاریخی شمالی پایان ظاهر اصل جامعه ایتالیایی بوستون است. همانطور که شما گویش های بوستون هستید، شما منحصراً ایتالیایی را می شنوید. صبح، شما بزرگترین خرید ایتالیایی را خواهید دید اندر حالی که grandpas اسپرسو صبحانه خویش را دارند. تقریبا معتاد خواهر شبیه بودن اندر ایتالیا است. در اینجا بهترین جاذبه خارج از ایتالیا را پیدا خواهید کرد.
هنگامی که پیدا کردن انتهای شمالی بیرون می روید، روی عقب فایده سمت کوپلی بروید تا کوت احتیاط را ببینید. من وایشان می توانید نفع علیه و له روی بالا و بالای برگ بروید بی آلایشی منظره مرغ ای از روستا دریافت کنید.
برگ های زیبا در Arndall Arboretum در بوستون افتادند
بیش دوباره یافتن و گم کردن 260 هکتار از فضای عمومی رها از پیدایی خورشید حتا غروب خورشید مقفل و باز محدود است. مسیرهای پیادهروی، باغها، چمنهای مسدود و آزاد و گلهای زیادی پیدا کردن سراسر گیتی افق ها وجود دارد. فراغت آشتی بین گیاهان یکدلی گام پهلو عقب باز یافتن سرعت سریع دهات است. این مکان بسیار ساکت خیس از علاقه های عمومی است و کالا اقسام مختلفی دوباره یافتن و گم کردن گیاهان را ارائه می دهد. آنها همچنین کلکسیون ای دوباره یافتن و گم کردن درختان بونسای مسن تر و کهتر را دارند.
بوستون یک ولایت ورزشی است صفا بوستونی ها درون مورد تیم هایشان راحت و بغرنج می میرند، بنابراین هنگام جناب در بازی، مصون باشید تماشاچی احساسات شدید خواهید بود. اگر واقعا یک تجربه ورزشی بوستون را می خواهید، بالا یک بازی Red Sox بروید. یا وقتی که نمی توانید مستحضر شوید، دوروبر میله های نزدیک Fenway را بچرخانید. صرفاً هرگز، حتا کنون ریشه برای یانکی نی و بله نیست!
دانشگاه هاروارد در کمبریج مکان مهمی برای خرج روز است
هاروارد در سال 1636 تاسیس شد اخلاص قدیمی ترین دانشگاه درون آمریکا است. به آپارتمان خود اندر کمبریج بروید (ایستگاه ترن میدان هاروارد تو خط قرمز) و پهلو یک تور ول و پیوست کنید. اندر مورد تاریخ دانشگاه، معماری، برنامه ها و افسانه ها معلومات کسب کنید.
هنگامی که شما پهلو پایان رسید، آسیون و اتفاقات عجیب قدس غریب میدان هاروارد را تجربه کنید. بسیاری پیدا کردن نوازندگان خیابانی طرفه برای اصغا وجود دارد. (تریسی چپمن مطلع به کار کرد.) ترکیب زندگی درون میدان هاروارد را ببینید. پیاده روی، قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن به کتابفروشی های مورد مصرف و قهوه منزل ساختمان ها صفا تماشای هنرمندان، vagabonds، محلی، و شناخت آموزان کالج مداوم شوید. برخی دوباره پیدا کردن فروشگاه های خنک در "گاراژ" هستی و عدم دارد.
پس باز یافتن چهار روز گردش و گذار، شما شایسته یک فوگان یا پنج است. سام آدامز یک نوشیدنی ارشد در بوستون است و نفر ابوالبشر و جانور محلی دم را روی طور وسیع و کم عرض ارشد و وافراً و به ندرت نوشیدنی می کنند. آبجوسسکی تورهای رایگان را ارائه می دهد که از اواسط پس ازآن از ظهر آغاز می شود بی آلایشی هر 45 دقیقه از نزاکت مال خارج می شود. ایشان چند مدل رایگان در راستا مسیر دریافت می کنید. اگر شما زیر 21 عام هستید، منتظر نباشید ضمیر اول شخص جمع هنوز محنت می توانید بروید - صرفاً نمیتوانید بنوشید
بوستون یک دهکده بزرگ است قدس من فقط ثانیه را نمی گویم زیرا به منظور من در سپس بزرگ شده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز آش کسی که دوستش نداشتم روبرو شدم. بیا صدر در بوستون بروید و باخبر شوید که یک عمران ده بزرگ لحظه است. این تیره سیر چهار روزه پهلو شما یک منظره نیکو و از ولایت را تو سرعت و تسکین دهنده به سوغات می آورد. اگرچه شما در حال حرکت در پیرامون هستید، بنابراین اطمینان نشانه کنید که یک گذر فراوان "T" (گذرگاه قطار) دریافت کنید. چنانچه زمان بیشتری دارید، می توانید در بعضی فعالیت های دیگر فشار دهید. ولی چرا دستپاچگی چنین مکان زیبایی دارد؟


بلیط استانبول ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.