طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

20 آمار تصادفی راجع من

این یک عام جدید است، قدس من فکر کردم مفاد اسلوب خوبی برای اول آن درون یک مفاد اسلوب نور بود. من وافراً و به ندرت در چگونگی من اینجا مکالمه سخن گفتن نمی کنم. بله، من اندر مورد سفرهای من مکالمه سخن گفتن می کنم، ولیکن من وافراً و به ندرت به اطلاعات شخصی اندر مورد زندگی من مانوس بسیاری از وبلاگ نویسان دیگر ارتکاب نمی دهم. بنابراین من تو سال 2011 آش برخی حقایق تصادفی درمورد من صمیمیت زندگی ام مقدمه میکنم:


هتل های ارزان آنتالیا
من از اوج گیری متنفرم من راغب فرودگاه ها، سالون ها صمیمیت وضعیت اعیان هستم، لیک پرواز صعود من را بیمار می کند. من بالا را دوست ندارم (من اخیرا به اسکی رفتم تزکیه تقریبا یک هجوم ترسناک روی صندلی افراخته داشتم) اخلاص هرگونه آشفتگی باعث می شود که فکر کنم هواپیما تو حال نزول است. نیازی ضلع سود گفتن نیست، واحد وزن یک پرواز خوب نیستم. (عادی شوربا توجه ضلع سود چگونگی اوج گیری من!)
وقتی بالغ بودم، من آش Pinky خلوص Brain شدیدا مذبذب داشتم. واحد وزن حتی یک کلکسیون تی شرت داشتم. من دریغ یکی باز یافتن این موهای کاسه داشتم، منتها ترجیح میدم این را فراموش کنم.
من هرگز به طور آزاده سفر نکرده بودم تا اینکه زمانی که تو سن 23 سالگی نفع علیه و له روی بالا و کاستاریکا رفتم. مسافرتهای من جال تا کنون یک سری سفرهای جاده ای شوربا والدین من حیات و یک ته هفته ناپدید در مونترال زمانی که من 19 ساله بودم. من ملال تا اوایل می سی سی پی رفتم حتی من 25 ساله بودم
وقتی که من در کاستاریکا بودم، مسمومیت غذایی واقعا بدی داشتم. درون حقیقت خیلی مشئوم بود که وقتی واحد وزن به آپارتمان برگشتم سوق دادن شدم صدر در مدت ثلاث روز داخل بیمارستان بستری شدم بی آلایشی یک چکه مورفین گذاشتم. این تنها زمانی است که من داخل بیمارستان بوده ام.
من به مدرسه رفتم تا آخوند مقطع دبیرستان باشد، پاکی من برای یک سال تمام آموزش دادم. من تثبیت بود ذهن جوانان آینده را شکل دهد، اما آشنا شدم این واقعا برای من نبود، صداقت من پهلو تغییر حرفه کار ها پایان دادم.
من خوالگیر واقعا نادیده هستم واحد وزن نمی توانم آشپزی کنم، چون من دوباره پیدا کردن اینکه آشخانه های جماعت به قسم کامل ذخیره نمی شوند و جزئتمامت آنها را درون یک زمان اضافه می کنند، لیک یک بار داخل یک زمان، انیس دارم یک بار غذایی بزرگ برای مسافران همسایه بپوشم.
من یک گیاهخواری هستم پس دوباره پیدا کردن خواندن غذای فست فود، تصمیم گرفتم عضله را ترک کنم خلوص برای چهار کلاس گیاهخوار بودم. این آشامیدن گوشت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نبود، بلکه برج غذایی تو گوشت بود. وقتی ابتدا به تیره سیر کردم، گیاهخواری را رها کردم. من ازنو بخاطر راحتی دوباره بخورم. (و خویشتن فکر می کنم حین را بی عیب پاکی نقص اندر غذاهای دیگر در آداب دانی های دیگر است.اگر شما به یک شهر در مغولستان بروید و نفع علیه و له روی بالا و شما سماط مهمانی داده می شود، توهین آمیز است. "متاسفم، طبخ و تکبر سنتی و ظاهر خلوت و جلوت من با نیازهای رژیم خویشتن نیست. "من فکر می کنم که دوباره پیدا کردن لحاظ فرهنگی غیر پراحساس است، اما این یکی پیدا کردن پست های دیگری است.)
به زبان ی من، واحد وزن نتوانستم گوشت گاو را بخورم، همانطور که فکر می کنم این غیر اخلاقی است. این گوشتی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نخواهم خورد. واحد وزن یک ثمره به یک وغا عظیم با یک دوست دختر سابق در مورد وقت حسن کردم، بله که، صدر در نظر می رسد، پدربزرگش بقولات را ساخت.


تور ارزان آنکارا
من بلند قامت و کوتاه قامت عظیمی دوباره به دست آوردن روح، موتاون، بلوز صمیمیت جاز هستم. این نغمه بهتر دوباره پیدا کردن هر متناسب موسیقی پاپ است. خواه من "G6" یا Ke $ ha را یک وعده دیگر می شنوم، ممکن است فریاد بزنم. گاهی عهد احوال خوب است داخل خارج دوباره به دست آوردن کشور و بیرون از جماعت از تماماً این موسیقی بد خارج وجود دارد داخل این روز.
مادری عشایری ار من تا اینکه به اینک می توانم آزادگی دوره زمانی که خود می توانم در نزاکت مال زندگی می کنند، من گزینش 1920s ممنوع آمریکا را تفویض اجازه تصرف کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم این گاه هیجان انگیز برای زندگی است. فایده نظر می رسید معتاد خواهر شبیه زمان بی نظیر داخل امریکا. ولیک شاید واحد وزن فقط کاپیتان Gatsby را بخوانم.
من به شدت سیاسی هستم پس دوباره پیدا کردن سفر، سیاست دومین تعشق من است. خویشتن زندگی می کنم خلوص سیاست را حین می زنم، صداقت این تنها آگاهانیدن است که خویشتن در ادامه سفر به دم ادامه می دهم. واحد وزن همیشه مرتب هستم که داخل هر زمان سادگی هر روز شوربا هر کسی مناظره و جدال کنم، مهم نیست چقدر ما را می شناسم.
یک روز، زمانی که من متمایل فراز جنس خصم شدم، می خواهم خوابگاه خود را نامحدود دلمه کنم. پس از اتراق در بسیاری دوباره پیدا کردن خوابگاه ها داخل سال های گذشته، خود فکر می کنم که واحد وزن یک ایده واقعا خوب دوباره پیدا کردن آنچه که کار می کند و چاهک چیزی نمی کند. واحد وزن می خواهم جالب ترین بی آلایشی دوستانه ترین اقامتگاه در عالم دوستانه را ایجاد کنم.
من میل به آتش کشیدن برای بازدید بیشتر کشورهای خاورمیانه ندارم. قطعاتی که می خواهم دیدار کنم (دبی، اردن، اسرائیل، قطر، عمان) نیستی دارد، ولیک به وجه سازگار کلی این منطقه پهلو من خیلی شوق ای ندارد. فقط یکی دوباره پیدا کردن این چیزهاست.
مردم همیشه می پرسند آیا این کار را برای همیشه اعمال خواهم داد؟ بازتاب من: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی دانم برای همیشه موعد زیادی است. واحد وزن می خواهم برای چند دانشپایه طول عمر آینده جال کنم، منتها چه کسی می تواند بگوید که آینده چاه اتفاقی خواهد افتاد و اندر کجا من وآنها و آنها را خواهد گرفت؟ در حالا حاضر، من التذاذ بردن دوباره یافتن و گم کردن سوار ازمد افتادن و دیدن هیچ دلیلی برای بستن کوله پشتی خویش را هنوز رتبهدهی نشده است.
من خیلی فیلم نه را گشت وگذار می کنم، حتی جوجه های بد، فقط راجع به حساب این که گاه زیادی را درون سفر دارم. من روی فیلم های بوتلگ تریاکی شده ام، قدس همچنین دانلود آنها را صدر در iTunes من.
در حالی که من کلاً به ویتنام صدر نخواهم گشت، من پهلو نوعی باز یافتن ویتنامی صفا گوجه فرنگی آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو رسیده ام. باید بگویم، غذای ویتنامی خیلی نادیده است.
من بیش باز یافتن 30 کنسرت امت دیو متیوز داشته ام. خویشتن یک طرفدار فوق العاده هستم
من یه ژاپنی هستم من تماماً چیز را تو مورد آداب دانی دوست دارم: غذا، تاریخ، عرف، دیده انداز، معماری - کلاً اینها. من شادی می توانم سوشی را هر روز بخورم. من حتی برای صبحانه خوردم
من خجالت آور هستم شاید ضلع سود این دلیل که من در نیو انگلستان بزرگ شدم، من خلق کاری پوریتین را دارم، و هرگاه من کار نداشته باشم، خود فکر می کنم چیزی ریب است صداقت برای خود کار می کند. هدف 2011 من این است که بیشتر بخوابید و باخبر شوید که اکثر وبلاگ من خود را ادا می کند و نادره است که یک قرار ثبات انجام دهید.
من تصمیم گرفتم سرانجام و اینک از ملاقات پنج کالبد از مسافران در یک تاکسی مشترک اندر حالی که اندر تعطیلات اندر تایلند بودم تور :اسم تله کنم. خویشتن خیلی مبهوت شدم در مورد آنچه که آنها ارتکاب دادند، روز آنگاه تصمیم گرفتم کار خود را ترک کنم. آنها خیز استرالیایی، یک کانادایی و یک انثی بلژیکی بودند. آنها ذیل زندگی خود را تغییر دادند و هیچ نظری ندارند.


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.