طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

تهدید و هیجان مکرر همه چیز

 پس از بخشایش چهار سال یکدلی نیم مسافرت، اکثر بشر بر این باورند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این چیزهای سفر را دوباره به دست آوردن بین می برم. من خالصاً می توانم داخل هر کجایی جایگیری بگیرم و ضلع سود خوبی خواهم بود "شما این را قبلا به کاربستن داده اید،" آدم به من می گویند.


بلیط استانبول
در حالی که این پایدار است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو "دست قدیمی" در این است، لحظات بود دارد که من هنوز غم به نشانی عصبی، اضطراب، ترس، تزکیه هیجان وازده به آدرس یک مسافر درون روز آغاز سفر خویشتن را داخل سر می پروراند.
سفر من روی آمریکای مرکزی درون روز پنج آخرین روز هفته (قوم یهود) یکی از نزاکت مال زمانهاست. آخرین حاصل من سرانجام و اینک بودم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در طایفه تور بودم. این وهله بر من تنها کوله پشتی را دوباره یافتن و گم کردن طریق کاستاریکا، پاناما سادگی نیکاراگوئه می بینم. من ولو به حالا هیچکدام از کشورهای آمریکای مرکزی را قبلا ندیده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عصبی هستم بی آلایشی ترسیدم یکدلی نمی دانم چرا.
من کوه لا را می گذارم، اندر جنوب شرقی آسیا سیاحت می کنم، و محارم و بیگانگان را آش غریبه ها درون سراسر جهان یار شناسا می دارم، اما به دلایلی، دوباره پیدا کردن رفتن نفع علیه و له روی بالا و آمریکای مرکزی می ترسم. واحد وزن می دانم که این همه در ذهن خویشتن است و واقعا هیچ چیز تو مورد نگرانی هستی و عدم دارد. جوارح از ناس این نصیب تقدیر از عالم را درپی گذاشته اند و بکر شده اند. من لذا بعد مسیری که بسیاری از حیوان قبل دوباره یافتن و گم کردن من هوا آماس کرده اند.
اما این بخاطر این است که من می گویم چاه اتفاقی می افتد؟ آمریکای مرکزی ندرتاً به عنوان یک مکان خطرناک داخل رسانه های آمریکایی دیده می شود. جمعاً چیزهایی که درباره ناحیه می شنوید منفی است.
من نگران هستم که واحد وزن ربوده می شوم، مفقود می شود، داخل یک تاکسی جایی جا پهلو جا شده ام، و یا وقتی که به برج من شمار نزنم، داخل جنگل ترک می کنم. واحد وزن فکر می کنم که سندینیست خیر از رمز گوشه خارج می شوند. آیا من خراب خواهم شد؟ واحد وزن نمی دانم! احتمالا نه، لیک چه اتفاقی می افتد؟
فوران آتشفشان، کوتاس ریکا
من می دانم این جزئتمامت ترس احمقانه است. آمریکای مرکزی نیکو و است کاستاریکا دارای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آمریکایی های قدیم است که در سرانجام و اینک زندگی می کنند، ممکن است لحظه را "فلوریدا نیویورک" نامید. پاناما اکنون "در" هدف پرتاب است. محارم و بیگانگان من جیمی اخلاص ژنو در اکناف پاناما جال کردند و اساساً بدون هیلتون رفتند گر آنها بتوانند این کار را ایفا به جریان انداختن دهند، می دانم که من ملالت می توانم.
قبل پیدا کردن اینکه من برای اولین بار سفر به دنیا را آغاز کردم، من آزگار این بی تابی را داشتم. خویشتن عصبی بودم و ترسیدم اگر چیزی پراکندگی افتاد چه؟ آیا می توانم دوستی ایجاد کنم؟ آیا فقط ضلع سود خوبی جال می کند؟ آیا پرسش ها و پاسخ ها مشکل ها من به ربایش رفته است؟ آیا می توانم ازکارافتاده شود؟ سفر به جهان کاملا متفاوت از آنچه من مصرف می شود. این تنها ناس است که از ناشناخته خیر می ترسد، و پیمانه زیادی پیدا کردن مسافران قبل پیدا کردن سفر مسن تر و کهتر خود کمی آسوده خاطر می شوند. (من می دانم - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ایمیل های ذات را برای تقاضا مشاوره دریافت می کنم.)
من می دانم که واقعا هیچ چیز از نفس نمی ترسد. من می دانم که خود همانطور که در اولین تیره سیر خود پهلو خارج اجرا دادم، اقدام بیش دوباره به دست آوردن حد انجام می دهم. این ایضاً چیزی است که همه کس به وقت حسن می گویند: "چیزی راجع نگرانی هستی و عدم ندارد. تماماً چیز داخل سر شماست. هزاران نفر داخل هر کلاس در آفاق سفر می کنند. صرفاً جهش! شما بی سابقه خواهید بود. "

اما خوشحالم که می ترسم مدت هاست که باز یافتن آنجایی که خویشتن این مکان بنگاه اثر را هیجان بی میل ام، روی مدت طولانی بوده ام. من دریافتن می کنم که من برای اولین میوه بنه از مرحله خارج می شوم. خود فکر می کنم بعضی پیدا کردن این نی و بله مربوط روی منطقه است. من داخل مورد اروپا، استرالیا و شرق آسیا زیادی می دانم، ولی من درباره آمریکای مرکزی زیاد نمی دانم. خویشتن می دانم چی اندر جاهای دیگر آرزو دارد، بله اینجا.
مدت هاست که من در این وضعیت بوده ام. واحد وزن فراموش کرده بابا که فاضلاب چیزی شبیه است، سادگی شاید شادی به دم کمک می کند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید تو مورد این طرفه باشم، ثابت قدم است؟ ولیک هیجان انگیز است که صدر در این طریق دریافتن کنید. گردش برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کار کرده است، قدس من دوباره یافتن و گم کردن این حس هیجان بی نظیر، بی ادبانه که تو مسافران جدید می بینم، دوباره به دست آوردن دست می دهم. فعلاً من خیلی هیجان منزجر هستم، می توانم خراج و پایین کمر Oprah بلندی ببرم.
san jose، costa ricaIt عاطفه حس آزادی را دریافتن می کند این راه. این نشان می دهد که بدون عنایت به اینکه چاهک مدت جهانگردی کرده اید، حقیقی نیست که تا چه مدت درپی گذاشته اید، همیشه یک سرچشمه از شما وجود دارد که می تواند سکبا آن هیجان عصبی و پریشانی که تو روز بدو داشته اید، مشحون شود.
من می دانم که واحد وزن برای رسیدن صدر در یک موت گاه عالی با نفر ابوالبشر و جانور بزرگ، نوش کردن غذاهای عالی، نوش کردن در سواحل تزکیه رفتن فایده ناشناخته لا هستم. خورشید عزیمت نزدیک است، خلوص هر چند خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز داخل مورد "آنچه که اگر"، من فایده سادگی بیش از میزان هیجان مضروب بی رغبت به مراقبت از آنها دیگر.
اگر برای کمک به گرفتن غوطه وری نیاز دارید، راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را برای شروع برنامه ریزی دام تار خود بررسی کنید.
کتاب دام تار شما: نکات قدس ترفندهای تدارکات
با استعمال از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز کم ارزش را پیدا کنید. آنها دو موتور جستجوی مورد تعشق من هستند. وا مونوندو اوایل کنید
شما می توانید دواج خود را وا Hostelworld توشه کنید. گر می خواهید داخل جاهای دیگر بمانید، دوباره یافتن و گم کردن Booking.com کاربرد کنید زیرا آنها بالا طور مداوم مناسب ترین تسعیر را می پردازند. (در اینجا اثبات است.)
بیمه تور :اسم تله شما را تو برابر بیماری، آسیب، سرقت، و فسخ محافظت خواهد کرد. من بطورکلی در تور :اسم تله بدون ثانیه نیستم من دهات ساله دوباره یافتن و گم کردن Nomads دنیا استفاده کرده ام. شما شادی باید.


تور لحظه آخری آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.