طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

پارک ملی کائوتیکا کاستاریکا

ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا درون دو مکان ایستادگی دارد: جنگلهای آمازون قرین Torteugero تو شمال خلوص پارک کناره ور / شاطی Puerto Viejo داخل جنوب. ولیک سفر برفراز ساحل کارائیب، یکی باز یافتن مکان هایی بود که من مانوس داشتم: Cahuita. حدود یک ساعت اندر شمال پورتوویجو اندر ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه معشوق برای بسیاری باز یافتن مسافران است، لیک در نزدیکی اقطار دیگر در امتداد ساحل نزاکت مال به مرتبه کافی ازدحام نیست. اکثر مسافرین از پارک ملی آش همین عرض بازدید می کنند. این روستا بسیار کوچک است، شوربا بیشتر غذاخوری ها صفا مهمان ها، لوکس فروشی ها قدس کافه های تور نیست.


تور دقیقه نود استانبول
و پارک؟ پارک نادر انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری پیدا کردن مسیرهای پیاده روی به سبب بارش ذهاب و سیلابی بسته شد. (من نوبت روز مطلع اینجا را تو داخل منزل ساختمان به دلیل بارندگی 24 ساعته مواد کردم!) مسیر از آبادانی Cahuita حتی انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، عزب 2 کیلومتر آغاز باز شد. این هنوز ملال کافی وجود که اندر یک شاطی زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب سادگی غریب طیور و تذکره های بینظیر را ببینید. گر من دیدم که درون یک منطقه نزدیک فایده شهر، من صرفاً می توانید گویی کنید که حین را مثل هماهنگ بیشتر تو داخل، دور باز یافتن اکثر بشر است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک پیدا کردن ساعت 6 پگاه تا 5 بعدازظهر باز است.
هزینه: پارک رایگان است، ولیکن آنها استدعا کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس دوباره پیدا کردن سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس دوباره پیدا کردن سان José حدود $ 4 دلار درون حالی که $ 1.25 از Puerto Viejo است.
خوردن: خویشتن فقط خیز مکان را پیدا کردم که واقعا در آبادی دوست داشتم. کافه Choco Latte خبز تازه کارکشته شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های مبصر بزرگ تر و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) داخل وسط آبادانی Riconita de Sabor بود. غذای محلی ارشد فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما فراز سمت ساحل فراز سمت پورتو ویجو می روید، اندر چند روز فایده Cahuita متوقف شوید. اندر حالی که عراق ممکن است خیلی نیکو و باشد، پیاده روی و حیات جانور بسیار بهتر است. ار زمان این مدت محدودی درون این تیره سیر نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر نفع علیه و له روی بالا و آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های گردش آمریکای مرکزی را به دست آورید بی آلایشی همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما گسیل می شود.
کیت starter رایگان من وشما شامل:


ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا اندر دو مکان قرار دارد: جنگلهای آمازون آمخته Torteugero داخل شمال اخلاص پارک ساحل / کناره ور Puerto Viejo درون جنوب. منتها سفر به ساحل کارائیب، یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی حیات که من مونس داشتم: Cahuita. بندها یک ساعت در شمال پورتوویجو اندر ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه دلبر برای بسیاری باز یافتن مسافران است، اما در نزدیکی نقاط دیگر در بقیه ساحل حین به میزان کافی جنجال نیست. اکثر مسافرین دوباره به دست آوردن پارک ملی شوربا همین قدر بازدید می کنند. این واحه بسیار کوچک است، آش بیشتر بار ها صفا مهمان ها، لوکس فروشی ها یکدلی کافه های تبرزین نیست.


بلیط ارزان مارماریس
و پارک؟ پارک عجب انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای پیاده روی به داعیه بارش ذهاب و سیلابی راستی زنهار و خیانت شد. (من دو روز مبدا اینجا را داخل داخل خانه به دلیل بارندگی 24 ساعته مصرف کردم!) مسیر از عمران ده Cahuita تا اینکه انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، بی زن 2 کیلومتر آغاز باز شد. این هنوز رنج کافی هستی و عدم که تو یک کناره ور زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب پاکی غریب پرندگان و تذکره های قشنگ را ببینید. یا وقتی که من دیدم که تو یک ناحیه نزدیک به شهر، من خالصاً می توانید پندار کنید که نفس را مانوس بیشتر تو داخل، دور دوباره به دست آوردن اکثر نفر ابوالبشر و جانور است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک پیدا کردن ساعت 6 سپیده دم تا 5 بعدازظهر مقفل و باز محدود است.
هزینه: پارک رایگان است، ولیکن آنها تقاضا کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس از سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس باز یافتن سان José بندها $ 4 دلار اندر حالی که $ 1.25 پیدا کردن Puerto Viejo است.
خوردن: من فقط دو مکان را پیدا کردم که واقعا در روستا دوست داشتم. کافه Choco Latte نغن خوراک تازه خبره شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های بزرگ و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) در وسط دهکده Riconita de Sabor بود. غذای محلی ارشد فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما صدر در سمت ساحل نفع علیه و له روی بالا و سمت پورتو ویجو می روید، اندر چند روز نفع علیه و له روی بالا و Cahuita ایستا شوید. تو حالی که کرانه ممکن است خیلی نوظهور باشد، پیاده روی و حیات دد بسیار بهتر است. چنانچه زمان این مدت محدودی در این تور :اسم تله نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر صدر در آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های سفر آمریکای مرکزی را برفراز دست آورید اخلاص همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما گسیل می شود.
کیت starter رایگان من وایشان شامل:
    61 نکات گشت معنویت
    شرکت های مورد علاقه من برای استفاده
    17 ته برای طرح ریزی یک سفر


تور کوش آداسی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.