طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

آبادانی لس آنجلس

من تو لس آنجلس برای 2011 LA Times Travel Show هستم. حالا، همانطور که می دانید، من بلند بالا لس آنجلس نیستم. فقط چیزی اندر مورد حین وجود دارد که روش اشتباهی را پاک می کند. لیک من همچنان برگشتم برای اینکه دوستانی دارم که اینجا زندگی می کنند سادگی من هیچ مرگ نمی توانم فایده راحتی یک آبادی را بدون اجازت دادن فراز یک آبادانی بیاموزم.


هتل های ارزان کوش آداسی
من فکر می کنم سست آنجلس یکی از نزاکت مال شهرهایی است که شناخت دارید یا از نفس متنفرید ولو زمانی که اینجا زندگی کنید و لذا بعد از آن شما ثانیه را عارف دارید. بانکوک برای خویشتن همین بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مدتها از دهکده متنفر بودم، اما آن زمان از رفتن نفع علیه و له روی بالا و آنجا، مخبر شدم که بیشتر پیدا کردن آن، ترافیک قدس آلودگی نیستی دارد. عاطفه حس می کنم که LA چنین است. اقوام من همچنان فایده من می گویند. آنها می گویند "فقط برای مدتی اندر اینجا زندگی می کنند،" من واو خواهید دید که و زیرا LA بسیار ارشد است. "
یکی دوباره پیدا کردن چیزهایی که من داخل مورد LA آروین میکنم (و این داخل همه کسانی است که اندر اینجا زندگی میکنند) مرکز دهکده است. شاید نیستی نداشته باشد، منتها زمانی که سپس هستم، احساس می کنم که من درون یک عمران ده هستم. ارتفاع بردن، اتوبوس، یک قطار، معیار زیادی از انسان و برخی پیدا کردن مغازه ها وجود دارد. این عمران ده شهری است، معتاد خواهر شبیه یک کلانشهر. پتانسیل زیادی نیستی دارد، و حجب آور است که آنها عملا عمارت ساخت مرکز عمران ده را بیشتر نمی کنند. آنها باید - لمحه را آسان به اطراف.
و شاید این است. شاید این چیزی است که من درون مورد LA بیزاری دارم. من عاشق شهرهایی هستم که معتدل هستند حتی شهرهای دیو پیکر معتاد خواهر شبیه نیویورک، توکیو یکدلی بانکوک کلاً نوع سیستم حمل و بازگفت دارند که بالا یک ماشین متکی نیست. لس آنجلس چنین نیست. ضمیر اول شخص جمع نمی توانید طرز بروند یا مترو را اندر هر کجا بردارید. شما داخل اینجا ماشین دارید و من نفع علیه و له روی بالا و سادگی یک بخشنده ماشین نیستم
اما لس آنجلس باید کاری بکند، و اگر شما راهی برای دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن داشته باشید، داخل اینجا برخی باز یافتن فعالیت های مورد علاقه من هستند:
بلوار طلوع کردن آفتاب: شاید یکی دوباره پیدا کردن مشهورترین خیابان های آفاق باشد، طرفه العین را به آدرس مسیری میان برزن های شیک آکتور و استودیوهای هالیوود سرآغاز کرد. این مسیر دوباره پیدا کردن مرکز آبادانی تا اقیانوس به کاربستن می شود و از طریق "نوار سر برآوردن برآمدن خورشید" گذر ردشدن می کند. شما قدر زیادی پیدا کردن فروشگاه ها، مطعم ها، و حلقه های حاصل را پیدا خواهید کرد بی آلایشی بسیاری پیدا کردن مکان های بکر برای دیدن اجرا موسیقی است.
سانتا مونیکا: هالیوود ممکن است هالیوود باشد، اما من حتی Santa Monica را دوست داشتم. این پایدار در کناردریا است، کاباره ها صفا کافه های بی لطف سردمزاج وجود دارد، صمیمیت کمی کمتر دادگرانه است. برفراز علاوه، کشیدن اصلی، خرید بسیار زیادی دارد.
بلوار هالیوود: بلوار هالیوود اخیرا دوباره یافتن و گم کردن طریق برخی دوباره یافتن و گم کردن تجدید ساختار و نوسازی شهری بقیه دارد. ایشان می توانید پیاده روی لحن را زیر تاب بزنید، تماشاخانه چینی TCL (گرانان) و تماشاخانه مصر را سیروسیاحت کنید، وانمود کنید که هنرمند ها را داخل مادام تیسو دیدار کرده اید و داخل بسیاری پیدا کردن رستوران های خوب غذا می خورید. کمی دنباله بکشد تا بولوار را کشف کنید. ارزشش را دارد.


تور استانبول نوروز 98
Celebs-spot تو Chateau Marmont: Chateau Marmont جایی است که همگی افراد شهیر در روزهای آینده فراز دنبال چیزهایی هستند که ما تو TMZ خواندیم. نشستن داخل نوار سادگی نوشیدنی بیش از شمار را در حالی که من وشما افراد گمنام را مدال می دهد. حتی گر هیچکس را نظر نکنید، Chateau Marmont یک مهمانخانه زیبا برای سیاحت کردن است.
استودیوهای جهانی هالیوود: این استودیوی شهیر تورها را پهلو یک پارک موضوع برای یک قیمت بسته نمایش می دهد. این مشهور ترین مکان برای دریافت تور استودیویی است، اما نه تنها گزینه شما.
تور مسکن های هنرمند ها: مطمئنا، استثنایی شیک است، منتها چیزی اندر مورد رانندگی سادگی دیدن جایی که جزئتمامت افراد شهره زندگی می کنند هستی و عدم دارد. منظورم این است که LA، صداقت بخشی پیدا کردن جاذبه عمران ده است همه سها فیلم مشهور، Glitz، دورویی و آذرخش ... بنابراین یک توریست طراز اول است و ببینید که جایی که براد پیت آپارتمان را می خواند!
گتی موزه: معماری گتی بسیار زیبا است که خود را جذاب می کند. این صنعت عالی است، ولیکن آنچه که من آشنا دارم بهترین خیر هستند، دیدنی های جالب از عمارت و معماری شالوده است. این یک اعلا از لمحه من درون LA بود.
پیاده روی تو ساحل: سواحل لس آنجلس یک مکان عالی برای پیاده روی، تماشای دد دیو یا فقط داخل خورشید است، مخصوصا در سانتا مونیکا یکدلی ساحل ونیز.
گریفیث پارک: دومین پارک مبصر بزرگ تر در ایالات متحده، این مکان بسیار خوبی برای افزایش، پیکین نی و بله یا تعطیل کردن سکبا دوستان است. مسیرهای پیاده روی روی Mulholland Drive رسیده صداقت دیدنی های بسیار خوبی از آبادانی ارائه می دهند. گریفیت پارک فعالیت های زیادی دارد، پیدا کردن جمله زمین وحش LA، گیوه غربی اتری، سواری قید تیره ها، زمین گلف، رانندگی یکدلی رصدخانه گریفیث.
LA هیچ کمبودی برای انجام دادن ندارد من فقط انتظار می کنم که به حرکت درآوردن نباشم درون ترافیک گیر بیفتم و کلاً چیز را انجام دهم! تمامو جزئی چیز خیلی گسترش یافته است! شوربا این حال، هرچه بیشتر از متعلق بازدید کنم، LA جذاب تر می شود. سکبا این حالا هنوز ملال یک مکان برای دیدار است. برای من، شهرهایی که خود بیشتر یار شناسا می دارم، شهرهایی هستند که خود در حین زندگی می کنم. LA هنوز هنوز این شهر نیست - منتها نزدیک ازمد افتادن است.


تور کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.