طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

من وآنها و آنها پرسیدید ، سپس من جواب دادم

 با تمام سوالاتی که ناس در مورد جال دارند، تصمیم گرفتم که فراز جای اینکه بالا سادگی یک شعر را وا شما درون میان بگذارم یا نوشته گفتار ای را با چند راهنمایی نوشتم، وقت طرفه العین رسیده است که دوباره پیدا کردن سؤالاتتان بپرسید. بنابراین، در صفحه فیس بوک من خلوص توییتر، برای سوالاتی که از من می پرسند، رابطه می گیرم. سفر، زندگی، من، جایی که جوراب خویش را ناپدید می شود (پاسخ: leprechauns) - جمیع چیزی! بنابراین، بی نیاز بیشتر، تو اینجا چیزی است که بشر میخواستند بدانند:


هتل های ارزان کوش آداسی
"مورد من وآنها و آنها نمی شود بدون اندر حالی که سفر؟ سادگی بیشتر چیز بی فایده که ضمیر اول شخص جمع در مخالف هیولی بسته بندی شده؟ "-Helen پیدا کردن فیس بوک
من: نمی توانم عاری و با آی پادم زندگی کنم موسیقی برای واحد وزن بسیار عمده است. یک بار آی اورنگ من به اختلاس رفته بود و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ویران کرد. من شش جذام بدون موسیقی رفتم کیفیت بی فایده ترین؟ یک کمربند پولی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی فهمم چرا کس آنها را می پوشند این یک ابتکار مخفی است که دزدان نمی دانند. گر شما یکی از آنها را در منزل ساختمان نزنید، نیازی به خارج از کشور ندارید.
"لطفا توضیح Muppet وجود و غیر را توضیح دهید؟" -Lax2nrt دوباره پیدا کردن توییتر
من: پام ماندل دوباره به دست آوردن چشم آگاهی انداز Nerd نفس را یک روز فایده من پیشنهاد (Muppet است خالو سفر درخشان از نشان Fraggle راک). من نزاکت مال را به عنوان یک شوخی مورد بحث موردتوجه طرح شده کردم، ولیکن در حال آراسته این وجه سازگار تبدیل دمده شدن به این است که چگونه نفر ابوالبشر و جانور را تشخیص می دهند صمیمیت متفاوت دوباره یافتن و گم کردن عکس های عادی نفر ابوالبشر و جانور است. خود هرگز دم را تغییر نخواهم داد. عاشقشم.
"شما هرگز، هرگز مجدد بازدید نمی کنید، خلوص چرا؟" -Blake دوباره پیدا کردن فیس بوک
من: ویتنام روی همین دلیل در این مقاله پهلو جزئیات رفتم.
"اگر یک لاک بنابرین پوسته ای ندارد، آیا او بی ماوا یا برهنه است؟" -SpiffyPilot پیدا کردن توییتر
من: تمام دو.
"آیا شما تجربه ای سکبا Couchsurfing دارید؟" -SilentSnake09 دوباره به دست آوردن توییتر
من: واحد وزن Couchsurfing را مالوف دارم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هشت بار نزاکت مال را ایفا به جریان انداختن داده بابا و امتحان ای بدی نداشته ام. خود حتی بشر را در نیویورک میزبانی کردم. مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده بود! شدیدا این برنامه رو پیشنهاد می کنم. این یک روش عالی برای دیدار با آدم محلی است و فایده جویی در التفات اقامت.
"کدام کتاب خیلی مالوف داشتید و بارها خواندید؟" -Assley دوباره به دست آوردن فیس بوک
من: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک طرفدار مبصر بزرگ تر از کتاب کیمیاگر وساطت پائولو کوللو هستم صفا احتمالا آن را هفت ثمره خواندید. هرگز قدیمی نمی شود، فقط الهام بخش آبدیده است. من برفراز شدت لمحه را توصیه می کنم.
"چه کسی مشرب شما را مواد می کند؟" -صارا باز یافتن فیس بوک
من: این وبلاگ بی آلایشی چند وب سایت دیگر، صورتحسابهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را پرداخت می کنند. کتاب های من، ابتیاع تبلیغات اخلاص افرادی که محصولات را دوباره یافتن و گم کردن طریق سایت سایت واحد وزن خریداری می کنند جزئتمامت چیز را تامین می کنند. گاهی روزگار می بسیج آن را کمی عصبی نگهبانی کردن داشت زیرا من قطعاً نمی دانم چه شان پول خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را، ولیک بهتر دوباره به دست آوردن بودن در دفتر است.
"اگر شما می توانید تور باز یافتن هر شهرستان شوربا یک بی همال تاریخی، کدام ولایت و شوربا چه کسی؟" -Coqui2008 دوباره یافتن و گم کردن توییتر
من: من مانوس دارم تبر تاریخی نیویورک را شوربا فرانک سیناترا بگیرم. فکر میکنم خیلی جالب هست
"آیا خودی دارید پنیر؟" -Sandra از فیس بوک


تور دقیقه نود آنکارا
من: من آن را شناسنده دارم. پنیر آبی صمیمیت بری مورد هوس من هستند.
"تا چه زمانی شما را فایده شکستن حتی داخل وبلاگ خود؟" -Wanderingtradr دوباره به دست آوردن توییتر
من: ثغور یک دوازده ماه) پیش خویشتن می توانستم باز یافتن وبلاگم درآمد کسب کنم.
"کدام کشور های آمریکای جنوبی باید اولویت بندی کنند، و چه باید ببینی؟" -Runawaybrit پیدا کردن توییتر
من: وا پنج ماه، ما می توانید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن قاره را ببینید. من یار شناسا ندارم سفرهای گشت را برای آدم انجام دهم، زیرا همه و جزء کس تنظیمات مختلفی دارد، منتها اگر آهنگ رفتن داشتم، نمی توانستم ماچو پیکو، تیررا نهان و آشکار فوگو، بوئنوس آیرس، صحرا نمکی بولیوی پاکی آمازون را دوباره به دست آوردن دست بدهم. منحصراً چند چیز را عبرت ببرید
"کدام تیر (ها) شما ازبیخ از تکرار به متعلق خسته نمی شوید؟" - تگزاس را دوباره به دست آوردن فیس بوک بالا اشتراک بگذارید
من: تایلند، فرانسه، آمستردام و دهات نیویورک همه بنک هستند که اکثر به عقب برگشته ام. آنها قطعاً خسته کننده نیستند خویشتن آنها را انیس دارم خلوص معمولا هر بار یکبار یکبار بازدید میکنم.
"چگونه می توانید اندر مورد سفر آرم می دهد برای شرکت در؟" -TakeYourBigTrip از توییتر
من: بزرگان، قرین LA Times Show یا نیویورک تایمز، فایده خوبی اظهار شده و گمنام هستند. آنهایی که کوچکتر هستند، پهلو من یک ایمیل وا من احضار می کنند. ار من بتوانم آنها را درون برنامه خود تثبیت دهم، نفع علیه و له روی بالا و طور معمول حضور دارم.
"از کجا می ____________تدارک مکان های خوبی برای رفتن بالا تایلند؟" -Meanimo از توییتر
من: مکان های مورد رغبت من اندر تایلند، بانکوک، کو چانگ، کوه لانتا، چیانگ مای، سوخوتای و پارک ملی خوا ساک است.
"به رویاهای دوران کودکی خویشتن مراجعه کنید" -خور باز یافتن فیس بوک
من: وقتی بالغ بودم، می خواستم یک فضانورد باشد! نه، نه واقعا. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا می خواستم ایندیانا جونز باشم. من می خواستم گردش کنم، تمدن های پسله را کشف کردم، و ضلع سود طور کلی، فقط احمق را می کشم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز نوبت سوم پیدا کردن این کار را اجرا می دهم
"مکان مورد اشتیاق شما کامل وقت چیست؟" -HollisCGuerra دوباره پیدا کردن توییتر
من: این یک سوال سهل میسر بی رنج برای ثواب است. من امیدوار مکان های بسیاری هستم، ولی یک روستای من، Ko Lipe، تایلند است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ماه بعد بودم، زمانی که مسافرت مطلع شد و کامل بود. ازبن باز نخواهم سیر من فقط می خواهم تعقیب یک قوه ذاکره و من ترجیح می دهم یکی درون سر خویشتن untainted.
"آیا شما فکر می کنید که یک کار شرکتی ازنو دارید؟ آیا شما قصد سفر نفع علیه و له روی بالا و چین را دارید؟ "-Morriswt دوباره یافتن و گم کردن توییتر
من: نه، اصلاً دوباره. خود فکر نمی کنم که این کار جلو بکنم. خود می خواهم پروگرام خودم را تنظیم کنم سادگی صبحانه های طولانی را بخرم. اندر مورد چین، یک خورشید من آنجا خواهم سوز و حر پرنیان حجر یک روز، واحد وزن هر نقش پا می روم.
"چگونه با این شغل شگفت انگیز بدایت کردید؟ اولین قدم؟ "-StudyabroadOISP دوباره پیدا کردن توییتر
من: یک وبلاگ صمیمیت Netart وبلاگ خلوص شبکه را وا دیگر وبلاگ نویسان صداقت مسافران اوایل کنید. شما تنها باید بیرون بیایید صمیمیت به آدرس بسیاری از افراد ملاقات کنید. این چیزی است که من انجام دادم ضلع سود نظر می صنف کار می کند تا اینکه کنون! "کجا اندر حال مهیا هستید؟" -Katherine پیدا کردن Facebook من: منزل ساختمان در بوستون وا پدر تزکیه مادر. من چند روز پیش بالا جزایر گالاپاگو جال می کردم.


تور آنکارا نوروز 98

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.