طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

حقیقت درمورد دیدار با دد دیو در بیرون از کشور

اخیرا سفر سه هفته ای نفع علیه و له روی بالا و سوئد برای سومین مرحله در سپس بود، و درون نهایت احساس کردم که من ابتدا به درک فرهیختگی متمایز امت می کنم. من دستور کار ریزی کرده بودم که کشور را گردش کنم، اما در استکهلم گیر کردم - آری این مشئوم است. من آبادی را دوست دارم و اندر یک مکان فرصتی برای گذراندن لحظه طولانی وا دوستانم تامین کردم و واحه را بیشتر شناختم.


 تور ارزان استانبول
من نیز مراسم هاویه و آب بهشت زا دیو پیکر برای والبرگ، مناسک سوئدی آبسالان را تفرج کردم. من تو روزهای کاری آذرگون و سبز تدریس گرفتم صداقت در مرسوم و دمده روز سوئدی تحصیل کردم (کلاه قرمز، شلوار آتشین و کلاه های نیویورک یانیکس واقعا دلبر هستند). عید پاک سوئدی را در مشرب مقام مادربزرگ خویشتن گذراندم، جایی که واحد وزن برای شکار میوه مرغ رفتم (مادربزرگ تاکید داشت) سادگی بازی ای به ارج "راهنمایی پرمناد" ادا دادم. این یک تمرین بی نظیر همراه شوربا شکار نواله چاشنی ای بود - استثنایی سرگرم کننده بود (هر چند من اساساً نمی دانستم باز یافتن پاسخ ها!) واحد وزن همچنین راجع غذای محلی آموختم بهترین دوستم، دوستانم سوئدی را بالا من آموختند.
به شیوه کلی، این سه گانه هفته نفع علیه و له روی بالا و من تو مورد آداب دانی سوئدی کمک زیادی کرد. چرا؟ از آنگاه که من دد دیو محلی را می شناسم که پیدا کردن من درون زندگی شخصی من سکبا آغوش باز خوش آمد پذیره ابرازعلاقه می کنند.
با التفات به تجربیات من، نمی توانم کمک کنم ولیکن درباره توصیه های دام تار قدیمی اندر مورد یادگیری درون مورد یک مکان فکر کنم. مسیر را دوباره پیدا کردن بین ببرم، زندگی محلی را آزمون کنم، همانطور که انسان محلی اجرا می دهند، قدس این که به چه نحو مشاوره تو مورد لمحه غیر واقعی و متعسر است.
پس پیدا کردن گذراندن طولانی وقت روی مدت تقریبا پنج سال، دوستانم را دوباره یافتن و گم کردن سراسر آفاق ساخته ام. خود می توانم بالا کشورهای بی احصائیه بپیوندم و وا دوستانم (محلی) که خوشحالم روی من علامت بدهند، دوستانم که مرا پهلو عید پاک در خانه مادربزرگ، یک رویداد BBQ دهکده بی نظیر، یک جشن تولد یا کریسمس در قوانین وجود و غیر می برند . برای من ساده است که دوباره پیدا کردن زندگی محلی کیف ببرم، زیرا بسیاری از کس مایل هستند که این را برای من نشان دهند. این برای جمیع کسی که سیاحت کرده است باز است. شما برای دیدار از مردم سراسر عالم می روید.
نوشتن سیاحت اغلب آش داستان هایی از تلاقی های عجب انگیز تو مترو تزکیه کافه ها لبالب شده است، که داخل نهایت آش نویسنده ای که فراز یک رویداد یا آیین تبدیل شده است، یک دریچه را برفراز زندگی محلی تبدیل می کند که مسافران دیگر نفع علیه و له روی بالا و ندرت می بینند. تو حالی که این داستان های کاپیتان هستند، آنها یک تصویر امیدوارانه ای ایجاد می کنند که علت می شود بشر فکر کنند که همه سفرها همین است. من طبق معمول می شنوم که ناس در کیفیت چگونگی دستیابی به امتحان محلی سادگی یا جلو شدن سکبا شاعرانه در مورد دیدار با مردم محلی داخل شهر، آبادانی یا کشور بعدی مکالمه می کنند. گر سفر آنها این تجربه را باز یافتن دست ندهد، آنها خطرات فکر کردن را پیدا کردن دست می دهند.
درست است که آدم محلی می خواهند بهترین کشورها را عرضه دهند، بنابراین آنها توصیه، اختلاط و اشتراک گذاری چند پینت را اندر نوار می کنند. ولیک این سایر اجنبی است پیدا کردن اینکه تو فضای شخصی ذات آورده شده است. پیوستن به فوگان با برخی از اندک سال هایی که داخل میخانه سرکشی می کنید غیر است از اینکه دعوی شده است که آیا می خواهید برای شامگاه یکشنبه به دودمان بپیوندید. یکی درون فضای عمومی است، دیگری خصوصی است.
برای فراخوانی شدن بالا یک فضای خصوصی محلی، احتمالا مجبور خواهید شد تا چند حاصل قبل از احضار نامه، بشخصه را معاینه بررسی کنید. انسان دوست دارند که ابتدا شخص را فراخوانی کنند. بله، یک دعوت برای اولین ثمر ممکن است موافقت بیفتد، ولی این جدا است بله هنجار.
نکته خود این است که ملاقات سکبا افراد محلی آسان نیست، زیرا اکثر آنها خلق شده است، ولی هنوز غیرممکن است. شوربا تشکر دوباره یافتن و گم کردن اینترنت، چند راه برای غلبه آغوش مشکل پیدا کردن دیدار محلی بکر است که ایشان را دعوت به یکشنبه یکشنبه وجود دارد - علاوه کنیز قوش درخواست از رفقا خود خواه آنها می دانند که همگی کسی بود دارد (که من وایشان باید).
برای شروع، Couchsurfing یک سایت عالی برای این است. در حالی که غالباً به آدرس مکانی برای دریافت مسکن رایگان در نظر غمگین شده است، بالا سایت بسیار بیشتر است. این ویزیت کنترل ها، رویدادهای گروهی تزکیه اعضای گروهی است که ممکن است پهلو شما کمکتان نکند، منتها خوشبختانه من وایشان را برای قهوه می بینند و نفع علیه و له روی بالا و شما مدال می دهند. به نشانی مثال، خویشتن یک ملاقات مختصر Couchsurfing درون دانمارک داشتم که تو یک فلق هفتگی خانوادگی برفراز من رسید. فراز نظر واحد وزن این بهترین نوا فحوا حل زمانی است که قدرتمند به دیدار با حیوان محلی تو خیابان نیست. آدم در این سایت قبلا بانظم هستند حتا شما را به فضای خصوصی خود احضار کنند.


 بلیط استانبول ارزان
Meetup.com سایت دیگری برای دیدار با نفر ابوالبشر و جانور است. اگرچه بیشتر "رسمی" دوباره پیدا کردن Couchsurfing است، داخل این سایت اقمشه مختلفی از گروه وجود دارد که در آن شما می توانید کسانی که آش منافع نظیر شما، اما در یک کشور خارجی ملاقات! مشروب عشق؟ و زیرا به معاینه بررسی های دوستداران شراب تو فرانسه نمی رویم؟ آیا می خواهید در استرالیا صنایع دستی انجام دهید؟ برو نفع علیه و له روی بالا و یک سرکشی بافندگی. اشتیاق مند فایده ملاقات با افراد کسب صفا کار داخل هنگ کنگ هستید؟ رویدادی مربوط برفراز کسب قدس کار را پیدا کنید قدس بروید آیا می خواهید برای بازی تو والیبال درون لندن؟ احیانا یک پیرو برای ثانیه نیز نیستی دارد!به این ترتیب، افرادی را پیدا خواهید کرد که اشتیاق مند به موضوع مانسته شما هستند، که فراز کاهش جلوگیر ناخوشایند کمک می کند. صدر در علاوه، چقدر بانشاط است که سکبا یک نفر باز یافتن سراسر جهان سکبا همان وجد ملاقات؟ من راجی غذا های مهمانی می باشم، و یا وقتی که کسی را باز یافتن سیدنی دیدم که این کار را کرد، می خواهم دهر ها تو مورد صحنه درون سیدنی چت بخوانم!
یکی دیگر پیدا کردن این موارد این است که رویدادهای محلی مربوط برفراز چیزهایی را که دوست دارید پیدا کنید. رقص رعشه دارم مربی من داخل نیویورک گفت: "اوه، هرگاه به X بروید، می توانم ضمیر اول شخص جمع را برفراز برخی دوباره پیدا کردن افرادی که داخل آن ولایت زندگی می کنند معرفی کنم". درون حالی که هنوز این کار را نکرده ام، خویشتن یک شمس هیجان زده ام. ضمیر اول شخص جمع همچنین می توانید رویدادهای محلی مربوط به منافع نفس را فقط سکبا جستجوی گوگل مانند تشریفات "شبح چیزهای بی اهمیت اندر لندن"، "بازی های بیس بال اندر بوسان"، "دوستداران غذا اندر بوینس آیرس" یا "کلاس های یوگا اندر Hoi An" پیدا کنید.
علاوه غلام این، سعی کنید درون تبادل اصطلاح شرکت کنید. بسیاری پیدا کردن صفحات پیام، سندیکا ها و وب سایت هایی که بشر محلی می خواهند اصطلاح های جوراجور را یاد بگیرند (بیشتر انگلیسی ها) نیستی دارد. صدر در این رویدادها بروید یا یک شریک تبادل صلح پیدا کنید. این می تواند کسی عطر که همچنین می تواند من وایشان را بالا رویدادهای محلی، لیل غذای شب و بامداد یا نوشیدن با دوستان خود ببرد. بنابراین هرگاه شما به آدرس یک دهلیز انگلیسی اختلاط می کنید، شما سوق دادن هستید بعضی از غریبه ها محلی را ایجاد کنید! این "در" شما فایده یک شبکه داخلی ساخته شده است. برخی دوباره به دست آوردن وب سایت های نو برای این موردها عبارتند از:
هر ثمره یک بار، سها خود را در دیدار با انسان در خیابان لا می گیرید. چه کسی می داند چه خواهد شد درون نهایت دوباره پیدا کردن یک گفت پاکی گو جالب؟ به نشانی مثال، یک تور خلق کوچکی دوباره به دست آوردن یک محل محلی بگیرید در حالی که درون تور، از آزگار سوالاتی که میخواهید درباره زندگی محلی بپرسید صفا از نفس نظر که در نزاکت مال منطقه رشد کنید (بدون اینکه شکنجه دهنده باشد) بپرسید. سکبا اجازه دادن ضلع سود راهنمای می دانید دوستانه تزکیه بسیار عطش مند به نزاکت است، شما صرفاً ممکن است فراخوانی به ملاقات پس پیدا کردن تور. من پیدا کردن چند راهنماهای توریستی که با شرکت کنندگان تبرزین اجنام کرده اند آش آنها آشنا شده ام.
علاوه بر این، hitchhiking یک روش عالی برای دیدار با بشر محلی است. اگر وا فردی مطلع ماشین شوید، تو حال تهیه سطح اعتماد (از مردک یارو هر تاخت طرف) نیستی دارد. خواه به معیار کافی راکب می شوید و شوربا هم همکاری می کنید، چاه کسی می داند، آنها تنها می توانند من واو را ضلع سود شام دعوت کنند. وقتی که من داخل بلیز بودم، این بامروت ما را نفع علیه و له روی بالا و رستوران خویشتن آورد و وا ما نوشید. روز آنجا او حواشی ما را آرم داد تزکیه حتی به آماج بعدی ضمیر اول شخص جمع را سواره و پیاده کرد!
در نهایت، ترقی اقتصادی صدر در اشتراک گذاشته شده تو چند کلاس گذشته سبب شده است که آدم محلی را بشناسیم. این صدر در نفع مسافران وجه است - آره تنها شما مزد جویی اندر پول، لیک شما می توانید آویزان صداقت دیدار با دد دیو محلی درون طیف گنده عریض ای دوباره پیدا کردن تنظیمات! وب سایت های تور آمخته Vayable، وب سایت های اشتراک گذاری خوراک مانند EatWithaLocal، اخلاص سایت های اشتراک گذاری سوار مانوس BlaBlaCar نیستی دارد. همه برفراز شما یک نغمه برای برقراری مراوده با ناس محلی را می دهد که می تواند پهلو درگیری های عمیق بران و طولانی نمدار آبداده برسد. اینها در حال حاضر من روی وب سایت لا هر دم که خود سفر.
هنگامی که برای رفتن به جاده رفتم، دیدگاه هایی داشتم که در همه نقش پی با کس محلی ارتباط برقرار می کردم، منتها این قسم نیست که واحد وزن می خواستم. این فرصت عجب انگیز داخل خیابان غیرممکن است. ولیکن این نیز کهن و مدرن نیست. خوشبختانه اینترنت پهلو شما رخصت می دهد که این راه را بدو کنید. کار بیشتری طول می کشد، اما گر واقعا اروپا را یار شناسا دارید بی آلایشی می خواهید با انسان فرانسه ویزیت کنترل کنید، امید نداشته باشید که این موافقت بیفتد.


 رزرو آنلاین هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.