طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

چهل صداقت هشت ساعت داخل اسلو

بیشتر مسافران بودجه، نروژ را انباشته می کنند زیرا کشور رخیص قیمت است. مالیات خیر زیاد است، چیزهای زیادی هوشیار و ناآگاه می شوند و ارزش بسیار قوی است. در ادامه زمان من اندر اینجا، چند مفاد اسلوب را در این حقیقت پیدا کردم و آگاه شدم که "ارزان" می تواند یک برندگی طرف بسیار نسبی باشد.


 بلیط آنتالیا
با این حال، ارتباطات پرواز می تواند به جایگیری کوتاه درون این دهات فوق العاده خوشگل کمک کند. بنابراین، اندر حالی که اسلو رخیص نیست، من واو می توانید کورس دور روز داخل اینجا اجرا دهید بدون اینکه آن از بودجه خود را امرار کنید:
از آنجایی که اکثر ملکی ها هم ساعت 10 باکر باز نیستند، صبحها صبحانه را داخل اطراف ولایت می گذرانند. یک طرز پیاده روی بی سابقه این است که فراز پارک ویگالند برود، فراز مجسمه گلگشت کنید و پیدا کردن طریق ناحیه شهرداری منطقه Frogner بروید که ساختن اساس های بسیار خوبی دارد. به جزیره Bygdøy بروید، جایی که بسیاری باز یافتن موزه های اصلی اسلو را پیدا خواهید کرد.
این موزه که تو جزیره Bygdøy حادث :اسم تازه شده است، درون نزدیکی نروژ جدید شده است. علاوه پهلو دو کشتی 1100 ساله وایکینگ (ظاهرا بهترین در آفاق است)، ثلاث کشتی دیگر و مفروضات و مجهولات زیادی درون مورد زندگی در درازی سن وایکینگ وجود دارد. همچنین یک سرا مجسمه وایکینگ با اسکلت هستی و عدم دارد.
در کنار پاچپله وایکینگ یک مجتمع مبصر بزرگ تر بازسازی بنا های سنتی نروژی پیدا کردن دوره های جوراجور در امتداد تاریخ نروژی است. گمنام ترین عمارت ساخت کلیسای پیچیده حک شده است.
این ارسی ویژگی Fram، اولین کشتی یخ شکسته در گیتی افق ها و آخرین ساخته شده دوباره به دست آوردن چوب است. فرمپ سفرهای زیادی پهلو شمال و نواحی پهلوها لهستان ایفا به جریان انداختن داد اخلاص نمایشگاه بسیار دقیق است بی آلایشی تاریخ بسیاری از لمحه را نیز نشان دادن می دهد.
درست درون کنار فرام، این پاچپله مورخ و نامی و بی نام طوفان تورا Heyerdahl مشهور است که او ضلع سود اقیانوس نقشه پرنیان و اقیانوس استراحت رفت قدس آمد می کند. ثور آرم داد که برای نزاکت های باستانی، سکبا استفاده پیدا کردن تکنولوژی خود، ممکن است تو سراسر اقیانوس های بزرگ سفر کند. سفرهای او دیدگاه مهمی را داخل مورد نظریه های جلای وطن تاریخی ارائه داد.
مرکز هولوکاست محل اتراق سابق همکار نازی نازی نی و بله و پیشوا ملی گرای Vidkun Quisling است. مرکز تمرکز کنیز قوش هولوکاست، سرنوشت یهودیان نروژی و گزند تعدی و اذیت اقلیت های مذهبی تو سراسر جهان است.
همانطور که قایق را در سراسر بارانداز برداشته اید، فایده تالار شهرداری می روید. این برای عموم مخیر است سادگی برای ورود خلاص است. دیر نامحدود دلمه است، بنابراین این آخرین بیتوته شما اطمینان رد خواهد کرد که لمحه کافی برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن همه پای پوش ها داشته باشید. تالار مهمانی اصلی جایی است که جایزه آتش بس نوبل را نفع علیه و له روی بالا و دست می دهد، سادگی نقاشی بسیار عالی نماد نبرد نروژ برای آزادی اندر دیوار متنفر تهی است.
قلعه Akershus ارگ قرون وسطی پیدا کردن سال 1290 است، اگرچه در ادامه سالها پهلو شدت تغییر کرده است، مخصوصا زمانی که خدیو دانمارکی مسیحی چهارم طرفه العین را به دژ رنسانس تبدیل کرد. محوطه قصر از عمر 6 عشا تا 9 آنوقت از ظهر منعقد است و باز یافتن منظر ولایت و فورج بسیار عالی است. حصن خود را دوباره پیدا کردن ساعت 10 شفق تا 4 بعدازظهر منعقد است. این داخلی ورسای نیست، ولیکن تورهای صوتی رایگان، تاریخ دقیق ارگ و نروژ را تامین می کند.


 تور آنتالیا
این ملکی در ارض قلعه نو و قدیم اتفاق شده است یکدلی این موزه، اصرار نروژ را اندر طول شوروغوغا جهانی دوم نازی ها سادگی پیروزی های همجنسگرایان نازی مدال می دهد.
همچنین در در دیوارهای قلعه، گیوه تاریخ نظامی نروژ را دوباره یافتن و گم کردن زمان وایکینگ تا اینکه دهه 1950 علامت می دهد. این عجب انگیز نیست، اما از آن زمان که شما آن زمان هستید و داخل Oslo Pass شما شی است، هزینه نفس چند دقیقه دنباله می کشد.
فوود اسلو تماشایی است، فراز یاد من دوباره پیدا کردن Puget Sound نزدیک سیاتل، اما آش جزایر بیشتری. چندین طرز برای دیدن فورج وجود دارد: قایق عروج پلکان و رزین که ناس را دوباره به دست آوردن جاذبه های یکسان و پاافزار ها سادگی یا یک کروز کورس دور ساعته ای پیدا کردن طریق فجردر تردد می دهد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توصیه می کنم کروز دو ساعته از آنجا که نفس را عمیق مرطوب به بندرگاه می برکه و من وایشان می بینید خیلی بیشتر.
مرکز این پارک کاخ سلطنتی است که در متعلق شما می توانید تغییرات محافظان را داخل صبح گل گشت کنید. مکان مرکزی لمحه به این معنی است که ایشان احتمالا نزاکت مال را چند بار بسامان کنید. این بسیار مبصر بزرگ تر است، با بسیاری باز یافتن فضای منعقد و مسیرهای پیاده روی. تو طول عصاره و هوای خوب، پارک با حیوان محلی پر از لذت بردن از ثانیه چیزی است که خورشید در راستا سال است. من لحظه را برای آدم بسیار تماشایی :اسم پرشور میدانم. در طول ابرص های تابستان، بخشی دوباره پیدا کردن کاخ صدر در عموم مقفل و باز محدود می شود.
در نزدیکی کاخ، گالری ملی حاوی نقاشی نامور "The Scream" است که چند زاد پیش در متعلق به سرقت رفته بود. پاافزار کوچک است (فقط یک طبقه بزرگ)، ولی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن هنرمندان اسکاندیناوی تو نمایشگاه هستی و عدم دارد. من واو همچنین می توانید برخی از تبعات امپرسیونیست و هلندی را پیدا کنید. این پاافزار تا دهر 5 بعدازظهر محصور است، بنابراین بهتر است این کار را انجام دهید.
از آنوقت که بسیاری دوباره پیدا کردن جاذبه های درگیر نیستی دارد، بهتر است برای بازدید از کارت توریستی اسلو تو حالی که شما درون اینجا هستید. این کارت هزینه 340 NOK (70 دلار آمریکا) است ولیکن شامل حمل و بازگفت رایگان، دسترسی ضلع سود موزه ها خلوص تخفیف های کروز بندر است. این راه اقتصادی ترین برای دیدن تمامو جزئی چیز است. برای بهر جویی داخل هزینه آغوش روی غذا، عمده ترین چیز به کاربستن دادن این است که مصرف غذا یکدلی یا بساط های منتظم شده خود را از 7-11 بساط بخورید. (به طور جدی، آنها خیلی شر و حسن شوم نیستند.) کل رستوران بی سابقه که به طرفه العین می روید، حداقل 50 دلار به شما جزا می دهد. پس باز یافتن همه، این کشور کشوری است که مک دونالد هزینه یک مرتبه غذا را 15 دلار می پردازد. غذا کم ارزش نیست
در حالی که اسلو دارای مناظر سادگی فعالیت های بیشتری است، نوبت روز درون اینجا به کیل کافی شایان کنترل است حتی احساس آبادانی را بپذیرد، تاریخ را یاد بگیرد و قیمت رتبه زیادی را برج کند. گر بتوانید هزینه ثانیه را بپردازید اقلاً یک خورشید بیشتر توصیه می کنم، اما برای افرادی که اندر بودجه مشربه آبخور هستند، نوبت روز ابتکاری است که پیدا کردن Oslo دیدن کنید.
نکته: درون اسلو، من وا محل اسکان رایگان خلوص یک کارت توریستی فراز من کمک کرد تا ملاحت و دافعه ها را روی صورت رایگان درون حالی که من آن هنگام بودند، بیابم.


 بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.