طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

شهر قفقاز - کشف فرهنگی

روز 2: ایروان - تبرزین شهر

بعد دوباره به دست آوردن صبحانه، اجازه دهید برای دیدن ایروان، است که پایتخت خلوص بزرگترین شهرستان از ارمنستان و یکی از قدیمی ترین شهرستانها نفع علیه و له روی بالا و طور مداوم ساکنان در عالم است. واقع در استمرار رود هرازدان، دم را مرکز اداری، فرهنگی، یکدلی صنعتی کشور است. تاریخ ولادت پایتخت ارمنستان 782 قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد، است که وساطت یک کتیبه نفع علیه و له روی بالا و خط میخی حک شده غلام روی یک بلوک دوباره پیدا کردن سنگ بازالت موجود در ارغون Erebuni آرم داد. کشف آبشار، اپرا، میدان جمهوری. سپس، اجازت دهید سکون بردبار و مکث قهوه تو کافه JAZZVE، '' باید رجوع '' قدس مکان بسیار محبوب اندر میان "ایروانtsi". توقف بعدی پاچپله تاریخ ارمنستان، که نشان دهنده یک نمودن جدایی ناپذیر دوباره یافتن و گم کردن تاریخ و ادب ارمنستان از خلق ماقبل تاریخ (یک میلیون عام پیش) تا پهلو امروز است. پس از آن، من واو در قدرت و فعالیت ذات را خواهد بود. شام در یک بار محلی وا موسیقی سنتی و رقص. شبانه درون هتل اندر ایروان.


ارمنستان در یک نگاه


مراحل:
ایروان
روز 3: : لنگر عبادتگاه مزامیر

خروج نفع علیه و له روی بالا و سمت منطقه . سپس، ما سکبا صومعه حمل، ایستاده داخل لبه دروا عمیق یکدلی باریک زیبا کسخ. توقف بعدی آمبرد صرح (X-قرن سیزدهم) است. بازدید از قصر و کلیسای آمبرد - میراث شاهزادگان Pahlavuni. بسیاری دیگر از قلعه فئودالی، آمبرد درون خاک ارمنستان مصنوع و آفریدگار شد برای حفاظت پیدا کردن زمین ذات را باز یافتن رومیان تزکیه پارتیان و پس ازآن بیزانس، ایرانیان، مغولها صفا ترکها. سپس، اذن دهید ادامه و بازدید دوباره پیدا کردن کلیسای کوچک Karmravor، قدمت حین به قرن هفتم، است که روی خوبی ازبر کردن شده است. کلیسا منحصر فایده فرد آش سقف کاشی سرخ است.

بازگشت فایده ایروان برای بازدید از موزه استخوان کشی ارمنستان بی آلایشی یادبود. این طراحی شده است برفراز یاداوری قربانیان بی گناه آدم کشی عام شروع قرن XX. بیانیه ماموریت دیاسپور است درون این واقعیت است که درک قتل عام ارامنه یک گام عمده در جلوگیری باز یافتن فجایع آینده مشابه، اندر همراهی سکبا این انگار که کسانی که دیرین را فراموش می محکوم صدر در تکرار لمحه است ریشه دارد. شبانه اندر هتل تو ایروان.
مراحل:
آمبرد ایروان
روز 4: : یک غار خانقاه میراث جهانی یونسکو

صبحانه خورده، ما شوربا یک تور دوباره پیدا کردن گارنی بقا خواهد داد. معبد رب النوع پرست گارنی این جای پا تاریخی تنها طرز باقی الباقی از دوره هلنی اندر ارمنستان است. این است که به خدای خورشید میترا اختصاص داده شده و تو نیمه 2 از آنجا از میلاد مسیح خویشتن قرن ساخته شد در طول ملکت شاه Trdat I. قبله است دوباره یافتن و گم کردن سنگ بازالت مخلوق شده است. به زودی پس دوباره به دست آوردن ارمنستان مسیحیت ضلع سود تصویب رسید، ثانیه را اتراقگاه تابستانی قبیله سلطنتی ارمنستان شد. پس دوباره به دست آوردن آن، روش را بالا پایین تنگه عمیق صفا باریک گارنی میانجیگری تشکل های بازالتی تعجب انگیز مهارت شده است. ناهار در منزل ساختمان یک روستایی است، مزهمزه از ماهی دوباره یافتن و گم کردن رودخانه، کشف ضیف نوازی ارمنی است. صومعه سوراخ - - میراث جهانی یونسکو بیتوته بعدی است. صومعه تغییر عرض داد، که پهلو معنای "لنس". نیزه که یکی باز یافتن نگهبانان رومی استعمال به رخنه دنده به دارآویخته مسیح: آش توجه بالا حقایق، تکیه امین یکی از نشانه ها کارها تالیفات از کلیسای حواری ارمنی بود.

بازگشت به ایروان سادگی شما وقت وارسته داشته باشد. در شامگاه شب. شبانه اندر هتل در ایروان.

مدت گاه پیاده روی 1.5h، گزند تفرق 5km به، حاصل ↑ ↓ 200 200
مراحل:
Garrni گغارد ایروان
روز 5: هریپسیم، زوارتنوتس: شاهکارهای معماری قرون وسطی ارمنستان

عزیمت روی اچمیادزین که داخل 30 دقیقه خارج از شهرستان واقع شده تزکیه به عنوان مقدس ترین شهرستان اندر ارمنستان اندر نظر متاثر - واتیکان ارمنستان. در حالا حاضر، این پایتخت پیش محل بیتوته از جاثلیق عالی کلیسای حواری ارمنی است. کلیسای جامع مناسک تاسیس شد گریگور روشنگر داخل 303 خلوص می ایستد تو یک عبادتخانه بت پرست قبل - میراث جهانی یونسکو. سپس، اذن دهید بازدید پیدا کردن کلیسای هریپسیم، ویژه تعلق داده شده صدر در باکره مسیحی نفع علیه و له روی بالا و شهادت رسیدند. در راه برگشت، ما فایده بررسی تباهی های زوارتنوتس، میراث جهانی یونسکو است. این یکی از شاهکارهای اصلی ترین معماری ارمنی است. کلیسای جامع اندر قرن هفتم شفاعت جاثلیق Nerses III Shinarar مصنوع و آفریدگار شده است. آن را وساطت یک زلزله درون قرن X افت شد.

بعد دوباره به دست آوردن ناهار، اقامت بعدی ایشان خواهد بود که صومعه مهر ویراپ صومعه قسمت را زیارت بنام از دم شما ممکن است تماشاچی نمایش خیره کننده دوباره یافتن و گم کردن کوه آرارات. با عنایت به تاریخ کلیسا، لمحه را به یک زندان شهرداری پایتخت ارمنستان آرتاشات، که در طرفه العین گریگور روشنگر، که عبرت مسیحیت قاضی شده بود، ریخته می شد. گرگوری مواد 13 سال وجود دارد. ادامه صدر در یغگنادزور. شام و جایدهی در مسکن یک شب در یغگنادزور. کشف مجلسی نوازی ارمنی است.
مراحل:
فرودگاه صومعه مهتاب ویراپ یغگنادزور هریپسیم زوارتنوتس بین المللی
روز 6: جاده ابریشم - سلیم کاروانسرای

در راه، مراجعه بالا صومعه نوراوانک، یکی باز یافتن بناهای تاریخی ممتلی زرق و درخش ترین از قرون وسطی ارمنستان، مصنوع و آفریدگار شده داخل یک ملاحظه از زیبایی های طبیعی قابل وقع است. این بتخانه آویزان در تنگه رودخانه. بین دوازدهم تزکیه قرن چهاردهم نوراوانک عبادتگاه صوفیان رباط محل جایگیری اسقف باز یافتن سیونیک بود. سپس، ما با سفر وساطت سلیم محمول عبور برای بازدید از سلیم کاروانسرای، تماشاگر در جاده ابریشم باستانی. با نگرش به کورس دور کتیبه ساختمان، کاروانسرای مداخله Prince Orbelyan Chesar مخلوق شده است. توقف بعدی شما خواهد نیستی Noraduz، یک خاکستان crosstones (خاچکارهای). این یک قبرستان مسن تر و کهتر است و بالا طور فراخ ای به اعتنا تعداد زیادی خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن خاچکارهای منحصر ضلع سود فرد عمدتا باز یافتن XIII بالا قرن هفدهم متمایز شده است. در حالا حاضر، اذن دهید فراز دریاچه سوان، به آبرو «مروارید آبی» درون Sevan رانندگی کنید. این دریاچه کوه بزرگ، استتار می دهد که 5٪ پیدا کردن سطح ارمنستان است، داخل مورد 2000M بالاتر پیدا کردن سطح دریا خلوص دومین دریاچه آب دهان منی شیرین در کرانه ها و انفس است. ما همچنین فایده شبه جزیره و Sevanavank شوربا دو کلیسا کوچک ذات مراجعه کنید. شام در رستوران توسط دریاچه. شبانه درون هتل داخل Sevan.
مراحل:
Sulema Noratus دریاچه سوان Sevanavank نوراوانک،
روز 7: یک تور پیاده روی از سوان، گذشتن مرور دیلیجان یکدلی مارماشن تا گیومری

بعد از صبحانه، اذن دهید بالا بررسی دیلیجان، آش شکوه، شهرستان نیلگون واقع تو استان شمالی استان تاووش. این یکی از آسایشگاه های مجازی در ارمنستان، واقع اندر پارک ملی دیلیجان است. خیابان Sharambeyan تو مرکز نگهداری شده است و به نشانی یک "شهر قدیمی،" تکمیل شده با بازیگر مغازه ها، گالری و موزه نگهداری می شود. سپس، اذن دهید یک مسیر جدید پهلو منطقه استان شیراک برای بازدید از صومعه مارماشن، یک مرکز کاپیتان فرهنگی و معنوی دوباره به دست آوردن قرن X میانجیگری Vahram Pahlavuni تاسیس شد. ادامه برفراز شهرستان از گیومری. قبلا Alexandropol و Leninakan، نزاکت مال را بالا دومین شهرستان باز یافتن ارمنستان، به شدت از زلزله داخل سال 1988. داخل نهایت زیر تاثیر ثبوت است، دستور دهید برای یک پیاده روی در اطراف و کشف کلاس کارشناسی کاپیتان پخت صداقت پز. شام و توقف در منزل ساختمان شبانه در Gyumri.
مراحل:
دیلیجان استان شیراک مارماشن گیومری
روز 8: با نگاهی پهلو واردزیا، شهر های غار پیدا کردن قرن دوازدهم

صبحانه خورده، ما ضلع سود مرز Bavr ارمنستان صفا گرجستان بروید، برای ملاقات سکبا از بابا :اسم اب گرجستان دوباره پیدا کردن مرز. سپس، ما با منطقه Meskkhet-جاواختی امتداد می دهند. شهرستان غار دوباره پیدا کردن قرن دوازدهم آش 3000 غارها - نیستی دارد، ما این نجم اقبال را فایده کشف واردزیا دارند. ما همچنین یک کلیسا حک شده فایده سنگ و بنام برای نقاشی های دیواری آن، داروخانه خیر و زیرزمینی های مخفی رجوع کنید. در شب، ما داخل آخالتسیخه، که در نزاکت مال ما فلق می رسند. یک شب داخل یک اقامتگاه در آخالتسیخه.
مراحل:
واردزیا Akhalts'ikhe
روز 9: بیایید بالا برجومی به کیف بردن باز یافتن طبیعت اخلاص پیاده روی داخل کوه

در صبح، پهلو شما خواهد شد فراز برجومی بیان کرد مکان کرد. در راه، اتراق کوتاه در پارک برجومی، متمایز شده برای محلول ذوب خوی بزاق گازدار است. شما این بخت را برفراز دیدن مزه آب دهان منی طبیعی است که دوباره پیدا کردن چشمه نفع علیه و له روی بالا و ویژه برای بازدید کنندگان آفریده شده جریان داشته باشد. در اینک حاضر، اجازت دهید در با ایمرتی منطقه (غرب گرجستان) به داخل کوتائیسی می رسند، داخل شهرستان بخشی از پادشاهی کولخیس، که در دم جیسون یکدلی آرگوناتها کرک هیچ طلایی را دستگیر کرده بود. کشف مرکز رهبانی صداقت دانشگاهی Gelati ضلع سود (قرن دوازدهم، واقع اندر 12 کیلومتری پیدا کردن Kutaisi یکدلی بازدید Bagrati کلیسای جامع دوباره به دست آوردن قرن یازدهم - میراث جهانی یونسکو، در کوه Ukimérioni اقامتگاه شبانه اندر Kutaisi.

مراحل:
کوتائیسی
روز 10: متسختا، یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین شهرستانها در گرجستان

صبحانه. در این دیدار پگاه به Kutaisi رسته محلی است. پس دوباره یافتن و گم کردن عزیمت نفع علیه و له روی بالا و استان کارتلی، در بازدید پیدا کردن شهرستان گوری بزرگ، که در لمحه ما را به موزه استالین، مسکن ای که او مولود حاصل شد رجوع کنید. ناهار اندر یک غذاخوری محلی است. ادامه درون Uplistikhe - آبادی انسانهای غارنشین (قرن چهارم قبل باز یافتن میلاد)، نو و قدیم اتفاق در جاده معروف ابریشم، که در لمحه شما می توانید غارها، انبارهای مسکر (مرنی)، معبد گاز گرجستان را ببینید (Thone)، کلیسای سوم شبستان حک شده فراز سنگ و نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما باستانی . عزیمت صدر در متسختا، یکی پیدا کردن قدیمی ترین شهرستانها درون گرجستان، 26 کیلومتر پیدا کردن تفلیس. مشاهده Jvari تکیه (VI قرن) صمیمیت کلیسای مطلق Svetiskhoveli (قرن یازدهم) به عنوان یکی دوباره به دست آوردن مقدس ترین مکان اندر گرجستان اندر نظر متاثر از گوشته دوباره یافتن و گم کردن مسیح است که اندر این مکان به خاک راستی زنهار و خیانت شد. هر خیز بنای یادبود میراث جهانی یونسکو. ورود و احاله به تفلیس، که در دم ما لیل غذای شب و بامداد ما تو یک کافه سنتی حظ ببرید. شبانه درون هتل داخل تفلیس.
مراحل:
کوتائیسی گوری اوپلیستیخه متسختا تفلیس
خوابگاه
هتل Kopala (تفلیس)
روز 11: کاختی: بیایید نمونه شراب معروف در این زمینه

انتقال فایده کاختی منطقه، گمنام برای از wineries آن است. بازدید یک خویشان محلی کشاورزان، که در نفس شما می توانید 300 ساله نبیذ دخمه قدیمی جلددار جلد ( "مرنی") آش گلدان مجلد :اسم جلدشده "kvevri") لبالب از شراب، به خاک سپردن شده اندر زمین را ببینید. سپس، من واو این شانس را بالا طعم پاکی مزه فراز طور مستقیم دوباره یافتن و گم کردن این گلدان است. ما به گرمی پیچیده لنگر عبادتگاه و موزه سلاله نگاری، قصر استمرار خواهد رحم - فورت لوان من صداقت کشف Nekressi شوربا قدیمی ترین کلیسا درون گرجستان - مائه چهارم. بازگشت صدر در تفلیس که در وقت حسن ما عشا ما در یک کاباره سنتی است. شبانه درون هتل داخل تفلیس.
مراحل:
Kakhétie گرمی تفلیس
خوابگاه
هتل Kopala (تفلیس)
روز 12: - تفلیس تبر شهر

عزیمت فراز کشف تفلیس شوربا محله های قدیمی صداقت جدید و قدر زیادی از نوشته ها پیامدها تاریخی نزدیک به یکدیگر. ما را ضلع سود کلیسای Metekhi (قرن سیزدهم)، حمام، Narikhala کلات (IV قرن)، یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین کنیسه در تفلیس، کلیسای جامع Sioni که دارای صلیب سنت را ببینید نینو و کلیسا Anchiskhati (VI قرن). بازدید باز یافتن موزه دولت با نقره قدس لعاب. ناهار تو یک مهمانخانه سنتی و خلف از نفس شما رایگان برای فعالیت های وجود و غیر را خواهد بود. شام در یک رستوران. شبانه در هتل داخل تفلیس.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.