طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

ویران آواره های کمبود ککوا

بازدید از آسایشگاه های مدیترانه ای دوباره به دست آوردن کاسه و کالکان و دردم آشکار خواهد شد که هر آژانس مسافرتی محلی بیع قایق گشت به دربدر چپاول های خفه ککوا. تو مواجهه وا روستای تاریخی سیمانا (Kalekoy)، دیوار های غرقه شده رعایت کمتری تو راهنماهای گردشگری اصلی دریافت می کنند، ولیکن در امتداد تابستان، تخمین زده اب که مات نفر روز بالا روز ته می زنند. همانطور که در سفرهای قایقرانی یومیه است، این منطقه اولین ثمره برای قایق های کوچک برای بارگیری است، زیرا آنها دوباره یافتن و گم کردن Fethiye فراز Olympos اندر گشت اخلاص گذارهای شبانه روزی پرواز می کنند.
درباره ککوا
شهر فرورفته شده ککوا


تور آنکارا
این سایت ها تو یک سرنوشت از مراسله ساحلی است که مشتهر است برای مسیر طرز Lycian، مسیر 560 کیلومتر که شامل آوار های شهیر از دامان پایین Lycian. مورخان می گویند که در کشش تاریخ، ککوا ارزش بسیاری دوباره به دست آوردن جمله Caravola، Dolichiste صفا Kakava نامیده می شود.
سوابق تاریخی بسیار ساده است، منتها به سیاحت می سنخ ککوا بیشتر داخل دوره های Lycian اخلاص بیزانس بوده است. آن هنگام زمین لرزه نزاکت مال را زایل کرد قدس بیشتر آبادانی زیر آب فرو رفت. عموم ساکنانی که آنگاه از این ماندند زیر تأثیر تک اعراب ایستادگی گرفتند، منتها تا ته قرن نوزدهم نگذاشتند.
خرابه های فرورفته شده از ککوا
در دوازده ماه) 1990، بهروزی ترکیه خبره شد ککوا یک شناگر شنا خلوص غواصی نهان شده بود. نگرانی داخل مورد مصنوعات از دهکده باستانی اندر بازار سیاه فروخته شد پاکی ممنوعیت در همه بلوکات که در آن عمارت زیر ماء مایع شیره باستانی استواری گرفته بود، سباحت می کرد. آن زمان در زاد 2000، آنها را فراز لیست پیش بینی شده برای آلبوم ی میراث جهانی یونسکو نمایش دادند. هنوز در آرزو پذیرش است


تور استانبول
گرفتن روی ککوا
ککوا خرابه های باستانی
من خرابه های غرق شده را دو وعده دیدم اولین بار اندر یک گشت سایاکینگ هستی و عدم اما بیدار شدم که این آبپورت یکی باز یافتن مهارتهای قوی من داخل زندگی نیست، بنابراین در رسم دوم، من خوشحالم که تو قایق بادبانی، سکبا انجام یک کروز 4 روزه دوباره پیدا کردن فتیه برفراز المپیس، بی نشاط شدم.
صادقانه بگویم، زمانی که ایشان به عنوان ویرانه های زیادی دیده اید، کاکووا را فرود تاثیر جایگیری می دهد. واقعیت طرفه العین است که در محلول ذوب خوی بزاق غوطه سو شده است قدس شما نمی توانید تو اطراف دهات باستان رجل بزنید، قبل دوباره پیدا کردن غوطه دادن، اقبال سابق خویشتن را تخیل کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم صدر در طور خلاصه از دیوارهای شالوده هایی که شاید مسکن ها و مراحل سنگی قدیمی بودند بیرون بیایند، زیرا در ماء مایع شیره به پایان رسید.
بروید پاکی ببینید ککوا خواه شما در این ناحیه هستید، منتها شخصا، من ترجیح دادم به مدت 10 دقیقه در کشش خلیج صدر در قایقرانی بروید، کاوش قصر بیزانتی Simena و مزه بستنی ارغنون خانگی محلی.


بلیط چارتر مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.