طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

تبدیل آیفون و آی پد به میکروسکوپ

وجود سطح مناسبی از چدن در بدن عموماً ما بسیار ضرورى است و تاثیرات مثبت زیادى در تندرستی بهبود فردى مى گذارد. این مدخل سرپوش حالى است که فقر چدن منجر به کم خونى و افزایش غیر طبیعى این ماده باعث بروز هدف هایى از عوض هاى التهابى، پرخاشگرانه و حالات مزمنی همال هموکروماتوز مى شود.


جمعی از محققین انستیتو تکنولوژى کالیفرنیا، روشی را ایجاد کرده اند که بدون دستکاری داخل لنز و ابزارهای نوری میکروسکوپ ها، بتوان تصاویری بسیار بهتر تهیه نمود. آنها به جاى اینکه تو ساختار نورى خود میکروسکوپ ها تغییر خاصى انجام کنند، کار خود را بر روى یک نرم وسیله کامپیوترى پردازشگر و ترکیب کننده تصویر که در بستگی با میکروسکوپ کار مى کند، متمرکز کردند.




پاندورا ویروس (Pandoravirus) اندازه‌ای کورس دور برابر مگاویروس داشته و دارای کد ژنتیکی عجیبی است که داخل هیچ نمایش و متضاد دیگری تاکنون مشاهده نشده است. دکتر «ژان میشل کلاور» از محققان دانشگاه اکس مارسی با بررسی آماج هایی از پاندورا ویروس در عرق های مناطق ساحلی شیلی و استرالیا، موفق به کشف این ویروس شده است.

همزن مغناطیسی


بازوهای این گجت، دارای پایه های کوچکی هستند تا بتوانید بدون فایده ستانی و زیان از تبانی مجموعه پروسکوپ و آی دیوایس را به کار ببرید.پروسکوپ برای تمام آی دیوایس ها به قیمتی حدود 150 دلار از حتی اکنون کارآزموده خرید است.