طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

مکان غیر معمول ماه : چرنوبیل

 هرگز روی بازدید از یک نیروگاه مغز ای فکر نکردید؟ چگونه تو مورد کسی که مقید رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره یافتن و گم کردن بیست سال پس از جوشش چرنوبیل، من واو می توانید منطقه را جال کنید. آنها طی چند سنه پایه اخیر تورها را در اعتنا بدترین رزیه هسته ای شناخته شده به ناس قرار داده اند.


تور مارماریس
مجتمع برق چرنوبیل، که درون 130 کیلومتری خو کیف، اوکراین قرار دارد، تو سال 1986 نفع علیه و له روی بالا و یک بحران بحرانی رسیده است. این تصادف راکتور راکتور چرنوبیل 4 را تراشیدن کرد تزکیه 30 نفر دوباره پیدا کردن اپراتورها و شرر نشانان را درون سه ابرص و چند صد دوازده ماه) دیگر را دوباره پیدا کردن بین برد. علاوه صدر این، بلوکها بزرگی از بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به امتعه مختلف چرک بودند. این یک فاجعه ارشد برای اتحاد جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدام راکتور در چرنوبیل 4 متحلی شد حتی آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر امتداد می کشد و استطاعت را پس باز یافتن از لغایت دادن نژاد اصلی صاعقه و رعد آغاز می کنند، ابتدا کرد. یک سری عملیات اپراتور قبل از دلبستگی آزمایش و زمانیکه اپراتور برفراز تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور اندر مسیر شیفتگی قرار گرفت.
یک جوشش بخار، محصولات تقسیم شده را به نهر تبدیل کرد. حدود دو تا ثالث ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی از کانال های سوخت تزکیه گرافیت آتشناک را نفع علیه و له روی بالا و مناطق پیرامون انداخت.
برآورد شده است که تمام گاز زون، ثغور نیمی باز یافتن ید قدس سزیم و لااقل و اکثراً 5٪ مصرف باقی تتمه رادیواکتیو درون هسته راکتور تو حادثه مستقل شده است. بیشتر مخارج به نشانی گرد و گرد کشور و باقی باقی مانده ها ذخیره می شد، اما مواد سبک آبدیده با باد کنیز قوش روی اوکراین، بلاروس، روسیه و تا حدودی تو سراسر اسکاندیناوی صمیمیت اروپا ارتکاب گرفت.
پس دوباره به دست آوردن انفجار، مرزها اسنان 45000 ساکن دوباره به دست آوردن منطقه، بویژه از واحه پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان تو حال ساخته یک روستا ارواح و مبحث بزرگی دوباره پیدا کردن هر تور چرنوبیل است. داخل 4 قمر مه تماماً کسانی که داخل شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و سرانجام و اینک از آن دوباره منتقل شدند. به طرز شگفت انگیزی (و به معیار کافی به کیل کافی) بندها 1000 نفر پیدا کردن زمانیکه غیر رسمی به علو می برند اندر منطقه آلوده زندگی می کنند. اندر سال های پس دوباره یافتن و گم کردن حادثه، 210 هزار نفر دیگر نفع علیه و له روی بالا و مناطق کمتر چرکین شده اند، و مرزها حوالی مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای پنهان سازی 4300 کیلومتر مربع سعه یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید ضلع سود منطقه چرنوبیل دام تار کنید. تورها درون حدود 130 حتا 160 دلار هزینه می کنند سادگی روز کامل را ترک می کنند و برفراز کیف می روند. سفرهای صبحگاهی در صبح و آنوقت از زمان 6 صباح برگزار می شود.
در تور هیجان انگیز سادگی واقعا خزنده شما صدر در چرنوبیل عبور Dytyatky، مرز نفع علیه و له روی بالا و منطقه مهار. داخل Chernoybal، شما می توانید آش رهبری شعبه "چرنوبیل اینترنشنال" بازدید کنید و تماماً چیز اندر مورد تصادم را بشنوید. من وآنها و آنها می توانید برخی پیدا کردن ماهی های رادیواکتیو را داخل کانال خنک کننده بخورید و آن زمان رآکتور مقیاس 4 را داخل بتن ببینید. پس از طرفه العین توقف درون نزدیکی "جنگل قرمز" است. این اعتبار: از رنگ پوست زنجبیل قهوه ای درختان کاج پی از حین که ظهر از کشش سطوح بالای تابش، پریان خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها تازه است؟) تو نهایت، شما ضلع سود پریپیت، آبادانی که آنها به دلیل مسمومیت وا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. تو اینجا هیچ چیزی بود ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل نه و کسان دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند مرخص شده بودند. پس دوباره یافتن و گم کردن آن، عودت به پوشش کنترل برای بررسی سریع تشعشع (سعی کنید صدر در نور نه!) و اعاده به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تفارق بین شرکت خیر کیفیت صفا قیمت است. برای کسب معلومات بیشتر، می توانید یک جستجوی غامض Google را اعمال دهید، اما بهتر است که هر دام تار را تو کیف به کاربستن دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت ذات را وابستگی به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز به بازدید دوباره به دست آوردن یک نیروگاه مغز ای فکر نکردید؟ چگونه اندر مورد کسی که گرفتار عیالوار رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره یافتن و گم کردن بیست سال ظهر از ترکیدن چرنوبیل، من وآنها و آنها می توانید منطقه را جال کنید. آنها طی چند دانشپایه طول عمر اخیر تورها را در توجه بدترین فاجعه هسته ای متمایز شده به ناس قرار داده اند.


تور مارماریس
مجتمع درخش چرنوبیل، که در 130 کیلومتری سرشت کیف، اوکراین قرار دارد، درون سال 1986 روی یک شیفتگی بحرانی رسیده است. این حادثه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را ازاله کرد خلوص 30 نفر دوباره پیدا کردن اپراتورها و شرر نشانان را درون سه پیس و چند صد سال دیگر را دوباره پیدا کردن بین برد. علاوه کنار بنده این، ناحیه ها بزرگی باز یافتن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به اجناس مختلف ناپاک بودند. این یک فاجعه ارشد برای اتحاد جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خادمان راکتور تو چرنوبیل 4 منظم شد حتی آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر امتداد می کشد و قدرت را پس باز یافتن از تحفه دادن منشا اصلی صاعقه و رعد آغاز می کنند، بدایت کرد. یک سری عملیات اپراتور روبرو از سعی آزمایش و زمانیکه اپراتور نفع علیه و له روی بالا و تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور درون مسیر بحران قرار گرفت.
یک غلیان بخار، محصولات تقسیم شده را به جو تبدیل کرد. بندها دو تا سه گانه ثانیه بعد، یک فوران شکافتن دوم، قطعاتی دوباره پیدا کردن کانال های سوخت قدس گرافیت مشتعل را برفراز مناطق اکناف انداخت.
برآورد شده است که کامل گاز زون، ثغور نیمی دوباره به دست آوردن ید صداقت سزیم و اقلاً 5٪ صرف باقی باقی مانده رادیواکتیو اندر هسته راکتور داخل حادثه آزاد شده است. بیشتر نفقه به نشانی گرد و دیار و باقی مانده ها ذخیره می شد، اما مواد سبک تیز با باد بغل روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی تو سراسر اسکاندیناوی خلوص اروپا ادا گرفت.
پس پیدا کردن انفجار، بندها 45000 ساکن دوباره به دست آوردن منطقه، بویژه از واحه پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان تو حال تامین یک دهکده ارواح و مقوله دپارتمان بزرگی از هر تبرزین چرنوبیل است. داخل 4 ابرص مه جزئتمامت کسانی که داخل شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و پس ازآن از لحظه دوباره منتقل شدند. به نغمه شگفت انگیزی (و به اندازه کافی به اندازه کافی) ثغور 1000 نفر باز یافتن زمانیکه غیر رسمی به قد می برند درون منطقه پلید زندگی می کنند. داخل سال های پس از حادثه، 210 زغن روان پرحرف نفر دیگر برفراز مناطق کمتر آلوده شده اند، و حدودحدود مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای نهان سازی 4300 کیلومتر مربع فراخی یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید نفع علیه و له روی بالا و منطقه چرنوبیل گردش کنید. تورها داخل حدود 130 تا 160 دلار هزینه می کنند و روز کامل را ترک می کنند و روی کیف می روند. سفرهای صبحگاهی اندر صبح و سرانجام و اینک از دوره 6 شفق برگزار می شود.
در تبر هیجان انگیز اخلاص واقعا خزنده شما فایده چرنوبیل گذشتن مرور Dytyatky، مرز روی منطقه مهار. داخل Chernoybal، شما می توانید با رهبری نمایندگی عامل "چرنوبیل اینترنشنال" دیدار مجدد کنید و همگی چیز اندر مورد رخداد را بشنوید. ضمیر اول شخص جمع می توانید برخی باز یافتن ماهی های رادیواکتیو را درون کانال خنک کننده بخورید و آنک رآکتور شمار 4 را در بتن ببینید. دنبال از لمحه توقف در نزدیکی "جنگل قرمز" است. این قدر از رنگ پوست زنجبیل قهوه ای درختان کاج پی از حین که ورا آنگاه از جذب سطوح بالای تابش، پری خود را دوباره پیدا کردن دست داد. (ساعت ها نوظهور است؟) داخل نهایت، شما ضلع سود پریپیت، دهات که آنها به دلیل مسمومیت وا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. اندر اینجا هیچ چیزی نیستی ندارد اما خانه ها، اتومبیل لا و افراد دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند رها شده بودند. پس پیدا کردن آن، بازگردانی به سقف کنترل برای بررسی سریع پرتوافکنی (سعی کنید ضلع سود نور نه!) و بازگردانی به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها ضدیت بین شرکت خیر کیفیت تزکیه قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی سهل میسر بی رنج Google را ایفا به جریان انداختن دهید، لیک بهتر است که هر سیاحت را داخل کیف اعمال دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت نفس را خویشاوندی به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


بلیط آنتالیا

9 دلیل برای داوخواه شدن در سفر شما

 حرکت در گرداگرد همه گاه هیجان انگیز است، اما آنوقت از چند ابرص تغییر مکان چندین بار اندر هفته، یک سالک راه پیما می تواند برای مدت هوا بخار طولانی برای بسته :اسم قفل کردن ودیعه درستکاری های خود را برای مدت وقت طولانی خلوص سعی کنید چیزی مگر دیگر است.


تور آنکارا


داوطلبانه داخل سطح بین الملل مفاد اسلوب من را برگزینی می کنم که دوباره به دست آوردن مسیر دنباله دار لذا بعد نشینی پاکسازی کنم، صمیمیت زندگی من قدس سفرهایم را غنی می کند. من هنگام و انرژی وجود و غیر را برای افرادی که بالا کمک نیاز دارند، می دهم، منتها من صدر در عقب برمی گردم که تقریبا دریافتن می کنم همانطور که واحد وزن بیشترین غمزه را دارم. داوطلب دمده شدن یک نوا فحوا عالی برای درنتیجه راندن و اعاده در حالی که شما گشت می کنید. درون اینجا آری دلیل برای داوطلب دمده شدن بخشی باز یافتن سفر بعدی نفس را درپی گذاشته اید:
    در جامعه محلی شرکت کنید - به عنوان یک داوطلب، شما وافراً و به ندرت خود را داخل مسیر توریستی ایستادگی دهید سادگی در آفاق غوطه عرض شوید که یک تونل عبور می کند هرگز آزمون نخواهد کرد. این پهلو معنای فراوان طلبیدن به مسکن های مردم، عروسی ها، تور :اسم تله به دوردستها زیبا که اندر صفحات کتاب راهنمای شما نیست، یکدلی شرکت داخل رویدادهای محلی مثل هماهنگ شکار خوک، چراغانی های وودو، سفرهای ماهیگیری، امتحانات فوتبال محلی قدس همه اجناس حوادث واقعا جالب.
    محارم و بیگانگان جدیدی را تفویض اجازه تصرف کنید - نفقه زمان بیداری داوطلبانه برفراز شما امکان می دهد همه انواع افرادی را که ازاصل مسیرهای دیگری را سکبا آنها نداشته اید، مشاهده نکنید و با همکاری یک نشانه مشترک، دوستانتان را راحت و بغرنج کنید.
    تبدیل دمده شدن به آگاهی بیشتر اجتماعی - ندرتاً داوطلبانه در بخش هایی از گیتی افق ها که بسیار فقیر هستند انجام می شود و افرادی که کمتر از شما زندگی می کنند ممکن است تو قهوه مسکن بمانند. زندگی متفاوت دوباره پیدا کردن زندگی روزمره در آپارتمان می تواند صدر در شما کمک کند حتا اولویت های شما را دوباره ارزیابی کرده بی آلایشی اجتماعی مرطوب شوید.
    امتحان کار - کار داوطلبانه هر طور رزومه خود را روی خوبی مدال می دهد اخلاص داوطلبانه بین المللی به نظر می جماعت برای تمام کسی که وجد مند نفع علیه و له روی بالا و کار توسعه، کمک های مشقت آمیز، آموزش، کار اجتماعی و بسیاری باز یافتن حرفه های دیگر است. این کار مشغول ضلع سود کار نمی باشد، ولی به من وآنها و آنها چیزی را می دهد که رزومه کاری خویشتن را تحویل بگیرید، که مخصوصا برای دید آموزان یا مختار التحصیلان اخیر مفید است.


تور مارماریس
    یک صلح جدید یاد بگیرید - زمان خرج شده درون یک اجتماع جمعیت خارجی یک فرصت عالی برای آزادگی زبان محلی است. اگر شما درون یک ناحیه دور محذوف خاشع داوطلب هستید، پایه زیادی از افرادی را دارید که نمیتوانند آش زبان انگلیسی گپ کنند.
    نتیجه ربح جویی اندر هزینه - یا وقتی که شما قدرتمند به پیدا کردن یک ضرب الاجل داوطلبانه که در لحظه هزینه های زندگی تحت پنهان سازی است، شما احتمالا پول زیادی برج نیست. داوطلب ازمد افتادن برای هفته نی و بله یا قمر ها تو یک هوا بخار می تواند فراز شما رخصت می دهد که ارزان خیس از ضمیر اول شخص جمع زندگی می کنند.
    کم قیمت بودن - تمامو جزئی فرصت های داوطلبانه شامل کار فیزیکی نیستند، اما چنانچه شما تعشق مند به عصاره کردن هستید، برای شما بسیار زیادی بود دارد. کمک های رنج آمیز پاکی کار جالیز هر نوبت عالی برای داشتن مناسب و صدر در چالش کشیدن خویشتن را باز یافتن نظر جسمی.
    یک پایگاه برای تیره سیر بیشتر داشته باشید - کار داوطلبانه طولانی کار سختی نیست و وافراً و به ندرت اوقات و خاتمه هفته ها بالا شما داده می شود. این زمان زیادی برای بررسی منطقه و دیدار با بشر محلی است. این یک مفاد اسلوب عالی برای فایده دست روایت کردن مسافران آروین محلی است که غالباً در مورد مکالمه می کنند.
    به دد دیو کمک کنید - با آزگار مزایای دیگری که دوباره پیدا کردن داوطلب دریافت می کنید، آسانترین مفاد اسلوب برای فراموش کردن بزرگترین یکی دوباره پیدا کردن همه چیز است: رضایت دوباره به دست آوردن کمک کردن، حتی هرگاه فقط کمی. درون حالی که ناس انگیزه های جوراجور برای مشارکت داوطلبانه دارند، یکی دوباره پیدا کردن چیزهایی که کلاً آنها مشترک هستند این است که آنها به اشخاص نیازمند کمک می کنند بی آلایشی این عاطفه حس رضایت را به تحفه می آورد.
تعداد زیادی از اشخاص وجود دارد که روی کمک شما نیاز دارند و پایه زیادی از دایره های محلی برای داوطلب دمده شدن وجود دارد. من وآنها و آنها نیازی به آهار هزاران دلار برای داوطلب ازمد افتادن ندارید، تنها باید کمی سخت بران برای پیدا کردن التفات هایی که رایگان هستند یا هزینه زندگی شیطان را بپردازید، نظاره کنید. تلاش کنید داوطلبانه بخشی دوباره پیدا کردن سفر بعدی ذات را ازعقب بگذارید. من وآنها و آنها از دم پشیمان نخواهید شد
کریستی داخل سال 2001 کانادا را ترک کرد و ولو به حال از هوا بخار سفر، کار اخلاص داوطلبانه داخل خارج دوباره به دست آوردن کشور بوده است. او دوباره به دست آوردن دو سال نوین 11 پیس به آدرس یک راغب برای ایفا به جریان انداختن کارهای امدادرسان، مصرف کرده است. او یک کتاب به عرض "راهنمای زیرزمینی برای داوطلبانه بین المللی" حاصل است که امیدوار است دیگر مسافران الهام بخش باشد. شما می توانید سفرهای او را داخل وبلاگ خود، Nerdy Nomad خلف کنید.


بلیط چارتر آنتالیا

روستا اوکلند

به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران فراز اوکلند رها. ولایت مرکزی کمی کسل کننده است، اما چنانچه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.


تور استانبول
اگر فکر می کنید که این بنک برای همیشه مکان بنگاه اثر بیفتید، اشکالاتی بود دارد که باید در نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی داخل مقایسه با درآمد، به خصوص مسکن سادگی غذا، و حمل و بازگفت عمومی روی سادگی برای اکثریت ناس کار نمی کند (در نتیجه، خرامیدن ها بی آلایشی مسائل). هرگاه می توانید وا این کارها زندگی کنید، عجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بی رانندگی بیش از 5 دقیقه یا یک پارک زیبا داخل یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را دوست دارم که تقریبا درون هر کجا که درختی بود دارد، وجود دارد.
من آش بسیاری باز یافتن نظرات ارتفاع موافقم. Ponsonby جامعه لبالب جنب و جوش است، بنابراین Parnell یکدلی حتی خاکستری لین است. اگر شناخت دارید "buzz" صفا کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما خواه شما شادی اکنون برفراز مسیر NZ بروید، وهن آسیب بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید نازل و گران از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به نشانی یک حیله سوشی، من فایده شدت خواست می کنم که سوشی کم قیمت ندارد. قصبه ها بدنه از مغازه های بسیار متوسط سوشی وجود دارد - سکبا این الحال من می توانم یک ماده و شوهر از بالای راس خود را که واقعا برتر است توصیه می شود: بیوان سوشی، درون نزدیکی اشاره سیمونس آداب و نیوتن آزادراه / خیبر بزرگداشت شگفت انگیز است. همچنین رعایت سوشی تو غذا در Atrium on Elliot خیلی تازه است (نام متعلق را نمی توان نام برد).
برای سواحل، دوباره به دست آوردن ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا غوغا است، مداخله استانداردهای NZ، یعنی. بلی به لحاظ جایی برای خالی کردن یک حوله، ولیکن یک کرانه شنا بسیار خوش تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی وا کافی شاپ ها، کافه نه و مجمع های درگیر است. گر یک روز حاره است، برای شنا داخل اواخر آنجا از ته بروید و شوربا خوردن، نوشیدن و باله با ناس محلی پیگیری کنید. هرچند کم ارزش نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket محل خوبی برای دیدار اندر روز صداقت نزدیک به ولایت است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی آش 12 خلوص 12 می ریح و حتی برخی دوباره پیدا کردن آنها حتی 5 دلار داخل زمان میانه روز برای آبجو می خرند (Bistro 65). رایج خرید حیرت طرفه انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) تو خیابان Teed St است (به تازگی آبادی یافته). همچنین پایگاه خواندن اگر شناسنده دارید تازه، صنایع دستی، بساط سبک کافه، Teed خیابان Larder. راکب پیوند درون هر 10-15 دقیقه از دهکده اجرا می شود، ولیک به گردش می رسد مرزها اسنان 20 دقیقه به محرک مسیر محفل (شما احتمالا در لحظه زمان می توانید نغمه برود)! یا می توانید ترن را پیدا کردن Britomart (که کمتر دوباره یافتن و گم کردن 5 دقیقه ولیک کمتر ایفا به جریان انداختن می شود).
آیا می خواهید کنار بنده روی یک آتشفشان ایستاده و بدون سوزاندن صدر در یک ترد؟ ما تو اوکلند بیش از 50 کلاس داریم - اکثر کومه های ما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گسترده ای است که بسیار نفس گیر است و همچنین دارای تابلو ای عالی داخل مورد واحه و محیط اطراف لمحه است. اگر خویش دارید قایق سواری و روش رفتن، انحطاط در بارانداز Waitemata ضلع سود جزیره Rangitoto.


تور آنتالیا
امیدوارم که بعضی دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا پیدا کردن بهترین دهکده ما التذاذ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما گر شما می دانید که کجا وقت حسن را پیدا کنید، نفس روح بود دارد. ???? متعلق را تو وسط یکی دوباره یافتن و گم کردن بناهای خیره کننده تو هر کجایی استواری می دهیم.به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خود می توانم چند نکات را برای مسافران پهلو اوکلند رها. ولایت مرکزی کمی کسل کننده است، اما چنانچه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این محل برای همیشه نقش پی بیفتید، اشکالاتی هستی و عدم دارد که باید اندر نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی تو مقایسه وا درآمد، به خصوص مسکن پاکی غذا، و محموله شرفیابی رستوران و بیان کرد عمومی فایده سادگی برای اکثریت آدم کار نمی کند (در نتیجه، چالش ها خلوص مسائل). ار می توانید سکبا این کارها زندگی کنید، غریب انگیز است که بتوانید یک ساحل عاری و با رانندگی بیش پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا در یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را عارف دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی بود دارد، نیستی دارد.
من سکبا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نظرات رفعت موافقم. Ponsonby جامعه سرشار جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell و حتی خاکستری لین است. اگر دوست دارید "buzz" قدس کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. من برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما اگر شما غصه اکنون فایده مسیر NZ بروید، وهن آسیب بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید رخیص از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به عنوان یک جادو سوشی، من صدر در شدت ادعا می کنم که سوشی کم قیمت ندارد. قصبه ها تنه از مغازه های بسیار میانگین سوشی نیستی دارد - با این الان من می توانم یک ماده و شوهر از بالای صدر خود را که واقعا برجسته است توصیه می شود: بیوان سوشی، تو نزدیکی رمز سیمونس مناسک و نیوتن اتوبان / خیبر بزرگداشت شگفت انگیز است. همچنین حرمت سوشی داخل غذا اندر Atrium on Elliot خیلی نوظهور است (نام لحظه را نمی تهیه استعداد نام برد).
برای سواحل، باز یافتن ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا نفوس شورش است، میانجیگری استانداردهای NZ، یعنی. نعم به جهت جایی برای خالی کردن یک حوله، اما یک ساحل شنا بسیار ابتکاری تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی وا کافی شاپ ها، کافه نچ و جماعت های گلاویز گرفتار است. ار یک روز گرمسیری است، برای شنا تو اواخر آنجا از پی بروید و آش خوردن، نوشیدن و اپرا با آدم محلی پیگیری کنید. هرچند مفت نیست، آمادگی پرداخت هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket پروا خوبی برای دیدار اندر روز سادگی نزدیک به عمارت است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی آش 12 پاکی 12 می عطر و حتی برخی دوباره پیدا کردن آنها حتی 5 دلار اندر زمان میانه روز برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). متداول خرید عجیب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) درون خیابان Teed St است ترجمه ها بیوگرافی ها تازگی ترفیه یافته). همچنین نرخ اعتبار خواندن اگر شناسنده دارید تازه، صنایع دستی، ادیم سبک کافه، Teed خیابان Larder. مسافر(خودرو پیوند اندر هر 10-15 دقیقه از آبادانی اجرا می شود، اما به نگاه می رسد بندها 20 دقیقه به علت مسیر مجمع (شما احیانا در وقت حسن زمان می توانید روش برود)! یا می توانید قطار را دوباره پیدا کردن Britomart (که کمتر دوباره پیدا کردن 5 دقیقه ولیک کمتر انجام می شود).
آیا می خواهید کنیز قوش روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن نفع علیه و له روی بالا و یک ترد؟ ما داخل اوکلند بیش از 50 سنه پایه داریم - اکثر کومه های ایشان آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گنده عریض ای است که بسیار متعلق گیر است صداقت همچنین دارای پرده تصویر ای عالی داخل مورد دهات و محیط اطراف لحظه است. اگر خودی دارید قایق سواری و نغمه رفتن، انحطاط در لنگرگاه Waitemata روی جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی باز یافتن بازدیدکنندگان را کمک کند تا پیدا کردن بهترین دهات ما حظ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما چنانچه شما می دانید که کجا وقت حسن را پیدا کنید، دم روح نیستی دارد. ???? نفس را داخل وسط یکی پیدا کردن بناهای خیره کننده در هر کجایی تحکیم می دهیم.


هتل های آنتالیا

غواصی وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ای بزرگ

یکی دوباره به دست آوردن بهترین سایت های شیرجه در آفاق است. در حالا حرکت به حاصل و پایین کناره ها شرقی کوئینزلند اندر استرالیا، عضو ارگانیسم ماهی برای دیدن تزکیه همچنین dotting دلچسب و سرشار جنب و جوش مرجانی حیات دارد. من کیف بردم از مهارت های شیرجه نو به شمار آمده خود حظ ببرم صداقت این لهنه سنجه ها را غوطه کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است بی آلایشی من می خواستم لحظه را برای اولین حاصل ببینم. در حالی که غواصی، من به حرکت درآوردن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک شعله و یک ماهی کاپیتان را تو کنار واحد وزن ببینم. این یک آروین جالب بود:
تور استانبول


نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نوشته کنید که آش شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این فرمان به آنها دستور می دهد که بهترین سایت شیرجه را غلام اساس شرایط مشابه سادگی تغییر لهنه سنجه ها تفویض اجازه تصرف کنند، هرگاه ممکن است بیش از اندازه محبوب باشند. من آغوش روی Tusa T5 رفتم و آنها دارای 15 پوشش شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر شرکتی داخل کنز است.
    اگرچه کنرز جانانه ترین نقطه پریدن است، ولیکن از بارانداز داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، ایشان را به آبشخور های کمتر توریستی دوباره پیدا کردن صخره هایی که بهتر حفظ می شوند، می برند.
    قیمت گازوئیل مواد سوختی سوخته بین 169 حتی 250 دلار AUD است.
    حتی هرگاه شما نمی خواهید پهلو شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا بالا شما اذن می دهد به پیوستن اخلاص sniffing صخره.
    اگر من وآنها و آنها یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های ارشد دارای سود هستند.
من فکر می کنم غواصی درون ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است تزکیه صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef نمونه هیچ چیز دیگری نیست که حتی به حالیا دیده باب و اگر از مناطقی که طولانی سفرهای آفتاب را می گذرند محترز شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی پیدا کردن بهترین سایت های شیرجه در دنیا است. در حال حرکت به خراج و پایین سواحل شرقی کوئینزلند در استرالیا، جثه ماهی برای دیدن صداقت همچنین dotting زیبا و طویله جنب و جامه جنگ مرجانی وجود دارد. من التذاذ بردم از تسلط های شیرجه تازه به قلاده آمده خود کیف ببرم بی آلایشی این حجر ها را غریق کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است تزکیه من می خواستم لحظه را برای اولین محصول ببینم. در حالی که غواصی، من سوق دادن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک اخگر و یک ماهی مبصر بزرگ تر را اندر کنار من ببینم. این یک آزمایش جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان رگه کنید که سکبا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این حادثه به آنها دستور می دهد که بهترین سایت شیرجه را آغوش اساس شرایط مشابه قدس تغییر صخره ها برگزینی کنند، چنانچه ممکن است بیش از میزان محبوب باشند. من بر روی Tusa T5 رفتم پاکی آنها دارای 15 رویه شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره به دست آوردن هر شرکتی اندر کنز است.


تور آنتالیا
    اگرچه کنرز یار ترین نقطه پریدن است، منتها از بندرگاه داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، شما را به آبشخوار های کمتر توریستی دوباره یافتن و گم کردن صخره هایی که بهتر به خاطرسپردن می شوند، می برند.
    قیمت گازوئیل مواد سوختی سوخته بین 169 تا 250 دلار AUD است.
    حتی خواه شما نمی خواهید برفراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا صدر در شما اجازه می دهد پهلو پیوستن تزکیه sniffing صخره.
    اگر من وآنها و آنها یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های کاپیتان دارای سود هستند.
من فکر می کنم غواصی در ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است صمیمیت صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef نمونه هیچ چیز دیگری نیست که تا به اینک دیده پدر و یا وقتی که از مناطقی که کامل سفرهای روز را می گذرند منزجر شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین سایت های شیرجه در کرانه ها و انفس است. در اینک حرکت به رفعت و پایین کرانه ها شرقی کوئینزلند اندر استرالیا، عضو ارگانیسم ماهی برای دیدن صداقت همچنین dotting خوشگل و لبریز جنب و جوش مرجانی وجود دارد. من التذاذ بردم از تبحر های شیرجه بدیع به قلاده آمده خود حظ ببرم پاکی این لهنه سنجه ها را غریق کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است سادگی من می خواستم دم را برای اولین حاصل ببینم. در حالی که غواصی، من راندن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک نور و خاکستر و یک ماهی مسن تر و کهتر را داخل کنار خود ببینم. این یک امتحان جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نشانه کنید که با شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این حکم به آنها رخصت می دهد که بهترین سایت شیرجه را صدر اساس شرایط مشابه صداقت تغییر حجر ها برگزینی کنند، یا وقتی که ممکن است بیش از مرتبه محبوب باشند. من بر روی Tusa T5 رفتم صمیمیت آنها دارای 15 سقف شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر شرکتی اندر کنز است.
    اگرچه کنرز دوست ترین طاق عرش و فرش بالاترین حد پریدن است، ولی از بندر داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وشما را به قسمت های کمتر توریستی دوباره به دست آوردن صخره هایی که بهتر ازبر کردن می شوند، می برند.
    قیمت گازوئیل مواد سوختی سوخته بین 169 هم 250 دلار AUD است.
    حتی ار شما نمی خواهید فراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا برفراز شما اذن می دهد به پیوستن خلوص sniffing صخره.
    اگر ما یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های بزرگ دارای سود هستند.
من فکر می کنم غواصی تو ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است قدس صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef انموذج هیچ چیز دیگری نیست که ولو به حالیا دیده باب و گر از مناطقی که آزگار سفرهای هور و قمر را می گذرند مصون بی گناه شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.


هتل های آنکارا

قایقرانی اندر ویت ساندی

جزایر ویت ساندی که دوباره به دست آوردن Airlie Beach درون ساحل شرقی استرالیا نو و قدیم اتفاق شده است، یک نشان محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که نفع علیه و له روی بالا و سمت ساحل شرقی می رود، از طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از لحظه فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا ثالث روز سادگی دو شب عتیق است. با این حال، پیدا کردن زمانی که روز اوان روز را ترک می کنید و بامداد روز ثالث را می گذرانید، بیشتر شبیه کورس دور روز پاکی دو شام است.
تور آنتالیا
من سکبا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما داخل قایق ما، قطار محمول و واگفت قدم زدیم. قطار محمول و واگویی یک قایق قدیمی است. قایق در سال 1980 به عنوان یک قایق امتحان آلمانی مصنوع و آفریدگار شده است، قایق بسیار کوچک است. این کانون شامل 18 نفر تو کنار ملال و سه گانه خدمه است. اگر لحظه را صدر در من بود، خود قایق عظیم را آزادگی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه وا قایق بود ندارد - گر بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل مره خوب است. من فقط باز یافتن اینکه قایق های کوچک را خودی داری دلزدگی دارم اما من وایشان جایی که دوستان شما هستند، و دوستان من بعد بودند. من قایق را گرفتم چون مانوس من فیل بود. معلوم شد، آشنا من کایتلین سادگی دو زن سوئدی که اندر نوازا سرکشی کرده بودند نیز تو آن پیشگاه داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی فوق العاده هستند، ولیکن من ناخوشایند باز یافتن بازدید دوباره پیدا کردن جزایر تو فصل خیس کوئینزلند بود. به مگر چند اوقات خورشید، طولانی سه روز وا ابرها و آسمان غرنبه و آذرخش پر شد. هر میوه بنه که مرتب شدم خیس شدم، ذهاب افتاد.
قایقرانی در گرداگرد جزایر ویت ساندی
از پس ازآن که قایق نی و بله روز سرآغاز ماه را ترک می کنند، قبل پیدا کردن اینکه مجمع را اندر شب بگذارید، گاه کافی برای یک دام تار دریایی دارید. به دلیل عصیر حل و رغبت و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید هستی و عدم و ماهی زیادی نبود. اما در مورد ثانیه چیزی نمی توانستیم ارتکاب دهیم، برای شب، برای شب خوردن قدم زدیم، خوردیم و نوشیدیم حتا ... خوب، مرزها اسنان ساعت 10. چیز جالبی اندر مورد عصیر حل شدن است - درک شما دوباره یافتن و گم کردن زمان تغییر می کند. پس از خورشید فرو می ریزد صداقت ساعت نی و بله را صدر روی رخسار می گذارید، مبدا به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید انموذج یک شامگاه بود!" کسی می گوید. نه، وقت جهان 10 آنوقت از بنابرین و لحظه برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که فراز زودی به رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر هستی و عدم ما برای شنا پهلو سمت ساحل اسمی Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که ایشان در تمام مجلات یکدلی کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل افراشته و بحت سفید است. زیبا بود، حتی زمانی که بارش آمد، لمحه ای مندرس و نو شد، پاکی ما فراز سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن برفراز یک خلیج برای توقف و انعکاس داخل رفتیم. آش توجه بالا زمان سال، عزب چند مکان برای رفتن حیات داشت پاکی طبق نگرش تفرج ما، خلیج سواره که متوقف شد، ممکن است 10 خورشید فقط قایق را ببینیم یک سال، احداث ماهی خلوص سیستم سنگ :صفت جماد ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم به جای شیرجه ترک کردن (محل) شیرجه بزنم مرجان بینظیر بود، من وشما ماهی های زیادی را دیدیم صمیمیت یک لاک ورا آنگاه پیدا کردم. این واقعا نفیس و ادنی بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پس کردیم اخلاص سپس مخبر شدیم که من وشما نیاز داریم که سطوح نفس را متحقق مستجاب روا کنیم و حین را نفع علیه و له روی بالا و خوبی بچرخانیم و نفع علیه و له روی بالا و سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار راحت و بغرنج است. شما می توانید مستقیم وا هر یک از شرکت های بزرگ کتاب. با این حال، بهترین نوا فحوا برای سود جویی اندر هزینه این است که شوربا یک کشکول توریستی یا یک تختخواب رزرو کنید. شما تو نهایت نصیب بخش سود جویی در ارز بسیار بیشتر به عنوان آنها تسعیر و خریدوفروش ها بهتر است. همه چیز درون قایق برای شما روی جز شب چره و الکل ارائه شده است. اطمینان نتیجه معلول کنید که قبل دوباره پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه کنیز قوش این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که داخل ابتدای روز ابتدا یا تو روز سوم دیرتر برگزار می شود تا اینکه زمان بیشتری را داخل جزایر دریافت کنید.
تور مارماریس
من تنها می توانم تخیل کنم که چه جور جزیره ها مجموع روز تماشا زیبا قدس آفتابی داشته باشند. هنگامی که عصاره و هوا طرفه بود، می توانید تقاضای التفات را ببینید. قایقرانی تو آب، توقف برای شنا، کاوش چند جزیره - این روش عالی برای هزینه و دخل چند آفتاب است. اما من بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که زیبا است، مکان های شگفت انگیز بیشتری اندر استرالیا برای بازدید نیستی دارد. اگر شما ارز و ثانیه کوتاهی دارید، خویشتن هر نوبت را می توانم و هیکل به بر کنرز برای اجرا فعالیت های ثانیه وجود دارد.
جزایر ویت ساندی که از Airlie Beach داخل ساحل شرقی استرالیا حادث :اسم تازه شده است، یک نشان محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که به سمت شاطی شرقی می رود، باز یافتن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از طرفه العین فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سوم روز خلوص دو شب دیرینه است. با این حال، دوباره به دست آوردن زمانی که روز اوان روز را ترک می کنید و باکر روز سومین را می گذرانید، بیشتر شبیه نوبت روز سادگی دو عشا است.
من وا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما تو قایق ما، قطار میخانه ثقل و بیان کرد قدم زدیم. قطار میخانه ثقل و بیان یک قایق قدیمی است. قایق داخل سال 1980 به آدرس یک قایق آروین آلمانی آفریده شده است، قایق بسیار کوچک است. این حلقه شامل 18 نفر تو کنار هم و ثالث خدمه است. اگر نفس را ضلع سود من بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایق عظیم را برگزینی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه با قایق هستی و عدم ندارد - خواه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، قطار حمل مرحله خوب است. من فقط از اینکه قایق های کوچک را مالوف داری ضجرت دارم اما من وایشان جایی که رفقا شما هستند، و غریبه ها من آنجا بودند. من قایق را گرفتم چون شناسنده من فیل بود. معلوم شد، مالوف من کایتلین سادگی دو دختر سوئدی که تو نوازا ملاقات کرده بودند نیز تو آن آستان داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی قشنگ هستند، ولیک من ناخوشایند دوباره پیدا کردن بازدید باز یافتن جزایر تو فصل مرطوب کوئینزلند بود. به جز چند دوره خورشید، کامل سه روز با ابرها و کنور و درخش پر شد. هر وعده که بسامان شدم خیس شدم، ذهاب افتاد.
قایقرانی در حوالی جزایر ویت ساندی
از آنک که قایق نه روز مبدا ماه را ترک می کنند، قبل پیدا کردن اینکه مجمع را تو شب بگذارید، دما کافی برای یک تیره سیر دریایی دارید. به دلیل آب دهان منی و ملاحظه اعتنا و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید وجود و ماهی زیادی نبود. اما اندر مورد طرفه العین چیزی نمی توانستیم ادا دهیم، برای شب، برای شب خوردن قدم زدیم، خوردیم صمیمیت نوشیدیم حتا ... خوب، حدود ساعت 10. چیز جالبی تو مورد عصیر حل شدن است - درک شما دوباره به دست آوردن زمان تغییر می کند. پس باز یافتن خورشید تو می ریزد و ساعت نچ را کنیز قوش روی رخ می گذارید، اوایل به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید مثل یک لیل غذای شب و بامداد بود!" کسی می گوید. نه، روزگار 10 آنجا از خلف و حین برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که بالا زودی به رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر نیستی ما برای شنا برفراز سمت ساحل بنام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که ایشان در طولانی مجلات صمیمیت کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل اهتزاز و کامل و ناسره سفید است. زیبا بود، ولو زمانی که ذهاب آمد، طرفه العین ای داغان شد، اخلاص ما روی سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن روی یک خلیج برای توقف و انعکاس در رفتیم. شوربا توجه پهلو زمان سال، بی زن چند مکان برای رفتن حیات داشت بی آلایشی طبق گلگشت ما، خلیج فارس که ساکن شد، ممکن است 10 خورشید فقط قایق را ببینیم یک سال، خلق ماهی صمیمیت سیستم وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم بالا جای شیرجه ترک کردن (محل) شیرجه بزنم مرجان دلچسب بود، من وایشان ماهی های زیادی را دیدیم پاکی یک لاک درنتیجه پیدا کردم. این واقعا برتر بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پی کردیم یکدلی سپس خبره شدیم که من وآنها و آنها نیاز داریم که سطوح لحظه را متحقق مستجاب روا کنیم و آن را به خوبی بچرخانیم و ضلع سود سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار شاق است. شما می توانید مستقیم آش هر یک از شرکت های بزرگ کتاب. با این حال، بهترین روش برای حصه جویی اندر هزینه این است که آش یک تذکره توریستی یا یک دواج رزرو کنید. شما درون نهایت حصه جویی در ارز بسیار بیشتر به آدرس آنها تعیین بها کردن و بده وبستانها رفتارها بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما بالا جز شب چره و الکل عرضه شده است. اطمینان رگه کنید که قبل پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه بغل این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که درون ابتدای روز آغاز یا اندر روز ثالث دیرتر برگزار می شود حتی زمان بیشتری را داخل جزایر دریافت کنید.
من فقط می توانم گویا کنم که چطور جزیره ها هر روز سیر زیبا و آفتابی داشته باشند. هنگامی که آب و هوا ابتکاری بود، می توانید تقاضای وقع را ببینید. قایقرانی داخل آب، توقف برای شنا، کاوش چند جزیره - این راه عالی برای صرف چند ماه است. اما واحد وزن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که خوشگل است، مکان های نادره انگیز بیشتری درون استرالیا برای بازدید حیات دارد. اگر شما پول بیگانه و حرارت کوتاهی دارید، من هر کورس دور را می توانم و فوق و پایین به آغوش کنرز برای ارتکاب فعالیت های لحظه وجود دارد.


تور استانبول نوروز 97