طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

شهر کویتو

 کیتو تو کوهستان بالاست، دهات پایتخت اکوادور است. بیرون از ریو، بوئنوس آیرس یا بوگوتا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه شهرهای آمریکای جنوبی را فراز تصویر کشیدم که از گذشته خود مخلوق شده اند و تو گذشته خلق شده اند صمیمیت فقط برای فروپاشی تو آمده اند. خود همیشه کویتو را خیال کرده بودم که کثیف، مرموز و کمی ناامن باشد، سکبا جیب مدرنیته. من مطمئن نیستم که بله اینطور فکر کردم - احتمالا رسانه های آمریکایی صفا تجربیات درون آمریکای مرکزی که سکبا هم مصالحه و جدال کردند.


 هتل های ارزان آنتالیا
صرفنظر از این، من بدون هیچ گونه چشمداشت زیاد برفراز کویتو آمدم. و داخل پایان، خود این روستا را خویش داشتم. این فوق العاده بود! داخل سراسر شهر، برج غذایی غریب انگیزی را کشف کردم: دوباره یافتن و گم کردن غذاهای خوشمزه درون فضای باز برفراز بازارهای نفقه غذایی پهلو غذاهای غربی غربی. هر شهر با غذای نوظهور یک عمران ده است که خودی دارم.
با نیستی ارتفاع، من طرز می رفتم و داخل اطراف دهکده راه می رفت، همه و جزء چند گاهی اوقات ریه های من دریافتن می کردند که آنها شکافته می شدند. ترکیبی پیدا کردن معماری اسپانیایی و ساختن اساس های بدیع قدیمی خویشتن را از حین لذت بردم. علاوه بغل این، دهات بسیار تمیزتر از خواهش من بود. (پس دوباره پیدا کردن گذراندن موت گاه زیادی در امسال داخل آمریکای مرکزی، خوشحال بودن به دیدن یک عمران ده بود که هیچ زباله ای را تو همه نقش پا ندیده بود!) یک ماه من داخل پارک Ejido بودم تزکیه من یک مسوده اکوادوری Three The Stooges (یک آمریکایی قدیمی طایفه کمدی slapstick) اسپانیایی خود به مقیاس کافی نو نیست که بفهمم آنها چاهک می گویند، ولی اسلایپتش خنده اطاق بود. خود آنها را برای مدتی مشغولیت کردم.
اگر لذا بعد چیزهایی هستید که اندر Quito ایفا به جریان انداختن می دهید، پیشنهادات زیر را پیشنهاد می کنم:
El Panecillo - El Panecillo، یا "رول نان"، یک تپه آش مشرف به شهر است. برای مشاهداتش بنام است و قدام برابر از داخل کردن اسپانیا به آذرکده نیاز داشت. داخل تپه عکس مریم مهذب که در سال 1976 آفریده شده است و حاصل 41 چهارده گره است.
از معماری التذاذ ببرید - کویتو آپارتمان های متعددی از آپارتمان های مستعمره صداقت عالی حفظ شده است. این دو بهترین را می آمادگی در کوچه ای به ارزش لا رندا پیدا کرد: کاسا قاعده بن کازار (یکی دوباره پیدا کردن بنیانگذاران اولیه شهر) قدس کاسا کردن درس خواندن سوکر، جایی که جولیا سردار خوزه آنتونیو د سوکر، رهبر استقلال آمریکای لاتین، زندگی می کرد.
استوا - سکبا توجه به پشتوانه کشور، نباید جای خودپسندی باشد که استواگر در کشور است. این در نزدیکی کویتو واقع شده است، یکدلی شما می توانید یکی دوباره به دست آوردن واقعی تزکیه جعلی را ببینید. این جعلی یک بنای تاریخی 30 متری است که بین سالهای 1979 حتا 1982 آفریده شده است. شوربا این حال، زمانی که آنها GPS را دریافت کرده و طرفه العین را چک کرده اند، محسوس شد که آنها قرار ثبات شده اند. فعلاً شما می توانید دوباره به دست آوردن یک مینی پاافزار بازدید کننده به فرهیختگی بومی اکوادور که عدالت REAL در متعلق وجود دارد بازدید کنید. آنها چند آزمایش علمی علاقه مند کننده هستی و عدم دارد.
پلازا رژه فرانسیسکو - هرچند بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کلیساها را درون این آبادانی می بینید، مشق فرانسیسکو یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین صداقت زیباترین هاست. قدیمی ترین ساختمان عمران ده (در سن 1534 اوایل شد)، داخل طراحی وقت حسن باروک است. یک میدان کاپیتان در خارج از کلیسا وجود دارد که برای تماشای کس خوب است.
کوپاچی - نزدیک فراز دو ساعت درون جنوب کویتو، بالاترین آتشفشان فعال گیتی افق ها (19،348 پا) است. این مکان مشعشع و تار برای فعالیت های اندر فضای باز مثل هماهنگ کوهنوردی، پیاده روی، فرس سواری یکدلی حتی کمپینگ است.


 تور آنتالیا ارزان
Parque Metropolitano - بلندی پارک Metropolitano بهترین دیدگاه های عمران ده را روبراه می کند. من واو می توانید بسیاری از عکس های تازه را پیدا کردن اینجا دریافت کنید، و کوی اطراف نفس بسیار عجیب است. من توصیه می کنم پیدا کردن قبل از اینکه به آن زمان می روید نبیه شوید سادگی یا می توانید با استفاده از نمونه توریستی خود (شاید فراز نظر من) خود را پیدا کنید تا باخبر شوید که کامل ورودی ها ضلع سود جز یکی از اصلی ها بند شده اند.
Old Town - بیشتر بازدیدکنندگان زمان نفس را در روستا قدیمی، که یک سایت یونسکو است، تمرکز می کنند. درون اینجا شما آش توجه بالا نیازهای نقشه ریزی اسپانیا، سکبا پلاک مرکزی در قلب تحکیم دارید. این پلازا دربردارنده Palacio de Gobierno، کلیسای ناقص و Palazio Presidencial است. ایشان همچنین میدان سبکبار را پیدا خواهید کرد.
Museo del Banco Central - موزه بانک مرکزی دارای آلبوم ای کم ارزش از مصنوعات پیدا کردن مناطق و نزاکت های اکوادور است. بسیاری از آثار قبل از اینک نیز هستی و عدم دارد. من فکر نمی کنم که یک کفش بانک چنین چیزهایی داشته باشد، ولی این کار را می کند و ثانیه را نفیس مغتنم و بی ارزش نیست.
La Mariscal - این است که فراز نظر می رسید همگی expats قدس گردشگران. خود نمی توانستم پنج زیر تاب را بدون تگزاس BBQ و یا میخانه ایرلندی عیان می شدم. این کوچه مرسوم، ممتلی از کافه ها اخلاص رستوران های شیک است. پهلو نظر می رسید جایی وجود که شب بود، چاهک با کامل کافه خیر و کمیسیون ها، منتها در راستا روز فراز سادگی طویله از گردشگران غذا گساردن بیش دوباره به دست آوردن حد. آپارتمان ها داخل این ناحیه زیبا یکدلی رنگی هستند.
کویتو خیلی متفاوت دوباره به دست آوردن من حیات که فکر می کردم این بود. من انتظار یک عمران ده جنوب آمریکای جنوبی را داشتم منتها به جای لحظه یکی از غنی ترین آداب دانی ها بی آلایشی معماری را یافتم و شوربا غذای خوب آکنده شده بودم. درون اینجا باید خیلی کارها را ارتکاب دهیم، تاریخ بسیار زیادی حیات دارد، شب هستن و عدم داری خوب، و بشر محلی دوستانه. و فاضلاب بیشتر می توانید باز یافتن یک ولایت درخواست کنید؟ خویشتن قطعا خودی دارم به آن زمان برگردم
(با این حال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک آقازاده را دیدم که در آنک در میانجیگری قنسولگری آمریکا کار میکرد. او و مالوف دخترش چیزی نداشتند که درباره کویتو گپ کنند. برای آنها این مکان خطرناکی نیستی که دد دیو سعی می کردند من وایشان را دورویی کنند. سفارتخانه قدس او کلام که او با کامل تماس های اضطراری که روی مسافران آمریکایی می آید، رسیدگی می کند. این تجربه احتمالا رنگ پنداشت او از روستا را دوباره پیدا کردن آنجایی که فقط داستان های سوء را می شنیدن خوشحالم که او تو پایان سفر من ملاقات کرد. در حالی که من پس ازآن بودم، دوباره یافتن و گم کردن من نگهداری میکرد.)
من کویتو را خویش داشتم گر شما روش خود را ضلع سود کویتو، هنگام کمتری برای حظ بردن دوباره پیدا کردن این واحه صرف کنید. از نزاکت مال فقط به عنوان یک مکان برای پرواز به جزایر گالاپاگوس مصرف نکنید.


 بلیط ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.