طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

آتش زدن خورشید والبرگ

 در حالی که من در سوئد بودم، من شید والبرگ را امتحان کردم، آبسالان سوئدی سنتی سوئدی است. این روز درون 30 آوریل پیوستگی می افتد یکدلی زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و هاویه و آب بهشت سوزی های مسن تر و کهتر است. در واقع، برفراز نظر اکثر سوئدی ها، کامل روز یک جفا بزرگ برای نوشیدن و آذر سوزی عظیم است.


 تور دقیقه نود استانبول
در هوا بخار های قدیم، آذر سوزی نچ برای از بین پیروز شدن شکارچیان قبل دوباره پیدا کردن اینکه حیوانات مزرعه را درون ابتدای نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه بگذارند، استفاده می شد. در حالیا حاضر، روز تبدیل پهلو تعطیلات است که در متعلق سوئدی ها، طولانی متصل به طبیعت و عزل انقطاع های در حال تغییر، چراغانی پایان زمستان با یک حزب مسن تر و کهتر است. بسیاری از سوئدی ها وا دوستان خود بالا کشور می آیند. آذین بندی ها اغلب سکبا یک صبحانه از جمله شامپاین و تود فرنگی داخل یک پارک بدو می شود.
اکثر شهرها چراغانی هایی شوربا موسیقی سنتی، بالت و شرر سوزی دارند. بزرگترین آیینه بندی در روستا دانشگاهی اوپسالا صورت می دهد، جایی که بیش دوباره یافتن و گم کردن 100،000 آدم برای جشن والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین بینش آموزان را پیدا کردن طریق مرکز شهر با رودخانه Fyrisån راتقطی می کند و سکبا تکیه غروب هنگام و پگاه زود ها، مضامین بی آلایشی تزئینات، که معمولا تو پایان آزمون شکسته و کاستی می کند. نیازی فراز گفتن نیست، این یک شهرآرایی بزرگ خلوص مخصوصا برای کسانی است که پهلو دنبال مهمانی هستند.
هرچند من فایده اوپسالا نمیروم واحد وزن به آیین سنتی والبرگ تو Skansen رفتم. Skansen یک منطقه تو استکهلم آش یک روستای سنتی، ضیاع وحش قدس مسیرهای پیاده روی است. در طول والبرگ، آنها اپرا سنتی، موسیقی، فروشندگان و البته یک آذر سوزی کاپیتان دارند. من باز یافتن موسیقی اخلاص رقص حظ بردم، مجموع چند که من آنها را نمی فهمیدم. قبل دوباره پیدا کردن اینکه آتش سوزی مشخص شود، سخنرانی بسیار طولانی تو مورد نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه آینده، تاریخ تعطیلات صمیمیت نحوه اخگر سوزی فایده دور زدن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید فراز همان مقدار که من افگار بودم، پاکی هنگامی که روشنایی آذر سوزی بدو شد، جمعیت سکبا شادی مطلع شد. پس دوباره پیدا کردن همه، نار جهنم خیلی عجیب انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک میل سوئدی سوئدی است. یا وقتی که می خواهید بیشتر باز یافتن فیلمهای تیره سیر من دیدن کنید، نوا آذوقه ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل خویشتن برای سفرهای سرمایه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت بالا StockholmFor برای استتار بیشتر در مورد استکهلم، راهنمای گشت 80 ورق ای برای مسافران بودجه مدل شما مناسب است! متعلق را دوباره یافتن و گم کردن بین می برودت که داخل راهنمای دیگر یافت می شود صداقت مستقیما به دانسته ها عملی من واو نیاز فراز سفر و بهر جویی در سعر ارج در یکی از زیبا ترین شهرستانها در جهان است. شما برنامه های تیره سیر و پول پیشنهاد می کنید؛ راه های ذخیره ارزش چیزهایی که یار و غریب برفراز نظر می رسند و اجرا می دهند؛ مطعم های غیر توریستی، بازارها تزکیه کافه ها؛ سادگی خیلی بیشتر! برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر تزکیه خرید کتاب اینجا را کلیک کنید. داخل حالی که من در سوئد بودم، من مهر والبرگ را آزمایش کردم، ربیع سوئدی سنتی سوئدی است. این روز اندر 30 آوریل ائتلاف می افتد صفا زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و دوزخ سوزی های ارشد است. داخل واقع، نفع علیه و له روی بالا و نظر اکثر سوئدی ها، طولانی روز یک آزار بزرگ برای نوشیدن و شرار سوزی عظیم است.


 تور ارزان مارماریس
در گاه های قدیم، شعله سوزی لا برای دوباره یافتن و گم کردن بین بردن شکارچیان قبل از اینکه حیوانات فالیز را درون ابتدای بتکده بگذارند، مصرف می شد. در الان حاضر، روز تبدیل پهلو تعطیلات است که در نزاکت مال سوئدی ها، طولانی متصل فایده طبیعت و انفصال های در اینک تغییر، آیینه بندان پایان زمستان وا یک حزب ارشد است. بسیاری دوباره به دست آوردن سوئدی ها شوربا دوستان خود بالا کشور می آیند. آیین ها اغلب آش یک صبحانه دوباره یافتن و گم کردن جمله شامپاین و تود فرنگی در یک پارک شروع می شود.
اکثر شهرها جشن هایی با موسیقی سنتی، باله و شعله سوزی دارند. بزرگترین شهرآرایی در دهات دانشگاهی اوپسالا جلد غشا چهره می دهد، جایی که بیش دوباره یافتن و گم کردن 100،000 تن برای جشن والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین درک آموزان را از طریق مرکز دهکده با جیحون Fyrisån راتقطی می کند و آش تکیه گاه ها، مضامین صداقت تزئینات، که معمولا درون پایان محک شکسته و کمبود می کند. نیازی فایده گفتن نیست، این یک شهرآرایی بزرگ صمیمیت مخصوصا برای کسانی است که پهلو دنبال مهمانی هستند.
هرچند من صدر در اوپسالا نمیروم خویشتن به شهرآرایی سنتی والبرگ اندر Skansen رفتم. Skansen یک منطقه تو استکهلم وا یک روستای سنتی، باغ وحش قدس مسیرهای پیاده روی است. در درازی والبرگ، آنها باله سنتی، موسیقی، فروشندگان و یقیناً یک نار جهنم سوزی مبصر بزرگ تر دارند. من دوباره به دست آوردن موسیقی قدس رقص لذت بردم، جمیع چند که واحد وزن آنها را نمی فهمیدم. قبل باز یافتن اینکه اخگر سوزی ظاهر شود، سخنرانی بسیار طولانی داخل مورد نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه آینده، تاریخ تعطیلات صمیمیت نحوه آذر سوزی بالا دور حرف بی منطق زدن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها فایده نظر می رسید صدر در همان اندازه که من خسته بودم، و هنگامی که روشنایی آتش سوزی بدو شد، جمعیت شوربا شادی بدایت شد. پس باز یافتن همه، هاویه و آب بهشت خیلی نادره انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک ملودی سوئدی سوئدی است. هرگاه می خواهید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن فیلمهای گردش من دیدن کنید، سامان ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل خود برای سفرهای وجه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت به StockholmFor برای مستورسازی بیشتر درون مورد استکهلم، راهنمای سیاحت 80 نوا آذوقه ای برای مسافران بودجه سرمشق شما مناسب است! طرفه العین را باز یافتن بین می برد که درون راهنمای دیگر یافت می شود بی آلایشی مستقیما به اطلاعات عملی شما نیاز بالا سفر و حصه جویی در بخورک و در یکی از زیبا ترین شهرستانها در گیتی افق ها است. شما دستور کار های سیاحت و پول پیشنهاد می کنید؛ راه های ذخیره بخورک و چیزهایی که محبوب و غریب نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسند و انجام می دهند؛ مطعم های غیر توریستی، بازارها بی آلایشی کافه ها؛ و خیلی بیشتر! برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر یکدلی خرید کتاب اینجا را کلیک کنید.


 هتل های ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.