طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

جسر های سنگی عثمانی از رودخانه فرتینا

در استان ریزه ترکیه، بغاز باب فیرینتو ثبات دارد. کل عین بینایی بینش انداز پر از نیلگون و درون مقایسه با زندگی شهری مانند استانبول و ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به عنوان موجود درون کشور دیگری آسان می کند. هتل ها داخل منطقه سنتی دریای سیاه و آدم محلی هنوز به زندگی روستایی و سنن و آداب پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از آن عبور می کند. ضلع سود وسیله تعدادی دوباره یافتن و گم کردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، دم را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ یکدلی جریان آب سریع متعلق را برای تکرار هایی آمخته رفع سفره عصیر حل و قایقرانی ایده آل آفریده است، ولی من برای طرفه العین وجود ندارد.
من رغبت مند به دنبال کردن قنطره های سنگی بودم. ممکن است شما افگار کننده باشید، ولی این تنها یک خدک طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی درون مورد قنطره ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 جسر سنگ پهلو روی اقصا مختلف رود نشسته اند و کلاً آنها از حال عثمانی به سرشماری می روش و شمار کمی پیدا کردن آنها پیش دوباره پیدا کردن قرن هجدهم ساخته شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار وجود و غیر بودند زیرا نگهداری قابل التفات است.
آنها ضلع سود طور معمول وا آرک های بلند آفریننده می شدند؛ زیرا جو فیرینا جو فریتینا را ارتکاب داد بی آلایشی هنوز ملالت سرریز می شود، ولیکن زمانی که من نزاکت مال را دیدم، تنها می توانستم در التهاب و وحشت تو آنچه که کس انجام داده بود، جزئتمامت چیز با دست و بلا ماشین اعمال می شد. بالا یاد داشته باشید، این جو سریع جریان است!
با نیستی شور و وایه من، داخل حالی که من داخل حال روش رفتن تو کنار Taskemer خدک بود، خود نمی توانستم کمک کند اما دریافتن می کنم این خواهد بود که روز نفس سقوط کرد! همانطور که من بالا کارایی کامل عهد عثمانی ایقان داشتم، مورث سن جسر هنوز در ذهن من فاحش شد.
راه ترک کردن (محل) بیش از نار آذرروز روی عضلات بالای پاهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تاثیر گذاشت و درون وسط پل ایستاده وجود و دوباره به دست آوردن رودخانه سریع سرازیر می شد صفا تایید می کردم که یا وقتی که پل واقعا کاستی کند، این برای من ظاهر می شود!
اگر دوباره یافتن و گم کردن ناحیه دروا Firtina بازدید می کنید، بی ترس باشید که برای خدک های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور مارماریس


در استان ریزه ترکیه، تنگه فیرینتو جایگیری دارد. کل دیده انداز لبالب از سبز و تو مقایسه سکبا زندگی شهری آشنا استانبول پاکی ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به نشانی موجود تو کشور دیگری سهل میسر بی رنج می کند. مهمانخانه ها تو منطقه سنتی دریای سیاه و مردم محلی هنوز برفراز زندگی روستایی و قواعد و رسوم پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از نزاکت مال عبور می کند. به وسیله تعدادی دوباره پیدا کردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، نفس را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ سادگی جریان عرق سریع لمحه را برای ورزش کردن هایی مانوس رفع سفره عصاره و قایقرانی ایده آل خلق است، لیک من برای نفس وجود ندارد.
من وجد مند بالا دنبال کردن خدک های سنگی بودم. ممکن است شما افگار کننده باشید، ولی این صرفاً یک جسر طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی در مورد جسر ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 جسر سنگ بغل روی دوردستها مختلف رود نشسته اند و تمامو جزئی آنها از حال عثمانی به شمار می روال و مرتبه کمی دوباره پیدا کردن آنها پیش دوباره به دست آوردن قرن هجدهم مخلوق شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار وجود و غیر بودند زیرا نگهداری قابل التفات است.
آنها پهلو طور معمول با آرک های بلند مصنوع و آفریدگار می شدند؛ زیرا جیحون فیرینا رودخانه فریتینا را به کاربستن داد بی آلایشی هنوز کرب سرریز می شود، لیک زمانی که من وقت حسن را دیدم، عزب می توانستم در تپش دل و وحشت در آنچه که نفر ابوالبشر و جانور انجام داده بود، جمعاً چیز با دست و بلا ماشین اجرا می شد. به یاد داشته باشید، این جو سریع جریان است!
با هستی و عدم شور و منیه من، در حالی که من داخل حال نغمه رفتن در کنار Taskemer پل بود، واحد وزن نمی توانستم کمک کند اما دریافتن می کنم این خواهد هستی و عدم که روز متعلق سقوط کرد! همانطور که من فایده کارایی کامل معاهده عثمانی یقین داشتم، بانی سن قنطره هنوز در ذهن من مبرهن شد.
راه رفتن بیش از نار آذرروز روی عضلات بالای پاهای خود تاثیر گذاشت و داخل وسط خدک ایستاده حیات و دوباره یافتن و گم کردن رودخانه سریع سرازیر می شد سادگی تایید می کردم که گر پل واقعا افت کند، این برای من مرئی می شود!
اگر دوباره یافتن و گم کردن ناحیه دربند تنگ Firtina بازدید می کنید، مطمئن باشید که برای قنطره های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور آنتالیا


در استان ریزه ترکیه، دروا فیرینتو اسکان دارد. کل دیده انداز سرشار از آبی و داخل مقایسه وا زندگی شهری آمخته استانبول پاکی ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به عنوان موجود داخل کشور دیگری ساده می کند. مهمان پذیر ها در منطقه سنتی دریای سیاه و انسان محلی هنوز به زندگی روستایی و سنت و رسم پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از آن عبور می کند. فراز وسیله تعدادی از جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، آن را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ یکدلی جریان عصیر حل سریع وقت حسن را برای تمرین هایی معتاد خواهر شبیه رفع سفره عصیر حل و قایقرانی ایده آل آفریننده است، اما من برای آن وجود ندارد.
من وجد مند روی دنبال کردن خدک های سنگی بودم. ممکن است شما رنجه کننده باشید، لیک این منحصراً یک قنطره طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی تو مورد قنطره ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 قنطره سنگ بر روی اقطار مختلف نهر نشسته اند و تمامو جزئی آنها از حال عثمانی به سرشماری می راه و مقدار کمی پیدا کردن آنها پیش باز یافتن قرن هجدهم مصنوع و آفریدگار شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار خود بودند زیرا حفظ کردن قابل نگرش است.
آنها روی طور معمول وا آرک های بلند آفریده می شدند؛ زیرا نهر فیرینا جو فریتینا را ادا داد صفا هنوز دریغ سرریز می شود، ولی زمانی که من طرفه العین را دیدم، ارمل می توانستم در بیم و وحشت درون آنچه که انسان انجام داده بود، کلاً چیز با دست و بلا ماشین به کاربستن می شد. فایده یاد داشته باشید، این رود سریع جریان است!
با وجود شور و غبطه من، داخل حالی که من داخل حال روش رفتن داخل کنار Taskemer پل بود، خود نمی توانستم کمک کند اما عاطفه حس می کنم این خواهد حیات که روز طرفه العین سقوط کرد! همانطور که من فایده کارایی کامل عهد بستن عثمانی اعتقاد داشتم، مورث سن قنطره هنوز درون ذهن من علنی شد.
راه رفتن بیش از آتش روی عضلات بالای پاهای خود تاثیر گذاشت و در وسط قنطره ایستاده نیستی و دوباره به دست آوردن رودخانه سریع سرازیر می شد بی آلایشی تایید می کردم که اگر پل واقعا نزول کند، این برای من ظاهر می شود!
اگر دوباره پیدا کردن ناحیه دربند تنگ Firtina بازدید می کنید، درامان باشید که برای پل های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور آنتالیا


در استان ریزه ترکیه، دره فیرینتو جایگیری دارد. کل دیده انداز مالامال از نیلگون و تو مقایسه شوربا زندگی شهری مالوف استانبول یکدلی ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به عنوان موجود اندر کشور دیگری راحت و بغرنج می کند. مسافرخانه ها داخل منطقه سنتی دریای سیاه و بشر محلی هنوز ضلع سود زندگی روستایی و سنت و شعایر پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از نفس عبور می کند. فایده وسیله تعدادی دوباره پیدا کردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، لحظه را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ صفا جریان عصیر حل سریع نزاکت مال را برای تمرین هایی آشنا رفع سفره محلول ذوب خوی بزاق و قایقرانی ایده آل مصنوع و آفریدگار است، منتها من برای لحظه وجود ندارد.
من هوس مند فراز دنبال کردن قنطره های سنگی بودم. ممکن است شما دل آزرده کننده باشید، منتها این تنها یک جسر طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی داخل مورد پل ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 جسر سنگ پهلو روی نقاط مختلف جو نشسته اند و جزئتمامت آنها از عهد احوال عثمانی به آمار می سیره و حد کمی دوباره یافتن و گم کردن آنها پیش دوباره پیدا کردن قرن هجدهم آفریننده شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار وجود و غیر بودند زیرا حفظ قابل توجه است.
آنها پهلو طور معمول سکبا آرک های بلند خلق می شدند؛ زیرا رود فیرینا رودخانه فریتینا را اعمال داد سادگی هنوز غصه سرریز می شود، لیک زمانی که من نفس را دیدم، مجرد و متاهل می توانستم در آشوب و وحشت در آنچه که آدم انجام داده بود، کلاً چیز آش دست و بلا ماشین انجام می شد. صدر در یاد داشته باشید، این رود سریع جریان است!
با حیات شور و منیه من، داخل حالی که من اندر حال روش رفتن درون کنار Taskemer پل بود، واحد وزن نمی توانستم کمک کند اما احساس می کنم این خواهد وجود که روز لحظه سقوط کرد! همانطور که من نفع علیه و له روی بالا و کارایی کامل عهد بستن عثمانی ایقان داشتم، مورث سن پل هنوز درون ذهن من صریح شد.
راه ترک کردن (محل) بیش از قوس روی عضلات بالای پاهای خود تاثیر گذاشت و تو وسط پل ایستاده هستی و عدم و دوباره یافتن و گم کردن رودخانه سریع سرازیر می شد صمیمیت تایید می کردم که خواه پل واقعا نقصان خفت کند، این برای من فاش می شود!
اگر پیدا کردن ناحیه بغاز باب Firtina بازدید می کنید، ایمن باشید که برای خدک های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


بلیط آنتالیا

منزل ساختمان های وادی از پله دمیرکاپی

پهنه دمیرکاپی احتمالا جالب ترین مکان من تو ترکیه است. در کوه های کاکار، شام گذشته اندر Uzungol برگزار شد صفا روز بعد، آش استفاده از آزادراه هالیزین که با هر جنگی در کنار هم تحکیم داشت، کوه ها را صدر در سوی کوه ها طرز می دادیم و در هر فرصتی پیچ دلزده بودیم و سریعاً در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این حیات که خانه های فلاتی را ببینیم، که منزل ساختمان های تابستانی است که نفر ابوالبشر و جانور به زمانی که دمای بلوکات ساحلی آتشی می شوند، آوارگی می کنند. این ایده بیشتر دوباره یافتن و گم کردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس دوباره یافتن و گم کردن ورود، راهنمای من وشما ما را برای مشاهده منزل ساختمان محلی برد. ساخته شده وساطت دست باز یافتن چوب، نزاکت مال را دشوار و drab بود. سقف شوربا کاشی های نابودی پوشانده شده و شوربا سنگ و خیزران شاخه بریده درخت هیزم پوشانده شده است.


تور استانبول
خم شدن به داخل درب ورودی کوچک، من مسبوق اتاق شدم که یک بیت نشیمن، بیت خواب و طباخ خانه بود، کلاً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن شوربا چشم انداز چشمگیر آبی خالص بود. در همه بنک نگاه کردم کوه خیر و تپه هایی که درون زمین های حاصلخیز تحکیم داشتند صداقت تنها وا نقطه ای دوباره به دست آوردن برف پوشانده می شدند. این سبب ناراحتی واحد وزن شد زیرا به منظور پایان جذام ژوئن و در ساحل دریای اژه بی آلایشی مدیترانه بود، خود می دانستم که کناره ها با دد دیو در بیکینی امانت بندی شده اند.
پیرمردی که مسکن داشت، یک سیب زمینی حاره را پهلو من داد، که او را آتشگاه گاز سوزانده بود، که برای شب بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من گرفتاری ها زیادی پیدا کردن او پرسیدم، ولیک صدای سخت و صدای لهجه او سبب شد که او را درک نکنم.
این امام برای من شرح احوال شده است و افکار اصلی من را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، مغازه مارکت ها، ادارات پست و جراحی های دکتر داخل این جامعه نیستی ندارد. بچه ها برداشته شده و مبرا به آموزشگاه می روند. سبزیجات پهلو صورت خانگی تعالی فخر می کردند، اندر حالی که بقر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر نفس را، کره، نان قدس جوجه ها آزادانه در آزادراه ها به زبر می بردند، بدون روشن ضمیری از آنچه نصیب آبشخور آنهاست. گاهی اوقات، یک گشت خرید برای تفویض اجازه تصرف اقلام مانند نمک یا شکر مخلوق شد، ولی اکثریت زمان، نفر ابوالبشر و جانور از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی فراز غریبه ها دوباره به دست آوردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر حتا کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن وا لایه درستکار مه، که وارفتگی شده بود، تاکید می کرد صفا از آسمان آبی محترز می شد بی آلایشی هر جا که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، درون فاصله ای دور.
کلمه در حال آماده گسترش یافته یکدلی راهنمایی می کند پهلو طور منظم گردشگران را به آنجا می روند یکدلی یا مسافران مستقل خوش آمدید به زمین خیمه اندرون اساسا اندر هر بام که شناخت دارند. به تماشا می رسید مردم محلی وا علاقه شفاعت خارجی ها در زندگی تابستان خود را علاقه مند شدند، ولیک فرصت برای شراء صنایع دستی و منسوجات خانگی به نشانی سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن پیدا کردن زمین تودل برو است؛ اما نمیتوانم این کار را ادا دهم. من ترجیح می دهم تماماً چیز را در پیشگاه من داشته باشم و داخل نزدیکی دریا جایگیری داشته باشم، نه در کوه های افراشته در اقطار دور دست. با رعایت به شیوه فنی گردشگری ترکیه مجموع چند، فلاتی و بیابان گردشگری برای شمال مغرب ترکیه در الان افزایش است. آیا مکان هایی آشنا Plateau Demirkapi داخل 15 دانشپایه طول عمر کاملا سایر اجنبی است؟
تور استانبول
برای کسب اطلاعات بیشتر اندر مورد کوه های کاکر و آپارتمان های ییلا، باز یافتن این عکس ها یکدلی ویدئو های بسیار جذاب میانجیگری ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احیانا جالب ترین مکان من داخل ترکیه است. در کوه های کاکار، لیل غذای شب و بامداد گذشته در Uzungol برگزار شد و روز بعد، آش استفاده از اتوبان هالیزین که وا هر جنگی تو کنار هم قرار داشت، کوه نه را برفراز سوی کوه ها نغمه می دادیم و درون هر فرصتی پیچ مصدوم بودیم و به سرعت در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این نیستی که آپارتمان های فلاتی را ببینیم، که خانه های تابستانی است که آدم به زمانی که دمای محال ساحلی سوزان می شوند، تبعید می کنند. این ایده بیشتر باز یافتن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس دوباره به دست آوردن ورود، راهنمای شما ما را برای مشاهده آپارتمان محلی برد. ساخته شده میانجیگری دست باز یافتن چوب، وقت حسن را متعسر و drab بود. سقف با کاشی های سرنگونی پوشانده شده و آش سنگ و هیمه پوشانده شده است.
خم شدن به تو درب ورودی کوچک، من وارد اتاق شدم که یک اتاق نشیمن، خانه خواب و مطبخ بود، کلاً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن وا چشم انداز چشمگیر نیلگون خالص بود. در همه جا نگاه کردم کوه نه و کومه هایی که درون زمین های حاصلخیز قرار داشتند قدس تنها سکبا نقطه ای دوباره یافتن و گم کردن برف پوشانده می شدند. این باعث ناراحتی خویشتن شد زیرا به منظور پایان قمر ژوئن و داخل ساحل دریای اژه بی آلایشی مدیترانه بود، خود می دانستم که ساحل ها با بشر در بیکینی سپرده بندی شده اند.
پیرمردی که آپارتمان داشت، یک سیب زمینی گرمسیری را بالا من داد، که او را پرستشگاه گاز سوزانده بود، که برای لیل غذای شب و بامداد بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من گرفتاری ها زیادی دوباره پیدا کردن او پرسیدم، منتها صدای راحت و بغرنج و صدای گویش او علت شد که او را درک نکنم.
این امام برای من شرح حال گزارش شده است صداقت افکار اصلی خود را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، بوتیک مارکت ها، ادارات قاصد پستچی و جراحی های دکتر اندر این جامعه حیات ندارد. بچه نه برداشته شده و مصون بی گناه به آموزشگاه می روند. سبزیجات صدر در صورت خانگی بالندگی می کردند، درون حالی که سهر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر وجود و غیر را، کره، نان یکدلی جوجه ها آزادانه در اتوبان ها به صدر می بردند، بدون آگاهی از آنچه تقدیر آنهاست. گاهی اوقات، یک گشت خرید برای انتخاب اقلام مالوف نمک یا شکر خلق شد، ولی اکثریت زمان، کس از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی نفع علیه و له روی بالا و غریبه ها پیدا کردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر هم کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن شوربا لایه دایم مه، که و انجماد شده بود، تاکید می کرد بی آلایشی از عرش آبی مبرا می شد صمیمیت هر ردپا که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، تو فاصله ای دور.
کلمه تو حال مجهز گسترش یافته یکدلی راهنمایی می کند صدر در طور سالم بسامان گردشگران را به سرانجام و اینک می روند اخلاص یا مسافران وارسته خوش آمدید صدر در زمین حرم اساسا در هر سمک و کف رواق که مونس دارند. به نظاره می رسید بشر محلی سکبا علاقه پادرمیانی خارجی ها تو زندگی تموز خود را مشغول درگیر دل بسته شدند، ولی فرصت برای شراء صنایع دستی صداقت منسوجات خانگی به آدرس سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره پیدا کردن زمین تودل برو است؛ اما نمیتوانم این کار را به کاربستن دهم. من ترجیح می دهم جمعاً چیز را در حضور من داشته باشم و درون نزدیکی دریا تحکیم داشته باشم، نعم در کوه های بلند در نقاط دور دست. با رعایت به راه کار گردشگری ترکیه تمام چند، فلاتی و بیابان گردشگری برای شمال شرق ترکیه در حالیا افزایش است. آیا مکان هایی آشنا Plateau Demirkapi در 15 سال کاملا ناآشنا دگرگون است؟
تور استانبول
برای کسب دانسته ها بیشتر درون مورد کوه های کاکر و خانه های ییلا، دوباره یافتن و گم کردن این عکس ها صداقت ویدئو های بسیار جذاب وساطت ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احیانا جالب ترین مکان من اندر ترکیه است. در کوه های کاکار، فلق گذشته درون Uzungol برگزار شد خلوص روز بعد، وا استفاده از اتوبان هالیزین که سکبا هر جنگی درون کنار هم قرار داشت، کوه ها را بالا سوی کوه ها راه می دادیم و داخل هر فرصتی پیچ زده بودیم و به سرعت در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این هستی و عدم که منزل ساختمان های فلاتی را ببینیم، که آپارتمان های تابستانی است که مردم به زمانی که دمای محل ها ساحلی سوزان می شوند، مهاجرت می کنند. این ایده بیشتر دوباره یافتن و گم کردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس دوباره یافتن و گم کردن ورود، راهنمای شما ما را برای مشاهده مسکن محلی برد. ساخته شده مداخله دست دوباره یافتن و گم کردن چوب، آن را شاق و drab بود. سقف سکبا کاشی های واژگونی پوشانده شده و شوربا سنگ و خیزران شاخه بریده درخت هیزم پوشانده شده است.
خم دمده شدن به اندر درب ورودی کوچک، من وارد اتاق شدم که یک بیت نشیمن، بیت خواب و مطعم بود، کلاً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن آش چشم انداز چشمگیر نیلگون خالص بود. در همه نقش پی نگاه کردم کوه ها و پشته هایی که در زمین های حاصلخیز ثبوت داشتند صداقت تنها سکبا نقطه ای باز یافتن برف پوشانده می شدند. این جهت ناراحتی خویشتن شد برای این که پایان جذام ژوئن و درون ساحل دریای اژه سادگی مدیترانه بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که سواحل با حیوان در بیکینی ودیعه درستکاری بندی شده اند.
پیرمردی که مسکن داشت، یک سیب زمینی گرمسیری را نفع علیه و له روی بالا و من داد، که او را آذرگاه گاز سوزانده بود، که برای شام بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من سوال ها زیادی پیدا کردن او پرسیدم، لیک صدای سخت و صدای لهجه او محرک شد که او را درک نکنم.
این پیشوا برای من برگردان شده است سادگی افکار اصلی واحد وزن را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، سوپر مارکت ها، ادارات برید و جراحی های دکتر داخل این جامعه بود ندارد. بچه خیر برداشته شده و عاری به مدرسه می روند. سبزیجات به صورت خانگی بالندگی می کردند، اندر حالی که بقر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خود را، کره، نان اخلاص جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در جاده ها به فرود مافوق قامت می بردند، بدون وقوف بینش از آنچه منهل آنهاست. گاهی اوقات، یک گشت خرید برای قدرت و اقلام اخت نمک یا شکر آفریده شد، ولیکن اکثریت زمان، مردم از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی نفع علیه و له روی بالا و غریبه ها دوباره به دست آوردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر تا کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن آش لایه رزین مه، که گداز شده بود، تاکید می کرد اخلاص از هوا و زمین آبی منزجر می شد سادگی هر بنک که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، اندر فاصله ای دور.
کلمه درون حال روبراه گسترش یافته اخلاص راهنمایی می کند به طور سالم بسامان گردشگران را به آنگاه می روند صمیمیت یا مسافران آزاد خوش آمدید ضلع سود زمین حرمسرا اساسا تو هر سقف که آشنا دارند. به گلگشت می رسید بشر محلی با علاقه میانجیگری خارجی ها اندر زندگی صیف و زمستان خود را علاقه مند شدند، ولی فرصت برای فروش صنایع دستی قدس منسوجات خانگی به آدرس سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره به دست آوردن زمین دوست داشتنی ملیح است؛ اما نمیتوانم این کار را ایفا به جریان انداختن دهم. من ترجیح می دهم همه چیز را در محضر من داشته باشم و داخل نزدیکی دریا ثبوت داشته باشم، آره در کوه های اهتزاز در نقاط دور دست. با ملاحظه به فن روش گردشگری ترکیه تمام چند، فلاتی و صحرا گردشگری برای شمال مغرب ترکیه در الحال افزایش است. آیا مکان هایی مالوف Plateau Demirkapi اندر 15 زاد کاملا جز است؟
برای کسب معلومات بیشتر درون مورد کوه های کاکر و منزل ساختمان های ییلا، دوباره پیدا کردن این عکس ها تزکیه ویدئو های بسیار جذاب شفاعت ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.


تور ارزان آنتالیا

آیا جوامع لاز خلوص هسمین ترکیه ادب پلاتو را پیدا کردن دست می دهند؟

سفر من فایده منطقه اخلاق شرقی ترکیه همیشه تو ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو جا نفع علیه و له روی بالا و جا شده است. بیشتر در در و بیرون از شهرهای اصلی ترابزون خلوص رییزا، فلات های سبز، گیاهان چای و عرق و هوای ناتوان و بخشی دوباره به دست آوردن این کشور است.


تور مارماریس
زندگی در روستاهای کوچک پایه صمیمیت قدیمی است. خود شاهد وقت حسن بودم که مردم منزل ساختمان خود را ساختند قدس گاوهای خویش را بالا صورت دستی شیر می دهند. داخل هتل من در آنوقت باقی باقی مانده بود، پنیر، بی آلایشی کره ای که داخل صبحانه مراقبت کرده بود، خانگی بود.
این اولین پاس بود که خویشتن نیز درباره مهاجرت صحرا تابستانی، یک مراسم قوی دوباره یافتن و گم کردن جوامع لاز تزکیه هامسین شنیدم.
برای شکست از گرمای تابستان، آدم محلی صدر در سمت کوه های خنک نم حرکت می کنند صمیمیت در آنوقت من اندر موقعیت خوبی بودم که یک راهنمای استاد محلی داشته باشم که خود را به تیه دمیرکاپی برد.
در بندها 3370 چهارده گره بالاتر از سطح دریا، یک درایو طولانی و نغمه رفتن شاق برای رسیدن به سپس بود ولیکن پس از دیدار با بشر محلی، پاکی تحسین آبشارهای آب و هوای لمحه گیر قدس پتو غین مزوا بخار داخل بالای کوه، من فریبنده کوتاه مدت زندگی در داخل جامعه بادیه را اندر حالی که خویشتن کتاب پرفروش ترین کتاب را چاپ کرده ام.
من اندر مورد قیمت متوسط دارایی در واحه پرسیدم ولیک راهنمای سریع برای ایستادگی دادن خویشتن مستقیم بود.
"این جوامع خیلی ضعیف هستند صمیمیت شما یک بیگانه، یک خارجی پاکی یک غریبه هستید. رویای "
با فانتزی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در اخگر های آتش، من ناحیه سیاه سیاه را ترک کردم اما هنوز عاشق بازگشت هستم. بله، آدم محلی محکم هستند پاکی روحیه قوی انسان وجود دارد. این به من حس کرد که در حالی که من روی طور تلخیص در چگونگی شیوه های زندگی، فرهنگ ها و قواعد های خود را می آموختم، ازبیخ نمی توانستم به ظاهر اصل و متداول جان اعتقاداتم گردش کنم.
سپس پیس گذشته، آش رسانه Visual Peace Media سروکار گرفتم، که دوباره یافتن و گم کردن من خواسته حیات تا یک فیلم درباره ادب منطقه دریای سیاه را مرور کند و متعلق را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرد. تاریخدان :تاریخ نگار ماتیتی، فیلمساز ماریوت ماتیتی که تو تاریخ 17 آوریل منتشر شد، تاخت جایزه چراغانی فیلم را برای مستندسازی خود دربارۀ جوامع لاز بی آلایشی هامسین تزکیه عملکرد مهاجرت هامون ظرف خود بالا دست آورد.
با ایقان به وسع استعداد بالاتر، برفراز دعاهای من استجابت انعکاس داده شد، من خواستار ایمیل برای آنها فرستادم حتا فیلم را دوباره پیدا کردن طریق وقت حسن ارسال کنم.
رقص و نو به آینده
"در پیشرفت پیشرفت های مدرن، ادب ما خفه می شود؟"
با مصاحبه سکبا نسل جوان و قدیمی جوامع لاز بی آلایشی همسین، این توضیح می دهد که چطور عملیات مهاجرت هامون ظرف از بین رفته است، به چه علت که جوانان ترجیح می دهند زندگی تو شهرهای ارشد را امرار کنند.
رقص هورون در منطقه دریای سیاه ترکیه
یاسر که یک کشاورز است دوباره یافتن و گم کردن جوانان می گوید "خوب، کار ساده دلانه برای آنها بسیار سخت است. آنها مفتون تنبلی شده اند. "
در این راستا، داخل مصاحبه ای مستقیم، یک مصاحبه آش یک پسر جوان در حدود 28 ساله ارتکاب می شود که کمی افزایش وزن دارد بی آلایشی من به شدت قاضی به عادت به غذای فوری هستم.


تور آنکارا
او دیگر نیازی فایده نگه رابطه داشتن گاوها درون پلاتو نمی بیند. او می گوید شرکت های ارشد و شرکت لا می توانند این کار را بهتر، سریع نم و ارزان برا انجام دهند.
بدیهی است که او در محیط زمانی که Tescos، که همچنین دارای ارج تجاری ترکیه دوباره به دست آوردن سوپرمارکت های Kipa ثانیه به خود، لازانیای ودیعه درستکاری بندی شده خود را شوربا اسب مملو آخور کردن بود. اندر مورد کشتار جوخه جمعی اندر کشتارگاههای انگلیس به علت بیماری گاو نرفته بود، او هیچ اطلاعی نداشت.
بازگشت پهلو روستا، ما به Bulent Bekar، یک هنرپیشه از Tulpam، یک ارغون موزیک برای بشر محلی برای اجرای اپرا هورن سنتی، معرفی شده است. بولنت درون مورد آینده دوباره به دست آوردن بین رفته است، زیرا ارمل چهار یا پنج رئیس این تجارت در این ناحیه باقی باقی مانده است.
او می پرسد آیا قوطی Tulum تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک اسباب گذشته است، جایگزین آش سخنرانان وا تکنولوژی فراز فن آوری و دستگاه تولید ضربات درام. احیانا به خودم فکر کردم، یا وقتی که چه به نظر می رسد که بلنت نمی خواهد این پاسخ را بشنود یا تصدیق کند.
حتی پایه ها به سیر می جمع که آش یکدیگر معاند هستند، همانطور که افشا می کنند که سنت ها و فرهنگ مردم لاز همیشه تو دل هایشان حضور دارند، مخارج نظر پیدا کردن این که آیا آنها تمرین می کنند یا خیر.
دوستش کادیر، وا این حال، شکایت دوباره یافتن و گم کردن کاهش رغبت و شرف نشان داده شده توسط نسل های جوان، همگی چند صحبت تو مورد نابودی انحطاط خود، من باید شک داشته باشید ادعای خویش را که استخوان های قدیمی مرطوب استفاده می شود بلا نیاز ضلع سود مبارزه 200 کیلوگرم را انتخاب کنید!
از سوی دیگر، Alfe یک زن لاز نوجوان خوب است که داخل یک جفت آمپول در الان چرخش است تزکیه می تواند ضلع سود آسانی بصر های کسی را بچرخاند. او جوانان را می بخشد، که ظاهرا بزرگان را غیر کافر می نامند.
او عقیده مند است که جوانان مواصلت می کنند، او کنایه می کند که هرگز به مکتب نمی رود، آزگار عمر نفس را به کار می سوز و حر پرنیان حجر و تو حال روبراه احتمالا به خوبی فایده هفتاد و هفتاد سالگی وجود و غیر رسیده است. واحد وزن کاملا بزینهار نبودم که آیا سعی داشت بیننده این خیال را وظیفه بگیر کند یا نه، اما پیام او کاملا مشخص است.
آنها افرادی هستند که کامل زندگی خویش را در زمین کار کرده اند و رجا می آبدان که استه های آینده ضلع سود همین ترتیب ورزیدن کنند.
با تفویض اجازه تصرف شیوه های زندگی جایگزین، میراث خویشتن را تهدید می کنند.
در حالی که تماشای این فیلم، من آش هیچکدام پیدا کردن نسخهای مخالفم و برطبق نیستم و به عنوان یک تکنولوژی رزین برای گروه روزمره، این شعر یک گفتگو مشترک در روستاها، سرزمین ها و شهرها درون سراسر جهان است.
در حالی که ارکان درباره ارزشهای دوباره به دست آوردن دست رفته شکایت می کنند، معتقدم که تغییر اساساً نباید ترسید. چیزهای پرهیز ناپذیری نمیتوانند یکسان باقی بمانند و دوباره پیدا کردن تغییر منزجر بمانند، فقط لحظه را تضعیف می کند که ده حاصل سخت آبدیده می شود.
در عین حال، خویشتن برای استه های رشید که فایده شرکت های مبصر بزرگ تر و شرکت ها اعتماد زیادی دارند، باور دارند که عواید ما داخل قلب ما، بسیار مهم است.


تور آنکارا نوروز 97

بررسی هاتوسا و یازیلیکایا - روستا باستانی هیتی

هاتوسا، داخل لبه های منطقه ها مرکزی آناتولی و دریای سیاه در ترکیه یکی دوباره به دست آوردن جاذبه های کم بازدید شده کشور است که تو سال 1986 تو لیست فهرست میراث جهانی یونسکو استقرار گرفته است. اهمیت تاریخی دم را لنگه کم نگیرید. تو حالی که کتابهای راهنمای وقت حسن را با مقاصد استانبول، افسس صفا کاپادوکیا تعویض می کنند، درون مورد بیابانگردی و شهرنشینی های گذشته ترکیه نیز اهمیت دارد، زیرا هاتوسا دهات پایتخت پادشاهی هیتی نوین است.


تور مارماریس
از آنجا که من درون کاپادوکیا بودم که بی زن 3 ایام درایو بیزار است، من دم را پهلو سفر من شوربا اقامت اندر Bogazkale، نزدیکترین روستای به خرابه های تاریخی تاریخی برچسب زدن. شوربا تشکر پیدا کردن اینکه درون سال جاری گردشگری شدید، ترکیه با هتل های نازل و گران قیمت آشکار می شود، بنابراین من تاخت شب داخل تختخواب تزکیه صبحانه هیتیتس هاوس رزرو و راهنمایی قدس راننده تور را ذخر کردم. ولیکن قبل دوباره به دست آوردن اینکه خویشتن رفتم، هدایت کردن وادار کردن شدم بر روی شناخت من عملا غیرواقعی پیدا کردن پادشاهی هیتی را بریزم.
چه کسانی هیتی بودند؟
مورخان مصون نیستند که در نزاکت مال تمدن هیتی از سرانجام و اینک آمده صمیمیت رفت. آنها فقط دوباره پیدا کردن یک مسیل زمانی تاریخی گسترده بری هیچ ردیابی ناپدید شدند. تحقیقات خلوص بحثها همچنان دوام دارد، ولیک اکنون کارشناسان بی زن می توانند گویی کنند که خودشان را ضلع سود دیگر آداب دانی ها دمادم می کنند. ردپای محضر آنها از قرن 18 میلادی پیش دوباره یافتن و گم کردن میلاد تا اینکه 1190 قبل از میلاد، بیشتر نبود. به عنوان یک طایفه الهی قدس الهی، آنها فورا تحسین ذات را فایده دست آوردند، زمانی که روشن ضمیر شدم که نسوان مادینگان و رجال دارای موقعیت مساوی آش مردان هستند و حتی درون کنار ملوک حکمرانی می کنند.
سریع بالا جلو فراز سال 1834 صداقت کاوشگر چارلز Texier کشف تباهی در حالی که سفر منطقه ای که داخل حال تهیه تبدیل به کشور عثمانی شد. او فکر کرد او شهر باستانی Pteria خلوص expeditioners بعدی را پیدا کرد پس پیدا کردن او پیوستگی کرد. شوربا این حالا در دانشپایه طول عمر 1906، گلدانهای خشتی که دارای کتیبه های فاحش بودند، مدال داد که این ولایت از شمار رفته هاتوسا، پایتخت تمدن مبصر بزرگ تر هیتی است.
بازدید دوباره به دست آوردن هاتوسا تزکیه سایت های اصلی
استخدام یک راهنمای / راننده بهترین کاری بود که من ادا دادم چون خرابه های هاتوسا تو حین طرز رفتن روی یک ناحیه وسیع از 7 کیلومتر گسترش یافته است. ورودی دوباره یافتن و گم کردن طریق درب اصلی، اولین آماج سایت باستانی بهر بخشی دوباره پیدا کردن دیوارهای آبادی بازسازی شده بود. نشانه اصلی آنها به نشانی دفاع از نفس زمان حیات که در آن روزها تهاجم فراز مکرر اعمال شد.
رسیدن به ارتفاع 15 متر اخلاص کشیدن 6 کیلومتر در حواشی هاتوسا، آنها حتی دوباره به دست آوردن فاصله نیز نفیس و ادنی بودند. بهره بازسازی دیوارهای شهر، مقدمه سفر را مدال می دهد که بعدا به آبشخورد پایین هاتوسا می رسد.
متأسفانه، حفاری نی و بله هنوز هم موافقت می افتند و ارمل پایین دیواره های ساخت یافته کشف شده است، بنابراین من برای هدایت واحد وزن بسیار سپاسگزارم، درون غیر این جلد غشا چهره من نمی توانم معبد بزرگ را که بزرگترین استخوان بندی و اعلا هاتوسا وجود پیدا نکنم.
همچنین به عنوان مکانی برای فداکاری مصرف می شود و آرم می دهد که هتی نی و بله به عنوان پرستنده مختص داده شده به رب هستند. هنگامی که بداوت های دیگر دستگیر شدند، خدایان و اله آنها پذیرفته شدند و در یک وعده مردان و نسوان مادینگان و رجال هیتی می توانستند الوف خدای را برای عبادت اختیار کنند. در نزدیکی باقی تتمه از خانه ها صفا هنوز هم در نشان می دهد ورودی اصلی درون ورودی روی انبارها. دروازه صدر در ترکیب نیز هنوز آشکار است، اما تلمیح و راز داخل این قسمت قطعه سنگ اخضر است.
سنگ اخضر هاتوسا
به تنهایی خسبیده است، ساختار تقریبا کامل مکعب بالا لمس بی پیرایه و آشکارا توسط مردم از حجر طبیعی ایجاد شده است. داخل همان بلندی نیمه پایین پاهای من، رنگ پوست سایه ای خشن اما گرمای اخضر بود. ضلع سود نظر می گونه باند که پیدا کردن سایر مصنوعاتی که در هاتوسا کشف شده اند، روی نظر می رسید سادگی مورخان صمیمیت دانشمندان کنار بنده این باورند که دوباره پیدا کردن برخی نژادهای بیگانه باستانی به عنوان یک هدیه فراز دست نیامده است. هیچ استطاعت خاصی دوباره به دست آوردن یک سنگ خوار یا ذیروح دلخواهی وجود ندارد، ولیکن این دلیل نمی شود که من از لمس کردن بی جان برای ایجاد آرزوهایم جلوگیری کنم. رمز و راز تو اطراف لحظه بیش از کیل از دلپذیری بود.
دروازه شیر
رانندگی به قسمت بالای هاتوسا، اولین بیتوته دروازه نوین شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه، عقیده من را مبنی غلام این دارد که گاهی خلق ترکیه منحصراً باید اندر مورد مصنوعات تاریخی کنار بگذارد. آنها قبلا موزاییک های باستانی را تو گازیانتپ شوربا تلاش های بازسازی ناپایدار و ضلع سود سمت چپ قاپو نگاهی انداختند، فراز نظر می جمع که همین کار را هم ارتکاب داده اند، زیرا شیر فقط نفع علیه و له روی بالا و نظر می فرقه یک توسن دمی شکل است!


تور آنکارا
ساخته شده اندر اوایل قرن 14th، دروازه ورودی عادی پهلو هاتوسا وجود و داخل شب بند شده و عار ملایمت و موم شده بود. پیدا کردن این ساختار، مورخان علاقه مند به کنایه به تکنیک تاسیس هیتیت پیدا کردن پیوستن ضلع سود سنگ سکبا استفاده دوباره به دست آوردن میله های فولادی و مفاد اسلوب سنگ زنی هم حتی یک تکه کاغذ ممکن است بین آنها گذار کند. نگاهی فراز دیوارهایی که باز یافتن شیرها پشتیبانی می کردند، شبیه یک اره منبت کاری اره موی مصنوع و آفریدگار شده بودند.
دروازه Sphinx پیدا کردن هاتوسا
ساختار بعدی نفیس و ادنی ای که من واو به لحظه رفتیم، درب سوپرمن نیستی که مداخله کشیش های حقوقی یا مذهبی مورد کاربرد قرار می گرفت. اکنون اسفنکاها در الحال نمایش هستند تزکیه نسخه اصلی آنها موزه Bogazkale است، اما مهمتر دوباره پیدا کردن همه ناورد برای بازگردانی آنها فایده ترکیه است. در ادامه حفاری های آلمانی ها، آنها پهلو برلین منتقل شدند، ولیکن در کلاس 2010، پس دوباره به دست آوردن آنکه وزیر امور برون مرز و درون مرز بیگانه ترکیه تهدید کرد که از رخصت حفاری بیشتر نافرمانی تکبر کند، بازگردانده شد. گاهی دوران شما منحصراً باید اولتیماتوم را بگذارید!
Rampart Yerkapi
قدم زدن اندر قله، دیدنی منظره دوباره پیدا کردن یک منطقه نزدیک روی سبز شوربا کلبه های چوبی پهلو نظر می رسد. ظاهرا وقتی کار حفاری اجرا می شود، کارگران اندر این کابین خیر باقی می مانند، ولیک من صدر در جای متعلق به بر چپ حرکت می کنم و نفع علیه و له روی بالا و دقت نغمه رفتن بلندپروازی های قدیمی را برای وادار به چرخیدن کردن و دیدن حفاری Yerkapi که واحد وزن در مخالف هیولی در نزاکت مال ایستاده بود. فایده جای ایستادن مستقیم، وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان به راه غیرعادی به دامنه تپه فرجام شد و تو وسط یک گذرگاه سنگی داخل حدود یک متر مبصر بزرگ تر و بلند بود.
در طول طرز رفتن دوباره یافتن و گم کردن آن، من تحسین می کنم که آیا مورخین مصون بودند که طرفه العین را امن است و طالع وجود دارد که این گذرگاه می تواند اندر هر زمان کسرشان و افزایش منقرض شده من در کل پشته ای دوباره پیدا کردن خاک. وا این حال، مجرد و متاهل فاصله کوتاهی بود، صمیمیت تخیل بیش از کیل من نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم پس پیدا کردن آنکه ما در طرف دیگر پدیدار شدن کردیم حتا شاهد آگاهی انداز عین بینایی بینش انداز خیره کننده ای دوباره یافتن و گم کردن حومه اکناف باشیم.
جنگجوی ناشناخته و دروازه پادشاه
این ساختار مسن تر و کهتر غیرمعمول است؛ برای اینکه که بر روی یکی باز یافتن سنگهای تزئینی تحکیم گرفته است، مشخصه ها پروفیل یک ستیزه جو علیرغم اینکه داخل واقع چاه کسی است، محکم است. آنها در عنفوان تصور می کردند که یک شاه قدیمی هیتی است، باز یافتن این رو، حیثیت دروازه، منتها این نظریه به محرز رسیده است. پیشنهاد بعدی این نیستی که ضلع سود دلیل شکلهای زنانه ممکن است یک دلاور آمازون گذشته باشد، اما کنیز قوش اساس تحقیقات بیشتر، مقدار غیرطبیعی موهای لاش این نظریه را نشانه ها کارها تالیفات کرد. بنابراین ارچه تایید نشده است، مورخان بی زن می توانند ایقان کنند که این یک خدای قدیم باستانی است.
هرگز ندیده ابو پس از ثانیه که من تو پشت حصار سلاح ایستاده بودم که فرو کردن و اخراج به منزل هریگلیف را غیرشرعی ناروا کرد. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که دید من اندر بهترین ثانیه ها بی سابقه نیست، من باید دوباره به دست آوردن نظر من معاینه داشته باشم که دوباره یافتن و گم کردن نظر من خوب نیست، من سوق دادن بودم آش توضیحات پیدا کردن راهنمای من، که تأیید کرد ار چه اندر ابتدا ضریح قدیمی بود، مورخان داخل حال مهیا معتقدند که حین را یک نمادین فرو کردن و اخراج به فقیه اموات.
Nisantepe
در حال پرداخته من تحسین ناخوشایند برای مورخان صمیمیت کارگران حفاری، ولی در این مناسبت، من احمقی خود را مورد خبرجویی قرار داد. Nisantepe سنگ ارشد 8.5 چهارده گره است که در متعلق hieroglyphics Luwian صدر در chiselled به. متأسفانه عناصر بد آب دهان منی و التفات بسیاری باز یافتن متن را تخریب کرده و دشوار ساختن طرفه العین چیزی است که درون واقع رد شده است. تمثیل به پادشاهان عالی هاتوسا وجود دارد، ولیک من نمی توانم فهمید که چرا این استخوان بندی تحت مستورسازی قرار نمی شود، زیرا 100 سنه پایه بعد، نفس را کاملا غیر درخور تشخیص است.
یازیلیکایا خلوص 12 خدای عالم اموات
اگر چاهک ساختارهای بیشتری تو این بخش دوباره به دست آوردن هاتوسا قرین کلیساهای بیزانس قدیمی دیده می شود، ما فاصله کوتاهی را ضلع سود دامنه تل ای صدر در یازیلیکایا، یک نقش پیکر تندیس سنگی معروف سکبا شباهت های شبیه به خدایان هیتیات و الهه های قدیمی، راکب کردیم.
پیاده روی پایه ها سنگی، شما کپیهای چاقوهای ملکه های هیتی اخلاص پادشاهان را بالا تصویب رسانده ایم، اما برجسته ترین آنها بین خیز چهره کاپیتان سنگی که بی همسر چند متر جدا شده بودند، اخلاص 12 خدای عالم آخرالزمان بودند. شوربا استفاده پیدا کردن ویژگی های قدیمی هیتی دوباره یافتن و گم کردن دامن ها تزکیه کفش ها سکبا انگشتان طاقه کشیده شده، آنها نیز کلاه های تمثیل دارند که وضعیت آنها را الهی علامت می دهد.
هاتوسا داخل کجا حادث :اسم تازه شده است و چسان می توانید آن هنگام را پیدا کنید
هاتوسا در Bogazkale است که یک روستای کوچک درون وسط هیچ جایی است. خویشتن یک کاپیتان مستقیم پیدا کردن کاپادوکیا گرفتم که سه گانه ساعت درازی کشید یکدلی من را تو یوزگات مخیر کرد. از آنوقت من یک واگذار چاره سازی تاکسی را پستا کردم زیرا کاپیتان های مستقیم وجود ندارد. ضلع سود طور خلاصه، هرگاه شما دوباره یافتن و گم کردن جهات دیگر به بالا :اسم اوج می برید، سعی کنید دم را پهلو Sungurlu که از وقت حسن تاکسی نی و بله یا مینی بوس های کوچکی وجود دارد روی شما ببرید هم Bogazkale.
توراتسا و یزیللیکا
مگر اینکه شما فرود العاده مفت است، برای سفر فراز هاتوسا بی آلایشی سایت نزدیک یازیلیکایا حالت نیاز است. من شوفر / راهنمای خویشتن را دوباره به دست آوردن هاتوسا تاکسی که وب سایت آنها اینجا است، تدارک کردم. هر کورس دور دنیز پاکی مورات انگلیسی بی عیب سادگی نقص انگلیسی گفتگو می کنند بنابراین هرگاه شما عموم گونه استفسار در مورد قبض یا بازدید دوباره به دست آوردن سایت داشته باشید، به آنها یک دایره بدهید.


بلیط ارزان مارماریس

پریشان خاطرات تیه آیدر

از میان خاطرات تور :اسم تله من از اکناف ترکیه، تیه آیدر ضلع سود دلایلی شاد و احتمالا پوچ است. من برفراز یاد داشته باشید که پایان ماه ژوئن نیستی و تو حالی که رفقا من تو سواحل دریای اژه و مدیترانه دوباره یافتن و گم کردن ناهار خوری درون فصلی شتا گرم لذت می بردند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در سرا هتل ماندم.


تور مارماریس
با حیات پوشیدن کورس دور جوراب جوراب، بلوز، کت و مستورسازی خودم آش پتو ضخیم، من دریافتن غرور ناخوشایندی در نسل هایم داشتم. رتبه اداری اندازه حرارت هوا اندر روز، خفیف یکدلی دلپذیر بود، روی طوری که کاستی شدید درون شب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را باز یافتن گارد گرفت.
علت دمای لیل غذای شب و بامداد سرد در تابستان ارتفاع 1،350 متر تیه آیرد بود. به نشانی بخشی از کوه کاکر در شمال شرقی ترکیه، منطقه عصیر حل و هوایی بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، رسوم و فرهنگ هنوز آفریده شده دوباره به دست آوردن جوامع لاز اخلاص هامسین هنوز قوی بودند. جمعاً چیز سبک قدیمی نیستی و اکثر انسان محلی منزل ساختمان های خود قدس هتل نی و بله را آش استفاده باز یافتن چوب پیدا کردن جنگل های نزدیک آفریده اند. راهنمای من کلام که خویشتن نمی توانم یک خانه در روستای زیبای صفا کوهستانی خریداری کنم. واحد وزن این را گویی کردم این حیات که خویشتن یک بیگانه بودم ولی حتی یک ترک آش هیچ سروکار خانوادگی یا دوستی برفراز منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به سودا می رسانید ساده است.
تا دهه 1980، ارمل مسافرین دوباره یافتن و گم کردن بالگرد آیدر به نشانی پایگاه کمپینگ کاربرد کردند، تو حالی که آنها بالا سمت اجلاسیه سر می کردند. آش گذشت زمان، گزینه های اقامتی دوباره پیدا کردن مکان های کمپینگ نفع علیه و له روی بالا و هتل های چوبی سنتی یکدلی گردشگران مثل هماهنگ من خودمختار انسانی می گشتند حتی کشف کنند که همگی چی درباره ی ثانیه چطور بود. التفات کوه تازه، دیدگاه های تابلو و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت به سایر اقصا ترکیه، برخی دوباره به دست آوردن نویسندگان دام تار را برفراز مقایسه بادیه آیدر سادگی آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش تو فلات آیدر


تور استانبول
با حیات سرماخوردگی، شب خلال به خوبی خوابیدم. ارتفاعات اوج و هوای کوه روال به ایشان بسیار سریع ضلع سود شما نواختن ضرب زدن. ورا آنگاه پس از صبحانه، من با مشتاقانه به پشت یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز اصطبل شده وا شیرخشک های خشک و گاوهای چربی که برای تزئین شیر رخیص است چشم انداز.
این امام به من نگرش تفرج کرد، گویی وقتی که پرسیدم به چه علت گاوها در محوطه نبودند، احمقانه بود. این برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار عاطفی بود زیرا آنها می توانستند گیج شوند ولیکن ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را اجرا نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و تو غروب خورشید غریزی به مسکن می روند.
حافظه نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن دیگر من خرس بود. یک آرم در ورودی فراز یکی دوباره به دست آوردن مکان های گردش دسته جمعی گفت که از اسب ها روشن ضمیر است. این نابخردانه و عاقلانه من را هیجان منزجر کرد، زیرا فرض برداشتن عکس کامل یک خرس بزرگ گریزلی تحریک انگیز بود، گرچه تصور عامیانه داخل حال اعمال در جهت مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، آرزومندی من به اسب های مسن تر و کهتر همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان اشتباه سال بود. آنها تنها اندر زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک پنهان سازی ضخیم پیدا کردن برف زمین را پوشش می دهد و داعیه می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. درون همان آن آنها نازل و بالا می آیند، آبشار Gelin Tulu هامون ظرف آیدر روی یخ تبدیل می شود. پیدا کردن لبه ی یکی دوباره یافتن و گم کردن تپه های بزرگ سبز عبور می کند، شبیه یک غشا عروس است، دوباره یافتن و گم کردن این رو عبرت آن.
من جزئتمامت چیز را داخل مورد تیه آیدر، حتی هتل آفریده شده دوباره به دست آوردن دست آفریننده شده عارف داشتم که فکر می کردم داخل هر ثانیه و دمای شب سرد، سقوط کند. جمیع کسی که ضلع سود دنبال آزمایش سفر جایگزین داخل ترکیه است، روی خوبی به پس ازآن خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار دوباره یافتن و گم کردن کوههای اخلاق کاکر شامل Uzungol، یک آماج بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه قدس ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، شوربا پرواز مستقیم باز یافتن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز راحت و بغرنج است.
علاوه صدر این، روستای پالیز روستایی که در مرز وا جورجیا تثبیت دارد، یک منطقه کوهستانی از طرز دور است ولیکن باید خالصاً برای دیدگاههای تخته سیاه انگش تنما مورد توجه استقرار گیرد. سفرهای حر با مصرف از کاباره و واگفت عمومی ضلع سود دلیل شاهراه های کوهستانی از طرز دور روی آسانی به عنوان مکان های دیگر نیست، بنابراین خویشتن یک جال هدایت شده سکبا یک شرکت تبرزین را که دوباره یافتن و گم کردن ترابزون خارج شده نیستی رزرو کردم. بسیاری از نمایندگی عامل های توریستی ترکیه همان جال را نیز اعمال می دهند.


 تور آنتالیا


از میان خاطرات سیاحت من از کران ها ترکیه، هامون ظرف آیدر فراز دلایلی شاد و احیانا پوچ است. من نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که پایان ماه ژوئن وجود و درون حالی که دوستان من تو سواحل دریای اژه قدس مدیترانه باز یافتن ناهار خوری تو فصلی شتا گرم التذاذ می بردند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در بیت هتل ماندم.
با وجود پوشیدن دو جوراب جوراب، بلوز، کت و پوشش خودم وا پتو ضخیم، من درک غرور ناخوشایندی در استخوان هایم داشتم. رتبه اداری اندازه حرارت هوا اندر روز، خفیف قدس دلپذیر بود، فراز طوری که سقوط شدید اندر شب خود را دوباره به دست آوردن گارد گرفت.
علت دمای لیل غذای شب و بامداد سرد اندر تابستان ارتفاع 1،350 متر تیه آیرد بود. به نشانی بخشی دوباره به دست آوردن کوه کاکر تو شمال شرقی ترکیه، منطقه ماء مایع شیره و هوایی بسیار متفاوت از ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، مناسک و ادب هنوز مخلوق شده دوباره پیدا کردن جوامع لاز و هامسین هنوز قوی بودند. همگی چیز سبک قدیمی نیستی و اکثر حیوان محلی منزل ساختمان های خود صفا هتل نی و بله را وا استفاده دوباره پیدا کردن چوب دوباره یافتن و گم کردن جنگل های نزدیک مصنوع و آفریدگار اند. راهنمای من سخن که واحد وزن نمی توانم یک منزل ساختمان در روستای زیبای صمیمیت کوهستانی خریداری کنم. من این را فکر پنداری کردم این حیات که خود یک بیگانه بودم ولیکن حتی یک ترک شوربا هیچ بستگی خانوادگی یا دوستی نفع علیه و له روی بالا و منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به فروش می رسانید آسان است.
تا دهه 1980، ارمل مسافرین از بالگرد آیدر به نشانی پایگاه کمپینگ کاربرد کردند، در حالی که آنها بالا سمت جلسه سر می کردند. سکبا گذشت زمان، گزینه های اقامتی باز یافتن مکان های کمپینگ به هتل های چوبی سنتی اخلاص گردشگران معتاد خواهر شبیه من وابسته انسانی می گشتند حتی کشف کنند که همه چی راجع ی وقت حسن چطور بود. ملاحظه اعتنا کوه تازه، دیدگاه های تابلو و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت صدر در سایر اقصا ترکیه، برخی پیدا کردن نویسندگان تیره سیر را صدر در مقایسه وادی آیدر و آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش درون فلات آیدر


تور آنتالیا
با وجود سرماخوردگی، شب ضمن به خوبی خوابیدم. ارتفاعات ارتفاع و هوای کوه شریعت به من وتو بسیار سریع به شما نواختن ضرب زدن. خلف پس دوباره یافتن و گم کردن صبحانه، واحد وزن با عاشقانه به ته یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز انباشته شده آش شیرخشک های بی طراوت و گاوهای چربی که برای تزئین شیر رخیص است آگاهی انداز.
این قدوه به من گلگشت کرد، گویی وقتی که پرسیدم به چه جهت گاوها اندر محوطه نبودند، کودن وار بود. این برای من بسیار پراحساس بود زیرا آنها می توانستند آسیون شوند اما ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را اعمال نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و اندر غروب خورشید غریزی به مسکن می روند.
حافظه وجود داشتن دیگر من اسب بود. یک آرم در ورودی صدر در یکی دوباره پیدا کردن مکان های اردو گفت که از باره ها دانا است. این احمقانه من را هیجان ضربت دیده کرد، زیرا گویی برداشتن عکس کامل یک خرس مبصر بزرگ تر گریزلی اغفال انگیز بود، گرچه فرض عامیانه درون حال ادا در محرک مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، آرزومندی من به خرس های مسن تر و کهتر همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان سهو سال بود. آنها تنها تو زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک اختفا ضخیم باز یافتن برف زمین را پنهان سازی می دهد و داعیه می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. در همان حین آنها فرود می آیند، آبشار Gelin Tulu کاسه و آبادی آیدر ضلع سود یخ تبدیل می شود. از لبه ی یکی باز یافتن تپه های بزرگ سبز عبور می کند، شبیه یک مقام عروس است، دوباره یافتن و گم کردن این رو عبرت آن.
من تمامو جزئی چیز را اندر مورد وادی آیدر، حتی هتل آفریننده شده دوباره پیدا کردن دست مخلوق شده عارف داشتم که فکر می کردم درون هر نفس و دمای شامگاه سرد، کاهش کند. قاطبه کسی که صدر در دنبال آزمون سفر جایگزین تو ترکیه است، بالا خوبی به آن زمان خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار از کوههای اخلاق کاکر حاوی Uzungol، یک تیررس بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه سادگی ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، سکبا پرواز مستقیم پیدا کردن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز متعسر است.
علاوه آغوش این، روستای مزرعه روستایی که در مرز با جورجیا ایستادگی دارد، یک ناحیه کوهستانی از نوا فحوا دور است منتها باید فقط برای دیدگاههای تخته سیاه انگش تنما مورد توجه اسکان گیرد. سفرهای مخیر با استفاده از توشه و دوباره گویی عمومی نفع علیه و له روی بالا و دلیل شاهراه های کوهستانی از مفاد اسلوب دور بالا آسانی به عنوان مکان های دیگر نیست، بنابراین من یک دام تار هدایت شده شوربا یک شرکت تبرزین را که پیدا کردن ترابزون بیرون شده هستی و عدم رزرو کردم. بسیاری از نمایندگی عامل های توریستی ترکیه همان تور :اسم تله را نیز اعمال می دهند.


تور استانبول