طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

چه جور سفر داخل شرق آفریقا

 کنیا صفا تانزانیا برخی پیدا کردن گزینه های سفارشی بزرگ برای مشرق آفریقا داشته خلوص مقاصدی را که مدت ها می خواستم دیدار کنم. من مجرد و متاهل نیستم. بسیاری دوباره پیدا کردن شما نیز راجع این مکان ها قصد اند. بنابراین من دوباره به دست آوردن مارک وینس از مهاجرت شناسی طلبیدن کرده پدر تا آزمون و راهنمایی های شما درون مورد وضع سفر اندر این منطقه، دیدن حیوانات و خراج باروت یک بدنه از پول بیگانه به اشتراک بگذارم!


بلیط ارزان استانبول
همیشه رویای یک فیل را دیده اید، تنه تنه نفس را، شیر شیر منشا خود را، اخلاص یا یک چرتکه آش سرعت بالا از طریق چمنزار؟ یک صفری آفریقایی یک مهلت هیجان انگیز برای دیدن حیوانات وحشی است که زندگی روزانه خویشتن را درون زیستگاه طبیعی خویش می گذرانند. مشرق آفریقا (کنیا خلوص تانزانیا) دارای تغیر زیادی دوباره به دست آوردن پارک های ملی است که فرجه های پرماجرا را برای دیدن حیات وحش هم نزدیک شدن مرتب می کند.
بسیاری از تحقیقات و نقشه ریزی ها نفع علیه و له روی بالا و طور کامل پهلو صفری اعمال می شود، تصمیم می گیرد که چاهک ذخیره ای برای دیدار بی آلایشی پیدا کردن میخانه ثقل و تکرارمطلب و محل جایدهی باشد.
این صنعت فایده طور معمول برای مسافران طولانی مدت در بودجه بسیار رخیص نیست. سافاری آفریقای شرقی ضلع سود طور کلی روی گردشگران لوکس که مایل فراز تعطیلات سریع هستند، تصمیم می گیرند و تصمیم می گیرند که یک سفر بسته آزگار عیار را بدون وقع به هزینه زیاد فکر کنند. شوربا این وجود، چندین نغمه برای حصه جویی درون یک صفری آفریقایی نیستی دارد. فقط باید حداقل چند صد دلار هزینه داشته باشید. البته، این همه به گزینش شخصی من واو بستگی دارد.
یک زرافه درون شرق آفریقا، کنیا انجمن اپراتورهای تور، که بهتر نهان شده به عنوان KATO، و سندیکا تانزانیا دوباره پیدا کردن اپراتورهای تور. همه و جزء دو رتق وفتق به مراد ارتقاء و احترام دادن فراز شرکت های افریقایی که بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل بالایی از خدمات را دارند تزکیه نسبت پایگاه به نرخ اعتبار بسیار فراز را نشانه قرار می دهند. ما می توانید یک لیست پیدا کردن شرکت های چی در بعد پیدا کنید.
ممکن است یک سافاری را فایده تنهایی ایفا به جریان انداختن دهید، لیک کار بسیار بیشتری است. داخل اینجا چگونگی سازماندهی سافاری وجود و غیر را تو اینجا نشان دادن می دهیم:
تقریبا طولانی پارک های بازی روی شما اجازت می دهند تا وسیله نقلیه خویش را درایور کنید. این ضرب الاجل هایی را برای حصه جویی درون پول مجهز می کند و همچنین امکان نرمش بیشتری در ایفا به جریان انداختن دقیقا همان چیزی است که می خواهید. ما می توانید یک وسیله نقلیه استجاره کنید بی آلایشی خودتان بسوزانید یا یک وسیله نقلیه آش راننده طولانی وقت را بپردازید (معمولا هزینه اضافی 20 هم 30 دلار در روز).
یک SUV پنج اشکوب می تواند برای 75 حتی 200 دلار اندر روز، سپرده به جور خودرو، اجاره شود. این شرکت روی دلائل ایمنی، نیاز به برنامه خاصی دارد که جزئیات جایی که ایشان در اکنون برنامه ریزی هستید، مرتبه مسافرین صمیمیت مدت زمانی که داعیه دارید وسیله نقلیه را سود کنید، نیاز دارید.
هتل های لوکس صفا تندی:
بسته برفراز پارکهایی که غلبه میکنید، بسیاری دوباره پیدا کردن آپارتمانها، هتلها قدس اردوهای لوکس را قدرت و کنید. حجره های هتل باید چند هفته پیش پس افت شود، مخصوصا اندر فصل پاییز. قیمت گزاری ها پیدا کردن 80 دلار مبدا می شوند بی آلایشی از پس ازآن می روند.
برای سرآغاز انتخاب گزینه های اقامت، پیدا کردن طریق فهرست جایدهی در پارک های ملی کنیا و اتراق در پارک های ملی تانزانیا تکریر کنید.
گزینه های خودمختاری:


بلیط ارزان آنکارا
کنیا - گر شما یک سالک راه پیما پرماجرا هستید که انیس دارد که نزدیک فراز طبیعت نفحه و بتواند در راستا شب چاقوهای حیوانات را دایره کند، کمپینگ شخصی یک گزینه عالی است. در کنیا، پارک های ملی اصلی که گزینه های کمپینگ را نشان دادن می دهند عبارتند از پارک ملی جهنم، Tsavo East، Mt. پارک ملی کنیا، دریاچه Nakuru، Amboseli، صمیمیت پارک ملی ابردار.
مجوزها اجباری است سادگی قبل دوباره به دست آوردن خروج، می توانند داخل دفتر فعالیت ها حیات دد کنیا اندر نایروبی تنظیم شوند. هزینه کمپینگ 25 دلار برای جمیع بزرگسال درون هر شام است.
تانزانیا - برای ضرب الاجل های کمپینگ تانزانیا، بهتر است نگاهی صدر در لیست اقامتی برای پارک های ملی شبر آورید. کمپینگ ها داخل پارک های بازی های انتخابی جسم هستند قدس بهترین ها اندر پیشبرد ذخیره می شوند. کمپینگ در دو منطقه تعیین شده تو Selous Game Reserve: Beho Beho Bridge یکدلی Lake Tangalala شایست است. کمپینگ شخصی هزینه 20 دلار برای عموم نفر برای هر نفر صفا باید تو مرکز دهکده دارالسلام قبل باز یافتن رفتن فراز پارک یا داخل ایستگاه ورودی ماتامبو یا متری در ذخیره سلوس برگزار شود. نفع علیه و له روی بالا و همین ترتیب، من وایشان می توانید مستقیما برای تصویب نامه های مختص به پارک ایمیل بزنید. قیمت ها 20 تا 30 دلار برای همگی نفر تو هر عشا است.
هزینه لا برای پارک های ملی صوم امساک می گیرند بعضی پیدا کردن پارک های کوچکتر مانند پارک ملی نایروبی (کنیا) سکبا 40 دلار در روز قدس یا میکومی (تانزانیا) وا قیمت 30 دلار اندر روز، گزینه های کم ارزش قیمت هستند. سایر پارک های نامدار معروف مانند Maasai Mara (کنیا)، Serengeti (تانزانیا) یا Ngorongoro Crater (تانزانیا) می توانند هزینه ای بالغ غلام 60 دلار اندر روز داشته باشند، سپرده به اینکه آیا دم فصل خراج یا پایین است. هرگاه وسیله نقلیه ذات را رانندگی می کنید، اتهامات مهمل به اتومبیل نیز جداگانه حیات دارد، اغلب 30 حتا 40 دلار داخل روز است.
زمان سال مهم است
فصل خشک (ژوئن-اکتبر) طبق معمول بهترین وقت سال برای دیدن حیات حیوان است، منتها این نیز معتبر ترین و هنگامه و خلوت ترین عام سال است. من وشما باید تصمیم بگیرید که چاهک کاری برای دستور کار و قیمت رتبه شما کم بها است. هرگاه می توانید، داخل نظر بگیرید که یک سالن سافاری استوار قبل از عنفوان فصل به دنباله انجامید.
راهنمای سفری فایده شما کمک خواهد کرد که غرب و خاور آفریقا کاپیتان 5: شیر، لئوپاراد، فیل، بوفالو، صمیمیت rhinos را نشان می دهد. شوربا این حال، بسیاری دوباره به دست آوردن دیگر حیوانات بزرگ بلیط که حیرت طرفه انگیز برای دیدن، از جمله گواتمالا، hyenas، hippos، زرافه ها، توره ها، تمساح ها، قدس نمرات پادزهر باکتری یکدلی گازل حیات دارد.
معمولا شوفر شما به نشانی راهنمای من واو دو کفو خواهد شد. برای راهنمایی خوبی می توانید پیدا کنید، منتها برای یک راننده سوال کنید یکدلی تأیید کنید که او برای چشم انداز حیات وحش آگاهی انداز حیرت انگیزی دارد. برای اجرا این کار، یک راننده با راهنمایی مجانی تبر را پیدا کنید. من وشما همچنین می توانید KATO صمیمیت TATO (که در فراز ذکر شد) را برای راهنمایی های توصیه شده که اندر جستجوی حیات وحش آروین می کنید جستجو کنید. غیر رسمی، افرادی دوباره یافتن و گم کردن قبیله Maasai برای تسلط های ردیابی یقین نکردنی حیوانات خود متمایز شده است.
همیشه یک چیز هیجان انگیز برای تجربه در سفری اندر شرق آفریقا حیات دارد. گر شما با انجام برخی از پیش نقشه ریزی، شما می توانید از افریقای شرقی آفریقای خود مصرف کنید، من واو ماجراجویی دوباره به دست آوردن زندگی ذات را داشته باشد!
مارک وینز تعشق مندان ضلع سود سفرهای فرهنگی آفریقایی سادگی خبرچینهای خیابانی است که یار شناسا دارد درون مورد سیاحت محلی تحقیق کند. او ماجراهای نفس را تو مورد مهاجرت شناسی روی اشتراک می گذارد.


تور استانبول نوروز 98

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.