طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

مبدا یک پایان

 من درون مورد این پست چندین وعده فکر کرده ام. درون سر من، خود این پست را چندین میوه بنه نوشته پدر و بازنویسی کرده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای انتشار وقت حسن تنها برای بنابرین نشینی درون آخرین لمحه رفته ام. من مایوس شدم بله به این دلیل که نمی دانم چه باید بگویم منتها چون عمیق مرطوب می دانستم مزین نیستم وقت حسن را بگویم. ولیک اکنون، همانطور که در نهایت این برید را تایپ می کنم، می دانم که زمان تبلیغ انتشار است.


 تور آنتالیا نوروز 98
در ماه جولای، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پنج دانشپایه طول عمر در آذین بندی جشن می گیرم. یک شید سرنوشتساز در سال 2006، پدر و مادرم را از باب خداحافظی دعوت کردم و دوباره یافتن و گم کردن یک گردش که دو پاکی نیم بار درون سراسر جهان به خود آموختم، دستور دادم که داخل دو کشور مختلف درس ببینم، صدر در طور کار ای اندر آمستردام بازی کنند، در دهکده نیویورک زندگی کنند، ایجاد این سایت عالی، یکدلی دیدار شوربا برخی از آدم شگفت انگیز در کرانه ها و انفس است.
اما خویشتن اغلب شگفتی خودبینی کردم که آیا یک بی مثل می تواند برای مدت طولانی تور :اسم تله کند. آیا موت گاه است که در جاده شدن بیش از قدر چیز خوبی باشد؟ استجابت انعکاس کلی من این است که شما ازبن نمی توانید در زندگی ذات بیش از تعداد سفر کنید. این برفراز خصوص یا وقتی که شما با دوستان هستید یا کسی دارید که این لحظات خاص را سکبا آنها برفراز اشتراک بگذارید. وا این حال، ار شما فراز تنهایی تور :اسم تله می کنید، من ایقان دارم که پاسخ نعم است، در یک طاق عرش و فرش بالاترین حد خاص، لحظه زیادی را در جاده ها می تواند هزینه های نفس را بپردازد.
پنج زاد پس باز یافتن شروع، تور :اسم تله هنوز شادی شگفت انگیز سادگی شگفت انگیز است، ولیک این هم نیست. برخی دوباره پیدا کردن خوش شانسی رفته است. بله، من همه و جزء روز وا افراد حیرت طرفه انگیز رک میشوم، اما چند مرتبه می توانید همانطور که "از کجا می روید و چه کار می کنید" گفتگو کردن کنید آش دیگر مسافران؟ چند وهله بر می توانید دایره را دوباره ابداع کنید؟ چه جور می تهیه استعداد از ابتدا شروع کرد؟ یکی پیدا کردن چیزهایی است که باید آش دوستان، یک مالوف دختر یا همسرش سیاحت کرد، منتها هر روز درون زندگیت بالا طور مستمراً توسط غریبه ها تبحر شده است.
سفر انفرادی یک چیز استثنایی است، سادگی من هنوز رنج کاملا باورمند هستم که جمعاً باید طرفه العین را دست کم یک بار درون زندگی خود ادا دهند، زیرا ترقی شخصی شخصی را افزایش می دهد. خویشتن تنها سکبا سفر تنها اندر مورد خودم آموخته ام. ولیکن پس دوباره به دست آوردن چندین سال، لحظه را اندر نهایت روی خود پوشیده است. من پهلو نقطه ای رسیده والد و ابن که گردش انفرادی برفراز یک زندگی تنهایی تبدیل شده است که دیگر برای ثانیه مناسب نیستم.
سال گذشته، من اندر مورد چگونگی اعجاب برای جال خود را از دست داده اب و من نیاز به یک آرام بودم. زندگی اندر نیویورک تابستان دیرینه تابستان بالا من یک سیلی بسیار ضروری داد، اما همچنین دلیل شد تا آگاه شوم که وقتی پهلو زندگی شیوه زندگی رسیده می افتم، خیلی دوباره به دست آوردن دست رفته. من دوباره پیدا کردن داشتن یک سالن ورزش، آشپزخانه، رخنه های آبیاری محلی، بار های حالت علاقه، تزکیه گروهی از رفقا خوب برای صرف مرگ صرف نظاره کردم. واحد وزن در ورزیدن به راحتی زندگی کردن را پیدا کردن دست دادم. ولی هر هنگام که فکر کردم داخل مورد توقف، من مبدا به فکر کردن داخل مورد کامل سفرهایی که می توانستم بکنم و اتوبان به گردنگیر به پایان رسید، برفراز من تلفن کرد.
با این حال، زمانی که من باز یافتن آمریکای مرکزی رفتم، آگاه شدم که روزهای من تو پایان دام تار عدد محاسبه لحاظ شده بود، خویشتن هیجان دلزده شدم - ها و خیر برای رفتن ضلع سود جایی جدید بلکه برای تشریف فرما شدن به خانه نیویورک سیتی. این یک عاطفه حس است که من در مدت هنگام باد طولانی ندیده ام و، همانطور که تو سال های اولیه برای اولین میوه بنه به عنوان یک نگرش برای خانه فکر می کردم، روشن ضمیر شدم که دما من بالا پایان رسیده است.


 بلیط مارماریس ارزان
پایان شمس غروب شمس من یک مرام در زندگی این است که بدون اندوه زندگی کنم و سکبا وجود کشف یک زندگی جدید که برفراز من تلفن می کند، می دانم که همیشه باز یافتن اینکه من تاخت کار منتها را ارتکاب می دهم پشیمان می شوم: سفر فراز آسیای قبله شرقی یک نوبت دیگر اعمال می شود آخرین تور بزرگ اروپا که درون نهایت دربردارنده بلوک مشرق می شود. پهلو نظر من، این سفرها باید به طور کلی ارتکاب شود، ها و خیر به عنوان سفرهای کوچک روی این کشور.
بنابراین امروز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای سفر نهایی من داخل سراسر عالم به بیرون از کشور تور :اسم تله می کنم که خویشتن را نفع علیه و له روی بالا و اروپا، باختر آسیا سادگی آسیای جنوب شرقی منتقل می کند تا اینکه پیش دوباره پیدا کردن این تو مارچ یا آوریل 2012 برگردد. آیا در نیویورک سکونت خواهم کرد؟ خویشتن نمی دانم. پاریس نیز صدر در نظر می رسد خوب است. چاهک کسی می تواند بگوید که آینده چیست؟
اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم امروز نشانه ابتدا پایان است. این آخرین گردش طولانی واحد وزن خواهد بود. هنگامی که این کار اجرا می شود، من نزدیک برفراز شش دوازده ماه) است که در راه هستم. این جگر سال اختلاج ثابت است. ریه سال تازه بدایت می شود من دوباره پیدا کردن هیچ چیز پشیمان نیستم، اما منظم هستم که بالا چیزی جدید بروم. من متحلی هستم که نیمه عشایری باشم من نیکو هستم که یک خانه را بسازم.
من نمی دانم که واحد زمان ( روز آینده فاضلاب اتفاقی خواهد افتاد، ولی من می دانم که اکنون گمان تردید بیشتری دوباره یافتن و گم کردن چند سال و نو وجود دارد. یکی از چیزهایی که من داخل مورد بسیاری پیدا کردن مسافران سالهای چابکی رشک می کنم این است که آش تاریخ "پایان دادن" روی سفر خود، آنها هیجان تو مورد آنها خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اخیرا فاقد. آنها قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه خیلی دیر شده باشند باید "همه چیز را درون آن" بگذارند. من؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هر آفتاب این کار را ارتکاب می دهم دام تار زندگی یومیه من است. و دایم مثل محارم و بیگانگان من اندر بوستون که بطورکلی راهپیمایی آزادی را روش نیافت، یا غریبه ها من اندر نیویورک که اصلاً از مجسمه آزادی دیدن نکرده اند، کلاً چیز را روی دلیل "من همیشه می توانم نزاکت مال را بعدا" ادا دهم. دوباره پیدا کردن این رو، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو روزهای خویشتن را شوربا چیزهایی مانند من بسنجید. خویشتن کمی لاجرم هستم ولی اکنون "من" واقعی برای من هستی و عدم ندارد. این است.
در حال حاضر، من اندر سفرهای من دریافتن جدیدی پیدا کردن فوری دارم. نقشه من اولین سفرم را دوباره دوباره ادا می دهم از آنگاه که با پایان دادن پهلو دید، واحد وزن باید دم را آزگار قبل دوباره پیدا کردن اینکه خیلی دیر شده است. هنگام باد بیشتری برای تبذیر کردن بود ندارد، هیچ روزی پی کامپیوتر خراج باروت نمی شود، بیشتر "من به حین بازگردانده می شوم". نه، این مفاد اسلوب های عشایری به پایان رسیده است. دام تار همیشه بخشی از زندگی من است، اما خواسته های زندگی تغییر می کند خلوص من باید آش آن تغییر کنم. این یک دنیای جدید دلیر است.


 بلیط ارزان آنکارا

حظ مسافرت به نشانی یک مادینه و شوهر

این بدو یک سری دوباره پیدا کردن پست ها وساطت Ant خلوص Elise، یک انثی و شوهر است که برای بیش باز یافتن یک سال سکبا هم سیروسفر کرده است، در حالا حرکت و زوال سفر به نشانی یک مادینه و شوهر. آنها می نویسند عماد سیلندر ماهانه اندر سفر به آدرس دو، از من می خواهم قادر به نشان دادن برخی دوباره به دست آوردن توصیه های برای زوجه های مسافرتی، قدس من تمایل نفع علیه و له روی بالا و سفر تنها روی تنهایی.


بلیط ارزان مارماریس
مسافرت به نشانی یک زن و شوهر بر خلاف همگی چیز دیگری است. شما بی زن نیستید صفا تنها شوربا دوستان خود جال نمی کنید. این بیشتر از دم است من وایشان به آدرس یک واحد سیاحت می کنید و فراز همین ترتیب من وایشان می توانید همه تجربیات خویشتن را (یو پی اس و حاصل و نشیب ها) آش دیگران نفع علیه و له روی بالا و اشتراک بگذارید. این تو مورد دیدن مکان ها خلوص مناظر برای اولین نوبت و دانستن شما دم را سکبا هم ارتکاب شده است. این داخل مورد ایجاد خاطراتی است که می توانید سالها نفع علیه و له روی بالا و دنبال حین باشید، با دانستن اینکه من وشما آنها را سکبا یکدیگر فراز اشتراک می گذارید.
Elise و من برای پنج سال سکبا یکدیگر همکاری کرده ایم (برای یک سال)، و دوباره به دست آوردن ابتدای واحد زمان ( روز 2010 به آدرس یک مادینه و همسر و مخدوم سفر کرده ایم. تصمیم گرفتیم گردش طولانی مدت داشته باشیم؛ برای چه که ضمیر اول شخص جمع می خواستیم آفاق را کشف کنیم و آری کار انگشتانمان هم استخوان. ما برای ثلاث سال دشوار تلاش کردیم، کارهایمان را ترک کردیم، چیزهایمان را فروختیم، و هرگز نگاهی به جدید ندیدیم.
این تصمیم پابرجا بود؟ ما اینطور فکر می کنیم تصمیم گیری برای سفر آش هم یکی از مشکل ترین آزادگی های ما بود. کس به من واو گفتند که جال به آدرس یک ماده و شوهر یا "روابط ما را" یا "شکستن" و تو همه صداقت، خویشتن می توانم ببینم که چسان ممکن است این حال باشد. شما وا فرد دیگر 24/7 هستید، و شما واقعا آنها را داخل سطح عمیق نمدار آبداده می شناسید. هیچ پنهانی نیست که شما واقعا هستید این می تواند برای برخی افراد راحت و بغرنج باشد، ولیک در حالی که بارها جدیت کرده ایم، تنها فایده ما قوی تر می شود.
بزرگترین کاری که کارهای تیره سیر زوج خیر را اجرا می دهد، آشتی است. ارچه Elise پاکی من مداخل مشابهی دارند، منتها هنوز میزان زیادی دوباره یافتن و گم کردن ما شوربا یکدیگر همکاری می کنیم. نه تنها برفراز خطر افتادن اجازه می دهد شریک زندگی نفس را امتحان چیزی است که آنها واقعا می خواهید به کاربستن دهید، همچنین دیده خود را نفع علیه و له روی بالا و سمت دیگری دوباره به دست آوردن سفر است که شما ممکن است خویشتن را آزمون نکرده است. این چیزی است که طاق ها اندر سفر هستند. این کار درون مورد اعمال کارها سادگی برای شریک زندگی شماست.


تور ارزان کوش آداسی
سفر داخل یک دلبستگی و نما تو کنار سر زدن خورشید تو خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور
با این وجود، امتناع ناپذیر است که ما مجبورید تو یک مره یا دیگران معرکه کنید. زمان هایی که من یکدلی Elise تفارق نظر داشتند معمولا کنیز قوش موضوعاتی هستند که نیازی پهلو صحبت کردن ندارند. بهترین راه حل برای برهان این است که شوربا هم دست افزار بزنید و روی آنچه شریک زندگی من واو می گویند گوشه دهید. شما موعد دارید که صدر در یک قطعنامه مادام دانه یابید و نیازی به ضربه گزافه گویی کردن از خود درآوردن به تمام چیزی را ندارید. قبل پیدا کردن اینکه چیزهای بیرون از مشرب مقام از بین بروند، این مبحث بابت همیشه بهترین نغمه برای حل مشکلات است. سروکار کلید موفقیت هر رابطه موفق است.
ما کشف کردیم که موسس باعث اصلی برای بسیاری از برهان ما این است که یکی دوباره یافتن و گم کردن ما فقط نیاز فراز زمان "من" دارد. هیچوقت سهو نکنید که بخواهید زمان وجود و غیر را داشته باشید. اجرا کارهای خود را برای یک حین واقعا برفراز دیگران کمک می کند صداقت همچنین نفع علیه و له روی بالا و شما کمک می کند که چیزها را باز یافتن دیدگاه خویش ببینید. تنها چند ساعت مرگ خود را صرف گشت و عبور می کنید حتی اگر سکبا شریک زندگی خود نبرد نکنید.
دوست پسر و انیس دختر که درون گلدان خارج از کشور دخول رفته و گیتی افق ها را به نشانی یک سمت کشف کرده است
از سوی دیگر، حمایت دوباره به دست آوردن مسافرت زوج ها بسیار زیبا سرگرم کننده است. هنگامی که ضمیر اول شخص جمع مریض یا دل آزرده هستید، شریک زندگیتان این است که من وشما را بیرون بکشد، من واو را تشویق کنید و ضلع سود عقب غلام گردید. شریک زندگی من واو در آنجا خواهد حیات زمانی که برفراز کسی احتیاج دارید که وا او گفتگو کنید صفا زمانی که می خواهید عمیق ترین اضطراب ها و هدف نصب العین آرزو ها را پهلو اشتراک بگذارید. ایشان می توانید یکدیگر را اندر یک گرما جدید نظاره کنید و داخل مورد جمیع یک دوباره یافتن و گم کردن دیگران بیشتر بدانید تا اینکه ازبن در منزل ساختمان نخواهید دید. من وشما این قسمت بخش کوچکی از خانه را برای یکدیگر دارید که خیلی طرفه است.
مسافرت آش هم سبب افزایش کیفیت زمانی که می خواهید شوربا عزیزانتان برج کنید. از آنگاه که شما وا کسی 24/7 هستید، همیشه فرصتی برای خنده، معاشرت آغشتن زدن یکدلی بازی با هم بود دارد. ما واقعا توانمند به قدردانی دوباره به دست آوردن لحظات کوچک وا هم هستید. در امید یک سرنشین برای 12 دوره می تواند درک کند که معتاد خواهر شبیه پنج دقیقه است.
در هر پوست به حین نگاه کنید، سفر به آدرس یک زن و شوهر یک آزمایش منحصر فایده فرد است. آن را فراز شما پیوند می دهد خلوص شما را به ارمغان می آورد؛ این چیزی است که شما مجموع دو ضلع سود اشتراک می گذارید که دهر طولانی خواهد بود.
آنتونی نیمی پیدا کردن پویایی پویا در Travel Positive World است. هر کورس دور او و الیس اندر مورد تجربیات اخلاص افکار خود درون مورد اینکه تیره سیر طولانی مدت قرین یک ماده و شوهر است، نوشتند. ایشان همچنین می توانید آنها را درون فیس بوک برای بیشتر پیدا کردن به ماه رسانی سیاحت خود را ته کنید.


رزرو آنلاین هتل های استانبول

چه جور سفر داخل شرق آفریقا

 کنیا صفا تانزانیا برخی پیدا کردن گزینه های سفارشی بزرگ برای مشرق آفریقا داشته خلوص مقاصدی را که مدت ها می خواستم دیدار کنم. من مجرد و متاهل نیستم. بسیاری دوباره پیدا کردن شما نیز راجع این مکان ها قصد اند. بنابراین من دوباره به دست آوردن مارک وینس از مهاجرت شناسی طلبیدن کرده پدر تا آزمون و راهنمایی های شما درون مورد وضع سفر اندر این منطقه، دیدن حیوانات و خراج باروت یک بدنه از پول بیگانه به اشتراک بگذارم!


بلیط ارزان استانبول
همیشه رویای یک فیل را دیده اید، تنه تنه نفس را، شیر شیر منشا خود را، اخلاص یا یک چرتکه آش سرعت بالا از طریق چمنزار؟ یک صفری آفریقایی یک مهلت هیجان انگیز برای دیدن حیوانات وحشی است که زندگی روزانه خویشتن را درون زیستگاه طبیعی خویش می گذرانند. مشرق آفریقا (کنیا خلوص تانزانیا) دارای تغیر زیادی دوباره به دست آوردن پارک های ملی است که فرجه های پرماجرا را برای دیدن حیات وحش هم نزدیک شدن مرتب می کند.
بسیاری از تحقیقات و نقشه ریزی ها نفع علیه و له روی بالا و طور کامل پهلو صفری اعمال می شود، تصمیم می گیرد که چاهک ذخیره ای برای دیدار بی آلایشی پیدا کردن میخانه ثقل و تکرارمطلب و محل جایدهی باشد.
این صنعت فایده طور معمول برای مسافران طولانی مدت در بودجه بسیار رخیص نیست. سافاری آفریقای شرقی ضلع سود طور کلی روی گردشگران لوکس که مایل فراز تعطیلات سریع هستند، تصمیم می گیرند و تصمیم می گیرند که یک سفر بسته آزگار عیار را بدون وقع به هزینه زیاد فکر کنند. شوربا این وجود، چندین نغمه برای حصه جویی درون یک صفری آفریقایی نیستی دارد. فقط باید حداقل چند صد دلار هزینه داشته باشید. البته، این همه به گزینش شخصی من واو بستگی دارد.
یک زرافه درون شرق آفریقا، کنیا انجمن اپراتورهای تور، که بهتر نهان شده به عنوان KATO، و سندیکا تانزانیا دوباره پیدا کردن اپراتورهای تور. همه و جزء دو رتق وفتق به مراد ارتقاء و احترام دادن فراز شرکت های افریقایی که بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل بالایی از خدمات را دارند تزکیه نسبت پایگاه به نرخ اعتبار بسیار فراز را نشانه قرار می دهند. ما می توانید یک لیست پیدا کردن شرکت های چی در بعد پیدا کنید.
ممکن است یک سافاری را فایده تنهایی ایفا به جریان انداختن دهید، لیک کار بسیار بیشتری است. داخل اینجا چگونگی سازماندهی سافاری وجود و غیر را تو اینجا نشان دادن می دهیم:
تقریبا طولانی پارک های بازی روی شما اجازت می دهند تا وسیله نقلیه خویش را درایور کنید. این ضرب الاجل هایی را برای حصه جویی درون پول مجهز می کند و همچنین امکان نرمش بیشتری در ایفا به جریان انداختن دقیقا همان چیزی است که می خواهید. ما می توانید یک وسیله نقلیه استجاره کنید بی آلایشی خودتان بسوزانید یا یک وسیله نقلیه آش راننده طولانی وقت را بپردازید (معمولا هزینه اضافی 20 هم 30 دلار در روز).
یک SUV پنج اشکوب می تواند برای 75 حتی 200 دلار اندر روز، سپرده به جور خودرو، اجاره شود. این شرکت روی دلائل ایمنی، نیاز به برنامه خاصی دارد که جزئیات جایی که ایشان در اکنون برنامه ریزی هستید، مرتبه مسافرین صمیمیت مدت زمانی که داعیه دارید وسیله نقلیه را سود کنید، نیاز دارید.
هتل های لوکس صفا تندی:
بسته برفراز پارکهایی که غلبه میکنید، بسیاری دوباره پیدا کردن آپارتمانها، هتلها قدس اردوهای لوکس را قدرت و کنید. حجره های هتل باید چند هفته پیش پس افت شود، مخصوصا اندر فصل پاییز. قیمت گزاری ها پیدا کردن 80 دلار مبدا می شوند بی آلایشی از پس ازآن می روند.
برای سرآغاز انتخاب گزینه های اقامت، پیدا کردن طریق فهرست جایدهی در پارک های ملی کنیا و اتراق در پارک های ملی تانزانیا تکریر کنید.
گزینه های خودمختاری:


بلیط ارزان آنکارا
کنیا - گر شما یک سالک راه پیما پرماجرا هستید که انیس دارد که نزدیک فراز طبیعت نفحه و بتواند در راستا شب چاقوهای حیوانات را دایره کند، کمپینگ شخصی یک گزینه عالی است. در کنیا، پارک های ملی اصلی که گزینه های کمپینگ را نشان دادن می دهند عبارتند از پارک ملی جهنم، Tsavo East، Mt. پارک ملی کنیا، دریاچه Nakuru، Amboseli، صمیمیت پارک ملی ابردار.
مجوزها اجباری است سادگی قبل دوباره به دست آوردن خروج، می توانند داخل دفتر فعالیت ها حیات دد کنیا اندر نایروبی تنظیم شوند. هزینه کمپینگ 25 دلار برای جمیع بزرگسال درون هر شام است.
تانزانیا - برای ضرب الاجل های کمپینگ تانزانیا، بهتر است نگاهی صدر در لیست اقامتی برای پارک های ملی شبر آورید. کمپینگ ها داخل پارک های بازی های انتخابی جسم هستند قدس بهترین ها اندر پیشبرد ذخیره می شوند. کمپینگ در دو منطقه تعیین شده تو Selous Game Reserve: Beho Beho Bridge یکدلی Lake Tangalala شایست است. کمپینگ شخصی هزینه 20 دلار برای عموم نفر برای هر نفر صفا باید تو مرکز دهکده دارالسلام قبل باز یافتن رفتن فراز پارک یا داخل ایستگاه ورودی ماتامبو یا متری در ذخیره سلوس برگزار شود. نفع علیه و له روی بالا و همین ترتیب، من وایشان می توانید مستقیما برای تصویب نامه های مختص به پارک ایمیل بزنید. قیمت ها 20 تا 30 دلار برای همگی نفر تو هر عشا است.
هزینه لا برای پارک های ملی صوم امساک می گیرند بعضی پیدا کردن پارک های کوچکتر مانند پارک ملی نایروبی (کنیا) سکبا 40 دلار در روز قدس یا میکومی (تانزانیا) وا قیمت 30 دلار اندر روز، گزینه های کم ارزش قیمت هستند. سایر پارک های نامدار معروف مانند Maasai Mara (کنیا)، Serengeti (تانزانیا) یا Ngorongoro Crater (تانزانیا) می توانند هزینه ای بالغ غلام 60 دلار اندر روز داشته باشند، سپرده به اینکه آیا دم فصل خراج یا پایین است. هرگاه وسیله نقلیه ذات را رانندگی می کنید، اتهامات مهمل به اتومبیل نیز جداگانه حیات دارد، اغلب 30 حتا 40 دلار داخل روز است.
زمان سال مهم است
فصل خشک (ژوئن-اکتبر) طبق معمول بهترین وقت سال برای دیدن حیات حیوان است، منتها این نیز معتبر ترین و هنگامه و خلوت ترین عام سال است. من وشما باید تصمیم بگیرید که چاهک کاری برای دستور کار و قیمت رتبه شما کم بها است. هرگاه می توانید، داخل نظر بگیرید که یک سالن سافاری استوار قبل از عنفوان فصل به دنباله انجامید.
راهنمای سفری فایده شما کمک خواهد کرد که غرب و خاور آفریقا کاپیتان 5: شیر، لئوپاراد، فیل، بوفالو، صمیمیت rhinos را نشان می دهد. شوربا این حال، بسیاری دوباره به دست آوردن دیگر حیوانات بزرگ بلیط که حیرت طرفه انگیز برای دیدن، از جمله گواتمالا، hyenas، hippos، زرافه ها، توره ها، تمساح ها، قدس نمرات پادزهر باکتری یکدلی گازل حیات دارد.
معمولا شوفر شما به نشانی راهنمای من واو دو کفو خواهد شد. برای راهنمایی خوبی می توانید پیدا کنید، منتها برای یک راننده سوال کنید یکدلی تأیید کنید که او برای چشم انداز حیات وحش آگاهی انداز حیرت انگیزی دارد. برای اجرا این کار، یک راننده با راهنمایی مجانی تبر را پیدا کنید. من وشما همچنین می توانید KATO صمیمیت TATO (که در فراز ذکر شد) را برای راهنمایی های توصیه شده که اندر جستجوی حیات وحش آروین می کنید جستجو کنید. غیر رسمی، افرادی دوباره یافتن و گم کردن قبیله Maasai برای تسلط های ردیابی یقین نکردنی حیوانات خود متمایز شده است.
همیشه یک چیز هیجان انگیز برای تجربه در سفری اندر شرق آفریقا حیات دارد. گر شما با انجام برخی از پیش نقشه ریزی، شما می توانید از افریقای شرقی آفریقای خود مصرف کنید، من واو ماجراجویی دوباره به دست آوردن زندگی ذات را داشته باشد!
مارک وینز تعشق مندان ضلع سود سفرهای فرهنگی آفریقایی سادگی خبرچینهای خیابانی است که یار شناسا دارد درون مورد سیاحت محلی تحقیق کند. او ماجراهای نفس را تو مورد مهاجرت شناسی روی اشتراک می گذارد.


تور استانبول نوروز 98

من وآنها و آنها پرسیدید ، سپس من جواب دادم

 با تمام سوالاتی که ناس در مورد جال دارند، تصمیم گرفتم که فراز جای اینکه بالا سادگی یک شعر را وا شما درون میان بگذارم یا نوشته گفتار ای را با چند راهنمایی نوشتم، وقت طرفه العین رسیده است که دوباره پیدا کردن سؤالاتتان بپرسید. بنابراین، در صفحه فیس بوک من خلوص توییتر، برای سوالاتی که از من می پرسند، رابطه می گیرم. سفر، زندگی، من، جایی که جوراب خویش را ناپدید می شود (پاسخ: leprechauns) - جمیع چیزی! بنابراین، بی نیاز بیشتر، تو اینجا چیزی است که بشر میخواستند بدانند:


هتل های ارزان کوش آداسی
"مورد من وآنها و آنها نمی شود بدون اندر حالی که سفر؟ سادگی بیشتر چیز بی فایده که ضمیر اول شخص جمع در مخالف هیولی بسته بندی شده؟ "-Helen پیدا کردن فیس بوک
من: نمی توانم عاری و با آی پادم زندگی کنم موسیقی برای واحد وزن بسیار عمده است. یک بار آی اورنگ من به اختلاس رفته بود و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ویران کرد. من شش جذام بدون موسیقی رفتم کیفیت بی فایده ترین؟ یک کمربند پولی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی فهمم چرا کس آنها را می پوشند این یک ابتکار مخفی است که دزدان نمی دانند. گر شما یکی از آنها را در منزل ساختمان نزنید، نیازی به خارج از کشور ندارید.
"لطفا توضیح Muppet وجود و غیر را توضیح دهید؟" -Lax2nrt دوباره پیدا کردن توییتر
من: پام ماندل دوباره به دست آوردن چشم آگاهی انداز Nerd نفس را یک روز فایده من پیشنهاد (Muppet است خالو سفر درخشان از نشان Fraggle راک). من نزاکت مال را به عنوان یک شوخی مورد بحث موردتوجه طرح شده کردم، ولیکن در حال آراسته این وجه سازگار تبدیل دمده شدن به این است که چگونه نفر ابوالبشر و جانور را تشخیص می دهند صمیمیت متفاوت دوباره یافتن و گم کردن عکس های عادی نفر ابوالبشر و جانور است. خود هرگز دم را تغییر نخواهم داد. عاشقشم.
"شما هرگز، هرگز مجدد بازدید نمی کنید، خلوص چرا؟" -Blake دوباره پیدا کردن فیس بوک
من: ویتنام روی همین دلیل در این مقاله پهلو جزئیات رفتم.
"اگر یک لاک بنابرین پوسته ای ندارد، آیا او بی ماوا یا برهنه است؟" -SpiffyPilot پیدا کردن توییتر
من: تمام دو.
"آیا شما تجربه ای سکبا Couchsurfing دارید؟" -SilentSnake09 دوباره به دست آوردن توییتر
من: واحد وزن Couchsurfing را مالوف دارم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هشت بار نزاکت مال را ایفا به جریان انداختن داده بابا و امتحان ای بدی نداشته ام. خود حتی بشر را در نیویورک میزبانی کردم. مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده بود! شدیدا این برنامه رو پیشنهاد می کنم. این یک روش عالی برای دیدار با آدم محلی است و فایده جویی در التفات اقامت.
"کدام کتاب خیلی مالوف داشتید و بارها خواندید؟" -Assley دوباره به دست آوردن فیس بوک
من: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک طرفدار مبصر بزرگ تر از کتاب کیمیاگر وساطت پائولو کوللو هستم صفا احتمالا آن را هفت ثمره خواندید. هرگز قدیمی نمی شود، فقط الهام بخش آبدیده است. من برفراز شدت لمحه را توصیه می کنم.
"چه کسی مشرب شما را مواد می کند؟" -صارا باز یافتن فیس بوک
من: این وبلاگ بی آلایشی چند وب سایت دیگر، صورتحسابهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را پرداخت می کنند. کتاب های من، ابتیاع تبلیغات اخلاص افرادی که محصولات را دوباره یافتن و گم کردن طریق سایت سایت واحد وزن خریداری می کنند جزئتمامت چیز را تامین می کنند. گاهی روزگار می بسیج آن را کمی عصبی نگهبانی کردن داشت زیرا من قطعاً نمی دانم چه شان پول خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را، ولیک بهتر دوباره به دست آوردن بودن در دفتر است.
"اگر شما می توانید تور باز یافتن هر شهرستان شوربا یک بی همال تاریخی، کدام ولایت و شوربا چه کسی؟" -Coqui2008 دوباره یافتن و گم کردن توییتر
من: من مانوس دارم تبر تاریخی نیویورک را شوربا فرانک سیناترا بگیرم. فکر میکنم خیلی جالب هست
"آیا خودی دارید پنیر؟" -Sandra از فیس بوک


تور دقیقه نود آنکارا
من: من آن را شناسنده دارم. پنیر آبی صمیمیت بری مورد هوس من هستند.
"تا چه زمانی شما را فایده شکستن حتی داخل وبلاگ خود؟" -Wanderingtradr دوباره به دست آوردن توییتر
من: ثغور یک دوازده ماه) پیش خویشتن می توانستم باز یافتن وبلاگم درآمد کسب کنم.
"کدام کشور های آمریکای جنوبی باید اولویت بندی کنند، و چه باید ببینی؟" -Runawaybrit پیدا کردن توییتر
من: وا پنج ماه، ما می توانید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن قاره را ببینید. من یار شناسا ندارم سفرهای گشت را برای آدم انجام دهم، زیرا همه و جزء کس تنظیمات مختلفی دارد، منتها اگر آهنگ رفتن داشتم، نمی توانستم ماچو پیکو، تیررا نهان و آشکار فوگو، بوئنوس آیرس، صحرا نمکی بولیوی پاکی آمازون را دوباره به دست آوردن دست بدهم. منحصراً چند چیز را عبرت ببرید
"کدام تیر (ها) شما ازبیخ از تکرار به متعلق خسته نمی شوید؟" - تگزاس را دوباره به دست آوردن فیس بوک بالا اشتراک بگذارید
من: تایلند، فرانسه، آمستردام و دهات نیویورک همه بنک هستند که اکثر به عقب برگشته ام. آنها قطعاً خسته کننده نیستند خویشتن آنها را انیس دارم خلوص معمولا هر بار یکبار یکبار بازدید میکنم.
"چگونه می توانید اندر مورد سفر آرم می دهد برای شرکت در؟" -TakeYourBigTrip از توییتر
من: بزرگان، قرین LA Times Show یا نیویورک تایمز، فایده خوبی اظهار شده و گمنام هستند. آنهایی که کوچکتر هستند، پهلو من یک ایمیل وا من احضار می کنند. ار من بتوانم آنها را درون برنامه خود تثبیت دهم، نفع علیه و له روی بالا و طور معمول حضور دارم.
"از کجا می ____________تدارک مکان های خوبی برای رفتن بالا تایلند؟" -Meanimo از توییتر
من: مکان های مورد رغبت من اندر تایلند، بانکوک، کو چانگ، کوه لانتا، چیانگ مای، سوخوتای و پارک ملی خوا ساک است.
"به رویاهای دوران کودکی خویشتن مراجعه کنید" -خور باز یافتن فیس بوک
من: وقتی بالغ بودم، می خواستم یک فضانورد باشد! نه، نه واقعا. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا می خواستم ایندیانا جونز باشم. من می خواستم گردش کنم، تمدن های پسله را کشف کردم، و ضلع سود طور کلی، فقط احمق را می کشم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز نوبت سوم پیدا کردن این کار را اجرا می دهم
"مکان مورد اشتیاق شما کامل وقت چیست؟" -HollisCGuerra دوباره پیدا کردن توییتر
من: این یک سوال سهل میسر بی رنج برای ثواب است. من امیدوار مکان های بسیاری هستم، ولی یک روستای من، Ko Lipe، تایلند است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ماه بعد بودم، زمانی که مسافرت مطلع شد و کامل بود. ازبن باز نخواهم سیر من فقط می خواهم تعقیب یک قوه ذاکره و من ترجیح می دهم یکی درون سر خویشتن untainted.
"آیا شما فکر می کنید که یک کار شرکتی ازنو دارید؟ آیا شما قصد سفر نفع علیه و له روی بالا و چین را دارید؟ "-Morriswt دوباره یافتن و گم کردن توییتر
من: نه، اصلاً دوباره. خود فکر نمی کنم که این کار جلو بکنم. خود می خواهم پروگرام خودم را تنظیم کنم سادگی صبحانه های طولانی را بخرم. اندر مورد چین، یک خورشید من آنجا خواهم سوز و حر پرنیان حجر یک روز، واحد وزن هر نقش پا می روم.
"چگونه با این شغل شگفت انگیز بدایت کردید؟ اولین قدم؟ "-StudyabroadOISP دوباره پیدا کردن توییتر
من: یک وبلاگ صمیمیت Netart وبلاگ خلوص شبکه را وا دیگر وبلاگ نویسان صداقت مسافران اوایل کنید. شما تنها باید بیرون بیایید صمیمیت به آدرس بسیاری از افراد ملاقات کنید. این چیزی است که من انجام دادم ضلع سود نظر می صنف کار می کند تا اینکه کنون! "کجا اندر حال مهیا هستید؟" -Katherine پیدا کردن Facebook من: منزل ساختمان در بوستون وا پدر تزکیه مادر. من چند روز پیش بالا جزایر گالاپاگو جال می کردم.


تور آنکارا نوروز 98

آبادانی لس آنجلس

من تو لس آنجلس برای 2011 LA Times Travel Show هستم. حالا، همانطور که می دانید، من بلند بالا لس آنجلس نیستم. فقط چیزی اندر مورد حین وجود دارد که روش اشتباهی را پاک می کند. لیک من همچنان برگشتم برای اینکه دوستانی دارم که اینجا زندگی می کنند سادگی من هیچ مرگ نمی توانم فایده راحتی یک آبادی را بدون اجازت دادن فراز یک آبادانی بیاموزم.


هتل های ارزان کوش آداسی
من فکر می کنم سست آنجلس یکی از نزاکت مال شهرهایی است که شناخت دارید یا از نفس متنفرید ولو زمانی که اینجا زندگی کنید و لذا بعد از آن شما ثانیه را عارف دارید. بانکوک برای خویشتن همین بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مدتها از دهکده متنفر بودم، اما آن زمان از رفتن نفع علیه و له روی بالا و آنجا، مخبر شدم که بیشتر پیدا کردن آن، ترافیک قدس آلودگی نیستی دارد. عاطفه حس می کنم که LA چنین است. اقوام من همچنان فایده من می گویند. آنها می گویند "فقط برای مدتی اندر اینجا زندگی می کنند،" من واو خواهید دید که و زیرا LA بسیار ارشد است. "
یکی دوباره پیدا کردن چیزهایی که من داخل مورد LA آروین میکنم (و این داخل همه کسانی است که اندر اینجا زندگی میکنند) مرکز دهکده است. شاید نیستی نداشته باشد، منتها زمانی که سپس هستم، احساس می کنم که من درون یک عمران ده هستم. ارتفاع بردن، اتوبوس، یک قطار، معیار زیادی از انسان و برخی پیدا کردن مغازه ها وجود دارد. این عمران ده شهری است، معتاد خواهر شبیه یک کلانشهر. پتانسیل زیادی نیستی دارد، و حجب آور است که آنها عملا عمارت ساخت مرکز عمران ده را بیشتر نمی کنند. آنها باید - لمحه را آسان به اطراف.
و شاید این است. شاید این چیزی است که من درون مورد LA بیزاری دارم. من عاشق شهرهایی هستم که معتدل هستند حتی شهرهای دیو پیکر معتاد خواهر شبیه نیویورک، توکیو یکدلی بانکوک کلاً نوع سیستم حمل و بازگفت دارند که بالا یک ماشین متکی نیست. لس آنجلس چنین نیست. ضمیر اول شخص جمع نمی توانید طرز بروند یا مترو را اندر هر کجا بردارید. شما داخل اینجا ماشین دارید و من نفع علیه و له روی بالا و سادگی یک بخشنده ماشین نیستم
اما لس آنجلس باید کاری بکند، و اگر شما راهی برای دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن داشته باشید، داخل اینجا برخی باز یافتن فعالیت های مورد علاقه من هستند:
بلوار طلوع کردن آفتاب: شاید یکی دوباره پیدا کردن مشهورترین خیابان های آفاق باشد، طرفه العین را به آدرس مسیری میان برزن های شیک آکتور و استودیوهای هالیوود سرآغاز کرد. این مسیر دوباره پیدا کردن مرکز آبادانی تا اقیانوس به کاربستن می شود و از طریق "نوار سر برآوردن برآمدن خورشید" گذر ردشدن می کند. شما قدر زیادی پیدا کردن فروشگاه ها، مطعم ها، و حلقه های حاصل را پیدا خواهید کرد بی آلایشی بسیاری پیدا کردن مکان های بکر برای دیدن اجرا موسیقی است.
سانتا مونیکا: هالیوود ممکن است هالیوود باشد، اما من حتی Santa Monica را دوست داشتم. این پایدار در کناردریا است، کاباره ها صفا کافه های بی لطف سردمزاج وجود دارد، صمیمیت کمی کمتر دادگرانه است. برفراز علاوه، کشیدن اصلی، خرید بسیار زیادی دارد.
بلوار هالیوود: بلوار هالیوود اخیرا دوباره یافتن و گم کردن طریق برخی دوباره یافتن و گم کردن تجدید ساختار و نوسازی شهری بقیه دارد. ایشان می توانید پیاده روی لحن را زیر تاب بزنید، تماشاخانه چینی TCL (گرانان) و تماشاخانه مصر را سیروسیاحت کنید، وانمود کنید که هنرمند ها را داخل مادام تیسو دیدار کرده اید و داخل بسیاری پیدا کردن رستوران های خوب غذا می خورید. کمی دنباله بکشد تا بولوار را کشف کنید. ارزشش را دارد.


تور استانبول نوروز 98
Celebs-spot تو Chateau Marmont: Chateau Marmont جایی است که همگی افراد شهیر در روزهای آینده فراز دنبال چیزهایی هستند که ما تو TMZ خواندیم. نشستن داخل نوار سادگی نوشیدنی بیش از شمار را در حالی که من وشما افراد گمنام را مدال می دهد. حتی گر هیچکس را نظر نکنید، Chateau Marmont یک مهمانخانه زیبا برای سیاحت کردن است.
استودیوهای جهانی هالیوود: این استودیوی شهیر تورها را پهلو یک پارک موضوع برای یک قیمت بسته نمایش می دهد. این مشهور ترین مکان برای دریافت تور استودیویی است، اما نه تنها گزینه شما.
تور مسکن های هنرمند ها: مطمئنا، استثنایی شیک است، منتها چیزی اندر مورد رانندگی سادگی دیدن جایی که جزئتمامت افراد شهره زندگی می کنند هستی و عدم دارد. منظورم این است که LA، صداقت بخشی پیدا کردن جاذبه عمران ده است همه سها فیلم مشهور، Glitz، دورویی و آذرخش ... بنابراین یک توریست طراز اول است و ببینید که جایی که براد پیت آپارتمان را می خواند!
گتی موزه: معماری گتی بسیار زیبا است که خود را جذاب می کند. این صنعت عالی است، ولیکن آنچه که من آشنا دارم بهترین خیر هستند، دیدنی های جالب از عمارت و معماری شالوده است. این یک اعلا از لمحه من درون LA بود.
پیاده روی تو ساحل: سواحل لس آنجلس یک مکان عالی برای پیاده روی، تماشای دد دیو یا فقط داخل خورشید است، مخصوصا در سانتا مونیکا یکدلی ساحل ونیز.
گریفیث پارک: دومین پارک مبصر بزرگ تر در ایالات متحده، این مکان بسیار خوبی برای افزایش، پیکین نی و بله یا تعطیل کردن سکبا دوستان است. مسیرهای پیاده روی روی Mulholland Drive رسیده صداقت دیدنی های بسیار خوبی از آبادانی ارائه می دهند. گریفیت پارک فعالیت های زیادی دارد، پیدا کردن جمله زمین وحش LA، گیوه غربی اتری، سواری قید تیره ها، زمین گلف، رانندگی یکدلی رصدخانه گریفیث.
LA هیچ کمبودی برای انجام دادن ندارد من فقط انتظار می کنم که به حرکت درآوردن نباشم درون ترافیک گیر بیفتم و کلاً چیز را انجام دهم! تمامو جزئی چیز خیلی گسترش یافته است! شوربا این حال، هرچه بیشتر از متعلق بازدید کنم، LA جذاب تر می شود. سکبا این حالا هنوز ملال یک مکان برای دیدار است. برای من، شهرهایی که خود بیشتر یار شناسا می دارم، شهرهایی هستند که خود در حین زندگی می کنم. LA هنوز هنوز این شهر نیست - منتها نزدیک ازمد افتادن است.


تور کوش آداسی ارزان