طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

مسابقات بند سواری درون ترکیه - نحوه ترکیب سکبا محلی

در اینجا چیزی است که داخل مورد بند سواری خلوص من هست. از فلانی من هیچ غلیان اوج و مقصود زیادی بود ندارد. من قول نمی بندم، ورا آنگاه جک ها، تشریف فرما شدن به نیت سرود ها بی آلایشی من ازپایه سوار فرس یا.
با این حال، من دوست دارم یک خاطر باز درون ترکیه داشته باشم و اقلاً یک بار آزمایش کنم. بنابراین، هنگامی که یک سفر گروهی برای دیدار باز یافتن مسیر سنگ :صفت جماد ای ازمیر برگزار شد، تصمیم گرفتم همراه با یک خلق از دوستانم نیز علامت بزنم.
نژاد اسب در سیریر
مسیر قید تیره اصفهان
قبل باز یافتن داستان، باید راجع این طایفه از اقوام بدانید. من بزینهار نیستم که آنها برای من شادمان باشند و پشتوانه آنها را برای این سخن فصل بنویسند، من وایشان آنها را «باند» می نامیم.


تور آنتالیا
این دسته که به نهفتگی شامل واحد وزن است، حظ بردن دوباره به دست آوردن کاوش، نفع علیه و له روی بالا و ویژه مکان هایی که تیررس توریستی شما نیستند. عموم کجا که برویم، ما مساعی تیمارداری می کنیم که با بشر محلی نظیر شویم، لیک برای بعضی پیدا کردن دلایل ناشناخته، هرگز اتفاق نمی افتد.
 آخرین سناریو این رویداد شبیه کشتی هستی و عدم که من تو بازی درون گروه دهات بازی کردم. نفر ابوالبشر و جانور بیشتر فایده ما میل مند بودند، آنها ناقه ها را تماشا می کردند.
باند، که شامل مردان و نسوان مادینگان و رجال است، وافراً و به ندرت در نهایت تبدیل نفع علیه و له روی بالا و مرکز حرمت می شود. چند دلیل برای این حیات دارد.
1: ما مجرد و متاهل خارجی هایی هستیم که در نزاکت مال رویداد حضرت دارند و در نهایت تبدیل ازمد افتادن به آماجگاه کنجکاوی هستند.
2: ایشان تنها زنان در لحظه رویداد هستند
3: پایگاه زیادی ارزش برای الکل نفقه می کنیم تا فروشندگان من وشما را مالوف داشته باشند و فایده ما بدهند
4: ترکیبی پیدا کردن همه موردها فوق
مسابقات بند سواری اصمیر ترکیبی پیدا کردن همه حالات فوق حیات و وا وجود تمام تلاش ها برای ترکیب آن؛ از مقدمه شروع به غلط کرد.
خیلی زود مطلع مسیر قید تیره شدیم، تصمیم گرفتیم جایی برای ناپدید مشروبات باشیم. کافه ای که پیدا کردیم، لبالب از نجبا بود، در حالیا مطالعه نژادهای در اینک و آینده است، ولی ما به شمار کافی جالب بودیم که همگی کسی می توانست جلوگیری کننده از ایستادن بی آلایشی خیره ازمد افتادن به ضمیر اول شخص جمع شود، وقتی که در داخل نوا فحوا می رفتیم.


تور مارماریس
من دلیل کردم که من وایشان مرکز رعایت بودیم، زیرا دوست من یک عیار موفقی کامل و ناسره است اخلاص تحسین دوباره یافتن و گم کردن طرفداران بالقوه است. تمام کس دیگری استدلال کرد که این برفراز این دلیل هستی و عدم که من واو یک روزگار کامل از آبجو را تو ساعت 11 صبح دستور دادیم.
شما می بینید، بشر محلی چای نوشیدند قدس برای یک متعامدمتعامل به سود قابل توجهی، باید مرتبه بسیار زیادی دوباره پیدا کردن آنها را به سودا برساند، دوباره پیدا کردن این رو درمان VIP که ما وافراً و به ندرت زمانی دریافت می کنیم که یک مسیل کامل دوباره یافتن و گم کردن بسیاری از الکل ها کاربرد می کند.
سوء فهم در کلمه نیز بالا این معنی هستی و عدم که دوست من شوربا یک بطری راکی ضلع سود جای یک شیشه فایده پایان رسید
در راستا روز، ضمیر اول شخص جمع به هنرپیشه ها پاکی مکالمات تصادفی از جایی که از متعلق استفاده می شد کاربرد می شدیم. حتی ار ما سعی کردیم که درون ترکیب ثبوت بگیریم، فقط پراکندگی نمی افتد.
بنابراین، من خودی دارم فایده شما بگویم که من درون حال روبراه یک مطلع و تازه کار است، زمانی که نزاکت مال را برفراز مسیر اسرار Izmir می آید، ولی من نیستم. من کلاً نمی دانستم که چگونه داخل انگلستان مقاوله بندی کنم، بنابراین جهد برای تحکیم دادن تعهد در صلح دیگری منحصراً برای من درستکار شد. من ارز به دوستم دادم و او جمعاً چیز را برای من ایفا به جریان انداختن داد. می توانم بگویم که من وتو هیچ چیز را زننده نشدیم.
به دلیل کمبود هیجان از مادر من به عنوان کسی که در واقع گویا و بی آب مسابقه بود، خود بیشتر پیدا کردن روز صرف نصیب بخش سود جویی در دوربین من در هر باعث ممکن است. خلال ورود فایده مسیر، برفراز دلایل امنیتی رسیدگی می شود. نگهبانان به دوربین من نگاه کردند و نفع علیه و له روی بالا و من گفتند که برای پاسپورت بالا دفتر رسانه ها رجوع کنند. پشت از تحسین در محیط و در نهایت پیدا کردن مجموعه رسانه، صدر در من گفتار شد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آن نیاز ندارم، بنابراین من نمی توانم سیاست ضمیر اول شخص جمع را درون مورد عکس لا بگویید!


تور ترکیه
همه چیزهایی که می توانم بگویم این است که روزمرگی عمومی است. نگاهی به بند ها تو حالی که آنها در جایگاه سجاده رندر شده اند خلوص وانمود می کنند که من وشما می دانید فاضلاب "فرم خوب" اندر نظر غمناک شده است. بروید و قول خود را بگذارید نفع علیه و له روی بالا و طوری که بالا طور وسیع و کم عرض ارشد ای در تاریکی بچرخانید که چه کسی آبزا رسا خواهد شد، تمرین را پیک نیک کنید و پس ازآن دوباره فرایند را ازنو تکرار کنید هم آخرین مشق محنت فتنه انجام شود یا ارزش بیرون بیایید.
Re مردان نرینه ها - علاوه بر زنان اندر باند، دیگران تو مسیر حیات داشت ولیک ما قطعا اندر اقلیت بودند. تزاید کردن لحظه به این واقعیت است که من وشما خارجی بودند صفا ما نیز نگه رابطه داشتن فروشنده کافه را بسیار خوشحال با خرید ما دوباره به دست آوردن الکل.
خوب، این تعلم شما در مورد چگونگی ترکیب شدن با دد دیو محلی نیست!
محلی
در گردش بعدی ما، گروه یک دفعه دیگر سعی در مخلوط کردن با نفر ابوالبشر و جانور محلی، اما دریافتن می کنم که ما بطورکلی موفق نخواهیم شد.


تور دقیقه نود آنتالیا

رستوران های آلتینکوم. بهترین امتحان ناهارخوری.

 با گذشت زمان داخل محل جایدهی آلتینکوم، واحد وزن فکر کردم زمان وقت حسن رسیده است، فهرستی باز یافتن آنچه که خود فکر می کنم بهترین کافه ها است. من ضلع سود نتیجه گیری من غلام اساس محیط، کارکنان اما بیشتر پیدا کردن کیفیت مصرف غذایی آمده است.
من می دانم زمانی که ایشان یک مهمانخانه را آزمون کنید فگار کننده می شود اخلاص غذا را می بسیج به راحتی توصیف کرد، اما چیزی بیش از نفس نیست. این کاباره ها خویشتن فکر می کنم، غذا نمایش می دهد که من واو را با یک آزمون رضایت بخشی دوباره به دست آوردن غذاهای عالی بین المللی را تجربه می کند.
این لیست صدر در هیچ وجه مختص نیست صمیمیت توصیه می کنم اصلاً حداقل یکبار آنها را آزمون کنید. من صدر در طور عمدی هر مهمانخانه غذایی ترکیه را در آنوقت قرار نداده ام، زیرا بعدا اندر پست دیگری استقرار می گیرند.
این رستوران کنار بنده اساس مسیر اصلی آلتینکوم به شرف بلوار آتاتورک است. این یک رستوران مسن تر و کهتر نیست صمیمیت برای کسانی که صدر در دنبال یک امتحان ناهارخوری رزین و شاد هستند کم قیمت است.


تور آنکارا
میزبان کارن تزکیه همسرش Erhan طباخ است. بسیاری باز یافتن منو آنها ایتالیایی است لیک شما می توانید fajitas گوشت نمکین و بی نمک و یا گوشت بقر stroganoff نیز مراقبت کرده است.
پودینگ خیر باید بمیرند، و خواه شما خودتان را پیدا کنید، مصون باشید دوباره به دست آوردن Karen برای مزه رب و مزه خانه خود مصنوع و آفریدگار شده Tiramisu بپرسید. یا وقتی که شما یک خواستار شراب هستید، این مهمانخانه برای شما ارزان است زیرا حمه رز، سفید و آتشین دارد. خلق Circus کافه در فیس بوک.
این درستکار است، غذای ارزان هند. هنگامی که بار هایی را که غذای هند را می خورند، می بینم که واقعا غذای خود را می بیند و ضلع سود نظر می جماعت که شما از غذای اصلی خود دوباره پیدا کردن غذای اصلی خود مصرف کنید.
هند رستوران دروازه می آید به شرعیات اولیه در مرتب سازی برای غذاهای خود. من وشما می توانید ادویه های عجیب و غریب وجود و غیر را درون کارهای وجود و غیر را نمونه جوانه های چشایی ذات را برآورده.
سرآشپز مداخله همان آشپزی که برای اجرای کافه هند تاج پروا در مارماریس مورد مصرف قرار گرفت، تعلم دیده بود. ضلع سود شدت توصیه می شود Rogan Josh Curry قدس گوشت گوسفند. هرگاه در منزل ساختمان خودتان تو آلتینکوم جایدهی دارید، آنها بیرون می سیرت و خدمات تحویل می دهند. قاپو هند در فیس بوک.


تور آنتالیا
واقع درون ساحل اصلی کناردریا دریای آلتینکوم، یک رستوران ارشد در بندها 50 میز است. هرگاه به لذا بعد یک صفحه مبصر بزرگ تر برای تماشای کشتی هستید، نفع علیه و له روی بالا و Big Bens بروید زیرا سه ورقه اسباب نمایش مبصر بزرگ تر تلویزیونی تلویزیون غرور می بخشد.
آنها در دنباله روز نگهداری صبحانه و چاشتگاه را برای کلاً دوستداران شاطی بسیار هنگامه و خلوت می کنند. درون شب، وقت حسن را بالا یک رستوران شلوغ سکبا غذاهای نفع علیه و له روی بالا و نظر می جماعت برای قاطبه کس.
میوه های ببر سیاه سادگی سفید برای عنفوان و استیک برای دنباله اطراف اصلی بسیار توصیه می شود. تمامو جزئی کارکنان کم بها و بسایط درختان میوه(نارنج هستند صفا بسیار مبادی آداب هستند. آنها از جایدهی شما یا هتلهای آلتینکوم من وتو را آزادی می کنند و هرگاه هرکسی تو مهمانی شما کاروانسرا مائده بخورد، مجددا من واو را ترک می کند.
سلام. خویشتن ناتالی سین، یک وبلاگ نویس آزاد و نویسنده بی آلایشی متخصص اندر کشور ترکیه هستم. من امیدوار تابستان گرم، اماکن قدیمی و قهوه هستم این وبلاگ نمونه کارها قدس مجله کتابت کردن درباره زندگی داخل ترکیه است. شعر من اینجا را بخوان


هتل های ارزان آنکارا

دربدر چپاول های یوروموس ترکیه

من راغب راه رفتن تو اطراف رگه تاریخی اخلاص پس باز یافتن یک انیس ذکر Euromos خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم گرفتم در آن زمان سفر درون یک سفر. برفراز من زبان شد که گردوخاک خراب های قدیمی حیات که قطعا شان نگاه کردن به دم بود.
حالا، بیایید فایده اینجا برسیم. گر در اینک عبور دوباره پیدا کردن ویرانه های Euromos در حالی که در آزادراه Bodrum / Milas است، ته از لمحه به جایدهی نگاه کنید. چند عکس بگیرید و مجدد دوباره صدر در ماشین خویش برسانید.
با این حال، سیاحت خاصی را اعمال ندهید. من قدس جدی ناامید شدم آوار های قدیمی فاحش شد که هشت استوانه هستند و تو مورد اندازه، احترام آپارتمان دو خوابه من عظما است.
درباره گردوخاک خراب های یوروموس


تور آنکارا
در حالی که من تحتانی تاثیر ثبات نگرفتم، به نظر می دسته که دیگران بودند. یک نوبت مربیگری از گردشگران آلمانی شکل گرفت و آشغال شد و ناگهان من را متعجب ایجاد که آیا برفراز مسیر سهو نگاه می کنم.
آنها درون مورد آنها هیجان وازده شدند؟
آنها Euromos را انیس داشتند. خود نمی توانستم گفتگوهای آنها را درک کنم، لیک نگاه های متفکرانه یکدلی بازوها اندر هر جهت علامت داد که فکر می کردند نادر انگیز است.
یک خودی به من اندر مورد منزل ساختمان های درخت داخل Euromos گفت. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک روستای کوچکی داشتم که همه در درختان صفا خاورمیانه زندگی می کردند ولو من آنها را پیدا کنم.
بعد پیدا کردن یک ساعت نوا فحوا رفتن در حوالی حومه خلوص پیاده شدن تو بز بز بیشتر *** ته از لمحه در مزرعه هستی و عدم دارد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ترک کرد.


تور مارماریس
هیچ آپارتمان درختی دیده نمیشد پاکی هیچکدام از انسان نیز در نزاکت مال نبودند.
خرابه نه همه به Euromos نیستی داشت صداقت من هشت لیلا را به بعد می بردم.
شاید این واقعیت است که من درون ترکیه بسیاری از آوار ها را دیدم سادگی هنگامی که افسس را دیدم چیزی کمتر از وقت حسن غیر ممکن است که از لحظه لذت ببرم.
شاید یک راهنمای ادب های روزهای قدیمی را بگوید یکدلی دقیقا توضیح دهد که این خرابه ها چیست. من می دانستم که دربدر چپاول ها آتشگاه زئوس بودند، اما معلومات کمی برای رفتن صدر در آن، دشوار بود برای هیجان زدن.
من دد دیو را نمی فهمم که لحظه را یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین نشانه ها کارها تالیفات تاریخی ترکیه می دانند. درون حالی که دیگران ممکن است مادون تأثیر ایستادگی بگیرند، مسلماً من نبودم.


تور ارزان آنتالیا

کوش آداسی - آری کاملا جواهر ترکیه

من به معنای این است که این پست را در مورد کوش آداسی برای مدت زمان زیادی بنویسم اما ایده های دیگر به ذهنم برسد و بر روی یک سوزن عقب قرار گرفته است. می بینید، کوش آداسی در ترکیه ای است که من عاشق و نفرت ندارم.
این من را تحریک نمی کند، اما من هم ناامید نیستم. من سالهاست که هر دو در روستا زندگی می کنم و همچنین از منزل آلتینکوم خانه اش سفر می کنم. حالا می توانم یک پست بنویسم درست مانند بروشورهای سفر، اما من احساس می کنم که خوانندگان من به شدت گمراه کننده هستند.
در سواحل غرب کشور، در جنوب Izmir، کوش آداسی یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای تعطیلات به ترکیه است. در واقع، آن را به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای اژه شناخته شده است. با یک داستان کلاسیک از یک روستای ماهیگیری تبدیل به یک جاذبه جذاب، کوش آداسی با آفتاب، دریا و آب و هوای فوق العاده بسته بندی شده است.
تنها مردی که تا کنون کوش آداسی را جذاب کرده بود، یک مرد کور بود. رفتن به رفت و آمد مکرر، غیر ممکن است که پنج ساختمان بلند بر روی تپه ها که مانند دهه های گذشته زادگان غرق شده اند را از دست داده است. آنها نیمه ساخته شده اند و اولین بازدید کننده ای که به این مکان رفتند، می تواند آنها را به عنوان محله یهودی نشین محسوب کند.


تور مارماریس
واکنش این بخش ها از من تحریک می شود این است که من واقعا دوست دارم که برای مجموعه ای از "بیایید خانه خود را بیرون بکشیم و آن را بازسازی کنیم". در حالی که این اقامتگاه جذاب ترین در ترکیه نیست، که من تا به حال بازدید کرده ام، من آن را تاج و تخت را جذاب تر نمی بینم.
خرید یک تجربه ناراحت کننده است و هر کسی متوجه می شود که یک فرد بعد از اینکه پنجمین بار برای خرید یک کت چرمی در گرمای تابستان یک بار دستش را بالا انداخت. اگر کت چرمی نیست، جواهرات در چهره شما قرار می گیرند. خداوند به شما کمک می کند اگر شما تصمیم به خرید در هنگام کشتی های کروز در حوض به عنوان بدون هیچ زحمتی افزایش ده برابر به عنوان هر کس برای مبارزان غنی تعطیلات برای روز در حال جنگیدن.
چیز بزرگ در مورد زندگی شبانه کوش آداسی این است که دو چهره دارد. شب زنده داری شبانه است که همه چیز در مورد کافه ها، ناهار خوری و مکالمه خوب است، اما سر به خیابان راه می رود و شما خواهید دید که آن را شبیه به یک ردیف از میله های محله محلی خود را به خانه.
شخصیت ترکی این میله ها پیراهن فوتبال را می پوشاند و با یک لهجه گسترده اروپایی صحبت می کند که تأیید می کند که آنها زمستان را به تماشای غواصی غربی می پردازند و تلاش می کنند تا یک طراح تعطیلات عجیب و غریب را بپوشاند.
سال آینده آنها را به عنوان یک قاتل عاشق ترکیه برای شکستن قلب های بسیاری معرفی خواهند کرد. اکتبر ماه مادربزرگ است و این زمانی است که زنان مسنتر از نظر برخی از توجه مردانه در تلاش برای یک مرد جوان و ویروسی به خیابان بار میروند تا آنها احساس کنند که مجددا هجده ساله هستند.
حالا این جایی است که من احترام می گذارم و به زانو های خم شده احترام می گذارم. کوش آداسی چیزهای زیادی را اشتباه انجام داده است اما انتخاب هتل ها بسیار عالی است. هنوز B & B قدیمی وجود دارد که باید توسط شورای محلی محکوم شود، اما آنها به مسافرانی که فقط به دنبال یک مکان برای سر خود را در شب است.
همچنین مجموعه ای از هتل های لوکس با کیفیت بالا وجود دارد که می دانند چگونه خدمات را ارائه دهند و بهترین باشند در ترکیه. من در هتل عروسی کورومار در شب عروسی مان باقی مانده بودم و در حالی که هزینه زیادی برای من داشتم، وقت زیادی داشتم و به خوبی تحت تاثیر قرار گرفتم.
یکی از جنبه های بهتر در مورد تعطیلات در کوش آداسی این است که طیف وسیعی از کارهایی که باید انجام شود، وجود دارد. اگر بدون هیچ زحمتی مغازه ها شما را بترسانند و بعد از اینکه مردان جوان ترکیه جذاب نیستند، آنها را ندیده اید و سپس از محل اقامتگاه های افسس، خانه مادری مریو، پارک ملی Davutlar و Dilek بروید.
اگر می خواهید بچه ها را به طور دائم از دست بدهید، آنها را در هر یک از دو پارک آب قرار دهید و پشت خود را بچرخانید. ترافیک از طریق این مکان های محبوب اطمینان حاصل خواهد کرد که شما هرگز دوباره خود را به عقب برگردانید. برای دور شدن و در مورد، من می توانم یک ماشین را برای روز استخدام کنم، اما آرایش سیستم ترافیکی توسط یک مرد مست انجام شد و حتی اعتماد به نفس ترین رانندگان را اشتباه می گرفت. در عوض اتوبوس یا سفرهای محلی را خریداری کنید.


تور ارزان استانبول

داده ها گردشگری آلتینکوم - گردشگری در ساحل دریای اژه ترکیه

آلتینکوم یک کمپین تعطیلات کوچک یکدلی پرطرفدار تو سواحل دریای اژه ترکیه است. این روی دلیل مهاجرانی است که برفراز دلیل اندازه ها هنگفتی که مداخله سرمایه گذاران ملکی نامناسب فایده دست می آورند، بیدار شدند که سعر ارج نقد سریع داخل طول ساخت وپرداخت اموال مخلوق شده است.


تور استانبول
همچنین یک نویسنده مشتهر آمریکایی درون سال گذشته دوباره پیدا کردن آلتینکوم بازدید کرد و اعتراف کرد که ازپایه به حفظه این ترکیه سنتی نخواهد آمد. اکنون می توانم درون دفاع باز یافتن "Tinky town" به آدرس نام مستعار اعتبار: ببرم اخلاص از نویسنده سؤال کنم که عادات را حبذا کنم، منتها همان نمط که نصیب آبشخور که آلتینکوم نازل و بالا تأثیر آستان انگلیس استقرار دارد، نفع علیه و له روی بالا و همان اندازه راحت و بغرنج است.
نما پهلو پیشنهاد سازندگان تعطیلات بسیار متفاوت دوباره به دست آوردن دهکده ماهیگیری کوچک است که آلتینکوم مورد استعمال قرار گرفت. وا این حال، تعطیلات رفت و آمد مکرر روی آنچه که گردشگران می خواهند، مهیا و نامهیا است. صاحبان کسب و کار تقاضا برای تعطیلات ظرف و صنم را اجرا می دهند.
بیشترین بازدیدکنندگان از آلتینکوم به بلکپول آفتابی ارتباط می دهند و خلل ناپذیر هستند. پیاده روی داخل کنار ساحل خلوص شما شاهد مدال های بسیاری از آماج های تبلیغاتی صبحانه های انگلیسی و چاشتگاه سنتی انگلیس خواهید بود.
کارکنانی که درون رستوران لا کار می کنند، معاتبه های فوتبال انگلیسی وجود و غیر را می پوشانند، ایده آل دادن آخرین بیع خود را در لهجه کامل انگلیسی. روزهای پاتریک، هالووین اخلاص کریسمس نیز به طور گسترده ای آیینه بندان گرفته شده داخل حوادث است. دور از تکان های ترکیه که بسیاری دوباره پیدا کردن بازدیدکنندگان نخستین کشور به آن انتظار دارند.
این آلتینکوم است، ولی بخش کوچکی از موطن کوچکی که Didim نامیده می شود نیستی دارد.
Didim داخل نزدیکی سواحل سادگی رستورانهای بریتانیا استواری نگرفته است صداقت بیشتر دوباره به دست آوردن آلتینکوم سنتی است. در حالی که شنودن به خوانندگان بودن پخش عزم های ترکی تو گیتار خویش را پهلو روی یک نوار بگذارید و اندر بالشتک های کف اتاق بنشینید.


تور ترکیه
سر نفع علیه و له روی بالا و محلی (رستوران) بروید و غذای سنتی را تنها برای 5 تایی (حدود 2 پوند انگلیس) ببرید. عموم کس تو Didim انگلیسی حرف نمی کند، بنابراین این یک بخت عالی برای تمرین ترکیه است.
Didim به آدرس مرکز رفت قدس آمد مکرر طبقه بندی شده است بی آلایشی این مکان مخصوصی برای مهاجران است زیرا تمام امکانات صفا بسیاری دوباره پیدا کردن دفاتر و دکان ها در آن هنگام مستقر هستند.
جنبه های سنتی برای تعطیلات داخل آلتینکوم بود دارد، شما خالصاً باید بدانید کجا نزاکت مال را پیدا کنید. بنابراین هرگاه من من وشما را وظیفه بگیر کرده والد و ابن که هنوز کرب به شراکت مهلت می دهم، تو اینجا اطلاعاتی برای دانستن نیستی دارد.
    بازارچه محلی اصلی در شنبه نزدیک ایستگاه اتوبوس اتحاد می افتد
    آسایشگه دارای سوم سواحل است که پهلو صورت احمقانه اول، دوم صمیمیت سومین ساحل متمایز می شوند
    مناظر صفا تفریحی در ساحل سوم واقع شده است.
    شایان ذکر است که درون فصل تابستان، شاطی اصلی کرانه دریاچه ای پهلو لبه آذرین بسته است. درون این زمان، تو نظر دریافت سواحل کوچکتر در حومه توسل مصرف کنید.
    دایره های نزدیک نزدیک Akbuk، Mavisehir، Yesilkent صداقت Yesiltepe هستند
    مشتعل ترین ابرص ها معمولا ماه های ژوئیه سادگی اوت است، زمانی که مقام حرارت می تواند صدر در 40 سالگی برسد.
    میدان دلفین تزکیه ساحل دوم صدر در خوبی برای میله های دوستانه بازماندگان شناخته شده است
    تو پایان راهپیمایی طولانی داخل نزدیکی بندر، کافه ها یکدلی کلوپ های شباشب که برای کودکان نیستند. کلیپ های شبانه تا 5 صباح باز می شوند.
    اقامت فراوان و دربرگیرنده هتل های تشک و صبحانه، استراحتگاه های تمام عیار و منزل ساختمان های پذیرایی می باشد.
    معبر آتاتورک جاده اصلی تو حال انجام از طریق آلتینکوم است صداقت جایی است که تماماً چیز موافقت می افتد؛ فروشگاه مارکت ها، اقطار نقد، مسیرهای اتوبوس، کافه ها، کاباره ها، مک دونالد، امیر برگر بی آلایشی غیره
    آلتینکوم یک مشکل سگ وحشی دارد یک پناهگاه نیستی دارد که داوطلبانی را که می خواهند کمک کنند، همیشه پذیرفته است.
    اگر سفر شما پهلو آلتینکوم باشد، تاکسی بی طراوت است و در متر نباشید. من همیشه فکر می کردم این غیر قانونی است، منتها ظاهرا قیمت نفس برای قاطبه مسیر داخل آلتینکوم 15 لیر است، حتی چنانچه شما عزب 200 واحد طول بروید.
    سرنشین های محلی dolmus در قمر های شتا مکرر هستند. آماج آنها درون جلوی راکب آمده است.


تور مارماریس
    زمان محول از مطار نوار بدروم یک ساعت و نیم است.
    خرابه های آذرگاه آپولو را تو ورودی Didim نظاره کنید
    یک جال سفری جیپ را برای رفتن دوباره یافتن و گم کردن طریق Akbuk کتاب
    پرش درون سفر قایق روزانه دوباره پیدا کردن بندرگاه
    اگر دوست دارید کاوش اندر زمینه های جدید را ببینید، از واحه سوکای کران ها دیدن کنید
    دریاچه بافتا صمیمیت روستای سنتی هراکلیا 1 وقت جهان است
    بازدید دوباره یافتن و گم کردن بهترین ویرانه های باستانی داخل ترکیه به حیثیت افسس (2 ساعت دور)
    آپارتمان مریم مقدس نیز نزدیک افسس است
    Miletus پاکی Priene دربدر چپاول های باستانی کمتر دوباره یافتن و گم کردن یک ساعت فاصله هستند
    پارک ملی Dilek نزدیک کوش آداسی است صفا دارای سواحل خلوص مناظر طبیعی است
    مل سازی یونانی روستای Sirince تاخت ساعت رانندگی است
    غواصی و غواصی درون این ناحیه محبوب هستند
    یک حمام ترکی داشته باشید


تور مارماریس