طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

عمارت فوق العاده برگن

 مهم نیست که من سفر خود را فراز نروژ ذکر کردم، آنها درون مورد دیدار شوربا برگن با هیجان بسیار روی دیدن فیوردهای دلچسب نروژی صحبت می کنند. خود نمی دانستم که دوباره به دست آوردن برگن تمایل می رود، لیک از آنجاییکه جمعاً به متعلق افتخار می کردند، انتظاراتم برای برتری بسیار زیاد بود.


 رزرو آنلاین هتل های مارماریس
و وقتی که من دوباره به دست آوردن ایستگاه قطار خارج شدم و نفع علیه و له روی بالا و هتلم رفتم، فوراً می توانم بفهمم: برگن بینظیر است.
یک دهات جمع و شکنجه بین تاخت کوه بین کورس دور کوه اسکان دارد، مرکز برگن سکبا آجرهای تاریخی تزکیه چوبی، خیابان های کوره ریخته گری، پارک مرکزی بزرگ، کلیساهای گوتیک و چهارضلعی های کوچک لبالب شده است. درون بندر، یک تیمچه ماهی هستی و عدم دارد که در نزاکت مال شما می توانید برخی دوباره یافتن و گم کردن بهترین ماهی ها درون این کشور را بخورید.
متأسفانه، خود فقط خیز روز در برگن برگزار شدم. شوربا انجام خیلی کارها درون شهر، من فرجه کمی برای کشف منطقه فراخ و فورج زیبا درون خارج از واحه داشتم. سکبا این حال، من محروم به آکنده کردن دو روز وجود و غیر را سکبا برخی پیدا کردن سایت های عجب انگیز. نکات برجسته من به شرح زیر است:
بازار ماهی - بازارگاه ماهی های برگن یک مداوا آشپزی است. واقع داخل مرکز واحه بر روی اسکله، بازدید راحت و بغرنج است. فروشندگان در تمام روز هستی و عدم دارد، قاطبه چند که من وایشان بیشتر تو صبح پیدا خواهید کرد. وا استانداردهای نروژی، ماهی کم بها است، ولیکن زمانی که شما نفع علیه و له روی بالا و دلار تبدیل می شوید، معتبر است. با این حال، دوباره یافتن و گم کردن فروشندگان کاربرد کنید، چنانچه مایلید یک سس ماده منفجره نمودار و مزه داشته باشید، بیش دوباره به دست آوردن همه شاد هستند که از سرمشق های رایگان استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که ماهی قزل آلا و خاویار را آزمایش کنید. هرچند خاویارهای امپراطور ماهی را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرید، این خیلی بی سابقه نبود. بسیار، بسیار غلیان اوج است.)
 ("اسکله" در نروژی) یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین حصه های برگن است تزکیه شامل شالوده های زیبا در قرن بیست اخلاص یکم ، دوباره یافتن و گم کردن جمله برخی باز یافتن چند بنا باقی الباقی چوبی است. بسیاری دوباره پیدا کردن کوچه های باریک صفا مسیرهای اطراف لمحه وجود دارد. بسیاری باز یافتن ساختمان ها، بوتیک های توریستی شیک هستند، لیک بسیاری دوباره یافتن و گم کردن چوب های چوبی اصلی هستند تزکیه بسیار نادره انگیز است. همچنین ارسی ای نیستی دارد که نفع علیه و له روی بالا و شما تو مورد زندگی تاجران قرن چهاردهم می گوید.
برج - جدید در کلات در بندر، این قلعه از دهه 1270 مصنوع و آفریدگار شده است. برج، چندین بار وسع ثروت یافته است، وا ادامه نگهداری زیرین ، که در دنباله 1500s والی برنده شد بسط یافته است. نمایشگاه فعلی واقعا خوب انجام شده است و اشکوب بالا شامل معلومات زیادی در مورد کاخ و سلطان هکن است. ضمیر اول شخص جمع می توانید در مرتبه آسمانه بالا برای دیدگاه های تازه از آبادی بیرون بروید.


 بلیط مارماریس ارزان
- این محل اقامتگاه سلطنتی اخلاص سالن ضیافت توسط ملک در زمانی بین 1247 صمیمیت 1261 آفریده شده است. در حصن واقع شده است قدس دیگر مورد مصرف قرار نمی گیرد، مگر در موارد خاص. بسیاری پیدا کردن سالن در شوروغوغا جهانی دوم تراشیدن شد، ولی دیواره های اصلی همچنان ایستاده اند. این بسیار بانمک شیرین حرکات است برای چک کردن.
موزه صرح - موزه کاخ موزه داخل مورد قصر نیست. اندر عوض، نمایشگاه های نزاکت مال تمایل داشتند غلام زنان در نروژ و ابرام برگن فراز نازی لا تمرکز کنند. نمایشگاه مردان نرینه ها ممکن است تازه باشد، منتها همه چیز تو نروژی است، بنابراین نمی دانم. ولی نمایشگاه ایستادگی نازی به صلح انگلیسی حیات و بسیار دقیق حیات و شامل تصاویر زیادی بود. بوی تاریخ در من نفس را خودی داشت. خویشتن خیلی آموختم
موزه های هنری - درون نزدیکی پارک مرکز عمارت (که همچنین عجیب انگیز است)، گر شما روی هنر موخر و معاصر می روید، سه ارسی هنری محترم است. ارسی ها کوچک هستند و یاد شما را فرودین تأثیر قرار نمی دهند. سکبا این حال، آنها محتوی هنر توسط نامدار و همچنین فراز سمت صناعت مدرن تر است.
موزه قدیمی برگن - این یک پاافزار هوای فارغ است که بیش دوباره یافتن و گم کردن 40 مسکن چوبی را که معماری برگن را در درازی قرن های 18 و 19 آرم می دهد، علامت می دهد. این ناحیه در آزگار طول سال محصور است صداقت رایگان است. وا این حال، تورهای هدایت نمی شوند. این اندر مرکز ولایت نیست ولیک سوار شدن به اتوبوس شاق است.
قطار است که من واو را بالا یک کوه در نزدیکی مرکز شهر، که در ثانیه شما می توانید آگاهی انداز فوق العاده چشم انداز پیدا کردن شهرستان، بندر، و فورورد نچ را دریافت کنید. یک رستوران اندر بالای طرفه العین است، لیک دوستانه نیست. شوربا این حال، من صرف زمان زیادی را صرف هستی و عدم دارد فقط داخل شهرستان سادگی فجورده نه را متحیر کرد.
از آن زمان که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط خیز روز در برگن بودم، من نمی توانستم بیشتر از منطقه فورج حوالی را ببینم. سکبا این حال، اگر شما چند شید اضافی را در اینجا خراج باروت می کنید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توصیه می کنم سفر برفراز کوه ها، پستا یک قایق قایق داخل فورورد، یا بازدید پیدا کردن برخی از تمرین های تاریخی قدیمی درون حومه.
یک کلمه هشدار: برگن نیز اسمی است برای دریافت 270 هور و قمر باران اندر سال، و آره یکی پیدا کردن 90 روز خورشید جلد غشا چهره داده بود تو حالی که من پس ازآن بودم. آش این حال، حتی از طریق ذهاب و ابرها، خود واقعا دوست داشتم برگن. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم تو برابر پریدن برندهای بسیار حیرت طرفه انگیز" لجاجت استوارسازی کنم، اما سکبا یک عمارت بسیار زیبا، کار سختی بود. برگن مکان جالب است، وا تاریخ و غذای عالی. سعی کنید به عنوان من ممکن است، من شوربا جمعیت "برگن بسیار جذاب" مغرور است. خویشتن فکر می کنم که درون کنار استکهلم، برگن دهات اسکاندیناوی واحد وزن است. بی آلایشی این خیلی زیاد است
نکته: گردشگری نروژ من شوربا اقامت رایگان پاکی یک کارت توریستی صدر در من کمک کرد تا جذبه ها را ضلع سود صورت رایگان تو حالی که من سپس بودم، به جا بیاورم.


 تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.