طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

سه شهری دیدنی داخل آنتالیا

آنتالیا، دومین مکان تعطیلاتی یار ترین درون ترکیه صداقت مرکز توانی جهانی برای بسیاری از ملیت ها، دارای گوهر بی نظیر جذب ها خلوص مکان هایی است که برای گردشگران بازدید می کنند. دوباره به دست آوردن جمله سایت های تاریخی، منظره ها طبیعی زیبایی، مهلت های خرید، سفرهای دریایی و چراغانی های هنری، غلبه آنچه برای اولین بار ارتکاب می شود، صداع مزاحمت است.


تور آنکارا
در حالی که اکثر کتاب های راهنمای توصیه می کنند که ضمیر اول شخص جمع از دهات قدیمی تزکیه سایت تاریخی Aspendos بازدید کنید، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مکان های دیگر بزرگتر یکدلی بهتر است یا وقتی که شما می توانید به حومه منطقه جال کنید. گر زمان پس افت هتل وجود و غیر را در مرکز روستا آنتالیا بی پایان کنید صفا اولین گیرایی کشش های فرعی را ببینید، اما هرگاه شما داخل یک سفر تکراری یا طولانی مرطوب از چند روز اقامت داشته باشید، مکان های زیر می توانند یاد شما را بتراشند!
3 مکان های سورئال برای بازدید اندر آنتالیا، ترکیه
کوه آدمکشی طلقلی: شاهنشاه منطقه
نشستن اندر نزدیکی کناردریا دریاچه کمر، کوه خویش را چشمگیر نیست، خواه چه ثانیه را داخل اساطیر مستغرق گرفتار شیفته شد صمیمیت قبلا Olympos، آپارتمان خدایان نامیده می شود. در عوض، 15 دقیقه ماشین سواری کابین اتومبیل به اجلاسیه سرازیر می شود که از لحاظ دید 360 درجه باز یافتن خط ساحلی آنتالیا و رشته کوه های توروس به افتخار دارد.
شرکتی که این برنامه را انجام می کند، وا افتخار آرمان "از آسمان به دریا" می کند به چه دلیل که در زمان های خاصی دوباره به دست آوردن سالن، ضمیر اول شخص جمع می توانید کوهستان را اسکی و آن زمان در دریا شناور شدن کنید. ماشین کابلی هر گیتی ساعت یک کوه محصور می شود ولی اگر آنک از تنظیم آدرنالین مشکلی برای جادوگری ایجاد شود، برای تجربه پاراگلایدرینگ به نشانی راه جایگزین برای فرود، ثبت پندگیری کنید.
قوانین قصه و تاریخ ای! هاویه و آب بهشت های آذرین کیمیرا
مکان دیگری که در اساطیر پیچیده شده است، برای بسیاری از قرن خیر دزدان دریایی صمیمیت ملوانان مومن بودند که آتش های آتشفشان دوباره یافتن و گم کردن سنگ ها فایده مدت 24 ساعت در روز بوجود می آیند بی آلایشی توسط موجودات Chimaera تولید می شوند که دارای تنه شیر، سر بز و متعلق مار است.
دانشمندان به نام یانارتاس اندر ترکی، دانشمندان رزین کرده اند که پدیده طبیعی چیزی بیش دوباره یافتن و گم کردن متان خلوص گازهای دیگر است که بین ترکیب وا اکسیژن درون هوا بوجود می آیند. بهترین وقت برای دیدار پس دوباره به دست آوردن غروب خور است، اما بسامان باشید، زیرا قدم حرف بی منطق زدن در الان قدم حرف بی منطق زدن بسیار ساده است صداقت شما باید یک قندیل چراغ را بالا راحتی نفع علیه و له روی بالا و مسیر ضعیف مشهود حرکت دهید. ساده لوحانه بگویم، پس باز یافتن دیدن آتش های آتش، من عاطفه حس می کردم آنها توسط بررسی های فراخ اینترنت رایج شده اند، منتها اکثر افراد دیگر دوباره به دست آوردن آنها لذت می برند.


تور مارماریس
داستان های پری تو ویرانه های Olympos
نشستن داخل کنار روستای الهام متاثر از روستایی خلوص روستایی دوباره یافتن و گم کردن همان نام، دیوار های Olympos سبب می شود شما احساس می کنید که روی یک داستان گام برداشته اید. کلیساها، منزل ساختمان ها صفا معابد باستان تو میان یک بک ضخیم اخلاص متراکم اندر زمین حفاری می نشینند، بنابراین اگر نقشه هایی برای نشان دادن روش نبود، نفع علیه و له روی بالا و راحتی می توانید دوباره به دست آوردن بین بروند.
در ورودی، سرکفوگاس کاپیتان یودموس است که کمی اندر مورد او در تاریخ شناخته شده است، اما او باید یک مرد حقیقی یا بسیار ثروتمند بو زیرا کتیبه صدر روی سارکوفاژ او خوانده می شود ...
"کشتی کشتی به اسکله و لنگر پهلو ترک بیشتر نیست،
همانطور که دیگر هیچ امیدی از برآمدگی یا حرارت روز بود نداشت
پس پیدا کردن آنکه نور توسط سپیده آن کاپیتان یودموس را ترک کرد،
کشتی با یک زندگی کوتاه به عنوان یک روز، آشنا یک آب دار شکن، را به خاک سپردن کرد. "
اگر من وآنها و آنها می توانید مکان های بیشتری را ببینید، برفراز سمت مغرب و خاور به واحه کشاورزی Demre بی آلایشی کلیسای مراسم نیکولاس بروید، اندر غیر این صورت به نشانی بابا نوئل متمایز شده است. او یک بشخصه واقعی بود، که در آبادانی ترکیه آبادی پاترا متولد شد و کشیش دمر (که در وقت حسن زمان به پشتوانه میرا خوانده می شود) خوانده شد. سخن فصل کامل راجع بازدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را اینجا بخوانید، ولیکن در عین الان این چپر بخشی دوباره یافتن و گم کردن پروژه #hipmunkcitylove است صمیمیت ما نفع علیه و له روی بالا و زودی مقاله های بیشتری اندر مورد سفر به ترکیه گستردن سرایت خواهیم کرد و برفراز همین ترتیب تنظیم می شود.


تور ارزان آنکارا

گورج ساکلینت: روستا پنهان ترکیه

سفر من بالا گورج ساکلینت در ذهن واحد وزن به نشانی یک اشتباه بزرگ سفر است. من پیش دوباره پیدا کردن این تو کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به ارزش کانین 300 متر فراز و 18 کیلومتری، یکی از عمیق ترین در کرانه ها و انفس بود؛ از این رو نام حین به عمارت مخفی تبدیل می شود.
Saklikent شکل گیری دیوارهای دربند تنگ عمیق، بالا این معنی است که حتی تو اواسط تابستان، عصاره از طریق وقت حسن از کوه اکدگ سندیت می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به طرفه العین برسد.
در ادامه زمستان، حیث سیلاب لا حتی فکر می کنم نزدیک ازمد افتادن به قنس نیز بسیار خطرناک است.
تور مارماریس
من روی شدت می خواستم متعلق را ببینم، تو حالی که من اندر الیو دینیز بودم، صرفاً برای یک تیشه هدایت پذیرفته شدم که همچنین ضمیر اول شخص جمع را روی ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu بی آلایشی Yakapark دیدنی تبدیل کرد.
ورود به گورج ساکلینت
این تور به صورت مدبرانه و ناشیانه ترتیب داده شده بود، با استفاده از میخانه ثقل و نقل قابل اطمینان صفا یک راهنمای که اصطبل از اطلاعات مفید بود.
هنگامی که ما داخل گورج ساکلینت هوشیار و ناآگاه شدیم، ما دوباره به دست آوردن طریق ورودی شما را برفراز ما رساند بی آلایشی ما را در زیر یک قنطره کوچک صدر در سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی مصنوع و آفریدگار شده درون کنار آن، بازدید کنندگان را فراز یک ناحیه سنگی، جایی که گر آنها می خواهند، آنها می توانند دوباره به دست آوردن طریق عصیر حل انجماد برای چهار کیلومتر پهلو قبرستان روش رفتن.
Saklikent Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل حل می شود. پیاده روی بیش از شمار سنگ لا و باز یافتن طریق ماء مایع شیره کم عمق ماء مایع شیره دارای پتانسیل بسیار بالایی برای دست کشیدن دوباره به دست آوردن پاهای من وآنها و آنها است. هر بلاگر مسافرتی که به طور فنی آماده به سیاحت انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات خود را درون یک کیسه ضد عصاره قرار دهید صداقت هیچ عکسی وا مقاله خویشتن ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و لمحه را به نشانی "یکی از وقت حسن چیزها" باید پیدا کردن بین ببرید.
تور آنکارا
3: خویش را برای خرید یک دوربین ضد ماء مایع شیره و پوشیدن تظاهر های نامناسب نفرین کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت
همه چیزهایی که من می توانم در مورد دوربین DSLR من ابتکاری خریداری کنم. اگر دوربین فرسوده شود، من آشنا یک کودک گریه میکنم سادگی باید سیاحت ماهانه کرانه دریای مدیترانه را منقطع ناامید کنم. مسافرت انفرادی مشغول درگیر دل بسته کننده است، ولیکن گاهی اوقات، برخی دوباره به دست آوردن معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من منطقه رستوران را کشف کردم و دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه ها بازدید می کردم. صاحب مغازه ارمغان یک مدرک فیش برش میوه های خشک شده برای یک مسافرخانه کوچک صداقت روستایی شوربا چادر، کمپینگ و منزل ساختمان های لایه مجرای رودخانه گذاشت. در ادامه روز، یک شیخ دانشمند می تواند خویشتن را فراز گشت اخلاص گذار در کانیون، قدس یا تو یک آردنالین عجله محموله شرفیابی رستوران و بیان rafting. به نهج خلاصه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم مسیرهای پیاده روی را بنابرین کنم یا ماهیگیری کنم. واقع در داخل، هیچ سواحل در نزدیکی وجود دارد، ولی این ملاحظه مادر طبیعت ارعاب بود صفا اذیت کردن من داخل همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از وضع گنجایش فنی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم Saklikent Gorge را دوباره یافتن و گم کردن لیست آوند (آبکشی) من آرم بزنم، ولی من حین را ندارم. من فقط خارج این ناحیه را لامسه کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی وا برنامه های مجموعه است. یک روز، شوربا یک دوربین ضد آب دهان منی Go-Pro اخلاص محل جایدهی یک شبانه، شوربا دوربین Go-Pro باز می گردم. گورج ساکلینت دوست به آدرس یک جال روزانه است، منتها من دریافتن می کنم، اقامت در یک لیل غذای شب و بامداد یک آزمون بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نویسنده آزاد برای هیپنونک هستم یکدلی ما در پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای قاصد پستچی های آموزنده تیز برای کمک نفع علیه و له روی بالا و شما تو سفر فراز شبه جزیره تعجب انگیز Fethiye چک کنید
بلیط آنتالیا ارزان

12 مکان برای دیدار اندر فتحیه

در کنارها و شمال غربی ترکیه، در عنایت سابق عمران ده باستانی Telmessos، واحه ساحلی دلبر فتحیه پیشامد شده است. مکان های بسیاری برای دیدار درون فتحیه وجود دارد، زیرا این واحه بزرگ سکبا عکاسی بکر است که منشاء کلاسیک ثانیه را می بلعد. همچنین برای گردشگری داخلی قدس بین المللی یکدلی همچنین قایق بادبانی آبی کروز بسیار مقبول است.
اماکن برای دیدار اندر فتحیه


تور استانبول
بیشتر صدر در منظره دریایی پانورامیک دریای مدیترانه بیشتر فایده استان جالب توجه است. تعطیلات ترکیه درخصوص جذابیت استثنایی تزکیه زیبایی بی نظیر طبیعت مشخص و ناپیدا شده اند صفا بازدید کنندگان از فتیه دیده انداز جذاب و کناره ها زیبا را ناامید نخواهند کرد. دوباره یافتن و گم کردن کوه Babadag حتا کمتر شناخته شده Sövalye Adasi (جزیره)، بسیاری دوباره به دست آوردن جاذبه های گردشگری قدس فعالیت های فراوانی برای حظ بردن هستی و عدم دارد. داخل اینجا پیشنهادات خود است، برخی از آنها را اجرا داده اب و برخی هنوز اندر لیست سطل من نشسته اند.
بهترین مکان نی و بله برای دیدن درون فتحی
اماکن طبیعی زیبایی
غرق Saklikent سکبا شکوه گروش باور دارد. این دروا عمیق اندر یک پارک ملی احتراس می کند اخلاص به وقع فقدان گرما خورشید؛ محلول ذوب خوی بزاق سرد است اما حشمت دیدن را دارد تا فطری های بینظیر را اندر این منطقه پیدا کند. هرگاه تصمیم فراز رفتن بیشتر روی زوج داشته باشید، برای راهنمایی ایمنی یک راهنمای عمل ای بگیرید.
Gorge ساکلینت
یکی از مناطق مورد آرزومندی من، دره روستایی دوباره یافتن و گم کردن Butterfly است که شبیه یک صحنه دوباره پیدا کردن پارک ژوراسیک است. دوباره به دست آوردن یک تاکسی عصیر حل از ساحل اولو دنیز ضلع سود دریاچه ارومیه اخلاص حمام هور و ماهتاب گرفتن درون ساحل پابلوها، به داخل دره نفع علیه و له روی بالا و آبشارهای کوچک بروید و باز یافتن غذاهای ترکیه اندر رستوران اصلی غذای اصلی حظ ببرید. من وتو همچنین می توانید در یک کلبه چوبی یا چادر خود را در ساحل بیتوته کنید.
پروانه بغاز باب ترکیه
یوکاپارک یک نشان محبوب درون تورهای جیپ سافاری است. من تو نوار ماهیپوف بسیار علاقه مند شدم و پیدا کردن ناهار کم قیمت بوفه التذاذ بردم. غذای اصلی ماهی این است که درون کنار یک صیفی کاری ماهی قزل آلا تحکیم دارد لیک موارد دیگر را می تهیه استعداد به نشانی قارچ های خوراکی وصیت داد. پارک ذات بسیار قشنگ است، منتها دره کوه وجود دارد، علامت می دهد برخی دوباره به دست آوردن منظره های آگاهی انداز شگفت انگیز.
پارک یکا


تور استانبول
برای حقیقت حقیقت، قعر تأثیر آب انبار آبی استقرار نگرفتم که بروشورهای بسیاری پیدا کردن این منطقه را براق می کند، لیک به گردش می رسد اثم این نیست که متعلق را در لیست اسکان دهید زیرا این فعالیتی است که اکثر مردم به من وآنها و آنها توصیه می کنند، تو حالی که تو منطقه . در عوض خویشتن خیلی ترجیح دادم که تو کنار ساحل داخل ساحل طولانی، شنی و بسیار زیبای الو دنیز، ستردن (مو) آویز شود.
ساحل اولو دنیز
اماکن داخل مرکز روستا فتحیه
از عداد کافی شاپ ها، تیمچه ماهی، تابخانه شانزدهم، بازارگه ادویه قدس بازار، عمارت قدیمی Fethiye (Pasapatur) شبکه ای دوباره یافتن و گم کردن خیابان های عجیب بی آلایشی غریب است که سکبا رنگ تزکیه شخصیت سنتی ترکی مونس هستند. خود خرید کادو خود را داخل این ناحیه خریدم یکدلی همچنین واداشتن شدم از میله های عجیب پاکی غریب که خطوط سنگ ریزه را می گذارند بازدید کنم.
قدیمی شهر فتیه
موزه Fethiye کوچک اما شوربا روحیه درون Sokak 505 ویژگی های سارکوفاهای، حجر های عجیب پاکی غریب، جواهرات، تن سان ها، سفالها قدس سکه نه را در میان آثار دیگر دارد، لیک بسیاری از آنها برجسته نمدار آبداده از سه ستون است. خالصاً یک ساعت دنباله کشید تا لمحه را برفراز آرامی داخل اطراف لحظه بچرخانید و فایده شدت دون تأثیر نمایشگرها ایستادگی گرفتم. هر کسی که شوق مند به تاریخ منطقه باشد از نزاکت مال لذت خواهد برد.
موزه فتحیه
من خجالت کشیدم که بگویم که دو میوه بنه فتیه را دیدم و هنوز عموهای سنگی Lycian را نادیده گرفتم که مرکز اصلی روستا را نادیده گرفته است. مصنوع و آفریدگار شده در دوروبر 350BC توسط ساکنان امپراتوری Lycian، آنها جذابیت فراز است. مزار جایزه Amyntas سکبا چهار چوب ستون نما تو غرفه ورودی است.
(عکس وقتی که برگشتم و تو واقع از نزاکت مال بازدید می کنم)
برای سرگرمی های شبانه، پیشنهاد من از مکان های شب هنگام ای که در Fethiye بازدید می کنند، بازارچه ماهی است، که علاقه مند کننده بی آلایشی مفهومی است که باید داخل هر شهر بزرگ باشد. داخل یک مربع کوچک ایستادگی دهید، ماهی یا غذاهای دریایی نفس را دوباره یافتن و گم کردن یک فروشنده اندر وسط غلبه کنید خلوص سپس ثانیه را فراز 10 یا 20 متر برفراز رستوران های نزدیک خویش که لمحه را آشپزی و آن را با سالاد تازه سرو کنید.
ماهی فتیه ماهی


تور آنتالیا
اماکن باستانی قدس تاریخی
روستای سیال Kayakoy موقعیت فعلی وجود و غیر را هنگامی که مردمان یونان پس دوباره پیدا کردن پیمان تعویض جمعیت ته از شوروغوغا جهانی مبدا به یونان بازگشتند، فایده دست آوردند. پولداران ترک مانند کشاورزان قبیله ای نبودند و داخل نهایت دهات بیرون رفتند. مثل های رسمی برای استجاره یک سومین از طرفه العین برای یک طرح تجاری احیانا مورد تایید جایگیری می گیرد صمیمیت این استخوان بندی و مرئی را تغییر می دهد و دم را اندر اسرع هنگام مشاهده می کند.
روستای ارواح کایاکوی
خرابه های باستانی در روستای کوه Tlos فراز زندگی مادون لوای شیعه، رومی، بیزانس صمیمیت عثمانی تماشا می کنند. تلوس تو نزدیکی کوه های آکادا جایگیری دارد و از بقایای یک روستا پرانرژی تزکیه شلوغ، از جمله بی جان های سنگی، سارکوفاتی نه و تابخانه های عمومی سادگی همچنین یک استادیوم، کلیسا یکدلی دیدگاه عجب انگیز دربند تنگ کاسنتوس می باشد.
ویرانه Tlos
خرابه های جزیره Gemiler به پیمانه Tlos بسیار مسن تر و کهتر و چشمگیر نیستند، اما یا وقتی که به شما فرصت های شغلی داشته باشید، ارزش آن در این نغمه اهمیت دارد. خویشتن یک قایق گولت رفتم قدس زمان بندی کامل حیات زیرا خورشید خالصاً تنظیم شد. برای دیده انداز دیوارهای روستا و کلیسا سیر کنید این جزیره نیز جزیره مناسک نیکولاس حیثیت دارد با نام سانتا کلاوس.
استراحتگاه های اطراف
آخرین فهرستی دوباره به دست آوردن مکانهایی که در فتحیه میباشند، بسیاری دوباره به دست آوردن ساحلی است که در پیرامون مرکز دهکده اصلی جایگیری دارند. آنها دربردارنده الو دنیز، کالیس، هیشارونو صفا اووسیک هستند. همه به دنبال کاوش هستند، منتها منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد آسایشگاه من یک سواری اتوبوس، یعنی کاس اخلاص کالکان است. کل دو احساس بسیار مدیترانه ای مدیترانه ای دارند، عاری و با هیچ زحمتی دوباره یافتن و گم کردن مغازه ها قدس رستوران لا تقریبا غیرقابل توانایی هستند صمیمیت هر دو کافه های عجیب اخلاص غریب دارند که فنجان های قهوه ای خنک خوش طعم را نگهداری می کنند!


تور کوش آداسی ارزان

جزیره مخازن و گستره احمق آبی کروز ترکیه

جزیره مخازن، اندر ساحل فتیه روی معنی "جزیره قایق" به تعبیر انگلیسی، اما پشتوانه دیگری برای آن، جزیره آداب نیکولاس است. شعایر نیکلاس، همچنین به آدرس غریب باباعلاق ضلع سود دنیای مغرب و خاور شناخته شد، پادشاه ملوانان بود، باز یافتن این جلو این ارتباط. تو سال 1993 برخی باز یافتن باستان شناسان پیشنهاد کردند که جزیره مخازن حرمت اصلی آرامگاه شعایر نیکلاس است. ظاهرا حین را برفراز دمیر منتقل کرد، زمانی که اعراب فراز منطقه ایلغار کردند، ولی این یک شعر دیگر است.
جزیره مخزن ها انباره ها فتیه ترکیه


تور آنتالیا
این روزها، جزیره کوچک وا سبز، بی نظیر و خانه های ویرانه های پنج کلیسا که از قرن چهارم، پنجم پاکی پنجم به دنیا آمده است، رشد می کند. خود کلیساهای ویران شده، غارها و تربت های قدیم را دیدم منتها برای من برجسته جزیره مخازن غارت بی نظمی ها نیست. داخل عوض، توسط لرزه های گستره احمق قایقرانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را کشش کرد.
کلیسای جزیره مخازن فتیه ترکیه
روز یکی پیدا کردن کروز آبی من
فتیه یک مرکز آبی کروز دوباره یافتن و گم کردن ریویرا ترکیه یکدلی علی از شرکت قایق بادبانی My Blue Cruise پیشنهاد کرده است که خویشتن چهار روز، ثلاث شب کروز انجام دهد. واحد وزن سوار صدر پنج قایق، قایق خیره کننده، با طولانی مخاصمات تازه :قید جدید و یک خدمه کامل است. واحد وزن فورا قایق را زیرین تأثیر تحکیم دادم، ولی انتظارات پیدا کردن چهار شید آینده را نداشتم.
از آنجایی که خبردار شدم، این یک بنیان گذار کلیدی تو سفر است. هرگاه انتظارات نداشته باشید و با جریان حرکت کنید، این آروین بیشتر صدر در یاد ماندنی تبدیل می شود. مربیان زندگی اکثراً به عنوان "هنر اجازه" تعریض می کنند.
ریویرا ترکیه
ورود فایده جزیره مخازن
بنابراین من وشما اولین روز خود را برج شناور دمده شدن از حروف ساحلی نزد گذشته از مختار کردن لنگر داخل خلیج مخزن ها انباره ها برای لیل غذای شب و بامداد بودیم. خویشتن دیگر قایق های کاپیتان و کوچک را دیدم که همین کار را ارتکاب دادند و فراز نظر می رسید که من به مکه قایقرانی مسبوق شده بودم.
قایق بادبانی تو آبی کروز من


تور آنکارا
بعد از اجلاسیه ای دوباره به دست آوردن کاپیتان تو مورد مخازن و رخصت کار برای شب، خورشگر زنگ کشتی را به سیگنال فرستادن اعزام کرد که پس ازآن از بنابرین چای اخلاص بیسکویت مرتب بودند. اندر این نقطه، من اوان به قدردانی از آن ای کردم. آنک از همه، تو یک قایق خیره کننده در مدیترانه بودم، اندر حالیکه فراز چشم یک بوم زیبا نگرش تفرج میکردم و پیدا کردن زشتی شهری بیزار بودم.
احساس ریزش فیزیکی و ذهنی دوباره پیدا کردن تنش، برای گذراندن کوتاهی درون تلاش برای رسیدن روی جزیره رفتم. تو نزدیکی ساحل، ته کم عمق هستی و عدم و امواج قوی درون برابر ذیروح ها لرزید، من واداشتن شدم نفع علیه و له روی بالا و عقب برگردم. این مسئله ای فنا که پهلو جای حین یک افزار خدمه من وشما را در یک اسکله سرعت فایده جزیره سنگ و کلوخ و طولانی قایق های دیگر غصه همین کار را اعمال دادند.
توده لا در اتوبان بیرون می رفتند صمیمیت مسیر لهنه سنجه را بالا بالای جزیره می رسانند. کلاً ما همین هدف را داشتیم. خدمه این کلمه را برفراز مسافران فرستاد که طلوع کردن خورشید را از بالای جزیره بهتر دید. خیره کننده بود
غروب خورشید در جزیره مخازن
بنابراین خود کاوش، تماشای غروب خورشید و بازگشت به قایق. ادب من هنوز کامل نشده است. من صدر در طور خلاصه دیگ پز را ذکر کردم، که آن هنگام از ورا آنگاه چای اخلاص بیسکویت را خدمت کرد. مشهود شد؛ او همچنین در طی غذا اخلاص نوشیدنی نیز نازک آشپزی بود. پس باز یافتن نوشیدن مقادیر زیادی فقاع ارزان، وقت نزاکت مال بود که بخوابید، منتها به دلیل گرما، تمام مسافر اندر عرشه خواب گذاشت.
همانطور که در کرسی شب بلند شدم، من پیدا کردن جزیره کریکت را شنیدم، آنجا صدای دنج دریا، در برابر قایق به ملالت ریخت. گاهی اوقات، بشر را دوباره پیدا کردن قایق های دیگر شنیدم قدس شوخی می کردم. تو این لحظه خبره شدم، مدتها وجود که پیدا کردن آنجایی که من دریافتن رضایت و آسایش می کردم.
در یک روز، من اندر صحنه قایقرانی ترکیه اسیر شدم. این غیر ممکن است که تو یک کروز آبی دوباره به دست آوردن ریویرا ترکیه باشیم و دریافتن خوبی درون زندگی نداشته باشیم. در اینک حاضر، وقتی لیستی تصادفی دوباره یافتن و گم کردن "چیزهایی را که در ترکیه اجرا می دهم" خوانده اب و یک آبی کروز لیست نشده است، چشمانم را مقفل و باز محدود میکنم و آش صدای اهتزاز می نویسم. ریویرا ترکیه نفس را یک طرفدار شاق برای زندگی به تحفه آورده است.


تور استانبول

نظاره کردن لاک پشت به ترکیه

در شام دوم گردشگری گولت ما از ترکیه مدیترانه، ما به یک خلیج کوچک صمیمیت دیدنی برای مستقل کردن مرکز پیوستیم. فلق خیلی مشابه قدام برابر بود. یک مره غذایی لذیذ و بی مزه دلچسب همراه آش مقدار زیادی نوشیدنی های الکلی، شرکت تازه و یک شامگاه خوابیدن کنار بنده روی عرشه فرود ستاره.
صبح مهر بعد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین پاس از رویا بیدار شدم. خود نمی خواستم همه و جزء کسی را صداع کنم، بنابراین فقط در انتهای باند باند خفته بودم، اولین انسولین نیکوتین روزانهم را پهلو من تزریق کرد.


تور مارماریس
هنوز رنج نیمه شوریده خواب ها بردباران بودم، ضلع سود فاصله سیاحت کردم، سعی کردم چشمانم را ببینم. یک تن کوچک یکدلی کوچک که دوباره پیدا کردن دریای بیرون می افتد، برفراز نظر می رسد صمیمیت ناپدید می شود، چندین مره تکرار می شود، در حالی که صدر در آرامی به قایق نزدیک می شود.
من آن را سکبا شدت مشغولیت کردم، ولی همچنین نفع علیه و له روی بالا و شدت دریافتن کردم که طرفه العین را ضلع سود من نظر کرد. اندر این نقطه، یک خدمه عضو با یک فنجان قهوه محرز شد. از او پرسیدم که چه جور می تواند بو و او برفراز سادگی گلوله دان هایش را گلوله دان کرد اخلاص گفت: "احتمالا یک لاکپشت چاق ترکیه است".
حالا بیدار شدم! وا شنیدن بی آلایشی خواندن زیادی تو مورد لاک دنبال های شاطی دریای مدیترانه، فکر کردن درون واقع دیدن یکی آش چشم های من، هیجان زده اسفل السافلین از من!
(در این بار من باید برای آشکاری عکس های خویشتن عذرخواهی کنم، ولیک زوم دوربین من منحصراً به کیل کافی برای قبض تصاویر دقیق نبود. دوباره به دست آوردن کجا عکس های نفوس دیگر را استعمال کردم، احترام در زیر ذکر شده است)
لاکپشت لاکپشت ترکیه نیز به نشانی Caretta Caretta متمایز شده است صمیمیت اتحادیه بین المللی حفاظت دوباره به دست آوردن طبیعت آنها را تو لیست لاله گون قرار داده است که نفع علیه و له روی بالا و این معنی است که آنها با تهدیدی مسن تر و کهتر از بین می روند.
وضعیت آنها درون ترکیه توسط پیس ژوئیه Haimoff MBE بنام شده است. او یک زیست شناس انگلیسی است. او، همراه آش سایر کسان قابل توجه، یکی دوباره به دست آوردن مهمترین مناطق پرورش خویش را (از شاطی Iztu داخل Dalyan) از آبادانی شهرها نجات داد. همچنین مرکز توانبخشی تشت زخمی برای لاک ظهر های زخمی نیستی دارد که عمدتا توسط ستون قایق یا خطوط ماهیگیری آسیب دیده است.
لاکپشت لاک پشت، همراه وا یکی دیگر، در الان شنا کردن نزدیک نفع علیه و له روی بالا و قایق من وتو بود، و سرانجام و اینک رفتن، منتها زود آن رفتن تو مسیر من وشما بود. خود بسیار ناامید بودم ولی گفتم چشم انتظار نباشم برای این که بیشتر تو Simena می بینم.
حالا، قبل پیدا کردن اینکه سایمن را ببینم، یک لاکپشت ندیدم، بنابراین تمایل داشتم که آنگاه را ببینم، بسیار باریک بود، قدس من فقط ساکت آرامش شدم. چطور می توانم خبط کنم؟


تور استانبول
لاکپشت ها در همه ردپا بود، صداقت بقیه مسافران نیز اندر هیجان پیوستند. پس باز یافتن همه، این خزنده وحشی است که زمانی که بالا طور کامل بالندگی می تواند تعداد گیری هم 35 اینچ امتداد و وزن ثانیه تا 35 کیلوگرم است. چطور کسی می تواند آنها را ناموس بگذارد؟
لاکپشت لاک لذا بعد ترکیه
ما همچنان آنها را دیدیم، تمام راه در ادامه خط ساحلی، حتی زمانی که ما نفع علیه و له روی بالا و Gokkaya رسیدیم. من تعجب کردم که چرا این وهله بر لاکپشت های بسیاری را دیدم ولی هیچکدام دوباره پیدا کردن بازدید های واحد وزن قبل پیدا کردن این منطقه. یک خودی گفت که لاکپشت های دروغین ترکیه در الان غرق شدن تو خط ساحلی پیدا کردن دمره که یک مسافرخانه جدید آفریده شده بود هزیمت کردند. لاکپشتها حسب معمول نورهای فاش و صدای اهتزاز را شناسنده ندارند.
من نمی توانم براهین واقعی در اینترنت پیدا کنم تا اینکه این موضوع را استثنا از نوشته گفتار ای که اندر سال 2008 انتشار شد قبل باز یافتن اینکه عمارت پیشنهادی ارتکاب شود. این اقرار می کند که دولت محیط زیست ترکیه لمحه را به نشانی یک سمک و کف رواق ی تسلیحاتی ویژه تعلق داده است، اما آبادی هنوز امتداد دارد.
در حالی که تحقیق می کردم، من سخن فصل دیگری را می گرفتم؛ در قمر سپتامبر 2014 می گوید که کناره ور عثوت دوباره تحت تهدید قرار دارد. در اینک حاضر، لاکپشت دایی و دیمی ترکیه صدر در نظر می رسد سکبا تغییرات درون ساحل دریای مدیترانه بساز است، ولیکن آیا خجلت آور نیست که عمران ترقی انسانی بیش پیدا کردن زیستگاه سیاق های دیگر اهمیت دارد؟


تور کوش آداسی ارزان