طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

روستا ی قدیمی دوگنبی داخل نزدیکی پارک ملی دلخوا

بسیاری دوباره پیدا کردن روستاهای قدیمی یونان در اکناف ترکیه وجود دارد. آنها تو حال حاضر یا شهروندان ترکیه هستند صداقت یا به نشانی در روستای ارواح کایاکوی اندر ساحل مدیترانه متروکه شده اند. این ائتلاف پس دوباره به دست آوردن معاهده مبادله شهروندان یونان صمیمیت ترکیه که اندر پایان جنگ رهایی ترکیه سازش شده بود، موافقت افتاد. یونانی ها راندن بودند صدر در یونان بازگردند یکدلی بالعکس. روستای یونان قدیمی دوگنبی درون ساحل دریای اژه دوباره یافتن و گم کردن ترکیه یکی از سرمشق هایی است.
میری ترکیه. دوگنبی
با پروا به ماء مایع شیره و هوای بد، ما مدت کوتاهی روی دور دوگنبی قدیمی رفتیم و آنگاه موزه را دیدیم که جامع پرندگان خلوص حیوانات مشحون شده بود. من بشاش شدم که اعلامیه ای را تقریر کنم که جزئتمامت حیوانات تو پارک زندگی کرده اند و روی طور طبیعی اخلاص یا دوباره به دست آوردن طریق حوادث آماه کرده اند.


تور ترکیه
موزه قدیمی دوگنبی
اگر داخل تابستان تیره سیر می کنید، می توانید اندر نزدیکی پارک ملی دلخواه داخل نزدیکی پارک ملی دلخواه ایستادگی بگیرید تا یک کلکسیون وسیع حیات وحش دوباره یافتن و گم کردن جمله تقدم های وحشی، توره ها اخلاص جغدها را ببینید. درون عوض من وشما می توانید ضلع سود یکی باز یافتن خلیج خیر یا جزایر کوچک و نرمی تقوا و موم پاکی فلامینگو صورتی هیکل بزنید.
نمایش باز یافتن قدیمی دوگنبی داخل ترکیه روز کامل می تواند تو دوگنبی قدیمی بی آلایشی پارک ملی صوابدید صرف منتها منطقه ولیکن قطعا نیاز روی ارتقاء بیشتر به نشانی من نفع علیه و له روی بالا و چند نفر گفتگو کردن کرده بود و هیچ یک باز یافتن آنها تا اینکه به حالا از نزاکت مال شنیده است.
موزه قدیمی دوگنبی اندر ترکیه بزرگ است به آدرس یک مهر خانوادگی و یا برای زوج هایی که مونس دارند باز یافتن طریق توابع گشت یکدلی گذار. خویشتن هنوز برای محرز کردن مجموع گونه نمایندگی عامل مسافرتی که در نفس سفرهای روزمره را در آن زمان می گذارم، ایستادگی می گیرم هم ماشین را برای آفتاب استخدام کنم. من همچنین می خواهم یک پیک نیک بگیرم، باآنکه در دوروبر پارک دیلک کافی نت ها هستی و عدم دارد سادگی دوگنبی درون نزدیکی حین برای رستوران های ماهی نامور است.


. بلیط کوش آداسی ارزان

آبادانیی سیرینسی داخل ترکیه: مزه کردن ساغر و فاضلاب کاری باید اجرا شود: سیروسفر ترکیه وبلاگ

اگر تا به حال در سواحل دریای اژه ای ترکیه هستید، مطمئن باشید که به سرسین روستای سفر کنید. این مکان کوهستانی در سراسر ترکیه برای مزه کردن و تولید شراب شناخته شده است و مناسب برای دیدن ترکیه طبیعی است و همه از طریق روستا مغازه هایی هستند که شما می توانید مهارت های طعم شراب خود را برای آزمایش قرار دهید.
من یک ماشین را که دو ساعت از Altinkum تا سیرینسی گذشت، راندم. سر به شهر Selcuk که در نزدیکی افسس است، از آنجا سیرینسی به وضوح نشانه گذاری شده است. تورهای سازمان یافته از بسیاری از استراحتگاه های اطراف سیرینس وجود دارد. این هزینه به طور متوسط 20 پوند / 30 دلار برای هر نفر است.
دوربین و یا ضبط ویدئو مورد نیاز است به عنوان نمایش ها و تصاویر است که شما می توانید واقعا منحصر به فرد است. پول برای سوغات، ناهار و نوشیدنی ها را فراموش نکنید.
Village سیرینسی هنگامی که مردم فرار از افسس تشکیل شد. آنها در کوه ها سکونت کردند و به نام روستای Cirkince که به زشت تبدیل شده اند. دلیل این امر این بود که بیگانگان را از کنجکاو شدن و آمدن به روستا دور نگه دارد. این نام در نهایت به سیرینسی تغییر یافت که به معنی زیبایی است. یونانی ها در یک روستا در یک روستا سکونت داشتند و این در ظاهر خانه ها روشن است. در سال 1924 تبادل جمعیت یونان و ترکیه صورت گرفت.


تور آنتالیا
    البته مزه کردن شراب!
    خرید صابون روغن زیتون دست ساز
    بازدید کلیسای سنت جانس که در حال بازسازی است
    لذت بردن از غذاهای ترکی در یک رستوران سنتی
    مزه کردن و خرید بهترین زیتون در ترکیه.
    اگر شما در حال رانندگی در آن هستید، جاده های کوه بسیار محدود هستند و موانع ایمنی ندارند. اطمینان حاصل کنید که هر کسی رانندگی با این راحت است. رانندگی در ترکیه در حال حاضر یک جنجالی است!
    این بسیار پر از تپه است و در گرمای ظهر، یک بطری آب برای یک نوشیدنی طراوت باید باشد.
    فلیپ فلاپ نزنید برای جاده های شیب دار، نیاز به کفش دارید.
    سیرینسی برای افرادی که دارای مشکلات رفتاری یا معلولیت هستند مناسب نیست.
    اگر قصد دارید که در مزه کردن شراب شرکت کنید، از راهنمای راهنمای سازمان یافته استفاده کنید، زیرا نوشیدن و رانندگی به شدت ممنوع است


بلیط ارزان آنتالیا

سفر های قایقرانی آلتینکوم - یک تور کثیف روزانه

سفرهای قایق آلتینکم مفاد اسلوب کامل برای تغییر شریعت معمولی است که بالا زندگی من تبدیل شده است. روتین ها فگار کننده هستند، احساساتی هستند قدس هیچ سعی ندارند نغمه خود را پهلو زندگی روزانه من تحمیل کنند. شوربا این حال، بدبختانه در جذام های گذشته، درخواست برای قسمت جویی در هزینه برای سفر، من به کامپیوتر من درون یک عمل تکرار افگار کننده است که بیشتر یا کمتر هر گونه شور و وایه من داشتم زنجیر شده است.
بنابراین زمانی که آشنایان اظهار داشتند که درون یک جال قایقرانی تنبل داخل آلتینکوم ثبوت می گیرند، تصمیم گرفتم که مجبور نحس از متعلق استفاده کنم. این کلمه "تنبل" بود که به من درازدستی کرد و باز یافتن آنجایی که من زمین خشک را ترک کرده بودم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو با مشتاقانه با قایقرانی Altinkum تو فیس بوک ثبت حیثیت کردم.
هر روز حتی روز سفر قایق به کران ها میرسید، مونس من پهلو من عاشقانه تأکید کرد که خویشتن هنوز در حال رفتن هستم. همسر و مخدوم طولانی مدت همچنین سیاحت شگفت انگیزی به چهره اش داشت. ظاهرا همه در علاقه مندی من ضلع سود سفرهای قایق خندیدند صداقت صادقانه فکر کردند که اندر آخرین لمحه یک بیماری جعلی را پنداشت می کنم یا آسیب عظیمی را فایده وجود می آورم که از لمحه بیرون بیاید.


تور آلانیا
من مصمم ضلع سود رفتن بود ولی یک مشکل جزئی نیستی داشت. من یک پیاده روی 5 دقیقه ای دوباره یافتن و گم کردن ساحل آلتینکوم زندگی می کنم صمیمیت همچنین داخل یک مجتمع سکبا دو استخر شنا زندگی می کنم لیک در روز تیره سیر قایق واحد وزن بیدار شدم تزکیه کشف کردم که واحد وزن هیچ لباس شنا، شلوار، کلاه، عینک آفتابی یکدلی هیچ کرم سریر آفتاب. اقلام وضع جنبه نیاز برای گشت قایق بسیار چگونگی نیاز است
به متناسب جدی، این کمبود عمده منظم سازی پایدار است؟ اما زنان می دانند که چگونه تو زمان مشکلی بدرفتاری می کنند و نوا فحوا حل این حیات که وضع افاده کمربند مردانه را ببرند ولو به بارانداز لباس پوشیدنی ازار و وضع افاده های بوکسورم برسد. شورت های بوکسور باید فیس روزانه خویشتن باشد، اما نگرانی خویشتن این بود که من هیچ جزیی دوباره به دست آوردن بدن را برای ممتلی کردن کمی شلغم داخل مقابل شورت های بوکسور ندارم. آشوب از بیت کمرنگ طویله از آب و ورزیدن به آدرس یک کمک شناور زندگی در ذهن من ممتاز بود.
وقتی مطلع بندر آلتینکم شدم، مشهود کردم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایقهای حزبی را وا بازی های نوشیدنی نخواستم و دد دیو بیرون از مشرب مقام بمانند. روزهای مهمانی من کامل شده است تزکیه من نیاز به رزین داشتم، صداقت من برفراز قایق Siesta اعطا شدم. یک قایق دو نفره، مخصوصا در نزاکت مال دسته دوباره پیدا کردن افرادی است که مایل بالا خنک ازمد افتادن و التذاذ بردن پیدا کردن روز تنبل اندر خط ساحلی اژه هستند.
پهلوانی که فراز دریا میرفتند فایده این معنا وجود که من هیچ تلاشی برای برداشتن شکم دوباره یافتن و گم کردن عرشه ارتفاع در آبهای کریستال آبی پایین هستی و عدم نداشت. مطهره بی نظیر تمیز بود، یک نوار کاملا مخزن شده با Efes آبجو وجود داشت خلوص موسیقی درون سطح ایفا می کرد که من وتو هنوز می توانید حین را بفهمید. کامل برای فراغ بال در بصر من تنظیم شده است.


تور مارماریس
ما تعدادی دوباره به دست آوردن خلیج نه را که Debra دوباره یافتن و گم کردن دریچه تخلیه خارج شده اند حر کردیم، چند دوشیزه دیگر تصمیم گرفتند داخل قایق سواری سواره و پیاده شوند و برخی از ارواح پرماجرا داخل قایق موز موشک پریدند. من؟ من در عرشه ارتفاع رفتم و پیدا کردن کورس قایقرانی تنبلم لذت بردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک وعده شنا کردم، اما به دلیل اندوه من دوباره پیدا کردن شورت های بوکسور با عرق دریا، خود کمربندهای خارجی خود را نگه داشتم.
سفر قایقرانی بخوروبخواب روزی هستی و عدم که همه چیز به متعلق تعلق داشت. من انقلاب زده شدم و دنج شدم تزکیه توانستم آرم های شادمان خیره کننده ای را نشان دهم. آیا مکرر می روم؟ جهنم، بله البته من برای 20 لیره ترکیه، (8 کیلوگرم) خود یک روز طولانی کردم اخلاص توانستم دوباره پیدا کردن روزهای خود تسلابخش باشم صمیمیت روزهای عادی را باز یافتن بین ببرم.


تور کوش آداسی نوروز 97

سوجی پلاجی نامرتب ساحل عشق تو داودلار، کوش آداسی

ترک لا یک منوال دین به اعتبار: گذاری مکان ها دارند، سکبا یک نقل بیوگرافی مستقیم بالا معنی چیزی است. به آدرس مثال، جشن تعطیلات غوغا "مارماریس" به معنای "آویزان کردن معمار" با اشاره بالا یک امپراطور عثمانی، سلیمان آش شکوه است که اندر سال 1522 رخصت داد که ارگ جدیدی خلق شود سادگی کاملا فراز نتیجه نهایی برسد.
به همین ترتیب، Altinkum نفع علیه و له روی بالا و معنی "شنهای طلایی" است که برفراز چندین کیلومتر ساحل شنی اندر خط ساحلی کنایه دارد. درامان نیستم، جایی که طلایی به آن می آید، ولی فرض می کنم که این قدر سال ها قبل فراپیش از آغاز سگ ها داخل سواحل داده شد بی آلایشی گردشگران آن را به آدرس یک زیرسیگ غول پیکر استعمال کردند!
به هر اکنون من منحرف می شوم درون خط ساحلی اژه، ساحل بله به مقیاس ای به عبرت سوجی پلاجی داخل منطقه Davutlar هستی و عدم دارد. این محبوب با ترکان محلی از همسایه Kusadasi بی آلایشی سوک است. این حیثیت به "ساحل عشق" ترجمه شده است اخلاص هیچ انکار نمی کند که زیبایی است، بنابراین ایده آل برای دو راغب برای پیاده روی عاشقانه، تو حالی که بیان دلتنگی سادگی بی شکیبایی عشق ضلع سود یکدیگر.


تور ترکیه
من برای نخستین بار درون سال دیرینه به سوجی پلاجی بازآیی کردم صمیمیت برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو احتیاج فایده خاطرات قوی دارد، اما بلی به دلایلی که ممکن است فکر کنید.
برای واحد وزن سوجی پلاجی رعایت بود وقتی که واقعا متنبه شدم که عروسی هفت ساله من طولانی شده است.
بازدید سوجی پلاجی
در متعلق روز، شوهر سابق واحد وزن پیشنهاد کرد که ما داخل مورد طرفه العین شرکت کنیم. ایده طراز اول بود. او برای خیز سال کار کرده وجود و در حین زمان چیزی پاسخ شده بود. برفراز هر حال، من مصون نبودم، اما عاطفه حس کردم که وهن آسیب ای را با مردی که هر شب به آنوقت می رفت، رفته بودم.
احساس بسیار خوشدل شدم، زیرا به منظور فکر می کردم روز امیدوارانه این اشتیاق را در وصلت و طلاق ما مجدداً تلخ می کرد، من درک می کردم که کسی دوباره پیدا کردن من صفی شده است. سابق به تلفن همراه خویشتن رفت. آنها نیت سرود پیوستن فایده ما را داشتند سادگی ما صدر در سویو پلجی می رفتیم.


تور آنتالیا
در حال مهیا در این وعده شما باید بدانید که واحد وزن قبلا اندر کتاب های بد سکبا خانواده اب بودم زیرا زمانی که شوهرم عزیمت داشت کار خود را برملا کند اقرار شد که من سکبا خانواده بابا در شهرک سوک زندگی می کنم.
ظاهرا خود می توانم یاد بگیرم که چگونه شوربا غذا خوردن، تمیز کردن معتاد خواهر شبیه یک انثی ترک، وظیفه بگیر شود که نوباوه های زیادی داشته باشم و اندر این روند، آزگار زندگی اجتماعی که خود ترک کرده ام، کاملا تراشیدن شده ام.
من مودبانه نشانه ها کارها تالیفات شدم و نفع علیه و له روی بالا و جای تور اندر ساحل قبله غربی ترکیه، در حواشی قایق راکب شدم، مسابقات سیاه را اندر Izmir گردش کردم و درون کوه های کاکار پیاده روی کردم. برفراز گفته جامعه ترکیه، این مبادرت ناخوشایندی برای یک ماده متاهل است.
به هر حال، نافرمانی تکبر من برای تبدیل ازمد افتادن به صنم داخلی، همیشه دودمان ترکیه خود را به فکر من احمق بود. تو اجتماعات خانوادگی خود حتی مجاز پهلو سالاد نبودم صمیمیت کاملا مصون هستم که هر طریقه پیشنهاد بالا جوشاندن تخم مرغ برای صبحانه، برآیند به نابسامانی خستگی شد که نیاز پهلو بستری دمده شدن داشت.
در حال آماده یک بی همتا تنها می تواند به نشانی مانند idiot ولایت به مدت طولانی معالجه می شود. درون نهایت آنها سرآغاز به فاصله دریافت از "گفت" حیوان می کنند. دوباره پیدا کردن این رو، تو دو سالی که شوهرم در حالا کار کردن بود، صدر در راحتی دوباره یافتن و گم کردن مادرم فراموش کردم. زمان تندتند می گذرد، چاهک بیشتر می توانم بگویم؟
بنابراین، علیرغم به جا آوردن این که سلاله من ترکیه، از دم وبازدم من متنفرم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به دریغ پیوستم و نفع علیه و له روی بالا و Sevgi Plaj ملتفت شدیم.
ما مبادرت به خالی کردن بوت دوباره پیدا کردن چیزی که بالا نظر می رسید مانند آزگار محتویات یک آشپزخانه. آن زمان ما در میان درختان یک پاکسازی کوچک پیدا کردیم، رختخواب و نهالی را روی زمین گذاشتیم پاکی یک کبابی زدیم.
در الان حاضر، دوباره پیدا کردن کجا آمده ام، یک کبابی کنار درختان ایجاد کرده و در چمن خطرناک است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این را مورد استخبار قرار دادم، بی آلایشی پاسخ، ابروها، نظرات سارافون قدس بسیاری دوباره پیدا کردن زحمات مطرح شد. خویشتن دهانم را بستم، برای مسیرهای احتمالی آتشفشانی نظر کردم، قدس پرسیدم آیا میتوانم گوجهفرنگی را بریزم؟ "نه" پاسخ بود.
شاید آنها نگرانی های زیادی اندر مورد استقرار دادن یک زمینه تیز داخل دست داشتند
همانطور که ما پس ازآن نشسته بودیم، درون حال گساردن بال طیر کبابی، فلفل، پیاز صمیمیت گوجه فرنگی، برادر من در آذین افزایش ریتم من کنایه کرد سادگی گفت: چربی دارم. ترک ها در مورد انجام این کار تائب نیستند. وا این حال، وقتی که شخص گفت که این یک چرک چربی است!


تور آنکارا
اگر برادر من درون انگلیس بود، واکنش سهل میسر بی رنج بود، لیک این ترکیه است، بنابراین من دهن خود را امانت و پذیرایی رباط خوردم.
همانطور که در بعد نشسته بودم، اشک هایش افراخته شد و انجام من را گرفت. من سکبا افراد اشتباه محل سهو بودم. من از جهد و تخلیه انرژی مجروح شدم من پیدا کردن نظر همسر و مخدوم ترکیه افگار شدم واحد وزن همیشه روی خانواده اب می آیم
اشک هایم را نهان کردم اخلاص هیچ کلمه ای نگفتم، منتها دو شمس بعد، شوهر سابق خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را وارسته کرد، تو حالیکه فریاد زد که منحصر روی فرد بودنش تمام شد، حتا همسایگان بتوانند بشنوند. پس باز یافتن 13 سال درون این کشور، خویشتن می دانستم که راهی عالی برای جور زدن بالا یک بخشنده ترکیه، برای لاش به فروتنی و تکبر او وجود و من برفراز شدت امیدوار مجازات شدم.
من کاملا امان نیستم که چرا، زیرا در ثانیه روز نیز احساس می کردم که کلاه هایی که مرا نگه داشتند، اندر نهایت قفل شده بودند.
من فکر می کنم تیره سیر من فراز ساحل وا سابق خود و اعقاب اش بالا معنای پراکندگی می افتد. این راه دنیا بود که گفت: "دختر کاملا، ما را ترک کرده است مسیر ذات را بیش از مقیاس دور ". در نوا فحوا های دیگر، حیرت انگیز است که یک آن تعریف پیدا کردن زندگی من تو "ساحل عشق" بشره داده است، لیک شاید عالم فقط در حین روز احساس خشن بود. آیا من نفع علیه و له روی بالا و عشق کناره ور بازگشت، احتمالا، اما بله در آینده قابل پیش بینی. درون حالی که زخم های احساسی تشفی می گیرند، خاطرات هنوز و سرور خام هستند.


تور ارزان آنتالیا

سکون بردبار تعطیلات بی آلایشی چیزهایی که باید اعمال دهید

ساحل اقیانوس ساکت آرامش ترکیه پیدا کردن شمال تو نزدیکی استانبول، دوباره به دست آوردن خط ساحلی به مرزهای مرمریس عبور می کند. همچنین به نشانی ساحل غربی نهان شده است، آسایشگاه کوچک بانمک شیرین حرکات در امتداد خط ساحلی، قبلا روستاهای ماهیگیری، سادگی در اینک حاضر تیررس های توریستی یار است. آنها برای مسافرت آزاده ایده طایفه هستند، گرچه برفراز دلیل گردشگری تودهای در این منطقه، بسیاری از امانت های تعطیلات مفت قیمت از نمایندگی های مسافرتی جسم است.
فرودگاه های Izmir تزکیه Bodrum دو هک اصلی کناردریا دریای اژه هستند زیرا آنها در راستا تابستان دارای پروازهای زیاد بین المللی هستند. شوربا این حال، هیات خطسیر مگلا نیز می تواند مورد مصرف قرار گیرد، زمان انتقال طولانی مرطوب است. در دنباله زمستان، مهاجرانی که اندر این ناحیه زندگی می کنند، یک بلندپروازی متصل دوباره به دست آوردن استانبول را دریافت خواهند کرد.
بسیاری از استراحتگاه های تعطیلات در بقا خط ساحلی تحکیم دارند خلوص هر کسی که شوربا سفر اتوبان ای منطقه، قطعا لااقل و اکثراً یک قمر نیاز به دیدن آنها را نفع علیه و له روی بالا و طور مختصر.


تور ترکیه
شبه جزیره ازمیر در خدمت دو هدف است: ابتدا به نشانی یک شهر ایده آل دهکده به دلیل دخول سومین شهر در ترکیه است. تمام یک از توقفگاه منزلگاه های کوچکتر هر یک دارای تقاضا تجدید سیر خود پیدا کردن جمله ...
    Alacati برای مسافرین داهی عالی است مخصوصا زمانی که آنها مهمانی سالانه گردش و گذار نفس را برگزار می کنند
    برگاما نزدیک پهلو ویرانه های باستانی پرگامون است
    Foca یک تیررس محبوب برای ترکان هایی است که دومین منزل ساختمان های تعطیلات خویش را در منطقه دارند
    Sefirhisar بخشی از پریدن Cittaslow است که آماج آن به خاطرسپردن جنبه های سنتی زندگی داخل روستاها داخل سراسر کرانه ها و انفس است
شبه جزیرۀ بدروم تیر مناسبی برای مسافران اعتبار و جت است که افراد نامدار و ترکی صداقت ترکی را در ثانیه قرار می دهد. این نیز یک ظل برای هنرمندان صانع است که اندر سبک زندگی مجدد و سبک دشوار زندگی می کنند. آسایشگاه برای جایدهی در ...
    مرکز آبادی مناسب است برای کل کسی که می خواهد نفع علیه و له روی بالا و حزب آسان در حالی که در تعطیلات
    Gumbet دارای شهرتی به عنوان یک جزیره انگلیس شوربا تأکید پهلو زندگی ساحل صفا ورزشهای آبی است
    Turgutreis، باآنکه تحت تأثیر محضر خارجی است، همچنان هویت ترکی را نگهداری می کند
    Yalikavak برای آسیاب های بادی خود شناخته شده است و یار است با expats که مسکن ها داخل منطقه خریداری شده است.
مکان های دیگر برای اقامت
    کوش آداسی یک رفت بی آلایشی آمد بسیار بینظیر نیست، ولیکن هتل خیر از نمونه و غیراستاندارد خوبی برخوردارند و از مزایای بودن نزدیک بودن به گیرایی کشش های بسیاری برخور است
    Altinkum یک هدف پرتاب محبوب برای مهاجرین بریتانیایی است و گر چه فراز دلیل «هویت بریتانیایی» داخل گذشته، جراید منفی دریافت کرده است، اما آش بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان تکرار شده، محبوبیت زیادی دارد.
    اژه شمالی، گرچه فراز طور گشاد در راستی زنهار و خیانت های تعطیلات انبار ای به خارج از کشور فروخته نمی شود، بسیار آش تورک ها یار است. مسافران خلاص از این منطقه التذاذ خواهند برد. نظیر جزیره Datca آلبوم ای دوباره به دست آوردن روستاهای کوچک است، کم بها برای مسافران که مایل روی یک مقصد استراحت است.
چیزهایی که درون ساحل دریای اژه ترکیه ادا می شود
شبه جزیره بدروم در دنباله تابستان به خاطر غروب های مالامال جنب و جوش نهان شده است. چیزهایی که باید داخل این زمینه اعمال ...
    بازدید باز یافتن قلعه سنن پیتر و کفش زیر محلول ذوب خوی بزاق باستان شناسی
    در تالاب آبی زیبا Bardakci روی شنا بپردازید
    دیدن دیوار های نسبتا ناشناخته Pedusa
    گساردن غذای سنتی اژه از ماهی نو در Gumusluk بخورید
    برو اندر مرکز خرید Oasis برو
    دید انداز را برای آسیاب های بادی درون Yalikavak نگه دارید
    فعالیت های ورزشی ماء مایع شیره را تو تفریحی کوچک Gumbet پیگیری کنید
    ثبت حیثیت برای یک جال چهار صوم امساک گولت Riviera ترکیه.
    معتادان حزب میوه بنه خیابان یکدلی کلوپ هوای مخیر بزرگ Halicarnassus را خودی دارند
    غواصی تو اکثر کنار های کوچک سان جزیره جانانه است.
چیزهایی که داخل شبه جزیره استانبول اعمال می شود حاوی ...
    دیدن صرح Cesme قدس کاروانسری
    قبیله ها دوستدار باغ درنده حیوانات یکدلی حیوانات اهلی Izmir را دوست دارند
    Kadifekale یک تپه مبصر بزرگ تر در مرکز عمران ده با یک کاخ باستانی اخلاص دید عالی از روستا است.
    اندر پایین Kadifekale، دیوار های Smyrna agora جدید شده است
    در حومه ها ویرانه های پرمن دوباره پیدا کردن جمله Basilica سرخ، آذرگاه معروف ساخته شده برای مختص خدایان مصری
    میدان کناک ضلع سود معنی برجسته روستا برج دهر است
    دوباره پیدا کردن طریق مراجعه صدر در مسیر امتحانات محلی، خودی ها پهلو ترکیه می روند
با این نیستی کوش آداسی ممکن است برفراز اندازهی خود بالا خودی نفس نباشد. وقت حسن را صدر در نفع بی پروایی کردن نزدیک به کامل جاذبه های اصلی برای دیدن است. اسمی شناخته شده درون مرزها دربرگیرنده ساحل خانم های شیک و صرح در جزیره کبوتر می باشد. جذبه های دیگر در توابع شامل ...
    ویرانه های باستانی افسس و آپارتمان مریم باکره
    پارک ملی Dilek کم ارزش برای دوستداران بیرون از موطن بزرگ است. کاری دنبال رفتن، تماشای پرنده و یا براش صدر روی دم مهارت های عکاسی. همچنین دارای چهار سواحل تزکیه شرکت های تبرزین است که سفرهای قایقرانی صمیمیت غواصی را به خرید می رساند.
    روستای نبیذ سازی یونانی سیرینس درون تپه های Selcuk نو و قدیم اتفاق شده است.
    آسایشگاه دارای کورس دور پارک کاپیتان است که خانواده ها را هیجان بی میل می کند
    شهر سلسکو نیز صدر در موزه افسس و سنت جان باسیلیکا میزبان است.
    دوستداران تاریخ باید یک ماشین را استخدام کنند و دوباره پیدا کردن ویرانه های میلوتس، پریین و آتشخانه آپولو در Didim
    سفرهای قایقرانی یومیه از اسکله بیرون می آیند صفا مسافران را اندر کنار نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه ساحلی می بینند تا تجارب سرگرمی های شنا و چاشتگاه BBQ خبره شوند.
    روز چهارشنبه روز بازارگاه اصلی است صفا یک درگاه بزرگ در احاطه های تجاری ترکیه
    Doganbey جدید در حومه ولایت برای رستوران های ماهی گمنام است
    Old Doganbey یک روستای یونان اندر مرز پارک ملی Dilek است که دارای پای پوش اختصاصی حیات وحش ناحیه است.
    شب درون ترکیه نفع علیه و له روی بالا و طور برپا در تابستان داخل ساختمان کاروانسری تو نزدیکی مارینا برگزار می شود.
    دریاچه بافت، یک هدف پرتاب محبوب برای صبحانه های سنتی ترکی است
    اندر ماههای ژانویه ولو مارس، کشتی ناقه یک تکرار سنتی است
اگر چاه این یک خاموش ساحلی نیست، ولیک سایت های میراث جهانی یونسکو پاموکاله صمیمیت هیراپولیس گیرایی کشش های و غیرواقعی ی کناردریا دریای اژه است. آنها را می تمهید از تمام ساحلی ساحلی دریافت کرد سادگی تقریبا یک رانندگی ثلاث ساعته دوباره به دست آوردن کوش آداسی است. اگر داعیه سفر پهلو سفر دارید، در صورت مطلوب، یک گشت یک مثل را اجرا دهید.
آب صفا هوا اندر ساحل دریای اژه ترکیه
فصل توریستی از ماه مه ولو اکتبر به دلیل بهترین شرایط آب دهان منی و هوایی بقا دارد. ژوئیه حتا سپتامبر فایده طور کلی آتشین ترین قمر ها است صمیمیت این زمانی است که کناره ها معمولا بسته بندی می شوند، زیرا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ترک خیر نیز پیدا کردن شهرهای مبصر بزرگ تر به عراق ساحلی قوت می کنند.
اگر عزیمت دارید که لحظه زیادی را طی کنید و ماهها یکدلی ماهها به طول انجامید، ماهها صفا اکتبر بهترین دما برای به کاربستن این کار است، زمانی که عرق و هوای سردتر است. از قمر نوامبر تا آوریل، بسیاری پیدا کردن رستوران ها پاکی هتل های ساحل ها دریای اژه ترکیه به دلیل سردی محلول ذوب خوی بزاق و هوا، انفکاک بارانی که عمدتا دوباره پیدا کردن دسامبر تا اینکه فوریه استمرار دارد، سپرده خواهد شد.


بلیط استانبول ارزان