طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

هفته ای درون ایروان

 
خب حالا وقت سفر وجود و من وآنها و آنها که 5 فرد تعداد بودیم وقت جهان 10 لیل غذای شب و بامداد 21 تیر 95 دوباره پیدا کردن تبریز نوا فحوا افتادیم و چون بچه در ماشین داشتیم مسیر را بسیار رزین تا نوردوز پیمودیم که من کرب این مسیر را اندر سایت Wikiloc آپلود کردم برای داخل کردن به وبسایت اینجا کلیک کنید.
ساعت 1 شب نفع علیه و له روی بالا و مرز نوردوز رسیدیم.

قسمت زیبا سرگرم کننده قضیه این نقش پی بود که آخرین تلمبه بنزین سابق مرز (سیه رود) راستی زنهار و خیانت بود صفا من داخل سوفیان بنزین بی میل بودم و سکبا باک نیمه مالامال به کنار نهایت رسیدم.(پس حتما اندر جلفا بنزین بزنید) دوباره پیدا کردن دست معامله های محلی یک سیم کارت Viva روی قیمت 15000 تومان خریدم تزکیه اینترنت آن سکبا کد (*777*1#) را یک روزه جدی کردم که هر روز اینترنت نامعدود و معدود 100 درام(730 تومان) وجود و کل مسیر حتی ایروان صمیمیت هر کجای جاده اینترنت جسم بود.

مامور کنترل پته خروجی من وتو را زد و سپس به منهل روزی کنترل وسائل همراه رفتیم. تزکیه من شوربا ماشین برای کنترل ماشین رفتم. ماموریت کنار جانب ایران خیلی همکاری کردند و اندر کوتاهترین لمحه (45 دقیقه) کارهای خروج اتومبیل (کنترل مدارک اتومبیل و خود خودرو) را ارتکاب دادند. آنک به کنار جانب مرز ارمنستان رفتیم ولی ماموران ارمنی کارها را فراز سختی اجرا میدادند.

هزینه های مرزی حین طرف بدین تثبیت بود: اول برگه ی درخواست ویزا را پرکردیم بی آلایشی من قبلا فرم مورد گلگشت را پیدا کردن یک سایت (www.armeniacis.com) برداشته بودم که ویرایش شده اش توسط خودم را اندر همین جا ثبات می دهم.


اقتصاد ارمنستان



مسیر دارای طبیعت بکر قدس زیبا و سرشار پیچ و پیچ بود که قدر عکس ستاندن داشت. شما صبحانه صداقت نهار را در راه خوردیم وچیزی که التفات ما را طلبیدن کرده نیستی تیرهای درخش قدیمی را تعویض نکرده بودند بلکه بصورت خاصی تعمیر کرده بودند.


تور ارمنستان



جمعه با همان ون فایده کلیسای کامل اچمیادزین در واحه اچمادیزین رفتیم (15000 درام) که رعایت جالبی هستی و عدم و ارج قبلی لمحه اوچ کلیسا (3 کلیسا) نیستی و مرکز ارامنه دنیا است صمیمیت قبلا ابواب جمعی خاک ایران بود. خلوص داستانی که برای کلیسا تعریف میکردند خویشتن نیز جالب نیستی : ظاهرا پادشاه عباس صفوی حین منطقه را به استملاک خود تو می نبرد جولانگاه و رخصت تخریب کلیسای جامع را می دهد اخلاص ارمنی خیر نیز برای تخریب نشدن این کلیسا شبانه عکس سلطان عباس را بر روی دم حکاکی میکنند و فلق و شام به امیر میگویند پیدا کردن طرف خدا این عکس این جا عیان شده و ملک عباس باز یافتن تخریب ثانیه چشم پوشی میکند.





از روی پلاکارد چیز در پروا این عکس محزون شده است



ساعت 2 ضلع سود ایروان برگشتیم و برای نهار به رستوران قفقاز رفتیم شوربا ظاهری زیبا سرگرم کننده و ترکیب سنتی خلوص مدرن. ما اندر اینجا سوپ بی آلایشی گوشت آتش رنگ شده و طایر و کباب یکدلی دلمه موعظه دادیم که تو سوپ کوفته مانندی به مرتبه تخم مرغ بود و گوشت مرغش نیکو و نبود خلوص دلمه هاش سوء نبود ولی کباب ها پاکی گوشت لاله گون شده اش عالی بود (18000 درام). موقع برج نهار سخی 65 ساله ای مستحضر رستوران شد تزکیه به کلمه ارمنی بالا ما چیزهایی میگفت صداقت ما بهت زده و مالیات به صورتش گلگشت میکردیم سادگی فکر میکردیم برای پول گرفتن آمده. ولی یکی باز یافتن مدیران آنگاه را صلا کردیم خلوص برای ما نقل بیوگرافی کرد که ایشان دکتر ... کارگردان ارمنی هستند و دوباره پیدا کردن بیرون غذاخوری به عمل پسرم دقت می کرده و دوباره یافتن و گم کردن پسرمان و متناسب کاراکترش خوشش آمده پاکی میخواهد تمجید او کادو بدهد سادگی 5000 درام پهلو او هدیه انصاف که برای ایشان سورپرایز جالبی بود. صداقت من شرمنده فکری که کرده بودم شدم.

عصر ایضاً روز روی DALMA MALL رفتیم که سوپر مدرنی نیستی و کادو صفا چیزهای دیگری خریدیم واین مرکز خرید غصه همانند بقیه مراکز خرید فودکورت و التفات خرید سوپری بی آلایشی برند های بنام بود. جالب حیات هر نقش پا سوار تاکسی شدیم و فراز هر کجای ایروان رفتیم جزئتمامت 1000 غمبار بحرانی بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.