طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

کودتا این بار درون ارمنستان / حمله اشخاص مسلح بالا ساختمان پلیس ارمنستان

به بازگفت از راشاتودی نوشت: رسانه‌های خبری ارمنستان فاش اشعار کردند که در جریان نهب یک ملت مسلح فراز ساختمان پلیس این کشور حداقل یک آدم کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.
افراد مسلح توانسته‌اند بنیان پلیس شهر ایروان را استملاک کنند. برخی گزارش‌ها نیز از تکاپو برای کودتا اندر ارمنستان علم می‌دهند، شبکه‌های اجتماعی داخل این کشور گسسته شده صداقت تحرکات نظامی غیر عادی در این کشور نظر شده است.


واحد پول ارمنستان



گزارش‌های اولیه اشاره‌ای پهلو قربانیان این هجوم نکرده است ولی برخی رسانه‌ها اظهار کردند که والری اوسیپیان رئیس پلیس ارمنستان صدر در گروگان محزون شده است.
نیروهای نظامی ارمنستان به ساختمان پلیس سوق شده‌اند سادگی ولادیمیر گاسپاریان کارفرما و مامور نیروهای امنیتی نیز داخل صحنه حادثه آراسته شده است.
این ایلغار زمانی عنفوان شد که افراد مسلح وا چند مایه کامیون دوباره به دست آوردن ورودی‌های شالوده پلیس ارمنستان گذشتند و کنترل این بنیان را در اختیار گرفتند.
این شبیخون ظاهرا با هدف آزادسازی "جیریر سیفیلیان" قطب پیش نماز و ماموم مخالفان ارمنستان اجرا شده است، وی 20 ژوئن به افترا توطئه برای تملک چند ساختمان دولتی قدس تاسیسات مخابراتی تو ایروان زندانی شده است.
طرفداران سفیلیان پیش از این اعلام کرده بودند که میل دارند سکبا تحریک یک گروه مسلح شورشی، وضعیت یکدلی شرایط را تو ارمنستان تغییر دهند.
اکتبر گذشته، سرفیلیان و جهش مخالف وی موسوم بالا "ارمنستان نوین"، برملا کردند که "روند نافرمانی مدنی اخلاص تغییر قدرت" را تو این کشور عنفوان خواهند کرد.
در نفس زمان سفیلیان آش انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: دستیابی به آماجگاه تغییر قدرت، تنها پیدا کردن طریق انتخابات میسر نخواهد بود. ضلع سود این آماج تنها می‌تواند از طریق یک بلوا مسلحانه مردمی واحد و جفت یافت.
افراد مسلح دریغ امروز داخل بیانیه‌ای تاکید کردند: من واو پیش پیدا کردن این یکی از ساختمان‌های اصلی پلیس درون ایروان را تملک کرده‌ایم قدس این ساختمان شادی اکنون در کنترل کسان مسلح است.
بیانیه سرویس امنیت ملی ارمنستان درباره رویدادها ایروان
سرویس امنیت ملی ارمنستان نیز تو بیانیه‌ای ضلع سود تشریح حدثان ایروان پرداخت.
در بیانیه رسمی سرویس امنیت ملی ارمنستان آمده است: امروز صبح، گروهی از نفوس مسلح فایده دفاتر پلیس ارمنستان هجوم کردند یکدلی چند آدم را فایده گروگان گرفتند.
این بیانیه افزود: کرب اکنون، ما در الان مذاکره شوربا این پیرو مسلح هستیم هم تسلیم ستیز آمیز و آرام این افراد به مقام‌های رسمی ارمنستان را تضمین کنیم. حامیان این مهاجمان مفروضات و مجهولات نادرستی را درباره غوغا یک گروه مسلح پیدا کردن طریق شبکه‌های اجتماعی پراکنده کرده‌اند.
در این بیانیه آمده است: این مفروضات و مجهولات که در الحال پراکنده دمده شدن است، وا واقعیت معادله یکسان سازی ندارد. نهادهای دولتی درون وضعیت عادی و مقیاس به فعالیت خود استمرار می‌دهند بی آلایشی نیروهای امنیتی درون حال به کاربستن فعالیت‌های نفس هستند تا اتساق و امنیت عمومی را امین کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.