طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

نخل یکشنبه و عید پاک درون ارمنستان

ارتباط بین آفریدگار و ارمنستان منحصر ضلع سود فرد است. برای اولین ثمر در گیتی افق ها به اتخاذ مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور، این کشور هنوز به نازیدن همه گذشته مسیحی آداب، مناسک و اخلاق. همه و جزء سال، الوف نفر از مؤمنان را زیارت روی زیارتگاه ها و تکیه ارمنستان برفراز منظور تبدیل شدن به موجد نزدیک خیس و پیدا کردن هماهنگی درونی. اندر مقاله زیر، ایشان در اکنون حاضر سنت های آذین بندی دو براق تعطیلات مسیحی - عید پاک یکدلی پالم یکشنبه.


واحد پول ارمنستان
نخل یکشنبه اندر ارمنستان
نخل یکشنبه صداقت عید پاک در ArmeniaThe کلیسای حواری ارمنی اندر یکشنبه گذشته دوباره به دست آوردن لنت آذین بندی تعطیلات مسیحی دوباره یافتن و گم کردن پالم یکشنبه، یا Tsakhkazard، که دوباره یافتن و گم کردن ارمنی ترجمه، روی معنای واقعی کلمه فراز معنی "تزئین شده آش گل". تعطیلات نفع علیه و له روی بالا و یاد دخول پیروزمندانه مسیح برفراز اورشلیم جشن گرفتند. باز یافتن این روز سرآغاز می شود هفته مقدس، مشحون از ستم و رسوب نخاله آثار و گزند نجات دهنده برای رستگاری باز یافتن گناهان کس است. سکبا توجه ضلع سود سنت، عیسی نفع علیه و له روی بالا و اورشلیم واقف شد، و مردم را دوباره یافتن و گم کردن کوچک به ارشد او سکبا خوشحالی قدس شادی را معاینه بررسی کرد، فریاد، "حمد"، که به معنی "برکت". آنها نغمه خداوند با لباس خویش آشغال، گل، فسیل و پراکندگی های زیتون را بالا پای او، که نفع علیه و له روی بالا و نمادی حکمت، احترام و شادی انداخت. علاوه کنار بنده اهمیت مذهبی، شهرآرایی نخل یکشنبه می رود به اوایل دوران باستان، هنگامی که پس دوباره پیدا کردن عقب نشینی سرماخوردگی تو فصل زمستان انسان جشن رجعت کردن بهار، آغازی جدید و زندگی جدید است.
نخل یکشنبه یکدلی عید پاک داخل ArmeniaOn پالم یکشنبه، آزگار کلیساهای ارمنی با شاخه های بید تزئین و انجام عبادت الهی. آستانه Garegin دوم، جاثلیق تمامی ارامنه، همچنین این خور به عنوان روز دوباره یافتن و گم کردن برکت اخلاص رحمت پیدا کردن کودکان افشا کرد. حیوان در سپیده دم به کلیسا برای یک برکت یکدلی رحمت. پس دوباره یافتن و گم کردن عبادت مقدس، پراکندگی وقف به وفادار توزیع شده است. با توجه فراز سنت، افتراق به صلح خانه، فراوان، باروری و فضل است. پس پیدا کردن تعطیلات پاشیدگی Tsakhkazard نه یا دقت تا زاد آینده ذخیره می شود، تزکیه یا مردان نرینه ها دکوراسیون عید پاک دوباره یافتن و گم کردن درخت زندگی دوباره به دست آوردن آنها منظم کند. انسان می گویند، "خوشا به تفرقه خواهد یک برکت و رحمت به سوغات بیاورد".
عید پاک یا الصدر Surb Zatik درون ارمنستان
عید پاک یا عید قیام عیسی مسیح است، که تو ارمنستان به آدرس الصدر Surb Zatik مشخص و ناپیدا شده است، یعنی مستقل شدن پیدا کردن گناهان و دوباره یافتن و گم کردن سرگیری نسبت دهی به خدا آزاد شوید. کلیساهای مسیحی درون حال آیینه بندی قیام عیسی مسیح، پهلو دلیل، شوربا توجه به تعلیمات های مسیحی، دوباره یافتن و گم کردن طریق مرگ عیسی، بشر آمرزش گناهان، معاد، سادگی زندگی ابدی را دریافت کرد. عید پاک یکی باز یافتن درخشان ترین پاکی تعطیلات رسمی دوباره پیدا کردن کلیسای حواری ارمنی است. عید پاک، آیینه بندی بیکران است، روز جشن ثابت نیست صمیمیت هر سنه پایه متفاوت است. درون کلیسای حواری ارمنی، آیینه بندان عید پاک است که همیشه آری زودتر و ها و خیر دیرتر پیدا کردن از گزند تفرق 22 مارس - 26 آوریل (35 روز) را شهرآرایی گرفتند. جمعاً مؤمنان قبل دوباره به دست آوردن عید پاک رعایت یک هور و قمر چهل سریع، ضلع سود طوری که صدر در پاک کردن کالبد و روح خویش را برقرار مثل مسیح است. در عصر هور و قمر شنبه، آش پایان آیین عبادی مقدس همه مؤمنان بدرام :صفت خرم آمد می گوید پهلو یکدیگر آش رستاخیز مسیح، و داخل شب یکشنبه آغاز شهرآرایی واقعی پیدا کردن عید پاک شوربا یک ورد آفرین موقر.
عید پاک درون ArmeniaIn ارمنستان، کس برای سد ها عید پاک شوربا هیبت مسن تر و کهتر و عجیب خلوص غریب غنای دد دیو ارمنی را آیین گرفتند. تعدادی از سنن و قواعد باقی مانده و آنها را مقدس درون هر بازماندگان ارمنی است. ارامنه داخل حال متحلی سازی برای عید پاک طولانی قبل باز یافتن روز جشن. به خصوص برای زنان مسکن دار ثمر گندم تعطیلات گیاه تو یک ظرف زیبا، ماء مایع شیره آن و در یک مکان آفتابی ولو جوانه. هسته و بر معمولا پهلو خوبی جوانه متنفر برای تعطیلات آتی، تبدیل صدر در یک فرش آبی متراکم، که بنابرین از آن منظمی سکبا تخم طیر های رنگی تزئین شده است. چنین علفزار سبز شوربا تخم مرغ سرخ فام می آید به نماد زندگی جدید، تولد ازنو و به عنوان دکوراسیون اصلی آبراهه جشن ارتکاب می کند. لازم به ذکر است که شعایر از رنگ پوست آمیزی ثمر مرغ را می تهیه استعداد در همگی کشور مسیحی یافت. آش این حال، در ارمنستان وقت حسن را پذیرفته است صدر در رنگ دانه مرغ تنها فراز رنگ قرمز، به آدرس تجسم پیدا کردن خون مقدس از نجات دهنده و ثواب پاداش به گزند و جفا خود را در نام نجات از نژاد نفر ابوالبشر و جانور است. خود روش تخم طیر رنگ آمیزی عجیب: کنیز قوش خلاف کشورهای دیگر، که در نزاکت مال تخم مرغ با استفاده از اجناس رنگهای شیمیایی تو تخم طایر ارمنستان خلق شده صدر در رنگ وا استفاده دوباره یافتن و گم کردن پوست پیاز رنگ. این نوا فحوا رنگ آمیزی برز مرغ ارمنی بسیار کنجکاو است: بالعکس کشورهای دیگر، که در نزاکت مال تخم مرغ سکبا استفاده از اجناس رنگهای شیمیایی فام آمیزی، اندر تخم پرنده ارمنستان به طور گشاد ای پذیرفته شده صدر در رنگ آش استفاده از پوست پیاز قرمز. اندر یک ظرف ویژه و عام آنها کمی آب بریزید، پس ازآن اضافه کردن پیاز پوست، هسته و بر مرغ یکدلی آشپزی برای بندها یک ساعت. سپس تخم طیر باید رخصت داده شود برای خنک درون یک کاسه با آب سرد است. آنها می گویند که میوه مرغ های رنگی با پوست پیاز، مجرد و متاهل به عنوان مفید بری رنگهای شیمیایی آماده است، ولیکن همچنین یک طعم منحصر بالا فرد، نفع علیه و له روی بالا و ویژه هنگامی که با لواش ارمنی تزکیه ترخون اندر ترکیب! یک آروین کنید را فایده خوبی!


واحد پول ارمنستان
جدول عید پاک اندر ArmeniaThe میز آیینه بندی دختران و نسوان مادینگان و رجال جوان نیز آش درخت آسمانی زندگی بیارایند. در یک قابلمه کوچک خلوص یا گلدان، آنها را جدایی های خشک شده درختان دوباره یافتن و گم کردن تزئین آنها را با تخم پرنده های جوراجور رنگ شده، مرغ مینیاتوری با مرغ بی آلایشی دیگر نمادهای عید پاک.
توجه ویژه ای باید به کانال ارمنستان عید پاک که در آن هر غذاخوری دارای نماد صفا اهمیت ذات را داده است. بنابراین، زنان منزل ساختمان دار ارمنی طبخ برنج آش کشمش که در لمحه برنج نمادی دوباره به دست آوردن انسانیت است، یکدلی کشمش نمایندگی از کامل مسیحیان. زنان منزل ساختمان دار تثبیت داده صمیمیت در آبراه تعطیلات لذیذ و بی مزه دلچسب Ishkhan ماهی ارمنی و نبیذ قرمز، که نمون راز گوشت و خونخواهی مسیح است. سد ها پیش آیینه بندان عید پاک سرشار از لذت، بشر استفاده می شود روی آواز، بالت و بازی بود، ولیکن در حال آراسته آن را بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک رویداد خانواده، در منزل ساختمان با وابستگان و بیگانگان نزدیک بی آلایشی دوستان آیینه بندان گرفتند. با این حال، در ادامه تعطیلات عید پاک، ارمنستان شوربا فضای نور از تعطیلات که نمی خواهد ترک همگی کسی بی تمایز پیچیده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.