طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

قلعه و حصن های نظامی خشمگین در ارمنستان و سیاه باغ کوهستانی

در تاریخ عالم در کلاً زمان نی و بله و داخل همه آشوب موقعیت جغرافیایی این کشور همواره نشانه بسیار حیاتی اخلاص استثنایی در ایفا به جریان انداختن عملیات نظامی داشتند. در این رابطه، کوهستانی ارمنستان دارای پایه استراتژیک ویژه تعلق است. شوربا توجه به شرایط فیزیکی قدس جغرافیایی آن، ارمنستان مستمر یک قلعه طبیعی بزرگی است که بیش دوباره یافتن و گم کردن کشورهای دیگر تحت تفوق شبیه. پی اصلی قلعه و قلعه آفریده شده اند به عنوان سازه های دفاعی پهلو زمین های کوهستانی اقتباس: آنها برای حراست از کس از حملات عدو طراحی شده بودند و صدر در همین دلیل نفع علیه و له روی بالا و طور و غیرواقعی در استمرار لبه دوباره به دست آوردن سنگ های تیز قدس یا کوهپایه که تقریبا غیر ممکن برای رسیدن برفراز و تسخیر شد مصنوع و آفریدگار شده است. حصن و دژ امروزه عدیده هستند بخش کاپیتان تقسیم ناپذیر دوباره به دست آوردن تاریخ و فرهیختگی ما است. گردشگران بی آلایشی مسافران به خصوص توسط صرح و قلعه مخلوق شده صدر روی جماد غیر شایان دسترس صمیمیت غیر درخور بحث دعوت کرد. اجازه دهید یک نگاه بنام ترین کاخ و کلات در خاک ارمنستان موخر و سفید باغ کوهستانی.


تور ارمنستان
قلعه آمبرد در استان آراگاتسوتن پیشامد شده، در دامنه جنوبی کوه آراگاتس - بلندترین بلندی کوه داخل ارمنستان بکر است. کلات در هزاره 7 میلادی آفریده شده است. آمبرد یکی از مجازی ترین موضع ها دفاعی نظامی پادشاهی ارمنی بود. این قدر به عنوان "قلعه اندر ابرها" شرح حال گزارش شده - نزاکت مال است که در بالا 2300 متری دوباره یافتن و گم کردن سطح دریا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. آمبرد است 49 کیلومتر بالا دور از عمران ده ایروان پایتخت واقع شده است، تور :اسم تله حدود 50 دقیقه طول می کشد. در راه به آمبرد توصیه می کنیم یک تور :اسم تله تفریحی صدر در رصدخانه بیورکن پس پیدا کردن ویکتور هامبارزومیان - بزرگترین اخترفیزیکدان ارمنی درون قرن 20th. رصدخانه در روستای بیورکن از کلات آمبرد واقع، 7 کیلومتر، صمیمیت یکی دوباره یافتن و گم کردن رصدخانه های واقعی اساسی در شرق اروپا و مشرق میانه است. درون اینجا من وتو می توانید آکتور ها صفا سیارات باز یافتن تلسکوپ تماشا، صداقت یا فقط حظ بردن از سما شب تحفه اول.
آمبرد غلام روی یک شنل، احاطه شده مداخله یک باب عمیق پیدا کردن سه طرف آفریننده شده است. درون قرن 10-13th، صرح به خویشان شاهزاده باز یافتن Pahlavuni بود. صرح بارها و به کرات به حملات دشمنان ثبات گرفت. داخل سال 1236، مغولان را توفیق کرد پاکی تقریبا برفراز طور کامل تراشیدن قلعه، منتها در اواخر مئه و دهه 13th کلات به اندر اختیار داشتن عترت Vachutyan گذشت و مکرر بازسازی شد. در بر قلعه، کلیسای تو 1026 توسط شاهپور Vahram Pahlavuni آفریده شده است. این است که به مباهات او Vahramashen، که نفع علیه و له روی بالا و معنی به پندگیری "ساخته شده شفاعت Vahram." کلیسا ثانیه به قسم گنبد. معماری خارجی کلیسا، تاج سکبا یک گنبد بالا شکل یک چتر، سهل میسر بی رنج و داخل عین الحال رسا است.
آمبرد و بیرون از غرفه تو میان کاخ ارمنی پدیده منحصر فایده فرد دیگر: دژ دارای یک سیستم توسعه یافته محلول ذوب خوی بزاق دائمی پاکی گرمایش. بنابراین، ساکنان همیشه تامین عصیر حل حتی تو محاصره داشت صمیمیت محکوم نشده اند تا باز یافتن تشنگی بمیرند. وجود دارد می آمادگی یک ساختمان روی خوبی ازبر کردن شده دوباره به دست آوردن حمام که با توجه پهلو مورخان تو قرن 10-11th مخلوق شد. شوربا کمال تعجب، ولی حتی در وقت حسن روزها بالا حمام گرم وجود و یک منبع عصیر حل گرم، که در دیگ دمه دود تف گرم شده بود، و آن زمان از طریق لوله های حدید زنجیر به نوع مستقیم به حجره حمام منتقل می شود.
تاریخ پایه و زمینه یک باستان، ولیکن در همان دم شهرستان نوین اخیر ایروان، که سکبا توجه روی مورخان مسن مرطوب از رم بندها 3 دهه است که خالصاً از اندر و دیوار از آلبوم موزه پیدا کردن Erebuni عنفوان می شود. حصن اربونی تو شهرستان پایتخت، واقع، داخل منطقه اداری Erebuni بغل روی تل ARIN-برد. تو واقع می توان به موزه با یک تاکسی برای ثنایا 600 -1500 AMD، یکدلی همچنین محموله شرفیابی رستوران و بیان عمومی که تنها 100 AMD هزینه خواهد شد.
قلعه داخل زمان حکمرانی Argishti من، پادشاه دولت باستانی اورارتو تاسیس شد. این قلعه دارای سنگر نظامی تزکیه استراتژیک حقیقی ای باز یافتن کشور، طراحی شده برای مراقبت دولت از حملات عدو بود. در همان زمان، Erebuni دوم مهمترین مرکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بود. قصر یک بار توسط دیوار دفاعی باعرضه است، که به فراز 12 واحد طول بود، با این حال، ارمل نیمی دوباره به دست آوردن دیوار 5/6 متر رفعت جان صحیح به در مهارت شده بود. کاخ شامل سه مقوله دپارتمان اصلی است: یک کلات بزرگ، آتشکده خدای خلدی، سادگی outbuildings. کاخ خدیو ساختمان بینظیر و مجلل ترین در ارگ بود. در ورود به کاخ کتیبه بود دارد: "با عظمت خلدی، Argishti من، آقازاده Menua، مصنوع و آفریدگار شده است این کاخ فوق العاده است."
دژ اربونی بخشی دوباره پیدا کردن "Erebuni" تاریخی و دیرینه شناسی ارسی رزرو است. در این موزه، من واو می توانید نشانه ها کارها تالیفات باستانی دوباره به دست آوردن اورارتو، هخامنشی، هلنی صمیمیت دوره های اولیه ارمنی، پیدا شده است در دنباله کاوش های دیرینه شناسی را ببینید.
قلعه Galidzor است که داخل نزدیکی کاپان، استان سیونیک، 310 کیلومتر باز یافتن پایتخت پیشامد شده است. خلق شده داخل قرن 17، قلعه در عنصر ضد به عنوان یک صومعه پرستاری کرده است. آن هنگام قلعه محل اسکان و کاخ خانواده دوباره یافتن و گم کردن ملیک-Parsadanyan سلسله، که به عنوان با اعتماد ترین در منطقه مشخص و ناپیدا شده نیستی شد. اندر قرن 17، دیوید بک فرجه امن در اینجا شوربا ارتش کوچک خویشتن را پیدا بی آلایشی قلعه، که ضلع سود دلیل موقعیت تسخیر ثانیه کمک روی موفقیت حفاظت دوباره یافتن و گم کردن مرزهای سیونیک دوباره پیدا کردن حملات متعدد از خیل بزرگ ترکیه مجدد بازسازی شد.
قلعه درون قرون وسطی آختالا است در استان لوری در روستای eponymous دوباره به دست آوردن آختالا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، درون بانک دوباره پیدا کردن رودخانه Debet. قلعه در سد 10 توسط Kyurikyans، احفاد شاهزادگان Bagratouni ساخته شده است. محل تاسیس و ساز شد توسط ستاره انتخاب نشده: از حصن است داخل یک برآمدگی سنگی در سه مام شخص توسط تنگه عمیق تبحر شده واقع شده است. فضاهای بسته :اسم قفل که شفاعت fortifiers طبیعی حراست نمی توسط دیوارهای ضخیم حاصل تقویت شد. ورودی اصلی است که وساطت سه سقف مخروطی شکل کوت قاب، افزایش اندر هر کورس دور طرف. آختالا پیچیده صومعه، که متشکل دوباره به دست آوردن سه کلیساها، کلیساهای کوچک، سالون و خانه های سنگی - در کشور قلعه می تهیه استعداد گوهر دیگری از معماری ارمنی قرون وسطی یافت. کلیسا اصلی مجموعه - کلیسای آداب Astvatsatsin - درون قرن 13th خلق شده است. دیوارهای صومعه شوربا نقاشی های دیواری شایسته توجه آرم قدیسین و گستره احمق هایی از عهد قدیم پاکی جدید، که کاملا فایده امروز نگهداری شده تزئین شده است. این بی زن جایی تو جهان شوربا چنین ارج باستان حفظ کردن نقاشی های دیواری باستانی دوباره به دست آوردن دیوار، استوانه است، آرک سکبا نقاشی پیدا کردن صنعتگران ورزیده ارمنی پوشیده شده است. بنابراین آختالا پیچیده صومعه محموله دفاعی نه تنها ولیک به نشانی یک مرکز معنوی، فرهنگی پاکی آموزشی مراقبت کرده است.
در هزاره 20 از نفیس و ادنی کارگردان ارمنی سرگئی پاراجانف، با الهام دوباره پیدا کردن معماری، مناظر، و داستان های مرموز، برخی باز یافتن صحنه های فیلم عالی خود "رنگ انار" در تو دیواره های این خانگاه باستانی صدر در گلوله بست.


اقتصاد ارمنستان
قلعه شوشی نشسته آش افتخار داخل بالای کوه. دژ در مائه 18 آفریننده شد یکدلی به سلاله ملیک-شاهنظریان، حاکمان Varanda بود. دیوارهای ارغون تقریبا فراز طور کامل صدر در روز داخل حال فراهم باقی باقی مانده است. دیوار غیر قابل سندیت 7/8 متر بالا و 2.5 کیلومتر درازی از بی جان آهک ساخته شده یکدلی تقویت شده توسط کوت نیم دایره. نوشته مهمی در سیستم دفاعی شوشی fortifiers طبیعی نفع علیه و له روی بالا و شکل از غارهای شدید واقع تو جنوب دژ ایفا کرده است. این حصن قرون وسطی نیز یک راه مخفی که منجر نفع علیه و له روی بالا و رودخانه کرکر بود.
امروز، شهرستان کاخ شوشی یکی از آسایشگه های بیشتر ترجیح در تیره باغ کوهستانی است. آش تشکر دوباره به دست آوردن کریستال کوه ملاحظه اعتنا روشن، ماء مایع شیره و هوای معتدل، محیط حوالی پوشیده شده پیدا کردن درخت، و چشمه های معدنی درمانی دیار جذب هزارها هزارگان نفر دوباره یافتن و گم کردن گردشگران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.