طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

آداب غسل تعمید تو ارمنستان

ارمنستان است که اکثراً "مهد مسیحیت" نامیده می شود. بی آلایشی این است که هیچ خالصاً یک تصادف: ارمنی اولین کشور در گیتی افق ها به اتخاذ مسیحیت به عنوان دین دولتی تو 301، ایجاد و آبادانی فرهنگ و مراسم خود را بغل اساس عادت مسیحی. سرزمین ارمنستان یک نوع پناه برای تقریبا جمیع مؤمن است که درون اینجا می ____________تدارک هماهنگی معنوی پیدا کردن خلوص درک روح ابهام آمیز این ملت کاپیتان که بازیگر خود را دوباره پیدا کردن طریق جزئتمامت خار، شکنجه پیدا شده است، و مرام و پشیمانی که این نفوس درد و گردوخاک آزار طولانی قعر آمد، تمیز و به موجد نزدیک آبدیده شد. اثبات این پرستشگاهها متعدد، کلیساها قدس صومعه از زمان بسیار قدیم، آفریده شده بر روی ارتفاع غیر لایق دسترس، اخت بناهای تاریخی غیر قابل خراب کردن، سکوت در مورد بستگی منحصر فراز فرد دوباره یافتن و گم کردن خدا سکبا این سرزمین مقدس روایت. در این مقاله، ما دوباره به دست آوردن شما طلبیدن به مورد سوگندی از تطهیر تعمید تو ارمنستان به نشانی خوانده شده - یک کشور انتخاب شده توسط خدا.


واحد پول ارمنستان
غسل تعمید داخل ارمنستان: شعایر و سنن دینی
ارامنه موخر کمتر مذهبی انتما به آباء خود است. غسل تعمید، یا به عنوان آنها داخل گفتار محلی ارمنی "knunk" می گویند یک رویداد فرعی در زندگی عموم ارمنستان، ولادت دوم، که دوباره یافتن و گم کردن طریق متعلق او می شود یک مسیحی تزکیه یک پیرو واقعی عیسی مسیح است. دوباره به دست آوردن طریق تغسیل تعمید یک فرد باز یافتن "گناه آدم" و مدح احسنت می کند به آفریننده برای آمرزش پاک. تنها راه برای تبدیل شدن به یک مسیحی سکبا ایمان تعمید. بشر تعمید باید داخل تثلیث پاکدامن را باور دارند، زیرا، به عنوان عیسی گفت: «هر کس ایمان آورد صداقت تعمید یابد استخلاص یابد؛ ولیک هر که ایمان نیاورد محکوم خواهد شد. "
0_6bbe5_54e634f9_XLThe کلیسای حواری ارمنی برفراز صورت اصلی دوباره به دست آوردن پایگاه های استحمام تعمید نژند شده از نیاکان و اخلاف خود را ازبر کردن کرده است. این فرایند از تغسیل تعمید است جدی محزون شود. بالا طور سنتی، پدر و ام در سرآغاز پدرخوانده برای کودک را آزادگی نمایید. اقارب خون آش توجه به عادات می توانید والدین تعمیدی تبدیل شده است. فراز طور معمول، پی پدرخوانده است دوباره پیدا کردن نسلی به استخوان به مرده ریگ برده: نزاکت مال را نمادی از مناسبت دو قبیله در ارتباط وا اوراق قرض مقدس. والدین تعمیدی باید داخل مورد تعلیمات و تحصیل معنوی کودکان چرند می شود، هدایت آنها را به ایمان است. درون ارمنستان، از تصویب نتیجه معلول پدرخوانده نظر ملول می شود یک امتیاز پاکی یک دلیل برای افتخار، به عنوان هر بی نظیر می تواند شادی باز یافتن این امتیاز باعفاف دست یابد.
بعد پدرخوانده فایده طور سنتی بانظم برای قواعد گرفتن: مبادرت به خرید شمشیر برای نابودی وسایل طلا، که اندر موضوع آتش رنگ و سفید ویژه صحافی، مجسم سازی تجسیم خون عفیف و عصاره از جثه مسیح؛ دو عماد و حوله جدید است.
کلیسا برای سنت نیز وا دقت بسیار برگزینی شده است. البته، مناسک غسل تعمید را می تمهید در هر یک دوباره پیدا کردن کلیسای حواری ارمنی انجام، شوربا این حالیا ارامنه علاقه ایفا به جریان انداختن عروسی بی آلایشی رقص مراسم در کلیسا های باستانی، برای مثال، در جمعیت صومعه Gegard، درون Tatev، اندر اچمیادزین پاکی یا صومعه خور ویراپ - داخل واقع دیوار واقعا باستانی صومعه مملو آخور کردن سوگندی آش هیبت بی آلایشی معنادار بی آلایشی حتی بیشتر.
0_6bbef_2402982b_XLAnd داخل اینجا نزاکت مال را مجازی ترین پاره از سنت آغاز می شود. پدر مقدس می پرسد پدرخوانده سه پاس "این کودک حاضر چیست؟" پاداش پدرخوانده ثالث بار: "ایمان، امید، عشق، و استحمام تعمید. نفع علیه و له روی بالا و تعمید و توجیه، نفع علیه و له روی بالا و از اثم پاک، مستقل شدن از شوروغوغا شیاطین، و آفریدگار "(Mashtots، مقدس تطهیر تعمید قوانین) مراقبت می کنند. بیشتر درون مورد کشیش انجام تشریفات غسل تعمید. پس از خواندن نماز، کشیش غرق بدن نوزاد را به محلول ذوب خوی بزاق مقدس برای سوم بار، و درون مورد بزرگسالان سادگی کودکان اینک پاشیدن برای سه پاس با آب دهان منی مقدس سر خود و اجرا وضو از صورت اخلاص بدن. غرقه وری ثلاث گانه را به آب مقدس سر فن مرگ، کفن ودفن و رستاخیز مسیح. پابرجا پس پیدا کردن سوگندی تعمید سوگندی دوباره یافتن و گم کردن Chrismation به پشتوانه "droshm" پهلو معنی باسمه و یا ملاطفت و موم اندر ارمنستان ادا شده است. کشیش به اعتبار: مسیح و نمونه دهنده شیوا راهی القدس با مقدس muron 13 قطعات پیکر به قصد افزایش روحیه و جهت هر سرچشمه از جسم جسد را سکبا فیض نفس سلیس القدس.
و اندر نهایت سومین اخلاص آخرین ritual- سوگندی دوباره به دست آوردن عشای ربانی که داخل طی وقت حسن مؤمن partakes اندر قالب غذا رزق و صهبا بدن بسیار و کین خواهی مسیح برای زندگی ابدی است. قبل دوباره پیدا کردن سوگندی پیدا کردن عشای ربانی همگی مؤمن باید افکار و روح نفس را پیدا کردن طریق آمرزش خواهی و آمرزگاری گناهان پاک. 0_6bbee_4caf05c9_XL
پس دوباره پیدا کردن همه رسوم مذهبی می آید آذین بندی تعمید و کمتر آذین بندی از جشن عروسی یا زا است. درون واقع، پس دوباره پیدا کردن تعمید، شخص برفراز نظر می گونه باند روحانی ازنو متولد، به عنوان به لطف الله فرود غلام او، سادگی او بدایت به درمان دین در راه معنی خانه است.
در این مقاله، ما تکاپو کرده اند به نمایش حکم غسل تعمید با توجه به رسوم های کلیسای حواری ارمنی. ار می خواهید تا وا خدا، با دین، برای پیدا کردن هماهنگی معنوی - ضلع سود ارمنستان بدرام :صفت خرم آمدید - زمین نوح!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.