طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

فصل داخل ارمنستان: یک اعاده کلی برای گردشگران

واقع در بخش جنوب غربی آسیا ارمنستان با تمام چهار فصل آش رنگ های وفور روشن، عطر خاص و نکهت امید و طعم. و شوربا وجود این نگاه مشترک که بهتر است نفع علیه و له روی بالا و بازدید دوباره پیدا کردن کشور ما در ابرص های گرم، زمانی که مقیاس زیادی باز یافتن میوه ها پاکی سبزیجات باطراوت وجود دارد، بیشتر مسافران اعتراف که لحظه را واقعا فرعی نیست که من وشما را درون یک گشت بروید، داخل ارمنستان همیشه نیستی دارد چیزی منحصر بالا فرد و جالب که می تواند تجربه و یا محاکمه شده است. در زیر شما می توانید ویژگی های منحصر برفراز فرد از آزگار چهار فصل در ارمنستان کشف صمیمیت پیدا کردن آنچه عموم یک دوباره یافتن و گم کردن آنها به هدیه می آورد فراز کشور ما:


اقتصاد ارمنستان
فصل داخل ارمنستان: زمستان
زمستان داخل ArmeniaWinter در ارمنستان داخل اواخر قمر نوامبر / اوایل ابرص دسامبر اوایل می شود. این آخرین نیست طولانی، و عرق و هوا نفع علیه و له روی بالا و طور کلی خفیف، شدید نیست، گاهی دوران پوشیده دوباره پیدا کردن برف است. داخل پایتخت ارمنستان، ایروان، منصب اشل حرارت معدل روزانه داخل دسامبر محدوده از 5 برفراز -5 C. گاهی اوقات از این بارشها، و یا وقتی که چه بشک می کند برای یک مدت طولانی نمی ماند، درون شهرستان فرو صدر در یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی است. در خوره قرص ماه دسامبر، پایتخت ضلع سود طور کامل تغییر: در همه مکان بنگاه اثر شما فضای کریسمس درک خواهد شد، اندر شهرستان است که با آیین چراغ نی و بله تزئین شده، و حیوان به تدریج ابتدا به مرتب سازی برای تعطیلات آینده. وا شروع فصل زمستان، آدم محلی ترجیح می دهند صدر در پوشیدن کت گرمسیری و کت، کلاه خیلی رایج نیست، منتها بسیاری از کس ترجیح می دهند. گر شما خودنمایی گرمی، من وایشان می توانید از طریق خیابان جشن ایروان زیر تاب زدن، و میدان جمهوری مرکزی وا درخت اصلی کریسمس خود، بازدید باز یافتن نمایشگاه های کریسمس رنگارنگ داخل خیابان شمالی، اسکی روی یخ در میدان یخ بازی درون نزدیکی تئاتر رقص و بالت و یا شرکت داخل حوادث شهرستان سادگی کنسرت. ار شما سرد، ما می توانید در کافه سکون بردبار و بار ها دوباره پیدا کردن ایروان، که ضمیر اول شخص جمع را در همه وقت دیدار سوزان کردن.
در خوره قرص ماه ژانویه، رتبه اداری اندازه حرارت کمی کاهش می یابد سادگی ممکن است بشک بیشتر. در این زمان، این کشور اندر حال متحلی سازی برای یکی از مهم ترین تعطیلات مسیحی - کریسمس، است که درون ژانویه 6 را جشن گرفتند. در شب کریسمس بسیاری دوباره به دست آوردن کلیساها برگزار خدمات جشن، و گر شما بیرون باز یافتن ایروان بالا Etchmiadzin، مرکز مذهبی تمامی ارامنه، من وآنها و آنها می توانید داخل آیین عبادی کریسمس اصلی کشور است.
در ماه فوریه، رتبه اداری اندازه حرارت داخل پایتخت مبدا به افزایش کمی، و اندر پایان ماه، در حال فراهم وجود دارد عطر پیدا کردن نزدیک بهار. حتی داخل این زمان آب دهان منی و ملاحظه اعتنا ناپایدار است، و طرفه العین را ممکن است کسرشان و افزایش و جهل سردتر است.
تعطیلات Armenia_Winter-SputnikWinter درون ارمنستان روی ویژه در مناطق کوهستانی، یعنی درون اسکی، که نشان دادن فرصت های عالی برای دوستداران شدید هیجان انگیز است. در مقابل به ایروان، مقیاس حرارت از دسامبر تا ژانویه درون این محل ها پایین خیس است، به آدرس مثال داخل Tsakhkadzor - پیست اسکی معشوق ترین در ارمنستان، حین محدوده دوباره پیدا کردن 3 صدر در -10 C. از اواسط دسامبر دوباره به دست آوردن این بارشها زیادی، و برف تا پایان فوریه باقی می ماند. با توجه نفع علیه و له روی بالا و چنین آب و هوای مطلوب، کل زمستان شما می توانید اسکی، اسنوبورد صفا سورتمه حظ ببرید.
همانطور که می بینید، اندر تعطیلات زمستان درون ارمنستان کمتر بانمک شیرین حرکات از درون دیگر فصول سال است. این کشور دارای چیزهای زیادی برای نشان دادن به مهمانان ذات را برای تفریح یکدلی سرگرمی جالب است. گزینه های بیشتر و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده برای تعطیلات زمستانی داخل ارمنستان را می قابلیت در بخش قبلی ما پیدا شده است، و یا وقتی که شما می خواهید روی صرف تعطیلات سال نو در اینجا، توصیه می کنیم جذاب تبرزین سال جدید ضمیر اول شخص جمع است.
فصل اندر ارمنستان: بهار
بهار درون ArmeniaSpring یک تجزیه از تعشق و زیبایی است. از 1st مارس، ضمیر اول شخص جمع می توانید تو پایتخت نزدیک آب و هوای حاره احساس، رتبه اداری اندازه حرارت سرآغاز می شود افزایش و آدم را صدر در لباس های سوزان کمتر منتقل می کند. دوره بارانی است صفا دمای میانه 10/14 C. شوربا توجه به محلول ذوب خوی بزاق و هوا تو ایروان به آدرس نقطه مقدمه شروع می شود، فراموش نکنید که آب دهان منی و هوا تو ارمنستان دوباره پیدا کردن منطقه ای پهلو منطقه دیگر غیر است. در خوره قرص ماه مارس، همه شروع به متحلی شدن برای مهر جهانی زن، که درون 8TH مارس جشن، بوتیک ها سرآغاز به سودا گل نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه برای اولین بار، درون میان است که مورد وجد ترین snowdrops هستند.
بهار ارمنی meadowsWith بدایت ماه آوریل نفس است که گرم، درختان شکوفه خلوص سبز. این روزها بهار طراز اول که وقت حسن است که گرم، طبیعت بیدار از شکیبایان طولانی خود، و جمعاً چیز را گل، ارامنه آذین بندی روز ملی بانوان و زایمان (7 آوریل) پاکی تبریک می گویم مادران، مادربزرگ، خواهران پاکی همسران تزکیه آنها را زیبا را می دهد و گرمسیری بخواهد. اندر این روز، این کشور دارای حوادث، کنسرت ها، مسابقات صفا نمایشگاه های کودکان استثنایی.
اگر ایشان خواهد شد بازدید از ارمنستان بین آوریل بی آلایشی مه، توصیه می کنیم به استعاره های زیبا دوباره پیدا کردن کشور، التذاذ بردن دوباره به دست آوردن هوای بتکده تازه، فروغ های گرم خورشید ارمنستان، مراتع زیبا، که اوان به سکبا گل پوشیده شده است. ضمیر اول شخص جمع می توانید به عمارت رفت سادگی آمد مکرر دوباره یافتن و گم کردن دیلیجان، سفر فراز استپاناوان زمین بروید، فراز منطقه آرارات و لذت بردن پیدا کردن نمایش کوه آرارات.
فصل در ارمنستان: تابستان
پاراگلایدر در ArmeniaSummer زمان کم ارزش برای گرفتن تعطیلات پاکی رفتن اندر یک تور :اسم تله فراموش نشدنی است. داخل این فصل، ارمنستان ارائه می دهد یک بسته از جذب های زیبا سرگرم کننده گردشگری: پیاده روی، کوه پیمایی، کوهنوردی، پاراگلایدر، تعطیلات ساحل، تبرزین و بیشتر. لطفا وقع داشته باشید که تو تابستان اینجا مبدا می شود دوباره به دست آوردن اواسط خوره قرص ماه مه. در قمر ژوئن، تمامو جزئی چیز سکبا رنگ های نیلگون سرسبز مشحون شده است، محلول ذوب خوی بزاق و هوای گرم با دمای میانگین + 23 / + 26 C. اندر جولای نفس را می شود واقعا گرم ضلع سود ویژه تو پایتخت، یکدلی میانگین دمای + 26 / + 35 C است، قدس حرارت ارتفاع است که حسب معمول در جذام اوت.
این زمان به منظور گریختن از گرمای خشک دوباره به دست آوردن شهرستان، نفر ابوالبشر و جانور محلی به توابع که در حین هوا ابداعی است و شما می توانید تو دامان طبیعت را زمینگیر کنید. مروارید دوباره به دست آوردن طبیعت ارمنستان، گردش به روستا رفت سادگی آمد مکرر از دیلیجان، جرموک بی آلایشی Aghveran - یک گزینه بسیار عالی یک خورشید تعطیل درون دریاچه سوان است.
تعطیلات داخل دریاچه SevanSummer همچنین یک دوره امتعه زیادی از میوه ها فاش و شاداب و انواع توت ها در ارمنستان. شمارنده لبالب از هلو، زردآلو، آلو، سیب، تمشک، تمشک صفا بسیاری دیگر.
گزینه های تماشایی :اسم پرشور دقیق تر برای تعطیلات تابستانی در ارمنستان شما می توانید اندر یکی دوباره به دست آوردن مقالات قبلی ایشان پیدا کنید صفا همچنین ما می خواهیم به حرمت داشته باشید که شرکت ما نمودن می دهد تورهای تموز بسیار عالی پهلو ارمنستان.
فصل داخل ارمنستان: پاییز
پاییز درون ArmeniaThe سرآغاز پاییز عزل انقطاع کامل در ارمنستان است. طبیعت مطلع به تغییر رنگ پوست آن، قدس گرمای شدید است آب و عزم ملایم جایگزین شده است. باران نادر است، قدس هر روز قانع ساکنان اخلاص مهمانان ذات را سکبا نور خورشید است. کل دو اندر پایتخت صمیمیت مناطق اطراف وقت حسن گرم است، اما آش دمای میانگین + 23 / + 27 C است بلی داغ، و ثانیه را تقریبا قطعاً در راستا این مدت ذهاب می بارد. بازار مشحون از سبزیجات فصلی صمیمیت میوه ها، داخل میان است که عنایت اصلی توسط رزبن خوشمزه ارمنستان اشغال می باشد. انگور داخل ارمنستان هستند طراز اول خوشمزه، و انواع خاص دوباره به دست آوردن ارامنه مل وجود دارد. گر شما می خواهید برای دریافت آش تولید شراب داخل ارمنستان انیس شما می توانید بزم شراب مملو آخور جنب صداقت جوش، که می گیرد درون سال 2 ولو 3 اکتبر، داخل روستای Areni، و وساطت یک رژه زنده دوباره یافتن و گم کردن بهترین می سازان ولی بازدید، سادگی همچنین نفع علیه و له روی بالا و به آدرس رقص تزکیه آواز.


وضعیت آب و هوای ارمنستان
ارمنستان grapesSince اواسط پیس اکتبر، متعلق است که روی تدریج سرد، ابری و محلول ذوب خوی بزاق و هوای بارانی وا متوسط دمای + 19 / + 23 C است اما شوربا وجود این، در قمر اکتبر بیش دوباره به دست آوردن حد، ایشان می توانید بسیاری از ایده های جالب برای تعطیلات پیدا کنید. کشور سازماندهی مهمانی های دیگر کمتر ظاهر و خوشدل که تو طی طرفه العین مهمان می توانید با فرهیختگی و قواعد های این کشور خودی می شود. گاتا - تو 10 اکتبر، داخل روستای خاچیک درون ویتس دزر منطقه، شادی محل اختصاص داده شده روی پخت ارمنی ملی شیرین کشش می کشد. مهمان می تواند امتعه مختلف که نازکی و ضخامت ]drot ملی لذیذ و بی مزه دلچسب را آروین کنید، یادگیری اسرار طبخ و سودرسانی و شاهد نیکو از بزرگترین گاتا در آفاق است. در 11 اکتبر لمحه برگزار شد، عید برداشت، تزکیه یکشنبه دوم ماه به طور گسترده و رنگارنگ شهرآرایی روز ولایت "Erebuni-ایروان".

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.