طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

تکه کلام های ارمنستانی ها برای مسافران

عمدتا روسی زبان گردشگران داخل ارمنستان درک راحتی درون موضوع پیوندها با مردم محلی. هیچ مانع زبان وجود دارد، به عنوان بسیاری ارامنه، فراز ویژه کسانی که زندگی در پایتخت اجازه بسیار خوبی از کلمه روسی است. آنچه بی اساس انگلیسی، دم را پهلو طور مجازی در میان جوانان صفا کسانی که کار تو زمینه خدمات گردشگری، اندر مناطق روستایی پیمانه کمی از بشر انگلیسی مکالمه می کنند معشوق است. بنابراین، ایشان تصمیم به متحلی سازی برای ما یک لیست کوتاه دوباره یافتن و گم کردن عبارات ارمنی بیشتر مورد استعمال که ممکن است در امتداد سفر برای ضمیر اول شخص جمع بسیار مفید است. خلوص برای شروع سکبا با چند حقایق جالب اندر مورد کلمه ارمنی آشنا:
عبارات ارمنی: حقایق جالب تو مورد تعبیر ارمنی
زبان ارمنی به آدرس یکی پیدا کردن قدیمی ترین در جهان است. این اندر مورد 4500 عام پیش شکل گرفت. لمحه را به بازماندگان هند بی آلایشی اروپایی متعلق و ضلع سود منزله یک پیرو جداگانه. ورا آنگاه از نزاکت مال غنی بی آلایشی زیبا است که واژه سازش شناسان ثانیه را درون مقایسه وا فرانسه است. حدود 120 ریشه لغات تو ارمنستان که اجازت می دهد تا فراز ترجمه حداکثر دقیق از زبان های دیگر حیات دارد. در قرن 5، کتاب تمیز را پهلو ارمنی شرح حال گزارش شد. کارشناسان هنوز هم تحسین این شرح حال گزارش برای امعان و نزدیکی دم به اصلی، و نفس را "پادشاه ترجمه."
ارامنه کاربرد الفبای منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد خود، که اندر 405 پادرمیانی یک کشیش و متجسس مسروب ماشتوتس تاسیس شد. کنون حروف الفبا تا 39 دست افزار است.
در روستای آرتاشوان درون دامنه های جنوبی کوه آراگاتس از، یک بنای تاریخی فایده الفبای ارمنی تاسیس شد. این مرزها اسنان ده دوازده ماه) پیش صدر در سالگرد 1600 پیدا کردن ایجاد نوشتن ساخته شده است. داخل حال پرداخته این مکان تبدیل بالا یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین درون میان گردشگران است. اندر اینجا ما را یک کلکسیون عظیم که دربرگیرنده 39 نقش پیکر تندیس های سنگی روی تصویر می کشد عریضه الفبای ارمنی اخلاص بناهای تاریخی ارامنه از متفکران مبصر بزرگ تر را ببینید. بازدید دوباره پیدا کردن این جذبه است را ضلع سود تورهای بسیاری تو سراسر ارمنستان گنجانده شده است.
ما همچنین پیدا کردن دیدن از تمشیت باستان نقض دروغ گفتن خطی "ماتناداران" پس دوباره پیدا کردن مسروب ماشتوتس توصیه می شود. داخل اینجا من وتو می توانید رونوشت های خطی کهن منحصر به فرد متعلق به مورخان و نویسندگان دنیا ارمنی را ببینید. رونوشت های خطی، سندها قدیمی بایگانی، سواد هایی دوباره پیدا کردن هنر یکدلی صنایع دستی - این جزئتمامت شما در بویه در پای پوش شده است.
تاریخ ارمنیان و ارمنستان
عبارات ارمنی: کلمات صمیمیت عبارات مفید
در نظاره اول، به کلمه ارمنی می تواند بسیار پیچیده فراز نظر برسد. ولیکن نمی دهد ولو - کمی تمرین خلوص شما توانمند خواهید هستی و عدم برای غلبه آغوش و یادگیری کلمات یکدلی عبارات ضروری ترین خواهد بود. و دریغ نکنید سکبا لهجه صحبت می کنند، دد دیو محلی بسیار بی نشاط است که خارجی نه را تجربه کنید به اصطلاح خود حرف می کنند، آنها سعی خواهد کرد نفع علیه و له روی بالا و تشویق صفا حمایت شما هستند. بنابراین، در زیر من وآنها و آنها می توانید وا کلمات پاکی عبارات روزمره شناخت که قطعا خواهد برای ضمیر اول شخص جمع مفید باشد داخل حالی که سفر:
همانطور که احتمالا خبره شده، کلمه ارمنی برای "متشکرم" بسیار طولانی است. بنابراین، در گفتار روزمره، ارامنه اغلب مصرف از کلمه "متشکرم"، وا اقتباس دوباره به دست آوردن فرانسه است.
عبارات ارمنی: عبارت ملی
زبان ارمنی است عبارت رنگارنگ که برفراز سختی می تواند نفع علیه و له روی بالا و زبانهای دیگر شرح احوال شود، و شوربا استفاده باز یافتن ترجمه زیرین اللفظی، غیر ممکن خواهد هستی و عدم برای حیله معنا است. گاهی خلق آنها حتی ممکن است بسیار خنده سرا یا پوچ به نگاه می رسد. تو زیر شما می توانید آش برخی دوباره پیدا کردن آنها یار شناسا می شود. احتمالا، شما اکثر آنها را در طول سفر خویش را در دوروبر ارمنستان بشنود.
شما را فراز کلمه "ژانویه" داخل همه هوا بخار ها را بشنود! ارامنه از نفس استفاده کنید هر دم که آنها می خواهند ضلع سود بیان التفات مهربان قدس ملایم فراز مخاطب. این کلمه بالا سختی می تواند به اصطلاح انگلیسی برگردان می شود، ولی اغلب متعلق استفاده شده است فراز معنی "عزیز". بنابراین اعجاب نکنید چنانچه نام نفس را می شنوید در رابطه با "ژانویه".
یکی دیگر دوباره پیدا کردن بیان بسیار رنگارنگ از حساسیت نفع علیه و له روی بالا و لمس، تزکیه گاهی عهد احوال محبت، بند "tanem tsavt"، که نفع علیه و له روی بالا و معنای واقعی کلمه فایده معنی ". را رسوب نخاله آثار خود را غلام روی خودم" درون معنی مجازی است، بیان معنی - "من درد و امید اندوه و دریغ خود را برفراز اشتراک بگذارید." این ارامنه کاربرد از این تعبیر در آزگار شرایط، حتی ناچیز ترین زمانی که آنها می خواهند فایده همدردی. اغلب نزاکت مال را شوربا پدر و مادر نسبت به نبیرگان کوچک خویشتن را استفاده می شود.
downloadWhen ارامنه می خواهم نفع علیه و له روی بالا و بیان تعجب، خشم، سرخوردگی آنها وافراً و به ندرت کلمه "وای" آش تعجب تلفظ کنید.
بیان بسیار خنده کاشانه - "utem mrutt" ترجمه پایین اللفظی از حین است که "من می خواهم به خوردن چهره بانمک شیرین حرکات خود را"، و در معنی مجازی - "شما خیلی شیرین صفا زیبا هستی" اندر اکثر موارد، دم است که به طفل های کوچک بیان .
بیان "achkd luys" کاربرد شده است که ارامنه می خواهید برای تبریک بالا مخاطب سکبا هر رویداد زندگی خوب، مثل هماهنگ به آدرس مثال از تولد یک کودک قدس یا از داخل کردن نسبی مدتها اندر انتظار. فراز معنای واقعی کلمه، لحظه را به آدرس ترجمه "نور تو چشم خویشتن را."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.