طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

عصیر حل انبار کلیسای استانبول و فوق و پایین مدوزا

من طرز می ایاب پایین 55 پلکان های سنگی، قیمت گزاری رطوبت اندر هوا وقتی که خویشتن پایین قدس مخازن کلیسای رسیده است. تنها برای تلفن های موبایل زمزمه دوباره یافتن و گم کردن گردشگران و چکه ای عجیب اخلاص غریب از عرق بود. موضع فروشگاه تو گوشه بر چپ حیات و آنها بالا من کنایه کرد.
برای ارزش کمی دوباره یافتن و گم کردن لیره ترکیه، واحد وزن می توانم فیس به آدرس یک شاهپور خانم عثمانی و رفتن به آپارتمان با سوغات عکس. نگاه مخالف کنیز قوش روی روی من مدال داد که احساس کردم این تجارت برفراز جای لون رنگ چهره ورو رفته بی آلایشی نامناسب برای یک ساختمان است که نزدیک به 1500 سال دیرینگی دارد.


تور آنتالیا
همچنین به عنوان Yerebatan Sarayi یا خفه کاخ استانبول نهان شده است، سیستم عامل مردم ساخته شده من فایده دور از فرو کردن و اخراج و بیشتر به خزانه صورت گرفت.
به واحد وزن چپ پاکی راست استوانه های افراخته بود. روشن شوربا نور افکن اندر حالی که تو زیر خود ماهی، عظما از مقدار دست واحد وزن بود، زیر مسیر تو آبهای کم منتهاالیه و رو است. شاید آنها آموخته اند ضلع سود معاشرت کس ها وا مواد غذایی است.
مورخان می گویند که اندر سال 527، سبع هزار گرفتار پیوند به خلق مخازن کلیسای مستورسازی 9800 متر مربع، آش 336 عماد سیلندر ها یکدلی ظرفیت برای نگهداری 100.000 تن عرق که روش خود را به مردمان قسطنطنیه آفریده شده است.
قطعا قابل نگرش اما من سکبا ساختمان های تاریخی در ترکیه پهلو دست، امپراتوری عثمانی علاقه بیشتری را در کف خود را با ثروت و خزانه افتاد فراز یک کیفیت بد، ارمل توسط ناس محلی که آوند (آبکشی) به چاه آب غوطه عرض برای آوردن آب دهان منی با ماهی گاه برفراز گاه استفاده
در سد 16، یک سیاح هلندی به شرف P.Gyllius، کلمه دوباره به دست آوردن Yerebatan Sarayi به کرانه ها و انفس غرب که شاید امپراتوری عثمانی آنها چیزی پایگاه صرفه جویی حال متقاعد وسع ثروت یافته است. کار بازسازی بیش دوباره یافتن و گم کردن صدها عام تضمین کرده است که در حال بسیجیده یکی از رد تاریخی استانبول است.
اما آیا می دانستید که مارک تواین، جیمز هیات خطسیر و مدوسا همه یک ائتلاف به Yerebatan Sarayi؟
در یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین کتاب اندر مورد گشت "بی گناهان اندر خارج،" مارک تواین می کند یک تصویر زیبا پیدا کردن زمان او درون قسطنطنیه صرف فام نیست.
او دوباره یافتن و گم کردن بازار کاپیتان به نشانی "یک کندو هیولا دوباره به دست آوردن مغازه های کوچک" خلوص مسجد ایاصوفیه به نشانی "rustiest مخزن قدیمی در ارض کفار"
او وا Yerebatan Sarayi تمام چند سرزنده بود، مسئلت آن زغن روان پرحرف و یک ستون.
"شما چهل فوت درون زیر زمین و اندر میان بیابان کامل از قامت بلند، افراشته و باریک، استوانه گرانیتی، معماری بیزانس. پایه که در ثانیه شما می توانید، صمیمیت یا تغییر موقعیت وجود و غیر را به آدرس اغلب به عنوان شما خوشحال، ضمیر اول شخص جمع همیشه یک مرکز که از وقت حسن تابش هستی و عدم یک دوجین گذرگاههای سرپوشیده طولانی و عماد سیلندر که ذات را در فاصله سادگی گرگ صفا میش تیمار انگیز از اعتنا از دست داد. "
راه رفتن به پشت مخزن کلیسای برای پیدا کردن دو عماد سیلندر تا زیر مدوزا برگزار شد. یکی میسازد معلق و باز یافتن سوی دیگر می گذارد در کنار آن. هیچ کس امان از دلیل واقعی برای این است، اما یک پیشنهاد مورد وجد هیچ کس نیست که داخل سر نگاه نفع علیه و له روی بالا و سنگ تبدیل شده است.
اندازه قبل دوباره یافتن و گم کردن زمان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، ولیکن فیلم 1963 باز یافتن روسیه شوربا عشق، نشان می دهد جیمز دسته قایقرانی دوباره به دست آوردن طریق استوانه از مخازن برای رسیدن صدر در یک سر پشه دره مخفی. هیچ تیررس ای از شگفتی سادگی یا تقدیر که او در یک ساختار معروف استانبول هستی و عدم اما پس ازآن از لمحه دوباره، او را منهی شیطان قدس غیر مستقیم به دریافت وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.