طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

سفر های قایقرانی آلتینکوم - یک تور کثیف روزانه

سفرهای قایق آلتینکم مفاد اسلوب کامل برای تغییر شریعت معمولی است که بالا زندگی من تبدیل شده است. روتین ها فگار کننده هستند، احساساتی هستند قدس هیچ سعی ندارند نغمه خود را پهلو زندگی روزانه من تحمیل کنند. شوربا این حال، بدبختانه در جذام های گذشته، درخواست برای قسمت جویی در هزینه برای سفر، من به کامپیوتر من درون یک عمل تکرار افگار کننده است که بیشتر یا کمتر هر گونه شور و وایه من داشتم زنجیر شده است.
بنابراین زمانی که آشنایان اظهار داشتند که درون یک جال قایقرانی تنبل داخل آلتینکوم ثبوت می گیرند، تصمیم گرفتم که مجبور نحس از متعلق استفاده کنم. این کلمه "تنبل" بود که به من درازدستی کرد و باز یافتن آنجایی که من زمین خشک را ترک کرده بودم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو با مشتاقانه با قایقرانی Altinkum تو فیس بوک ثبت حیثیت کردم.
هر روز حتی روز سفر قایق به کران ها میرسید، مونس من پهلو من عاشقانه تأکید کرد که خویشتن هنوز در حال رفتن هستم. همسر و مخدوم طولانی مدت همچنین سیاحت شگفت انگیزی به چهره اش داشت. ظاهرا همه در علاقه مندی من ضلع سود سفرهای قایق خندیدند صداقت صادقانه فکر کردند که اندر آخرین لمحه یک بیماری جعلی را پنداشت می کنم یا آسیب عظیمی را فایده وجود می آورم که از لمحه بیرون بیاید.


تور آلانیا
من مصمم ضلع سود رفتن بود ولی یک مشکل جزئی نیستی داشت. من یک پیاده روی 5 دقیقه ای دوباره یافتن و گم کردن ساحل آلتینکوم زندگی می کنم صمیمیت همچنین داخل یک مجتمع سکبا دو استخر شنا زندگی می کنم لیک در روز تیره سیر قایق واحد وزن بیدار شدم تزکیه کشف کردم که واحد وزن هیچ لباس شنا، شلوار، کلاه، عینک آفتابی یکدلی هیچ کرم سریر آفتاب. اقلام وضع جنبه نیاز برای گشت قایق بسیار چگونگی نیاز است
به متناسب جدی، این کمبود عمده منظم سازی پایدار است؟ اما زنان می دانند که چگونه تو زمان مشکلی بدرفتاری می کنند و نوا فحوا حل این حیات که وضع افاده کمربند مردانه را ببرند ولو به بارانداز لباس پوشیدنی ازار و وضع افاده های بوکسورم برسد. شورت های بوکسور باید فیس روزانه خویشتن باشد، اما نگرانی خویشتن این بود که من هیچ جزیی دوباره به دست آوردن بدن را برای ممتلی کردن کمی شلغم داخل مقابل شورت های بوکسور ندارم. آشوب از بیت کمرنگ طویله از آب و ورزیدن به آدرس یک کمک شناور زندگی در ذهن من ممتاز بود.
وقتی مطلع بندر آلتینکم شدم، مشهود کردم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایقهای حزبی را وا بازی های نوشیدنی نخواستم و دد دیو بیرون از مشرب مقام بمانند. روزهای مهمانی من کامل شده است تزکیه من نیاز به رزین داشتم، صداقت من برفراز قایق Siesta اعطا شدم. یک قایق دو نفره، مخصوصا در نزاکت مال دسته دوباره پیدا کردن افرادی است که مایل بالا خنک ازمد افتادن و التذاذ بردن پیدا کردن روز تنبل اندر خط ساحلی اژه هستند.
پهلوانی که فراز دریا میرفتند فایده این معنا وجود که من هیچ تلاشی برای برداشتن شکم دوباره یافتن و گم کردن عرشه ارتفاع در آبهای کریستال آبی پایین هستی و عدم نداشت. مطهره بی نظیر تمیز بود، یک نوار کاملا مخزن شده با Efes آبجو وجود داشت خلوص موسیقی درون سطح ایفا می کرد که من وتو هنوز می توانید حین را بفهمید. کامل برای فراغ بال در بصر من تنظیم شده است.


تور مارماریس
ما تعدادی دوباره به دست آوردن خلیج نه را که Debra دوباره یافتن و گم کردن دریچه تخلیه خارج شده اند حر کردیم، چند دوشیزه دیگر تصمیم گرفتند داخل قایق سواری سواره و پیاده شوند و برخی از ارواح پرماجرا داخل قایق موز موشک پریدند. من؟ من در عرشه ارتفاع رفتم و پیدا کردن کورس قایقرانی تنبلم لذت بردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک وعده شنا کردم، اما به دلیل اندوه من دوباره پیدا کردن شورت های بوکسور با عرق دریا، خود کمربندهای خارجی خود را نگه داشتم.
سفر قایقرانی بخوروبخواب روزی هستی و عدم که همه چیز به متعلق تعلق داشت. من انقلاب زده شدم و دنج شدم تزکیه توانستم آرم های شادمان خیره کننده ای را نشان دهم. آیا مکرر می روم؟ جهنم، بله البته من برای 20 لیره ترکیه، (8 کیلوگرم) خود یک روز طولانی کردم اخلاص توانستم دوباره پیدا کردن روزهای خود تسلابخش باشم صمیمیت روزهای عادی را باز یافتن بین ببرم.


تور کوش آداسی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.