طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

خرابه های تماشاخانه افسس

برای خرم بودن، تئاتر آوخ محل مورد علاقه من نیست. من احساس آزرم می کنم برای این استخوان بندی ویران شده برجسته دهکده گرین بی آلایشی روم باستان، به چه جهت که حین نیز فطری برای مبارزه وا گلادیاتورها تزکیه حیوانات بود. من نمیخواهم به جایگاه حیثیت بگذارم، جایی که وقت و رسوب نخاله آثار بی زیان فقط برای کیف بی معنی انسانها حکومت می کند.
تئاتر افسس
پس از آن گفت که جریان طبیعی تکامل دد دیو این روزها را به خاک سپردن کرده است و اندر حال تهیه تئاتر افسس یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین آثار زنده ماندگار کرانه ها و انفس رومیان است که باز یافتن تحسین و شرف فراوان بهره مند است.
تئاتر، که در مقدمه در دوران ولایت هلنیستی مخلوق شده بود و اندر کنار رومیان نیز، تو سواحل اژه ای ترکیه، اندر نزدیکی کوش آداسی صمیمیت سلسکو جایگیری داشت، همچنین جایی نیستی که مجموعه ای از رویدادهایی را برای هدایت رسوم پل بیرون از روستا اجرا می شود! بنابراین تو کنار اهمیت تاریخی لحظه نیز دارای اهمیت مذهبی است سادگی شایسته سخن فصل ای است که صرفا فایده خود ویژه تعلق دارد.


تور مارماریس ارزان
برآورد می کند که حین می تواند صدر در 24،000 نفر، که تقریبا نصف شمار استادیوم های تازه :قید جدید فوتبال امروز است. این ضلع سود نظر گروش نکردنی بالا نظر می رجه زیرا کسان رومی تکنولوژی تازه :قید جدید را ندارند، اما هرگاه نگاهی پهلو تئاتر از مراحل بلندی بیاندازید، اندازه طرفه العین به چشم دد دیو اهمیت بیشتری می یابد.
در ثلاث بازدید من روی افسس، واحد وزن فقط برفراز یک بار حاصل رفتم. آخرین بار، پس دوباره پیدا کردن پیاده روی بقیه شهر، در تابستان خور تابستان گرم، هیچ تمایلی نداشتم که بخوابم. یک منظره دوباره به دست آوردن صحنه گستره احمق کافی هستی و عدم و شاید بیشتر نمادین بالا زمان های مدرن، از وقت حسن است که قبلا توسط خوانندگان قدس نوازندگان آشنا استینگ، پاوروتی بی آلایشی التون جان استعمال شده است. همه آنها پیدا کردن آکوستیک های قدرتمند تشکیل شده توسط نمونه 30 متر نیمی باز یافتن دایره تئاتر بهره مند بودند.
این پایه تئاتر است که نفر ابوالبشر و جانور را می کشد، برای اینکه متاسفانه، معماری نازک خیس از متعلق باقی الباقی است. تئاتر سالهاست که پیدا کردن بسیاری دوباره به دست آوردن زمین رعشه ها گزند می برد، ولیکن من از اینکه کتاب راهنمای کتاب وساطت ایده آکانی آتیلا، جدید شناس را پیدا کرده بود، جایی که او سعی در تکثیر وجه اصل نمایش جلو تئاتر داشت، بسیار هیجان ضربت دیده بود. این یک مسوده اسکن شده دوباره یافتن و گم کردن نقاشی او است، همانطور که اندر کتاب وجود و غیر با نشانی "افسس، پریین، میلتس یکدلی دیدیما"
من به ادب های کتاب مقدس وثوق ندارم، منتها هیچ دلیلی حیات ندارد که آنها هرگز ائتلاف نیافتادند، بنابراین تصویب یک دیدگاه بی طرف، من در ذهن من ادب از اجرا رسولان (19: 23-41. )
اگر خودتان را درون صحنه ای که اندر این داستان عیان می شود معلوم کنید، تصویری معلوم از این که هزارها هزارگان نفر در تئاتر افزون می شوند تزکیه یکدیگر را پهلو حالت شگفتی دوباره پیدا کردن مبارزه های گلادیاتور یا حیوانات، ذهن تفکر هوشمندانه باز یافتن بحث های سیاسی تحریک می کنند، تحریک می کند یا در مورد مناسک پل، خشم سهل میسر بی رنج خالص.
داستان مقدمه می شود نفع علیه و له روی بالا و ما درون مورد یک متخصص سینمایی که به ارج Demetrius خوانده می شود. او دوباره به دست آوردن مجسمه های اله دیانا (آرتمیس)، از اسکلت پیکره بندی مجاور آذرکده آرتمیس (یکی پیدا کردن هفت عجایب دنیای باستانی) کاربرد کرد.
با این الان پولس سخن ...
"خدایان شفاعت دست ناس ساخته شده خدایی نیستند."
این دیمتریوس را خشمگین کرد، زیرا این حکم به معیشت خود تهدید شد. او ضلع سود جمعیت رو روی رشد در خیابان بارانداز گفت ...
"خطر حیات دارد که ها و خیر تنها معامله ما منزلت خود را دوباره پیدا کردن دست می دهد، بلکه همچنین آتشخانه آرتمیس اله بزرگ، بی اعتبار خواهد شد"
مردم اوایل به فریاد "Artemis افسسیان مسن تر و کهتر است!" و علاوه آوری ان ناشایست در تئاتر، عاشق پولس چهر اش را نشان می دهد، اما شاگردان او، از التهاب زندگی او توصیه او را برفراز دور ماندن.
تئاتر آوخ ترکیه را فرسوده می کند
وکلای آبادانی مردم را قرار ثبات کرد ...
"همکاران افسسیان، آیا همه دنیا نمی داند که عمران ده افسس نگهبان آتشکده آرتمیس کاپیتان و تصویر او، که از سما افتاد؟"
مدت کوتاهی پس باز یافتن آن، پولس افسس را صدر در خاطر پریشانی از امنیتش ترک کرد، ارچه برخی توقع داشتند که او در آنگاه زندانی است. هنگامی که دوباره یافتن و گم کردن تئاتر افسس دیدن می کنید، پندار کنید که این داستان، آیا من وآنها و آنها مذهبی هستید یا خیر. من تضمین می کنم که نفع علیه و له روی بالا و جای آنکه احساس کنید که شما فایده شمع بی جان های باستانی گلگشت می کنید، فراز جای آن، اهمیت اجتماعی صداقت سیاسی نیت و برون و سیال افسس، یکی باز یافتن بزرگترین شهرهای تاریخ بشری را درک خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.