طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

به چه علت شما نباید از آذرکده آرتمیس، یکی دوباره به دست آوردن هفت عجایب دنیای باستانی بازدید کنید

یک سخن شناس مشهور یونانی در نیمه دوم مئه و دهه 2 قبل دوباره به دست آوردن میلاد زندگی می کرد. در امتداد سفرهایش دیدارهایی پیدا کردن معجزات حین به هفت عجایب دنیای گذشته را دید. این شامل آذرگاه Artemis است که اندر حال روبراه در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس، در Selcuk درون سواحل اقیانوس سکون بردبار ترکیه است.
معبد یونانی، همچنین به آذرکده دیانا نامور است، به سربلندی الهه باروری آرتمیس خلق شده است و ولو زمان نابودی نهایی متعلق در واحد زمان ( روز 401 بازسازی شد. مورخان اعلان می دهند که 800 سال بعد، باقی تتمه از آتشخانه نمی تواند عطر یافت و آدم محلی هیچ چیز دوباره به دست آوردن وجود وقت حسن را نمی دانستند. تاریخ لمحه را فراموش کرده بود.
در زاد 1869، عملیاتی که توسط گیوه بریتانیا تامین می شد، آتشکده گمشده یکدلی حفاری ها را حتی سال 1874 کشف کرد. اندر طی حین زمان، بیشتر مصنوعات دوباره به دست آوردن کشور لغو شدند و اکنون اندر موزه لندن بریتانیا اسکان دارند. این داستان شوربا توجه به اینکه شما آش آن اختلاط می کنید دیگرگون است، این که آیا آثاری که مجاز شده اند پاکی یا دستور کامل توسط بخت کاملا عاری از کهنه و بی عدالتی عثمانی بود.


تور ترکیه
بازدید از عبادتخانه آرتمیس
به هر حال، آنتیپاتر سیدون وا دیدار ...
"من روی دیوار اهتزاز بابل که کنار بنده روی وقت حسن جاده ارابه ها است، و نقش پیکر تندیس زئوس مداخله آلپوس، و علاقه های آویزان صمیمیت غروب خورشید، یکدلی کار عظیمی دوباره به دست آوردن اهرام های بالا، و تربت گسترده Mausolus؛ ولیک زمانی که من خانه آرتمیس را دیدم که برفراز ابرها مستقیم بود، این شگفتی های دیگر فراغبالی ی خود را از دست دادند صمیمیت من گفتم: "خب، نفع علیه و له روی بالا و جز Olympus، خورشید ازاصل چنین قدرتی ندید."
کلمات واحد وزن در طی بازدید ...
"برای چاهک چیزی فورا به اینجا آمده ام؟"
حالا قبل باز یافتن اینکه خود را دوباره به دست آوردن بی احترامی کردن فراز تاریخ دادیار کنم، اجازت بدهید صدر در شما چیزی نشان دهم. فراز گفته مورخان، این بیشتر یا کمتر تصویر دقیق از چگونگی نگاه عبادتخانه است.
من وقت بیشتری را خرج عکس گرفتن از لاک دنبال ها، سباحت کردن اردک تو زمین های گنداب و لک لک های تنهایی کردم که کاشانه ای صدر بالای عماد سیلندر تک آفریننده بود. آنک از اینکه دوربینم را متنفر تهی کردم، یک نجیب قدیمی صداقت نجیب ولد که سعی داشت سکه های جعلی را پهلو من بدهد برای 500 دلار، من را راکد نخواهد کرد. پنداشت کن تغیر من، به مورد بغاز از آنجایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فراموش کرده بودم که خویشتن Xanax را بگیرم!
شاید تاکید بیش باز یافتن حد آغوش اهمیت سبع عجایب دنیای باستان گذاشت، اما نمی توانستم فهمیدم که چون آری دنیای تاریخی به عبادتخانه باشکوه بازگشته است. من از گنجینه هایی که داخل زیر زمین به خاک سپردن شده اند فکر کردم. من دوباره یافتن و گم کردن مصنوعاتی که کشف شده اند فکر کردم و نادیده اخذ آن ساده بود.
معبد آرتمیس درون Ephesus selcuk بوقلمون
سپس نامه ترکیه منفرد خبری هررییت نشریه دفتر تنها ای را منتشر کرد. کاوش خیر مجددا در معبد شروع می شدند زیرا کیل بازدیدکنندگان بسیار کم بود! بهتر دوباره پیدا کردن اواخر اساساً به آدرس آنها می گویند!
بنابراین، گر به قبیل مداوم باز یافتن ورودی رانندگی می کنید، از معبد بازدید کنید، در غیر این بشره یک مسیر مختص را ایجاد نکنید. وا این حال، من اندر دهه های آینده گود آشیان های خود را نگهداری خواهم کرد.
شاید یک روز، شما یک نگاه اجمالی باز یافتن شکوه سابق آتشکده آرتمیس، که وساطت Antipater of Sidon تو نظر غمناک شده است، به نشانی یکی باز یافتن بهترین هفت عجایب دنیای باستانی است.


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.