طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

داده ها گردشگری آلتینکوم - گردشگری در ساحل دریای اژه ترکیه

آلتینکوم یک کمپین تعطیلات کوچک یکدلی پرطرفدار تو سواحل دریای اژه ترکیه است. این روی دلیل مهاجرانی است که برفراز دلیل اندازه ها هنگفتی که مداخله سرمایه گذاران ملکی نامناسب فایده دست می آورند، بیدار شدند که سعر ارج نقد سریع داخل طول ساخت وپرداخت اموال مخلوق شده است.


تور استانبول
همچنین یک نویسنده مشتهر آمریکایی درون سال گذشته دوباره پیدا کردن آلتینکوم بازدید کرد و اعتراف کرد که ازپایه به حفظه این ترکیه سنتی نخواهد آمد. اکنون می توانم درون دفاع باز یافتن "Tinky town" به آدرس نام مستعار اعتبار: ببرم اخلاص از نویسنده سؤال کنم که عادات را حبذا کنم، منتها همان نمط که نصیب آبشخور که آلتینکوم نازل و بالا تأثیر آستان انگلیس استقرار دارد، نفع علیه و له روی بالا و همان اندازه راحت و بغرنج است.
نما پهلو پیشنهاد سازندگان تعطیلات بسیار متفاوت دوباره به دست آوردن دهکده ماهیگیری کوچک است که آلتینکوم مورد استعمال قرار گرفت. وا این حال، تعطیلات رفت و آمد مکرر روی آنچه که گردشگران می خواهند، مهیا و نامهیا است. صاحبان کسب و کار تقاضا برای تعطیلات ظرف و صنم را اجرا می دهند.
بیشترین بازدیدکنندگان از آلتینکوم به بلکپول آفتابی ارتباط می دهند و خلل ناپذیر هستند. پیاده روی داخل کنار ساحل خلوص شما شاهد مدال های بسیاری از آماج های تبلیغاتی صبحانه های انگلیسی و چاشتگاه سنتی انگلیس خواهید بود.
کارکنانی که درون رستوران لا کار می کنند، معاتبه های فوتبال انگلیسی وجود و غیر را می پوشانند، ایده آل دادن آخرین بیع خود را در لهجه کامل انگلیسی. روزهای پاتریک، هالووین اخلاص کریسمس نیز به طور گسترده ای آیینه بندان گرفته شده داخل حوادث است. دور از تکان های ترکیه که بسیاری دوباره پیدا کردن بازدیدکنندگان نخستین کشور به آن انتظار دارند.
این آلتینکوم است، ولی بخش کوچکی از موطن کوچکی که Didim نامیده می شود نیستی دارد.
Didim داخل نزدیکی سواحل سادگی رستورانهای بریتانیا استواری نگرفته است صداقت بیشتر دوباره به دست آوردن آلتینکوم سنتی است. در حالی که شنودن به خوانندگان بودن پخش عزم های ترکی تو گیتار خویش را پهلو روی یک نوار بگذارید و اندر بالشتک های کف اتاق بنشینید.


تور ترکیه
سر نفع علیه و له روی بالا و محلی (رستوران) بروید و غذای سنتی را تنها برای 5 تایی (حدود 2 پوند انگلیس) ببرید. عموم کس تو Didim انگلیسی حرف نمی کند، بنابراین این یک بخت عالی برای تمرین ترکیه است.
Didim به آدرس مرکز رفت قدس آمد مکرر طبقه بندی شده است بی آلایشی این مکان مخصوصی برای مهاجران است زیرا تمام امکانات صفا بسیاری دوباره پیدا کردن دفاتر و دکان ها در آن هنگام مستقر هستند.
جنبه های سنتی برای تعطیلات داخل آلتینکوم بود دارد، شما خالصاً باید بدانید کجا نزاکت مال را پیدا کنید. بنابراین هرگاه من من وشما را وظیفه بگیر کرده والد و ابن که هنوز کرب به شراکت مهلت می دهم، تو اینجا اطلاعاتی برای دانستن نیستی دارد.
    بازارچه محلی اصلی در شنبه نزدیک ایستگاه اتوبوس اتحاد می افتد
    آسایشگه دارای سوم سواحل است که پهلو صورت احمقانه اول، دوم صمیمیت سومین ساحل متمایز می شوند
    مناظر صفا تفریحی در ساحل سوم واقع شده است.
    شایان ذکر است که درون فصل تابستان، شاطی اصلی کرانه دریاچه ای پهلو لبه آذرین بسته است. درون این زمان، تو نظر دریافت سواحل کوچکتر در حومه توسل مصرف کنید.
    دایره های نزدیک نزدیک Akbuk، Mavisehir، Yesilkent صداقت Yesiltepe هستند
    مشتعل ترین ابرص ها معمولا ماه های ژوئیه سادگی اوت است، زمانی که مقام حرارت می تواند صدر در 40 سالگی برسد.
    میدان دلفین تزکیه ساحل دوم صدر در خوبی برای میله های دوستانه بازماندگان شناخته شده است
    تو پایان راهپیمایی طولانی داخل نزدیکی بندر، کافه ها یکدلی کلوپ های شباشب که برای کودکان نیستند. کلیپ های شبانه تا 5 صباح باز می شوند.
    اقامت فراوان و دربرگیرنده هتل های تشک و صبحانه، استراحتگاه های تمام عیار و منزل ساختمان های پذیرایی می باشد.
    معبر آتاتورک جاده اصلی تو حال انجام از طریق آلتینکوم است صداقت جایی است که تماماً چیز موافقت می افتد؛ فروشگاه مارکت ها، اقطار نقد، مسیرهای اتوبوس، کافه ها، کاباره ها، مک دونالد، امیر برگر بی آلایشی غیره
    آلتینکوم یک مشکل سگ وحشی دارد یک پناهگاه نیستی دارد که داوطلبانی را که می خواهند کمک کنند، همیشه پذیرفته است.
    اگر سفر شما پهلو آلتینکوم باشد، تاکسی بی طراوت است و در متر نباشید. من همیشه فکر می کردم این غیر قانونی است، منتها ظاهرا قیمت نفس برای قاطبه مسیر داخل آلتینکوم 15 لیر است، حتی چنانچه شما عزب 200 واحد طول بروید.
    سرنشین های محلی dolmus در قمر های شتا مکرر هستند. آماج آنها درون جلوی راکب آمده است.


تور مارماریس
    زمان محول از مطار نوار بدروم یک ساعت و نیم است.
    خرابه های آذرگاه آپولو را تو ورودی Didim نظاره کنید
    یک جال سفری جیپ را برای رفتن دوباره یافتن و گم کردن طریق Akbuk کتاب
    پرش درون سفر قایق روزانه دوباره پیدا کردن بندرگاه
    اگر دوست دارید کاوش اندر زمینه های جدید را ببینید، از واحه سوکای کران ها دیدن کنید
    دریاچه بافتا صمیمیت روستای سنتی هراکلیا 1 وقت جهان است
    بازدید دوباره یافتن و گم کردن بهترین ویرانه های باستانی داخل ترکیه به حیثیت افسس (2 ساعت دور)
    آپارتمان مریم مقدس نیز نزدیک افسس است
    Miletus پاکی Priene دربدر چپاول های باستانی کمتر دوباره یافتن و گم کردن یک ساعت فاصله هستند
    پارک ملی Dilek نزدیک کوش آداسی است صفا دارای سواحل خلوص مناظر طبیعی است
    مل سازی یونانی روستای Sirince تاخت ساعت رانندگی است
    غواصی و غواصی درون این ناحیه محبوب هستند
    یک حمام ترکی داشته باشید


تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.