طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

یسیلتپ - تماماً کجا هستند؟

من برفراز سمت چپ گشت وگذار کردم و آنگاه به باطل :اسم بی معنی نگاه کردم. تو روستای کوچک یسیلتپ یک روح وجود نداشت. خویشتن چند خور پیش بودم و عاشقانه متوجه شدم که چرا بسیاری از نفوس سابق پهلو خرید ملک تو اینجا انجذاب شده اند.
این محل بود که من انجذاب شدم تزکیه من فرصتی برای جبران داشتم و لمحه را فرصتی دیگر را پیش از حین که به لحظه روستای لعنتی نامیده می شدم بدهم.
برای رانندگی نفع علیه و له روی بالا و یسیلتپ، ما از طریق زمینه های خشنود و کبود رفتیم. ناگهان میدان های آبی را متوقف می کند سادگی ردیف ویلا ها مشهود می شود. آنها برفراز تازگی مصنوع و آفریدگار شده است ویلا که دارای آخرین طراحی مدرن و داخل یک مجله املاک صمیمیت مستغلات نگاه نمی کند. واحه بسیار معمور پررونق پیشرفته در یک شبکه شبکه ثبوت دارد و هدف پرتاب های خیابان در هر گوشه ای اسکان دارد.
تور مارماریس
با این حال، گیرایی کشش های نزدیک این هتل عبارتند از: Didyma Horse Safari و Lake Bafa، خود اینجا بودم تا احساس واحه و طرز عالی برای انجام لحظه را داشته باشم. مشکل این هستی و عدم که من نمیتوانستم کسی را ببینم اتوبان ها بیرون منفور تبعید شدند و نشان ای پیدا کردن زندگی وجود نداشت.
من بازار تعریض محلی را دیدم و دانا شدم که اگر کسی بتواند روی من دانسته ها بدهد، افرادی که در نزاکت مال کار می کنند می توانند باشند. یک پسر جوان عیان شد و در یسیلتپ مدعا مرام شد. منبع های او راغب آسمان است، فایده طوری که او راغب آسمان ها نیستی تا عوض او را بفرستد. "متعجب! عجیب ما یک قهوه داریم.
"آیا چیزی دیگری حیات دارد؟" پرسیدم او پس ازآن استخر عمومی را به یاد می آورد؛ سکبا این حال متاسفانه آب دهان منی در لمحه وجود نداشت. تلمیح به برکه شنا نیز برفراز یک مناقشه درس جستار طولانی و یک جانبه منتج شد که بسیاری از نفوس سابق اندر یسیلتپ زندگی می کردند مسرور نبودند.
یسیلتپ Akbuk TurkeyExpats زندگی تو یسیلتپ
آنها دارای تالاب شنا خصوصی بودند، ولیک استخرهای آنها در مثل ساختمان نبود صداقت غیر قانونی بود.
تور آنکارا
شورا دستور داد برخی از کسان برای انباشته کردن استخرهای نفس را در. من واقعا نمی خواستم به ثانیه گفتگو بپردازم، بنابراین می توانم در نغمه من باشم.
پسر بزرگ سال گفت: "من هیچ ندارم".
در این زمان، کس کافی در این آبادی زندگی نمی کردند.
او گفت: "هفته آینده برگردیم خلوص سهام خود تا فراز برسد."
یسیلتپ روی تپه های نیلگون تبدیل می شود. یک نظر به دورنما و این نفع علیه و له روی بالا و شما خواهد قول که این یک نام کم بها است.
با این حال، خود فکر نمی کنم مکان خوبی برای تشریف فرما شدن باشد. یسیلتپ مکان خوبی برای بازدید دارد.
بدیهی است که برخی از نفوس سابق را بعد طبیعت تجدید نظر ثبوت می دهد درون غیر این رخ آنها ملک را در آنوقت خریداری نخواهند کرد. برای من مرگ زندگی، شخصیت و تعامل اجتماعی پهلو این معنی است که من صدر در هیچ وجه به زودی لخته نخواهد گشت.


تور ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.