طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

سیروسفر ترکیه وبلاگ یسیلتپ، ترکیه: یک تواره نزدیک آلتینکوم

یسیلتپ یک لب پنهانی در ساحل دریای اژه ترکیه است. تصحیح، نزاکت مال را یک لب پنهان بود. این وافراً و به ندرت در راهنماهای گردشگری ذکر نشد خلوص تنها راه برای پیدا کردن ثانیه در مرور پیدا کردن طریق سندیکا ها سادگی وبلاگ نی و بله بود. این یک مکان استراحت با چند سواحل قدس رستوران بود. با این همه، سکبا افتتاح ابرص مه ویزا کنار ساحلی، همه چیز تغییر کرد.
این مسافرخانه بیش از هر چیز دیگری اندر منطقه عالی است یکدلی مطمئنا محضر غالب است. این سیستم نفع علیه و له روی بالا و صورت جزئتمامت جانبه عمل می کند و وعده می دهد مهمانان خود را اندر آخرین لوکس صمیمیت راحتی مدرن نمودن دهد. 306 بیت و امکانات فراخ ای دوباره پیدا کردن جمله دیسکو هستی و عدم دارد. هتل صورت یسیلتپ را برای همیشه تغییر داده است
قبلا یسیلتپ میانجیگری برخی دوباره یافتن و گم کردن مهاجران تصرف شده وجود که برای زندگی صبر و برخی از نفر ابوالبشر و جانور محلی که آپارتمان های تعطیلات داخل این ناحیه را داشتند غلبه شد. در حال ساخته چندین بار، مطعم ها و لوکس فروشی ها اندر این ناحیه را پیش بینی می کنند، زیرا آنها تکاپو می کنند تا باز یافتن هتل کسب زیان خلاصه کنند.


تور مارماریس
در کشش تابستان من وافراً و به ندرت به کافه آبی درون یسیلتپ رانندگی می کنم، باز یافتن یک صبحانه ترکی لذت می برم و آن هنگام در کنار ساحل لنگ همبازی پایین بزنید. در پایان این، من احساس آسودگی و جوانسازی می کنم. با این حال، دشوار است که درون کلمات توضیح داده شود، منتها منطقه دارای این ویژگی "احساس خوب" است.
از ملاحت و دافعه های دلکش گردشگری که غالبا نوا آوازه دیگر آرام ها را محو می کند، گریز کرده است، ولی این فرمایش فقره باعث می شود که خارجی ها دریافتن کنند که در خانه هستند. Expats آپارتمان های خرید شده توسط اتوبان های آسفالت شده درختان تزکیه همسایگان دوست وار که صدر در همدیگر وحی درود می کنند کشش شده اند.
به من ایذاء بیاورید لیک در این وضعیت من تغییرات را تحسین می کنم. هتل Venosa احیانا سبز صداقت فضای منطقه را تغییر خواهد داد. مطمئنا جلد غشا چهره یسیلتپ را برای همیشه تغییر داده است. من آشنا دارم فکر کنم که می توانم تغییرات را اندر زمانی که راه من می آید را درک کنم، ولیک وقتی صدر در ایشلکتن می آید، احساس می کنم که اعتنا سکونت من مخفیانه برای همیشه ناپدید شده است و نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل من غمگین هستم.


هتل های ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.