طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

چقدر ؟ 4 مهمانخانه لوکس گلف در بلک

Serik در سواحل دریای مدیترانه ترکیه فایده ندرت درون بروشورهای تعطیلات ذکر شده است، لیک به شدت فایده سمت راه کار گردشگری ترکیه کمک می کند. ثانیه به ناحیه آنتالیا، متعلق را از غارت بی نظمی های گرام پاکی روم از Aspendos سادگی Ucansu آبشار. مزیت اصلی طرفه العین هرچند، اسمی ترین تعطیلات تابستانی بلک است که آنتالیا غلام روی انموذج به آدرس یک هدف پرتاب توریستی افضل قرار می دهد، روی دلیل زمین های ثمین گلف و هتل های لوکس و همگی جانبه.


تور ترکیه
کاباره ها، شاطی خصوصی، استخرهای سرپوشیده و داخل فضای باز، پارک آبی برای کودک ها، 9 پارک بی آلایشی 9 کافه فقط دوباره پیدا کردن کوه هایی است که در این مسافرخانه بسیار کیفیت ستایش استقرار می گیرند. پس از بیدار ازمد افتادن از اوهام در یک آلبوم یا ویلا لوکس طراحی شده، عطش مندان برفراز گلف داخل دوران سلطنتی مونتگومری رویال، که به دنبال گلفروش اروپایی اعمال می شود، کیف می برند.
104 هکتار زمین دارای پناه های سبک اسکاتلندی، کشتی های چینی خلوص 8 دریاچه است. برای گلف بازان بی تجربه، یک آکادمی سکبا معلمان کمک می کند حتا این شلیک را کامل کند، در حالی که آشنایان و قبیله بدون رغبت مندی پهلو گلدان می توانند برای کشتی یا جلسه ی وحشیانه در آبگرم محضر یابند. همگی چیز تو Maxx Royal Belek Golf Resort عرضه شده است پاکی برای قیمت میانگین 2487 دلار تو شب، خود نیز باید امیدوار باشم!
این هتل ماجد وعده داده است که "تنها کاری که باید به کاربستن دهید این است که خود را در آغوش آسایش و لذت بگذارید، در آنجا لوکس، راحتی فراوان و سرویس دقیق تو یک معماری منحصر بالا فرد پهلو پای ضمیر اول شخص جمع می آید".
مهمانانی که برای ودیعه درستکاری بندی گلف خویشتن ثبت حیثیت می کنند، بالا طور خودکار به 3 زمین گلف اصلی اندر ناحیه سریک سادگی همچنین تعلیمات یک روی یک برای مبتدیان پاکی بازیکنان میانگین می رسند. علاوه غلام این، برچسب قیمت 2281 یورو ضلع سود شما رخصت می دهد اسکان خود را از سوئیت ها، آپارتمان های پشت بام یا ویلا نچ و آزمون ناهار خوری دوباره پیدا کردن جمله بار ها اخلاص کافه های میان وعده غذای بین المللی آزادگی کنید، این شهرت را صدا خوبی ضلع سود دست آورده است.


تور آلانیا
سالهاست که درون این تکنیک بوده است، این تأسیسات لوکس یکی باز یافتن اولین گلفهایی حیات که زیان خلاصه گردشگری جایگزین را در غلام می گرفت. دامنه های گلف کرنلیا برفراز طور آباد میزبانی تیم ها صمیمیت مسابقات وساطت نیک فالدو، نام معزز در تاریخ گلف، طراحی شده است.
بازیکنان دوباره یافتن و گم کردن 27 ورق اندر میان 4800 چهارده گره مربع کبود و همچنین یک حلقه گلف صداقت آکادمی لوکس کاربرد می کنند. گزینه های بیتوته در کورنلیا الماس گلف ریزورت صفا اسپا پیدا کردن 1883 دلار تو شب اول می شود و شامل بیت های لوکس اخلاص سوئیت لا است، ولی برای کسانی که می توانند از لمحه بپردازند، بهترین گزینش یک ویلای دریاچه سالوس و آذرخش دار است.
همراه آش نام تجاری گروه گلف Carya، Regnum Carya گلف تزکیه اسپا توچال سپرده های گلف وجود و غیر را "اولین دایره گلف کلاسیک ترکیه داخل سبک معماری انگلیسی سنتی" توصیف کرده است.
قبلا به نشانی یکی از 100 حوزه برتر گلف در عالم شناخته شده است، همچنین آزمون ها بین المللی 18 آروین ای را برگزار کرده است، ولی آخرین گنگ که آنها در الان شگفت زده دمده شدن هستند، حرارت لامپ نه است که جهت می شود هواداران راحت و بغرنج گیر گلف بتوانند درون شب بازی کنند . تو عوض، پس دوباره به دست آوردن یک شمس طولانی روی سبز، یک مجموعه عجیب یکدلی غریب را تو قیمت فقط دوباره به دست آوردن 1034 دلار اندر شب بخواهید!


بلیط چارتر مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.