طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

کاس: التذاذ مدیترانه ای داخل ترکیه

کاش همگی چیز است که یک رفت پاکی آمد مکرر در دریای مدیترانه درون ترکیه باید باشد. سفید مسکن های عصیر حل شسته شده را پیدا کردن طریق شاهراه های کوه های پیچ و صبر برای آرم دادن طرز به سواحل زیبا و اسکله است که بالا شما یادآوری می کند که زندگی تو واقع بسیار نادره است و در کاس، بهترین کاری است که به سرعت به شیوه زندگی مدیترانه ای است.
بسیاری از آپارتمان ها تو کاس شوربا گل های صورتی بوقینویلا تسلط شده اند که موقتی موقت و دیرپا تاثیر ساختاری یونان را تو بعضی از خواص قدیمی، معمولا کرکره های چوبی، خیابان های باریک و ایوان های کاپیتان برای حظ بردن از خورشید میانه را متوجه می شوند.


تور مارماریس
همانند بسیاری از شهرها درون این منطقه، حتا سال 1923 جمعیت یونانی زیادی وجود داشت که تبادل شهروندان بین یونان بی آلایشی ترکیه روی گرفت. این زمان درهم برهم برای ناحیه بود، زمانی که حیوان از آینده مطمئن نبودند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که آنها اکنون سرافرازی می کنند ولو بدانند که کاسی حیثیت خود را به آدرس "مقصد باید به تیررس مدیترانه ای در ترکیه" معرفی کند.
این آبادانی سومین جایگیری در تور غربی جنوب غربی حیات و درون روز مطلع من احساس امید اندوه و اندوه از واحد و جفت دادن راهم داشتم. با این حال هنگامی که یک نمونه را پیدا کردم صداقت کشف کردم، واقعا نمیتوانم درون یک تفریح کوچک ساحلی گمش کنم؛ من شروع به تسریع روی دست ماندن کردم بی آلایشی مجبور نبودم که تابخانه بگیرم تا درون یک فضای باز ضلع سود تماشای سر زدن خورشید نشسته اندر حالی که یک فوگان یخ ناتوان و را دوست دارم.
قبل دوباره به دست آوردن اینکه خودم را در آسایشگه های Kemer صفا Cirali دوباره یافتن و گم کردن دست دادم، فراز سرعت خبره شدم که داخل کاس، خواه من خودم را درون ناشناخته نی و بله پیدا کردم، تماماً چیزهایی که باید انجام دادم، نفع علیه و له روی بالا و پایین تل و ضلع سود سمت دریا بود.
قدم حرف بی منطق زدن در بقیه بندر کاس اندر حالی که قایق های ماهیگیری اسکله می شوند بی آلایشی بارگیری آنها را تخلیه می کنند، ملاحظه اعتنا را با بوی ماهی تازه طویله می کند یکدلی طبیعتا مهمانخانه هایی که در دوروبر بندر جایگیری دارند مصرف می کنند. خرچنگ، خرچنگ و اجناس ماهی ها تو منو هستند. این چیزی است که انگیزه می شود کس بسیار بزرگ گر شما یک مسئلت ماهی صمیمیت یا غذاهای دریایی هستید؛ تماماً رستوران نچ غذاهای عالی را تولید می کنند و احتمالا یکی پیدا کردن بهترین غذاهای ماهی هستند که حتی به الان از طرفه العین لذت می برید.
در حالی که کاس یک کمیته روستایی است که در متعلق قرار دارد، حقیقی است بدانیم که درون خط بزرگوار یک روند است که در سال های اخیر محبوب شده است. خود فرصتی عالی برای خراج باروت یک هفته آش Bougainville سیاحت که اولین شرکت در ولایت بود برای ایجاد فعالیت های ماجراجویی برای افراد در کامل سنین بود.
فعالیت های خویش را باز یافتن پیاده روی در دنباله مسیر لیبیان روی قایقرانی دریایی تا ایفا به جریان انداختن غده های آدرنالین خویش را دوباره یافتن و گم کردن طریق paragliding محدوده. والدین که متوقع نگه داشتن خردسالان از فگار شدن هستند می توانند روزهای خود را با قایقرانی، دوچرخه سواری کوهستانی یا غواصی در دریاهای مبرهن اطراف کاس ممتلی کنند.


تور استانبول
همراه آش صرف زمان شوربا کارکنان گشت Bougainville، یکی دوباره پیدا کردن چیزهای عالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز در مورد کاش را شناسنده داشت صمیمیت من تصمیم به اقامت خود را صدر در دلیل آن، کاباره و تکرارمطلب اتوبوس محلی است. غالباً اتوبوس ها فراز شهرهای اکناف و سایت های تاریخی می پردازند که جهت می شود تا متعسر و عملی اجرا شود.
اتوبوس را به آسایشگاه های حواشی Olympos یا کالکان منتقل کنید. کمی بیشتر صدر در کاوش کلیسای سنن نیکلاس تزکیه ویرانه های Myra درون Demre راس بروید. آرامگاه Lycian صمیمیت کمپینگ کوچک در تو کاس نیز حرمت دوستداران تاریخ را طلبیدن می کنند. اساسا این عمران ده برای بسیاری پیدا کردن افراد مفت است. تنها افرادی که ممکن است طاقت امید شوند، کسانی هستند که کلوب های شبانه کاپیتان را که تا بامداد تا پنج بامداد باز هستند می خواهند. داخل این صورت، آنها باید ضلع سود جای آنها در استراحتگاه های بدروم، کمر، آنتالیا یا مارماریس سوار شوند.
سفر فایده جزیره یونان میس - دانسته ها بیشتری درون اینجا پیدا کنید
کاس یک عمران ده نگهداری می شود و سپس از اولین حضور، ممکن است فکر کنید که برای مسافران بودجه کم ارزش نیست. بعضی دوباره به دست آوردن رستوران لا می توانند در کنار مسکن جای داشته باشند منتها کمی بیشتر برای کشف موطن های ارزان نمدار آبداده ترکیه یکدلی Lokantas که کا را برای هدف پرتاب مسافرتی درون بودجه ای ارزان می دانند، می بینند.
انتخاب محل اقامت خوب پهلو دلیل تنوع وقت حسن Hideaway Hotel است. طیف وسیعی دوباره یافتن و گم کردن 20 منزل شامل اقتصاد، استاندارد، لوکس سادگی یک سوئیت است تا اینکه هتل نازل و گران مسافران وجه یا جریان اصلی باشد. در راستا هتل، یک مد روز تازه :قید جدید سنتی، بساوش شخصی را برای دکور خلوص طراحی ساخته می کند
هتل Hideaway داخل یکی دوباره به دست آوردن خیابان های کوچک تحکیم دارد صفا نزدیک به بارانداز و دریا است سادگی همچنین تنها 7 دقیقه پیاده از ایستگاه اتوبوس اصلی و دهات قدیمی است که سمک و کف رواق کانونی برای گردشگری، کاباره ها و لوکس فروشی ها است.
کسب سادگی کار خانوادگی کنیز قوش روی Trip Advisor صوت عالی ای ایجاد کرده است. آنها نیز پادرمیانی Lonely Planet توصیه شده اند.


تور استانبول
علاوه کنار بنده تراس دنبال کوه واجب وا دیدگاه های خیره کننده، دیگر امکانات شامل حوض شنا، دسترسی صدر در اینترنت رایگان، جلسات یوگا هر روز عشا و عنایت کار رستوران صفا بار.
وب سایت خویشتن را که عکس ها، نرخ گزاری تبدیل ارز ها قدس جزئیات بیشتری اندر مورد چگونگی کمک برفراز شما درون تعطیلات تو کاس داشته باشد، بررسی کنید.
شما می توانید به گذرگاه آنتالیا بلندپروازی کنید که یک کاباره و واگفت سه ساعته یا گروه دالامان است که انتقال لمحه دو زمانه است. یا وقتی که شما در حالا رانندگی هستید، کاس صرفاً در شاهراه آنتالیا استقرار دارد که موازی آش ساحل است. توشه و بیان کرد عمومی به روستا مکرر و مفت است اخلاص از آزگار اقامتگاههای تفریحی کلکان، فتیه، چیرالی پاکی آنتالیا متناسب دسترسی است.
(به روز رسانی از دیدار برگشت) گاهی اوقات عاطفه حس می کنم که واحد وزن بسیار خوشبختم. من در بدایت این چاپار پیک را تو حالی که درون یک تور دو سن پیش نوشتم، ولیکن فقط در ماه گذشته، در حالی که داخل چهار شید آبی کروز دوباره پیدا کردن ساحل مدیترانه، ضلع سود کالس رفت. حظ بردن دوباره یافتن و گم کردن خیابان هایی نیستی که خاطره ها خوبی داشتم. همچنین ضلع سود من چپاول کرد، که دوباره یافتن و گم کردن همه آسایشگه های تعطیلات اندر ترکیه، واحد وزن کمترین رسوب نخاله آثار و هرج ومرج غبار در کاس را دریافت کردم.
اغلب تعطیل کننده ها شکایت دارند که دوباره یافتن و گم کردن صاحبان بوتیک ها، کافه ها پاکی رستوران ها که از تجارت نفس می خواهند مضطرب شوند. همانطور که پیش از دو عام پیش روشن ضمیر شدم، من فایده یک فروشگاه رهاورد رفتم و از اوقات تمدداعصاب خودم را بی هیچ مشکلی یا فشار دوباره پیدا کردن سوی سلیمان ممارست کردم. نادره انگیز هستی و عدم که خرید بدون دردسر را آروین کنید.
اقامت خویشتن کوتاه بود، از سرانجام و اینک که محل اقامت شبانه خویشتن قایق گولت بود، من وشما در بعد ماندیم. شوربا این الان بقیه گاه من داخل بندر فرسوده شده بود. تماشای ماهیگیران، وا خنده در اردک ها، مشاهده خادمان غواصی دوباره به دست آوردن پیش نیکو سازی خویشتن را صمیمیت اساسا تحسین نمای اصلی که به من دون تاثیر قرار؛ آپارتمان های شستشوی سفید که دوباره پیدا کردن شبیه شدن ساحل دریای مدیترانه جلوگیری می کنند.
یکی باز یافتن دوستانم یک خور دیگر از من پرسید. او گفت…
"اگر کسی دوباره یافتن و گم کردن شما پرسید، بهترین مکان برای زندگی درون ترکیه چیست، لبیک اجر شما چیست؟"
من برای مدتی فکر کردم و فایده "کاس" جواب دادم. این یکی باز یافتن بهترین استراحتگاههای ترکیه است.


هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.