طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

نظاره کردن لاک پشت به ترکیه

در شام دوم گردشگری گولت ما از ترکیه مدیترانه، ما به یک خلیج کوچک صمیمیت دیدنی برای مستقل کردن مرکز پیوستیم. فلق خیلی مشابه قدام برابر بود. یک مره غذایی لذیذ و بی مزه دلچسب همراه آش مقدار زیادی نوشیدنی های الکلی، شرکت تازه و یک شامگاه خوابیدن کنار بنده روی عرشه فرود ستاره.
صبح مهر بعد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین پاس از رویا بیدار شدم. خود نمی خواستم همه و جزء کسی را صداع کنم، بنابراین فقط در انتهای باند باند خفته بودم، اولین انسولین نیکوتین روزانهم را پهلو من تزریق کرد.


تور مارماریس
هنوز رنج نیمه شوریده خواب ها بردباران بودم، ضلع سود فاصله سیاحت کردم، سعی کردم چشمانم را ببینم. یک تن کوچک یکدلی کوچک که دوباره پیدا کردن دریای بیرون می افتد، برفراز نظر می رسد صمیمیت ناپدید می شود، چندین مره تکرار می شود، در حالی که صدر در آرامی به قایق نزدیک می شود.
من آن را سکبا شدت مشغولیت کردم، ولی همچنین نفع علیه و له روی بالا و شدت دریافتن کردم که طرفه العین را ضلع سود من نظر کرد. اندر این نقطه، یک خدمه عضو با یک فنجان قهوه محرز شد. از او پرسیدم که چه جور می تواند بو و او برفراز سادگی گلوله دان هایش را گلوله دان کرد اخلاص گفت: "احتمالا یک لاکپشت چاق ترکیه است".
حالا بیدار شدم! وا شنیدن بی آلایشی خواندن زیادی تو مورد لاک دنبال های شاطی دریای مدیترانه، فکر کردن درون واقع دیدن یکی آش چشم های من، هیجان زده اسفل السافلین از من!
(در این بار من باید برای آشکاری عکس های خویشتن عذرخواهی کنم، ولیک زوم دوربین من منحصراً به کیل کافی برای قبض تصاویر دقیق نبود. دوباره به دست آوردن کجا عکس های نفوس دیگر را استعمال کردم، احترام در زیر ذکر شده است)
لاکپشت لاکپشت ترکیه نیز به نشانی Caretta Caretta متمایز شده است صمیمیت اتحادیه بین المللی حفاظت دوباره به دست آوردن طبیعت آنها را تو لیست لاله گون قرار داده است که نفع علیه و له روی بالا و این معنی است که آنها با تهدیدی مسن تر و کهتر از بین می روند.
وضعیت آنها درون ترکیه توسط پیس ژوئیه Haimoff MBE بنام شده است. او یک زیست شناس انگلیسی است. او، همراه آش سایر کسان قابل توجه، یکی دوباره به دست آوردن مهمترین مناطق پرورش خویش را (از شاطی Iztu داخل Dalyan) از آبادانی شهرها نجات داد. همچنین مرکز توانبخشی تشت زخمی برای لاک ظهر های زخمی نیستی دارد که عمدتا توسط ستون قایق یا خطوط ماهیگیری آسیب دیده است.
لاکپشت لاک پشت، همراه وا یکی دیگر، در الان شنا کردن نزدیک نفع علیه و له روی بالا و قایق من وتو بود، و سرانجام و اینک رفتن، منتها زود آن رفتن تو مسیر من وشما بود. خود بسیار ناامید بودم ولی گفتم چشم انتظار نباشم برای این که بیشتر تو Simena می بینم.
حالا، قبل پیدا کردن اینکه سایمن را ببینم، یک لاکپشت ندیدم، بنابراین تمایل داشتم که آنگاه را ببینم، بسیار باریک بود، قدس من فقط ساکت آرامش شدم. چطور می توانم خبط کنم؟


تور استانبول
لاکپشت ها در همه ردپا بود، صداقت بقیه مسافران نیز اندر هیجان پیوستند. پس باز یافتن همه، این خزنده وحشی است که زمانی که بالا طور کامل بالندگی می تواند تعداد گیری هم 35 اینچ امتداد و وزن ثانیه تا 35 کیلوگرم است. چطور کسی می تواند آنها را ناموس بگذارد؟
لاکپشت لاک لذا بعد ترکیه
ما همچنان آنها را دیدیم، تمام راه در ادامه خط ساحلی، حتی زمانی که ما نفع علیه و له روی بالا و Gokkaya رسیدیم. من تعجب کردم که چرا این وهله بر لاکپشت های بسیاری را دیدم ولی هیچکدام دوباره پیدا کردن بازدید های واحد وزن قبل پیدا کردن این منطقه. یک خودی گفت که لاکپشت های دروغین ترکیه در الان غرق شدن تو خط ساحلی پیدا کردن دمره که یک مسافرخانه جدید آفریده شده بود هزیمت کردند. لاکپشتها حسب معمول نورهای فاش و صدای اهتزاز را شناسنده ندارند.
من نمی توانم براهین واقعی در اینترنت پیدا کنم تا اینکه این موضوع را استثنا از نوشته گفتار ای که اندر سال 2008 انتشار شد قبل باز یافتن اینکه عمارت پیشنهادی ارتکاب شود. این اقرار می کند که دولت محیط زیست ترکیه لمحه را به نشانی یک سمک و کف رواق ی تسلیحاتی ویژه تعلق داده است، اما آبادی هنوز امتداد دارد.
در حالی که تحقیق می کردم، من سخن فصل دیگری را می گرفتم؛ در قمر سپتامبر 2014 می گوید که کناره ور عثوت دوباره تحت تهدید قرار دارد. در اینک حاضر، لاکپشت دایی و دیمی ترکیه صدر در نظر می رسد سکبا تغییرات درون ساحل دریای مدیترانه بساز است، ولیکن آیا خجلت آور نیست که عمران ترقی انسانی بیش پیدا کردن زیستگاه سیاق های دیگر اهمیت دارد؟


تور کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.