طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

گورج ساکلینت: روستا پنهان ترکیه

سفر من بالا گورج ساکلینت در ذهن واحد وزن به نشانی یک اشتباه بزرگ سفر است. من پیش دوباره پیدا کردن این تو کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به ارزش کانین 300 متر فراز و 18 کیلومتری، یکی از عمیق ترین در کرانه ها و انفس بود؛ از این رو نام حین به عمارت مخفی تبدیل می شود.
Saklikent شکل گیری دیوارهای دربند تنگ عمیق، بالا این معنی است که حتی تو اواسط تابستان، عصاره از طریق وقت حسن از کوه اکدگ سندیت می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به طرفه العین برسد.
در ادامه زمستان، حیث سیلاب لا حتی فکر می کنم نزدیک ازمد افتادن به قنس نیز بسیار خطرناک است.
تور مارماریس
من روی شدت می خواستم متعلق را ببینم، تو حالی که من اندر الیو دینیز بودم، صرفاً برای یک تیشه هدایت پذیرفته شدم که همچنین ضمیر اول شخص جمع را روی ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu بی آلایشی Yakapark دیدنی تبدیل کرد.
ورود به گورج ساکلینت
این تور به صورت مدبرانه و ناشیانه ترتیب داده شده بود، با استفاده از میخانه ثقل و نقل قابل اطمینان صفا یک راهنمای که اصطبل از اطلاعات مفید بود.
هنگامی که ما داخل گورج ساکلینت هوشیار و ناآگاه شدیم، ما دوباره به دست آوردن طریق ورودی شما را برفراز ما رساند بی آلایشی ما را در زیر یک قنطره کوچک صدر در سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی مصنوع و آفریدگار شده درون کنار آن، بازدید کنندگان را فراز یک ناحیه سنگی، جایی که گر آنها می خواهند، آنها می توانند دوباره به دست آوردن طریق عصیر حل انجماد برای چهار کیلومتر پهلو قبرستان روش رفتن.
Saklikent Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل حل می شود. پیاده روی بیش از شمار سنگ لا و باز یافتن طریق ماء مایع شیره کم عمق ماء مایع شیره دارای پتانسیل بسیار بالایی برای دست کشیدن دوباره به دست آوردن پاهای من وآنها و آنها است. هر بلاگر مسافرتی که به طور فنی آماده به سیاحت انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات خود را درون یک کیسه ضد عصاره قرار دهید صداقت هیچ عکسی وا مقاله خویشتن ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و لمحه را به نشانی "یکی از وقت حسن چیزها" باید پیدا کردن بین ببرید.
تور آنکارا
3: خویش را برای خرید یک دوربین ضد ماء مایع شیره و پوشیدن تظاهر های نامناسب نفرین کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت
همه چیزهایی که من می توانم در مورد دوربین DSLR من ابتکاری خریداری کنم. اگر دوربین فرسوده شود، من آشنا یک کودک گریه میکنم سادگی باید سیاحت ماهانه کرانه دریای مدیترانه را منقطع ناامید کنم. مسافرت انفرادی مشغول درگیر دل بسته کننده است، ولیکن گاهی اوقات، برخی دوباره به دست آوردن معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من منطقه رستوران را کشف کردم و دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه ها بازدید می کردم. صاحب مغازه ارمغان یک مدرک فیش برش میوه های خشک شده برای یک مسافرخانه کوچک صداقت روستایی شوربا چادر، کمپینگ و منزل ساختمان های لایه مجرای رودخانه گذاشت. در ادامه روز، یک شیخ دانشمند می تواند خویشتن را فراز گشت اخلاص گذار در کانیون، قدس یا تو یک آردنالین عجله محموله شرفیابی رستوران و بیان rafting. به نهج خلاصه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم مسیرهای پیاده روی را بنابرین کنم یا ماهیگیری کنم. واقع در داخل، هیچ سواحل در نزدیکی وجود دارد، ولی این ملاحظه مادر طبیعت ارعاب بود صفا اذیت کردن من داخل همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از وضع گنجایش فنی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم Saklikent Gorge را دوباره یافتن و گم کردن لیست آوند (آبکشی) من آرم بزنم، ولی من حین را ندارم. من فقط خارج این ناحیه را لامسه کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی وا برنامه های مجموعه است. یک روز، شوربا یک دوربین ضد آب دهان منی Go-Pro اخلاص محل جایدهی یک شبانه، شوربا دوربین Go-Pro باز می گردم. گورج ساکلینت دوست به آدرس یک جال روزانه است، منتها من دریافتن می کنم، اقامت در یک لیل غذای شب و بامداد یک آزمون بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نویسنده آزاد برای هیپنونک هستم یکدلی ما در پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای قاصد پستچی های آموزنده تیز برای کمک نفع علیه و له روی بالا و شما تو سفر فراز شبه جزیره تعجب انگیز Fethiye چک کنید
بلیط آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.