طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

9 بهترین چیزهایی که اندر کالکان اجرا می شود

برای چندین دهه، عمران ده کوچک کالکان درون نشریات اصلی صدر در سختی ذکر شد. دیگر مقصدها ترکیه مانند آبادانی بدروم جهانگردی یا استانبول تاریخی فایده جای دم تحسین شده است. این حتی قرن بیستم نیستی که روستای کوچک پروا و حرمت از نهادهای بیرونی را احضار کرد.
چرا باید فراز کالکان بروی؟


تور مارماریس
شرکت های مسافرتی، مجلات صداقت عوامل املاک خلوص مستغلات داخل مالکان کالکان، این فرصت را برای ترویج آبادی به عنوان یک تیررس مقدماتی دیدند. موقعیت مرکزی نفس در Riviera ترکیه یکدلی اهمیت تاریخی به آدرس یک نقطه اتراق در مسیر Lycian، فراز تجدید نظر نقصان شده است، لیک این مناظر، تمول چیزهایی است که باید انجام شود و تابلو ای که بیشترین پتانسیل را نمایش می دهد.
خلیج کوچک، منجر پهلو تپه های دوروبر تضمین می کند که بیشترین ویژگی نی و بله دارای تخته سیاه انگش تنما ای تحیر انگیز صداقت فراموش نشدنی دوباره به دست آوردن دریای مدیترانه و عریضه ساحلی است. این منطقه درون حال مجهز برای غارهای لبالب زرق و درخش پرطرفدار شناخته شده است، منتها برنامه ریزی شده فایده خوبی رونق آسایش شهر از دهکده رو بالا رشد، اطمینان دم را به خاطرسپردن محیط سنتی پاکی چشمگیر خویشتن را.
به کلام جولیان واکر، مدیر نقاط آبی، که نماینده املاک اخلاص مستغلات در ترکیه هستند، پدر هتل قدس مالکیت قبلا تاسیس شده است، اطمینان رد کنید که کالکان بلاشک تبدیل روی یک وسیع طبیعی "حزب" صفا "تنها 18 ساله" نخواهد شد.
این وضعیت نخبه را به نشانی مقصد تعطیلات و تبعید ترکیه بالا دست آورده بی آلایشی همچنان این ندا را در ادامه سالها به خاطرسپردن خواهد کرد. این وضعیت صداقت فعالیت های تعطیلات در دسترس، ثانیه را گزینش ایده اولاد برای یک هدف پرتاب تعطیلات است.
چیزهایی که باید تو کالکان ایفا به جریان انداختن شود
سفر قایقرانی یومیه به عمران ده غرق Kekova و کلات باستانی Simena یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین فعالیت نچ است. راهپیمایی باز یافتن روستای سنتی Ucagiz، ماجراجویان قوی نیز می توانند مسیر دریاچه کایاک را آزادی کنند.
یک تور آلبوم ای، به دیوار های یونسکو دوباره پیدا کردن Xanthos، Gorge طبیعی Saklikent صداقت ساحل طولانی صداقت شنی پاترا سیاحت می کند. چنانچه سواحل شما را فرود تاثیر ثبات نمی دهد، کشف ویرانه های باستانی نزدیک یا روستای روستایی، که یکی از اولین مکان های گردشگری اندر ترکیه بود.
منطقه شلوغ Fethiye را می توانمندی در عرق چند ساعت درون حمل و بیان کرد عمومی رسیده است. بالا طور ایده قبیله برای طی کردن یک شب روی مدت کورس دور روز لازم است که آن را فایده درستی بررسی کنید.


تور آنتالیا
    روستا قدیمی را کاوش کنید، شوربا خیابان های شکوهمند و لوکس فروشی های سوغات ثانیه را کاوش کنید
    خاکجا لیسیان خدیو آمینتس درون دامنه ی تپه ای است که تو بالای دهکده اصلی ثبات دارد
    در یک سوار کوتاه اتوبوس از مرکز روستای ظل Kayakoy است. ارائه دهندگان تور درون کالکان نیز راه پیمایی و گذاراتی را به طور مستقیم در سرانجام و اینک مستقر می کنند
    یکی پیدا کردن مکان هایی که بیشترین عکس متاثر شده است، تالاب آبی در نزدیکی الو دنیز نو و قدیم اتفاق شده است
    پهلو ماهی ماهی Fethiye زبر بزنید، ماهی خودتان را انتخاب کنید صمیمیت یکی از رستورانهای مجاور ثانیه را بخورید
تلوس مسکن ویرانه های باستانی است که باز یافتن امپراتوری های متعدد دوباره به دست آوردن جمله لیبی ها خلوص عثمانی لا می آید. فرهنگ های افسانه ای می گویند که مثوی سنگ کاپیتان در کنار یک صورت صخره ای، که برای کس غیرقابل قدرت است، مسکن پگاسوس، سیاه بالدار بود.
کالکان نیز بخشی باز یافتن مسیر لیبیان است که مسیر 516 کیلومتری کناره ور دریای مدیترانه اخلاص حاشیه های کثیر تاریخی دوباره یافتن و گم کردن دوره لیبی است. ایشان می توانید مراحل وافر را آش استفاده دوباره به دست آوردن کالکان به عنوان نقطه آغاز خود اجرا دهید.


تور آنکارا
هر روز، دوباره یافتن و گم کردن کنار جماعت کاس، یک کشتی روی جزیره همسایه یونانی میس می رود. فعالیت توصیه شده اندر آنجا، دیدن غارهای آبی دلچسب و طرفه زیبا است.
از بعد که کلکان بخشی دوباره به دست آوردن Riviera ترکیه است، من ضلع سود شدت توصیه می کنم قایقرانی، چاه یک شید کروز صمیمیت یا تکمیل یک مسیر آبی Voyage. قایق نچ برای استخدام خصوصی یا به طور متناوب داخل دسترس هستند، شما همیشه می توانید در هیئت مدیره هیئت مدیره کروز بروید.
غواصی در این ناحیه کسب خلوص کار کاپیتان است. تحیر انگیز ترین کشتی ها اندر حالی که مبتدیان ترجیح می دهند در آبهای کم عمق سرآغاز به کشش کنند، جذاب برا می شوند. بیش دوباره به دست آوردن 15 سایت بین مراسله ساحلی کالکان خلوص همسایه کاش بین ملاحظه غواصان با امتحان است.
در عوض، پیدا کردن کوه پرید جدی نیست، جمعاً جوک نچ کنار گذاشته می شوند شما الزامی نیست که جست کنید، بلکه نفع علیه و له روی بالا و جای دم اجرا می کنید. درون همسایگی اولو دنیز، محبوبیت پاراگلایدر تاخت طرفه شوربا حرفه ای، بدین معنی است که ایشان می توانید ولو 20 پاراگلایدر در کرسی را ببینید. آنها داخل نزدیکی کوه Babadag، درون حدود 2000 متر به کاربستن می شوند، اما چنانچه این برای ایشان خیلی زیاد است، برفراز کاسه بروید، زیرا آنها کوهی را که تنها 1000 متر اوج دارد، می کشند!
پناهگاه کاپیتس یکی دیگر پیدا کردن مکان های بعد طبیعت علاقه وا بازدید دوباره پیدا کردن خارجی ها پاکی ترک لا است. از طریق کاباره و بازگفت عمومی، تزکیه یا در آبرو نیم اوقات رانندگی، از بزرگراه اصلی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده و شفاعت یک جاذبه ارشد حمایت می شود. این نفع علیه و له روی بالا و خاطر آب دهان منی های طویله زرق و آذرخش آبی پرطرفدار معشوق است، شوربا این حالا تعداد زیادی پیدا کردن مراحل پیش رفته برای رسیدن فایده آن، می تواند کسی را که انرژی نداشته است، کنار بگذارد.


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.