طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

آوار های تلوس سادگی لیبیان مقبره: مسکن اسب بالدار، پگاسوس

با اشتیاق برای کاوش اندر سایت های تاریخی داخل ترکیه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه خودم را در مورد بسیاری از گردوخاک خراب های قدیمی شناختم. ساحل دریای مدیترانه به حشمت زیاد، ترکیه را شوربا معروف ترین پیاده روی پیاده روی وجود و غیر به مسیر لوسیان ارائه می دهد. با این حال، هنگامی که یک مقاله درون مورد دیوار های قدیمی Tlos را کشف کردم، نفس را به کرات و بارها خواندید زیرا کلاً از این ولایت خبر نداشتم.
تور آنتالیا
چرا مورخان می گویند، نزاکت مال را به کاربستن داده است بی آلایشی هنوز رنج اهمیت زیادی دارد، درون مورد راه فرهنگی در دنباله سال ها؟
مهمتر دوباره به دست آوردن همه، من سوق دادن بودم یاد بگیرم که در حین Tlos وجود و چگونه آنگاه بود.
به من زبان شد که آنها اندر دره Xanthos بودند، و دستور کار اصلی واحد وزن بود، لیک در کناردریا ساحلی Patara. برای رفتن فراز آنجا، وا توجه به سرمشق های گوگل، یک ساعت کشش می کشد. با این حال، خود نمی توانستم یک آدرس عمومی محمول و نقل تو این مسیر پیدا کنم، دکان های تور سیر و گذار راستی زنهار و خیانت بودند، و اجازت رانندگی خود را نداشتم.
بنابراین، تصمیم گرفتم که دم را فراموش کنم صداقت مسیر مراسله ساحلی را دوام دادم تا داخل جزیره اولو دنیز، ترکیه بیتوته کنم. پس باز یافتن ورود، خود یک تبلیغ سیر و گذر ردشدن دیدم که دوباره به دست آوردن بسیاری از آماجگاه ها باز یافتن جمله Tlos بازدید کرده بود، بنابراین من آنی یک بلیط را خریدم.
درباره Tilsu Ruins اندر ساحل مدیترانه ای باز یافتن ترکیه
من نمی فهمم چون آری Tlos ندرتاً در کتاب های معصوم ولی پیشرو و مقاله ها سخنان تاریخ درون مورد ترکیه ذکر نشده است. این بیشتر از یک جذب توریستی خلوص یا جماعت ای از تباهی های غیر سازمانی است.
راهنمای تیره سیر یا کتاب مشروح مورد نیاز است تا به طور کامل دوباره به دست آوردن اهمیت تاریخی برخوردار شود ولیکن حتی چنانچه تاریخ اشتیاق ضمیر اول شخص جمع نباشد، دیوارهای شهر، آمپیتهاترا، تابخانه عمومی پاکی خیابان تیمچه که توسط ارگ و لیبیان نادیده رنجیده شده است، یک ملودی شگفت انگیز برای بنیاد قرار و معماری روند تو طول هزاران سال است.
ایستاده درون بالای تپه، خود نیز شوربا چشم انداز چشم انداز نادر انگیز بالا من یادآوری زیبایی طبیعی ترکیه، متنفر تهی از آبادانی های ارشد و رفاه و خرابی شهری پاداش.
تور آنتالیا
منابع می گویند که Tlos یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین صمیمیت بزرگترین شهرهای روزگار Lycian بود. Lycians داخل سواحل مدیترانه ای دوباره یافتن و گم کردن ترکیه دوباره به دست آوردن دوره عصر مفرغ غالب بود و تو سال های بعد نیز پهلو امپراطوری های مختلف دوباره یافتن و گم کردن جمله رومی ها علی الاتصال شد.
بدیهی است که برای ایجاد نخستین مجمع دموکراتیک، زبان و قواعد آنها ناپدید شد، منتها جوامع تاریخی برای صنعت خود، ایجاد روند قدس مبارزه آش مهارت ها منزلت می گذارند.
با رعایت به حرمت سکونت ادب های مختلف، بعضی از دیوار های تلوس نیز پیدا کردن روم، بیزانس اخلاص امپراتوری عثمانی فراز دست می آید، بنابراین اهمیت بیشتری برای بود آنها دارد.
راه رفتن در اطراف عمارت اصلی، حرکت مشکل و پیاده روی ملایم بود، اما نوا فحوا رفتن به ضریح Lycian و صرح در بالای تپه، شدید بود. هرچند بها این مجاهدت بود و تو حالی که درون داخل لحد های داغان شده نظر می کرد، غیر ممکن است که افکار درباره کسان قبلی در دنباله تاریخ را نادیده بگیریم، که تو همان رویه ایستاده اند.
گرچه در حال تهیه خالی و تیررس هایی از بزرگی وجود ندارد، مقبره ها حرمت سکونت نفوس مهمی اندر امپراتوری شیلی بود. در کنار آن، با وجود داشتن اموال خود، که با آنها بالا زندگی پی از مهلت برمی گردد، موقعیت بلند پهلو روی تپه، برای آفریدگان بالدار آمخته آنها را مشروب فروشی می کند.
در جفت چپ شهر، اندر یک صخره شیب منزل دومصراع شعر که پادرمیانی انسانها نالایق دسترسی نیست، یک خاک است، حرف می شود که دوباره به دست آوردن قهرمان قصه و تاریخ شناسی یونان، Bellerophon و پگاسوس ادهم پرنده ای غولپیکر جاودانه دم است. تاریخ، پیوستگی اساطیری، مرقد Lycian، اخلاص نمایش های دیده انداز وثوق نکردنی Tlos، یکی دوباره پیدا کردن مکان های مورد آرزومندی من درون ترکیه است. مطمئنا گر شما در ساحل دریای مدیترانه هستید، ببینید.


تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.