طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

آیدیلیک فازلیس اندر ترکیه: دربدر چپاول های باستانی سادگی سواحل زیبا

فازلیس میانجیگری کوه های وا شکوه پشتیبانی شده صداقت توسط محلول ذوب خوی بزاق های مرئی دریای مدیترانه احاطه شده است. این یک جادوگرانه است که در ثانیه روز را صرف آسایش در ساحل کنید و دوباره به دست آوردن پرتقال یک تعطیلات ترکیه لذت ببرید.
تور آنکارا
جایزه افزایش شده است، اگرچه فازلیس فقط اندر مورد ساحل ها شن و ماسه طلایی نیست. این یک آبادی قدیمی بارانداز دریایی است که دوباره به دست آوردن قرن هفتمی قبل دوباره پیدا کردن میلاد آفریننده شده هستی و عدم که برای خود بسیار لذتبخش هستی و عدم زیرا من بطورکلی شاهد یک اسکله دریایی باستانی که هنوز درون کنار دریا استواری دارد.
من مشتاق غواصی در نواحی ترکیه هستم، منتها بیشتر آنها بیش از صدها واحد زمان ( روز در اندر کشور تثبیت گرفته اند، دریا پیدا کردن خط ساحلی عقب مانده است. فازلیس تمام چند، همیشه محل مفت خود را مستقیما داخل کنار دریا نگه داری کردن داشته و در نتیجه آوار های تعجب انگیز برای کشف صمیمیت سواحل خوشگل برای صبر در.
تور خود را اندر یک ساحل شروع کنید، مسکن های ویران شده، آبزن ها و لوکس فروشی ها را کشف کنید صمیمیت زمانی که فایده ساحل دیگر می روید، تظاهر های آب بازی را بیرون بیاورید و صدر در دریای مدیتران بروی.
با رعایت به اینکه گردوخاک خراب های قدیمی چقدر است، واقعا درک کردم که زندگی روزانه فاضلاب زمانی بود که عمارت در نزاکت مال بود. کانالهای آبی طولانی، تئاتر بری و آگورهای باستانی به امعان برنامه ریزی شده تزکیه در حوالی خیابان اصلی بندر مخلوق شده است که روی منظره ای دوباره یافتن و گم کردن دریای کریستال آبی اخلاص سواحل طلایی می انجامد.
شما مطمئنا نیازی نفع علیه و له روی بالا و راهنمایی برای کشف دربدر چپاول ها نیستید، زیرا در حین ورود و تو نقاط مختصه اطراف دیوار ها اطلاعاتی داخل اختیار شما ثبات می گیرد که اطلاعاتی در اختیار شما اسکان می دهد که داخل پس زمینه ای از آبادی مورد تماشا شما تحکیم دارد.
تور آنکارا
هیچ کافه تریا درون نزدیکی ویرانه ها سادگی یا سواحل نیستی ندارد، بنابراین صدر در یاد داشته باشید که نوشیدنی های وجود و غیر را بپوشانید. بشخصه عجیب یکدلی غریب تو ساحل که پیدا کردن قایق خویشتن فرو می رفته است، ولیک او به روشنی متوجه شده است که او هیچ رقابتی ندارد قدس قیمت های ذات را مدال می دهد میل وجود و غیر را برای رسیدن ضلع سود وضعیت میلیونر اندر صنعت بازرگانی!
هزینه ورودی 8 لیره ترکیه است که آیا من وتو در حال مشاهده غارت بی نظمی یا فقط شوربا استفاده از سواحل به عنوان هر دو تو یک ناحیه حفاظت شده است.
این می تواند وا استفاده از کاباره و نقل محلی در آزادراه ساحلی آنتالیا برفراز دست آید. پرسه بین آسایشگه چیرالی صداقت کمر است. هنگامی که در اینک چرخش هستید، باید حدود 1 کیلومتر به سمت ورودی بروید.
در عوض، سفرهای قایق زیادی حیات دارد که صدر در مدت چند ساعت داخل خلیج جا فایده جا می شود تزکیه این گاه کافی برای روش رفتن است و داخل سواحل طلایی تحکیم دارد تا اینکه خورشید ترکیه را خیس کند.


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.